Gjest Gaby Skrevet 3. februar 2010 #201 Del Skrevet 3. februar 2010 Ikke jeg heller, kunne trengt en blodoverføring selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. februar 2010 #202 Del Skrevet 3. februar 2010 Gøy med blodtapping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 3. februar 2010 Herremoses så mye god mat du lager! *føler at jeg gjentar meg selv i det kjedsommelige* Jeg og A var på Blodbanken i går! Tok hele 5 glass hun tappedama! Også var vi inne på "intervju". Jeg var vist litt nervøs, for pulsen min var skyhøy Men den roa seg etterhvert da Håper alt stod bra til med deg og Oi, de tok bare 4 av meg. Urettferdig, altså! Pulsen min var OK, blodprosenten og, men blodtrykket litt lavt. Det var rart. Jeg hadde jo nettop spist og greier. Hmpf. Så flinke dere er da, som gir blod. jeg får ikke lov jeg. Tainted blood! Man prøver! Jeg trodde faktisk lenge at jeg ikke kunne gi jeg heller, men det kan jeg - og da ble jeg glad! Litt kult med tainted blood da, jeg føler du blir litt mystisk og hemmelig da Ikke jeg heller, kunne trengt en blodoverføring selv Kan donere litt, jeg. Gjennom USB-porten kanskje? Gøy med blodtapping. Haha, så GØY er det vel ikke, men litt flinkt og fornuftig. Også fikk jeg en fin kopp for det, og de har dem i mange farger, så nå skal jeg samle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. februar 2010 #204 Del Skrevet 3. februar 2010 Pulsen min var OK, blodprosenten og, men blodtrykket litt lavt. Det var rart. Jeg hadde jo nettop spist og greier. Hmpf. Man prøver! Jeg trodde faktisk lenge at jeg ikke kunne gi jeg heller, men det kan jeg - og da ble jeg glad! Blodtrykket har ingenting med å spise eller ikke å gjøre (men jeg vet ikke helt hva det har med å gjøre). Det er blodsukkeret, det. Litt kult med tainted blood da, jeg føler du blir litt mystisk og hemmelig da det er ikke så veldig fancy, da.. har hatt malaria i gamledager, so i'm x-listed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. februar 2010 #205 Del Skrevet 3. februar 2010 Om blodtrykk: http://no.wikipedia.org/wiki/Blodtrykk Du var sikkert veldig avslappet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. februar 2010 #206 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har veldig lavt blodtrykk, og skyhøy puls. Festlig kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #207 Del Skrevet 3. februar 2010 Blodtrykket har ingenting med å spise eller ikke å gjøre (men jeg vet ikke helt hva det har med å gjøre). Det er blodsukkeret, det. det er ikke så veldig fancy, da.. har hatt malaria i gamledager, so i'm x-listed. Hm, ja det visste jeg jo egentlig. Men det første hun spurte om var om jeg hadde spist skikkelig før jeg kom dit. Hummmmm... Om blodtrykk: http://no.wikipedia.org/wiki/Blodtrykk Du var sikkert veldig avslappet. Jeg er da alltid kald som en fisk! Jeg har veldig lavt blodtrykk, og skyhøy puls. Festlig kombinasjon Oi! Går det an det da? Mye av dette jeg ikke kan NOE om, merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #208 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Middagen! Usunn middag i dag, men jeg kan ikke akkurat angre, det var så godt. Jeg og J laget grove pannekaker som vi fylte med en blanding av kyllingkjøttdeig, sopp, løk, lett creme fraiche, litt paprikapulver, fersk timian og en dæsj soyasaus. Oppå hadde vi Jarlsberg, og så ble hele herligheten gratinert i ovnen. Namnamnam! Også ble det en øl til. Ikke sunn, litt dårlig samvittighet og sur på XXL som ikke kan kontakte meg ang ellipsemaskina. I morgen ringer jeg! Endret 4. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #209 Del Skrevet 3. februar 2010 Blodtrykket har ingenting med å spise eller ikke å gjøre (men jeg vet ikke helt hva det har med å gjøre). Det er blodsukkeret, det. det er ikke så veldig fancy, da.. har hatt malaria i gamledager, so i'm x-listed. Men oi - hvordan er det å ha malaria egentlig? Er ikke det ganske ubehagelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. februar 2010 #210 Del Skrevet 3. februar 2010 Men oi - hvordan er det å ha malaria egentlig? Er ikke det ganske ubehagelig? Det kan være veldig ubehagelig, ofte er det faktisk medisinene som gjør det mest ubehagelig (men alternativet er ikke akkurat å trakte etter, så da får man tåle ubehaget mens det varer). Jeg var ikke hardt rammet, så for meg var det egentlig bare som å ha influensa. Kan godt hende at den malariatesten var litt overfølsom også, at jeg egentlig ikke har hatt det (to ganger), bare testet positivt. Men både pappa og ene broren min ble hardt rammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #211 Del Skrevet 4. februar 2010 Det kan være veldig ubehagelig, ofte er det faktisk medisinene som gjør det mest ubehagelig (men alternativet er ikke akkurat å trakte etter, så da får man tåle ubehaget mens det varer). Jeg var ikke hardt rammet, så for meg var det egentlig bare som å ha influensa. Kan godt hende at den malariatesten var litt overfølsom også, at jeg egentlig ikke har hatt det (to ganger), bare testet positivt. Men både pappa og ene broren min ble hardt rammet. Hjelpes. Bra ikke du var så syk da, men malaria høres skummelt ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 4. februar 2010 Har fortsatt ikke fått noe svar fra XXL. Prøver å ringe dem, men der er det heller ikke svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. februar 2010 #213 Del Skrevet 4. februar 2010 Hjelpes. Bra ikke du var så syk da, men malaria høres skummelt ut synes jeg. nei, for min del var det mest kult. for da kan jeg si at jeg har hatt malaria Dumme XXL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #214 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå har jeg sendt en høflig-men-bestemt-mail til avdelingen på XXL i sentrum hvor jeg kjøpte maskina. Tror egentlig man skal kontakte dem på en generell epostadresse, men det nytter jo ikke. Får se om det blir fart i sakene nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ting jeg har gjort i dag: - ringt XXL - ringt XXL - ringt XXL - maila XXL - vaska klær - bretta sammen og rydda klær - tørka støv - støvsugd - handla - rullet meg sammen til en ball på senga og tatt en ettermiddagslur :happy: - lagd kaffe (den står i presskanna nå, og skal til å drikkes!) Ting jeg ikke har gjort: - studier Vops. Endret 4. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. februar 2010 #216 Del Skrevet 4. februar 2010 Var jo egentlig en ganske effektiv dag, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 4. februar 2010 #217 Del Skrevet 4. februar 2010 Pingpong, du er nesten like morsom tekstuelt som du er ...verbalt. Jeg syns ikke du skal piske deg selv for å nyte livet altså. Viktig, når man har så ufattelig kjedelig masteroppgave som deg! Neidaaaa. Men dersom du trenger assistanse ifht XXL, vet du hvem du skal ringe Og grattis med J og lykke til med E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 4. februar 2010 Pingpong, du er nesten like morsom tekstuelt som du er ...verbalt. Jeg syns ikke du skal piske deg selv for å nyte livet altså. Viktig, når man har så ufattelig kjedelig masteroppgave som deg! Neidaaaa. Men dersom du trenger assistanse ifht XXL, vet du hvem du skal ringe Og grattis med J og lykke til med E. Jammen åeh. Alt blir jo kjedelig i forhold til din oppgave. Ikke alle kan brygge øl på instituttet skjønner du! Hei, forresten! Og takk! Det med J er forresten ikke 100% offisielt enda, for - eh - E vet det ikke... Det vil si: han skal få beskjed så snart som mulig, men han mista nettopp en jobb og J tenkte liksom at det var greit å ikek gi han beskjed om at han må flytte ut samme dagen. PS: Fredagsseminar i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #219 Del Skrevet 4. februar 2010 Åh, i dag laget jeg god middag OG tok fint bilde av den! Jeg er jo en liten fotografspire som har både speilreflekskamera og Photoshop, men det tar jo tid å lære seg alt. Desverre blir fotografering ofte nedprioritert når jeg har masse annet å gjøre, så jeg har fortsatt MYE å lære. De andre bildene jeg har lagt ut har ikke vært SÅ bra synes jeg. Og det er jo forsåvidt greit, men hvis jeg først skal ta bilder så kan jeg like gjerne gjøre det til øve-på-å-ta-gode-bilder-tid. Uansett, her er bildet. Sikkert 3000 ting som kunne blitt bedre, men det er grense for hva man gidder å styre med når den maten faktisk skal spises før den blir kald Pingtings nammenammenamwok: reker (sånne fra fryseren, ikke de i lake, de er eklis) fersk ingefær, MYE ingefær gulrot squash bønnespirer paprika vannkastanjer sukkererter risnudler hvitløk sweet chili-saus fersk koriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. februar 2010 #220 Del Skrevet 4. februar 2010 Pingpong *brøle av latter* *fnise* *barnslig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå