Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

:hakeslepp: Tull?

:fnise: Den kan vel nærmest bli døpt om til fjortistråden snart.

Pøh! Det er da ikke fjortis å diskutere tegneserier og å kle seg ut som tegneserier og å krangle om hvem av tegneseriemennene som er kjekkest og... ok. Fjortis. :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som var kjekke var Simba og Mufasa. Fy flate, altså.. :rødme:

Løver? :klø:

OK, hver sin smak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døh, nå begynner det å høres perverst ut pga. deg. :fnise:

Hva kan man si, jeg har et talent :lur:

I like my man hairy.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, nå er jeg hos J. Han har vært ute og tatt et par-tre øl og er blir og fjåsete, og lager mat. Jeg satt meg litt unna, siden han har kjøkkenkniv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :haar:

Skjønner ikke at det går an å sove så mye, jeg...

Dette blir forøvig spisehelga med stor S ser det ut til. J var på butikken da han var både brisen og sulten i går, så han kom hjem med både potetgull og tot yper sjokolade :rolleyes: Prøvde å begrense hvor stort inntaker var, men jeg spiste litt av både pottis og sjokkis. Det er jo så goooohdt.

Og i dag er vi invitert på raspeballmiddag. Det betyr masse mat, og masse drikke. Jaja, man lever bare en gang. Gleder meg, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, klubb. :sikle:

Må få prøvd å tvinge det i sambo en gang, så han kanskje han begynne å like det. :ler: Han er ikke vant med nammeklubb med brunostsaus og sukker. :sikle:

Usunn, hvem?

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, klubb. :sikle:

Må få prøvd å tvinge det i sambo en gang, så han kanskje han begynne å like det. :ler: Han er ikke vant med nammeklubb med brunostsaus og sukker. :sikle:

Usunn, hvem?

Åh, spiser du med brunostsaus du og!?! :strix:

Blir ikke det i kveld da, men foreldrene mine lager med brunostsaus. I kveld blir det bare masse klubb, kokt kålrot, salt kjøtt og pølse.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel tipse dere sunnhetsfriker om denne tråden jeg nettopp laget om kosttilskudd. La ut en link til en helt genial side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her heter det komle, og serveres med uendelige mengder fett :dåne: Ister inni, og bacon med masse flytende fett utenpå. Og pølser da.

Klarer meg uten jeg altså :gjeiper:

Kjempeflotte linker Ping, de må leses nøye!

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og, Cygnus!

Bare daffer i dag jeg, så et tonn med mat og øl står vel i stil til det.

*ligger på sofaen og ser på gammel Bleach*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening blir så hyggelig når man leser i dagboken din! Nei, men seriøst - nå har jeg en litt tøff dag, og da lokker dere smilet fram med alt det fjaset deres. Fint å kunne koble av med litt snakk og fanteri!

Kos deg med raspeball! Det er skikkelig deilig. God trening for fordøyelsen, om ikke annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her heter det komle, og serveres med uendelige mengder fett :dåne: Ister inni, og bacon med masse flytende fett utenpå. Og pølser da.

Klarer meg uten jeg altså :gjeiper:

Kjempeflotte linker Ping, de må leses nøye!

Ha en fin kveld!!

Her heter det rett og slett "ball"! :nigo: Og det serveres i alle fall ikke med noe sukker og brunostgreier!!! :sjokkert: På Møre serveres det med kokt kålrabi, kokte gulrøtter og poteter, salt kjøtt om man har det liggende, mør, pølser og bacon i smeltet fett. Nammiii! Supergodt og steke når man varmer det opp igjen! *Sikle* :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening blir så hyggelig når man leser i dagboken din! Nei, men seriøst - nå har jeg en litt tøff dag, og da lokker dere smilet fram med alt det fjaset deres. Fint å kunne koble av med litt snakk og fanteri!

Kos deg med raspeball! Det er skikkelig deilig. God trening for fordøyelsen, om ikke annet ;)

Nåh, hyggelig å høre det da. :kose: Jeg vil ikke påstå at den dagboka her er så fryktelig seriøs for tiden :fnise:

Skal vi fortsatt treffes en gang til uka? Jeg er i Swindon tirsdag til onsdag, men har mulighet torsdag og fredag :)

Her heter det rett og slett "ball"! :nigo: Og det serveres i alle fall ikke med noe sukker og brunostgreier!!! :sjokkert: På Møre serveres det med kokt kålrabi, kokte gulrøtter og poteter, salt kjøtt om man har det liggende, mør, pølser og bacon i smeltet fett. Nammiii! Supergodt og steke når man varmer det opp igjen! *Sikle* :rødme:

Ball, raspeball, kumle, kompe, klubb... kjært barn har mange navn! Mora mi som er fra Nord-Trøndelag pleier å lage klubb med duppe. Duppen er hvit saus med masse brunost i. Også har vi stekt flesk ved siden av. Jømmi! Debn komboen med søtt og salt er utrolig god altså!

I kveld var det raspeball med salt kjøtt, bacon, vossakorv, smeltet smør, kokt kålrot og kokt gulrot. :nigo:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg liker søndager! :) Egentlig litt trøtt fortsatt, men jeg snek meg ut av senga nå - er så koselig å sitte oppe litt selv før J våkner. Vi hadde en superfin kveld i går, masse mat og gode venner. Drakk ikke all verden i går, likevel våknet jeg med et bittelite tilfelle av fyllenerver :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...