Gå til innhold

Månestøvs ønske om en liten spire


Gjest Månestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv

Heihei og :velkommen:

Har tittet litt rundt her en stund, og funnet ut at det var på tide å få meg en dagbok her jeg også. Vi er da inne i PP3 og gubben begynner allerede å bli lei av min evige testing og symptomleting :fnise: Så derfor får jeg begynne å få ut frustrasjonen min her!

Nå er det 5 dager til IKM og som vanlig kjenner jeg maaasse symptomer! Ventetiden er utholdelig, og jeg begynner å se at jeg har blitt en smule besatt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: Månestøv! :vinke: Liker navnet ditt! :nigo:

Og velkommen som prøver!

Det er lett å bli testegal ja! :ler: Du er IKKE alene! ;) Men det er også noe som roer seg litt etterhvert. Med mindre du er SKIKKELIG testeavhengig. :fnise:

bare nyyyyt tiden med hverandre og :sengekos: når man har lyst, ikke fordi man må. ;)

Tvi tvi!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv
:velkommen: Månestøv! :vinke: Liker navnet ditt! :nigo:

Og velkommen som prøver!

Det er lett å bli testegal ja! :ler: Du er IKKE alene! ;) Men det er også noe som roer seg litt etterhvert. Med mindre du er SKIKKELIG testeavhengig. :fnise:

bare nyyyyt tiden med hverandre og :sengekos: når man har lyst, ikke fordi man må. ;)

Tvi tvi!! :klemmer:

Takk takk Redbird!

Godt å høre at det ikke bare er meg! Er nesten så jeg smugtester nå, ettersom sambo synes jeg sløser med tester :sjenert:

Ja, det gjør nok det, har i alle fall de dagene fra mensen til eggløsningen "fri" :fnise:

Det som er skikkelig irriterende er jo at etter jeg sluttet med p-plasteret, har fått skikkelig PMS plager, og alle er jo såklart nødt til å bety graviditet :ler:

Hyggelig du stakk innom forresten!

*Titter innom dagboka di en tur*

__________________________________________________

Så fikk jeg altså mensen denne måneden også! 3 dager for tidlig vel og merke.. Har aldri skjedd før så tenkte gjerne det var en festeblødning først, men nei, det var nok bare hyggelige TR som kom :sukk:

Men nå er det da klart for ny PP, og vi er godt i gang :sengekos: så nå er det bare å vente på EL ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Da har jeg hatt positiv el tester i tre dager, og vi har :sengekos: som bare det! :ler: Håper virkelig det klaffer denne gangen. Føles som vi har prøvd en evighet, når vi egentlig bare har komt til PP 4 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Nå har håpet toppet seg igjen!

I dag når jeg og sambo så tv kjente jeg 3 korte intense stikk nederst i magen og kjeden. Festesmerter var det første jeg tenkte!

Har aldri hatt noe lignende, og det passer i forhold til dager etter el.. Jeg er så spent! Tenk om det er blitt vår tur? :bolledeig: Vi har nå virkelig prøvd denne måneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Månestøv

Hei hei og :velkommen:

Er fryktelig spent selv nå, men vil ikke ha for høye forhåpninger..

Har ikke fått noen symptomer av noe slag i alle fall, bortsett fra noen intense luftsmerter de siste dagene.. :eeeh:

Er vel for tidlig uansett. Har alikevel klart å svi av to billigtester som selfølgelig var negative. Sambo blir rent oppgitt av meg, men de er jo så billige :rolleyes:

Får nå bare vente å se og håpe at TR holder seg unna denne gangen! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Og velkommen til oss prøvere :)

Får håpe du er av den heldige sorten som slipper å være her så lenge da :jepp:

Blir spennende å se hvordan det går de neste dagene :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Heihei frkhøne og takk for det! :biggrin:

Ja, håper vi ikke må prøve så fryktelig lenge, men det haster nå ikke, selv om det i blandt føles litt slik :sjenert:

Jeg er ikke komt inni alt helt enda, tar el tester, men temping og sjekking av livmorstuppen tør jeg nesten ikke begynne med i fare for å bli helt (enda mer) besatt :fnise:

__________________________________________________________

Nå er det da bare 5 dager til IKM!

Kanskje jeg skal svi av en test til i morgen? :lur:

Så har jeg i alle fall funnet EN positiv ting med å evt få TR denne måneden (men hun kan veldig gjerne holde seg unna fordeom :slåss: ) og det er at jeg skal dra hjem til hjembyen min og dra ut på bytur med mine gamle venninner! Og faktisk drikke litt også :strix:

Mine gamle venninner synes det er vanskelig å se for meg som mor, ettersom da jeg var yngre aaaldri skulle ha barn! I alle fall ikke før jeg fylte 40 :ler: Det er rart hvordan ting forandrer seg, og hvordan man endrer syn på ting.

Min mor sa alltid "vi får snakkes om noen år" og smilte lurt til meg. Og vel, hun hadde rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo dette med alle disse planene man har litt fremover :fnise:

Jeg har flere venninner som har sverget på at de ikke skulle ha barn, og det er flere av dem som har snudd allerede nå (vi er jo bare i midten av 20 årene) :fnise:

Dette med temping og sjekking av tappen gjør ikke jeg heller, tror jeg hadde blitt gal om jeg hadde gjort det i tillegg.

Men man kan bli bra tussete i hodet selv om man ikke holder på med det :fnise: Det kan jeg skrive under på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som forandrer mening om barn etter hvert som de blir eldre og får et stabilt forhold, så du får trøste deg med at du iallfall ikke er alene :fnise:

Selv har jeg vært klar for barn i maaaaange år allerede, men det passet seg liksom ikke før nå. Angrer nå på at vi ikke prøvde før uansett - det passer jo aldri egentlig helt uansett :fnise:

Godt du ser lyspunktene med TR da - det er en fin måte å holde seg oppe på, slik at skuffelsen ikke blir alt for stor :Nikke:

Men nå kan det jo hende hun ikke dukker opp uansett da... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Månestøv

Har ikke fått skrevet her inne i det siste, men har egentlig ikke vært de store nyhetene heller. TR kom trofast som alltid, og da fikk jeg i alle fall kost meg med venninnene mine den uka jeg var hjemme! Ble mye prating om barn og fremtid da, og det ser ut til at mine venninner begynner å komme etter de også :lur:

Har jo alltid hatt store planer om reising, flytting til utlandet osv, men slikt har det aldri blitt ettersom prioriteringene har forandret seg. Har bestemt meg for å ta prøvingen litt mer med ro nå! Skjer det så skjer det, jeg vet når el er og jeg vet når mensen skal (evt. ikke skal :jepp:) dukke opp, så slipper jeg å bli så skuffet hver gang. Har faktisk bare tatt en el test denne måneden(i dag) og den var positiv! Så ser ut til at jeg kjenner syklusen min relativt godt. Men skal fortsette å oppdatere her, kommer jo garantert til å kjenne graviditets symptomer enten jeg prøver eller ikke :fnise:

Så jenter; hvordan går det med dere oppi all prøvingen? Greier dere å skyve det vekk i hverdagen, eller er det så å si altoppslukende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hellu;)

Stikker innom og sier hei!

Ja, så spennende her da! Du må ta det easy med testingen ja, så mannen ikke blit tullerusk før du blir det;)Så bra at du kjenner syklusen din da! Jeg sliter litt, her ikke gått på noe p-piller siste 10 årene, for jeg tåler det ikke. Og allikevel klart syklusen min å rote seg skikkelig til forrige måned. Å jada, jeg hadde jo tusenvis med symptomer da, var overbevist om at noe skjedde, men ja neida, er her ugravid jeg;) Men man må lære seg syklusen sin, da tror jeg ting faller mer til ro.. :fnise:

Jeg er i PP1, men vi øvde litt forrige mnd, egentlig skulle vi ikke begynne før neste mnd, men ja, sånn ble det nå da:) Hehe

Men håper det blir din siste PP da! Når er IKM da?

Blir moro å følge deg fremover! Må ha troa vet du, stå på!!!!!

Klemmer!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Månestøv

Nå kan jeg endelig stikke hodet mitt innom her igjenn :fnise:

Må si jeg trodde lite på utsagnet om at man fikk det til når man tok det meg ro. Tror litt mer på det nå :sjenert:

Ikke har jeg rota bort i tappen, bare :sengekos: når vi følte for det, rett å slett tatt en liten pause, og da skjer det! Nesten litt ironisk :ler: Sambo er i alle fall i ekstase, selv om det ikke har gått helt opp for ham. Tenker å kjøpe en CB med ukes indikator på mandag så han får det svart på hvitt, og slipper å se på Billig testen hele tiden for å se om streken forsvinner :fnise:

Så nå er det ingen røyk eller alkohol på meg på i alle fall et år!

Må si at det ikke var så vanskelig å slutte å røyke som jeg hadde trodd (og jeg sluttet faktisk to uker FØR den positive testen).

Er litt stolt over meg selv :jepp:

________________________________________________________________

Så spennende luremegpå! Må si jeg er glad jeg er ferdig nå, men du er gjerne litt flinkere enn meg til å holde hodet kaldt :fnise:

Får håpe du ikke må ha alt for mange PPer for dere i alle fall.

Når er din IKM? Sender over litt babystøv til deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! Endelig flere som kom etter på lista denne mnd :rødme:

Det har nok noe å si at man slapper av ja, jeg klarte ikke det på ett år jeg..

CB med ukesindikator er kjempegrei den! :jepp:

Veldig greit å se det svart på hvitt!! Og veldig surrealistisk :rødme:

Blir morsomt å ha noen her inne som også har termin i November!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia
Nå kan jeg endelig stikke hodet mitt innom her igjenn :fnise:

Må si jeg trodde lite på utsagnet om at man fikk det til når man tok det meg ro. Tror litt mer på det nå :sjenert:

Ikke har jeg rota bort i tappen, bare :sengekos: når vi følte for det, rett å slett tatt en liten pause, og da skjer det! Nesten litt ironisk :ler:

Sånn gikk det for oss også, vi var tre gjennom tre prøveperioder også fikk vi beskjed om at vi måtte flytte ut av leiligheten vi hadde og finne et nytt sted å bo i løpet av tre måneder, og da tenkte vi at vi skulle slappe av litt med det. Kunne vente til ting hadde ordnet seg igjen og da klaffet det så det sang!

Gratulerer med positiv test og babis i magen! :):babysmokk::babyjente::babygutt::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Månestøv

Takk for gratulasjoner! Dette blir da det siste innlegget jeg skriver her inne :smilbla:

CBen viste såklart gravid 1-2 akkurat som jeg ventet, mens sambo ble like overasket som ved første positive test :tongue:

Han er utrolig søt da, smiler, klemmer meg og kysser meg på magen, vet ikke helt hvor han skal gjøre av seg stakkar.

Morsomt at det er så mange så har erfart at det hjelper å slappe av, trodde mer det var noe man sa for å roe ned ekstreme gradzillas (kan man si det? :tongue: )

Ja, det var utrolig koselig! Må nesten følge med i dagboka di (om du har da? Har litt problemer med å skjønne den nye versjonen tin KG :blink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...