Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer litt på de store skjortene Anna går med. Greit nok at hun ønsker å kle seg konservativt men der finnes da også pene konservative klær vel?

I starten reagerte jeg sterkt på Anna og syntes hun var helt grusom. Etter hvert syntes jeg bare synd på henne. Hun er tydeligvis ei mor som ikke har mental kontakt med barna sine og behandler barna mer som ansatte som skal fylle hennes behov ("han er ikke sjef i mitt hus" kommentaren feks). Hun er ei dame som har et stort behov for å hevde seg som veldig flott, vakker og rik. Alle som har et så sterkt behov for å hevde seg slik har noe underliggende som gjør at de trenger dette, som regel er dette en enorm usikkerhet og mangel på selvfølelse. Mange rik suksessfulle mennesker fremstiller seg på ingen måte slik som hun gjør, uansett hvor enn bitchy de er (eks Paris Hilton) noe som gjør at jeg tenker det må være noe mer underliggende her. Det å være på et barnehjem kan feks skape store sår i sjelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerer litt på de store skjortene Anna går med. Greit nok at hun ønsker å kle seg konservativt men der finnes da også pene konservative klær vel?

I starten reagerte jeg sterkt på Anna og syntes hun var helt grusom. Etter hvert syntes jeg bare synd på henne. Hun er tydeligvis ei mor som ikke har mental kontakt med barna sine og behandler barna mer som ansatte som skal fylle hennes behov ("han er ikke sjef i mitt hus" kommentaren feks). Hun er ei dame som har et stort behov for å hevde seg som veldig flott, vakker og rik. Alle som har et så sterkt behov for å hevde seg slik har noe underliggende som gjør at de trenger dette, som regel er dette en enorm usikkerhet og mangel på selvfølelse. Mange rik suksessfulle mennesker fremstiller seg på ingen måte slik som hun gjør, uansett hvor enn bitchy de er (eks Paris Hilton) noe som gjør at jeg tenker det må være noe mer underliggende her. Det å være på et barnehjem kan feks skape store sår i sjelen.

Veldig enig i at det ikke virker som om hun har noe god kontakt med barna. Men at ungene ikke skal være sjef i hjemmet er jeg faktisk VELDIG enig med henne i ;) Alt for mange unger nå til dags som bare får og får, og snor mor og far rundt lillefingeren :gjeiper:

Når det gjelder de kosedressene synes jeg det er helt greit at de går med det. Hvorfor ikke?! De har jo de stort sett på seg innenfor husest 4 vegger. Og jeg ser ikke problemet med å gå i kosedress på butikken heller :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i at det ikke virker som om hun har noe god kontakt med barna. Men at ungene ikke skal være sjef i hjemmet er jeg faktisk VELDIG enig med henne i ;) Alt for mange unger nå til dags som bare får og får, og snor mor og far rundt lillefingeren :gjeiper:

Nå var dette snakk om en kommentar som kom etter at gutten var mett og ikke ville spise opp da. Han fikk trusler om time out for å ikke ville spise opp maten sin, og det er virkelig feil bruk av time out. En kommentar her om at "han må spise litt til for det blir lenge til neste gang vi får tid til å spise" hadde vært en mye mer adekvat kommentar. Hun kommenterte ikke dette med spisinga hans fordi hun var bekymret for at han hadde spist for lite, men kun fordi HUN skulle bestemme hvor mye han skulle spise og han hadde ikke noe han skulle sakt. Derfor reagerte jeg på denne kommentaren akkurat her. Var det snakk om unger som grein for å ikke få snop eller hoppa med sko i sofaen skulle jeg heller vært enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var dette snakk om en kommentar som kom etter at gutten var mett og ikke ville spise opp da. Han fikk trusler om time out for å ikke ville spise opp maten sin, og det er virkelig feil bruk av time out. En kommentar her om at "han må spise litt til for det blir lenge til neste gang vi får tid til å spise" hadde vært en mye mer adekvat kommentar. Hun kommenterte ikke dette med spisinga hans fordi hun var bekymret for at han hadde spist for lite, men kun fordi HUN skulle bestemme hvor mye han skulle spise og han hadde ikke noe han skulle sakt. Derfor reagerte jeg på denne kommentaren akkurat her. Var det snakk om unger som grein for å ikke få snop eller hoppa med sko i sofaen skulle jeg heller vært enig.

De fleste foreldre prøver jo å lære sine barn å spise opp det de har på asjetten da. Er ikke det normal barneoppdragelse? Reagerte mer på at hun tvang han til å stå modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo aldri prioritert barna, de sa hun jo da hun lå og fikk full spa-behandling eller hva det nå var. Anna prioriterer Anna!

"har jeg det ikke bra har ingen det bra" sa hun og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
De fleste foreldre prøver jo å lære sine barn å spise opp det de har på asjetten da. Er ikke det normal barneoppdragelse? Reagerte mer på at hun tvang han til å stå modell.

Det var jo enda verre når hun tvang han minste til å stå modell når han tydeligvis ikke ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett den traileren av filmen til ho Agnes Nicole på youtube. Herregud den virka bare helt idiotisk spørr du meg. Dårlig humor som man ikke ler av. Eller hvert fall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste foreldre prøver jo å lære sine barn å spise opp det de har på asjetten da. Er ikke det normal barneoppdragelse? Reagerte mer på at hun tvang han til å stå modell.

Og når de er voksne så klager vi over at de er feite og ikke skjønner at de må stoppe å spise når de er mette....?? Hvor har de lært det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste foreldre prøver jo å lære sine barn å spise opp det de har på asjetten da. Er ikke det normal barneoppdragelse? Reagerte mer på at hun tvang han til å stå modell.

De aller fleste psykologer vil i alle fall være enig i at det ikke er positivt å tvinge i barna mat når de ikke ønsker mer. Dette er med på å skape et negativt forhold til barn. Man kan snakke med barna at det er viktig å spise opp, at de trenger energien sin etc. men å tvinge i barna mat med å true med time out og straff er en veldig uheldig måte å oppdra barna på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
De aller fleste psykologer vil i alle fall være enig i at det ikke er positivt å tvinge i barna mat når de ikke ønsker mer. Dette er med på å skape et negativt forhold til barn. Man kan snakke med barna at det er viktig å spise opp, at de trenger energien sin etc. men å tvinge i barna mat med å true med time out og straff er en veldig uheldig måte å oppdra barna på.

Tror det fins et utall foreldre som bruker denne oppdragelsesmetoden ved matbordet. ikke bare Anna Anka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det fins et utall foreldre som bruker denne oppdragelsesmetoden ved matbordet. ikke bare Anna Anka

Og så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maja_*

Jeg har sett noen klipp av Anna og hennes uttalelser. Må si jeg er veldig sjokkert. Spesielt da hun gjorde narr av fansen til Paul. Og når hun satt å sa at alle brunetter er stygge og kjedelige. At hun heller barberer seg skalla enn å være brunette. Hun satt å gjorde narr av Katie holms, Victoria Beckham, Angelina jolie, Elizabeth tyler og Carmen electra. Sa at alle var stygge.

For meg virka det som hun var ekstremt sjalu på disse kvinnene. Skulle nesten tro det var en jente på 14 som satt å snakka der slik som hun holdt på. Jeg synes egentlig bare synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. så derfor er det urettferdig å legge kritikk på bare henne pga barneoppdragelsen.

Noen som har sagt at det bare er anna anka som gjør feil med barneoppdragelsen?

Ellers så er jeg litt usikker på om hun er helt fris. Paul har jo gått ut og sagt at hun til tider er paranoid, og det ville vel kanskje forklare den merkelige oppførselen ovenfor barnepiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. så derfor er det urettferdig å legge kritikk på bare henne pga barneoppdragelsen.

Vel, nå er det henne vi snakker om da. I en tråd om en person er det ganske normalt å brine opp kritikk av akkurat den personen til tross for at andre også gjør dette. Andre mennesker er også bitchy og arogante. Skal du si det er urettferidg å bare kritisere Anna for dette når det også er andre folk som er på denne måten?

Diskuterer man en person, så diskuterer man denne spesifikke personen. Jeg synres det var horibelt og se hennes barneoppdragelse særlig i måten hun ordlegger seg på. Som skat det er helt ok å mene at barna skal spise opp, men å være krass og true barna og mene at et barn som ikke vil spise opp forsøker å være sjef i huset av den grunn (det er da helt naturlig at barn ikke ønsker å spise opp alltid). Jeg syntes hun behandler barna som om de er statisert i livet hennes, uten å vise dem noe kjærligeht eller omsorg. Jeg bryr meg da ikke om at andre også er på denne måten. Nå er det Anna vi diskuterer, og ikke alle andre som også gir barna et dårlig forhold til mat ved å true med straff for at de ikke klarer å tvinge i seg mat de ikke har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over noen kommentarer til hun ene. "Jag tar på leppstift 50 gonger om dagen". "Utan leppstift, kjender jag mej exposed"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at han er forbanna ja :fnise:

Man det virker som det er en god del innestengt irritasjon og harme her (fra Anna Ankas side)..Tror ikke hun har hatt det så greit i dette ekteskapet.

Hun fortalte at Paul Anka var sterkt i mot at hun skulle reise til Sverige og delta i Skavlan, og det kan jeg tro stemmer.

Slik jeg har fått intrykk av Paul Anka framstår han som en ganske kontrollerende type som sikkert ikke ønsker at kona skal ta så mye plass.

I begynnelsen synes jeg hun virket helt idiot, men nå synes jeg egentlig bare litt synd i henne. Likevel burde hun tenke på hvordan hun snakker. Hun er tross alt mor til to barn..

Kan ikke si noe 100% sikkert om Anna Ankas innerste indre. Men jeg tror at hun er en usikker kvinne.

Det lever svært lite opp til forventningene man har til seg selv i dagens samfunn, men jeg tror de fleste av oss vet hvordan usikkerhet føles.

Men jeg tror Anna har et stort kontrollbehov, som er større enn Pauls. Hun har behov for perfeksjonisme rundt seg i alle kroker, nesten som tvangstanker. I senga tror jeg at hun ønsker det motsatte: å bli behandlet som den som ikke har kontroll. Som den som suger, og blir behandlet som et objekt uten kontroll over situasjonen. Hun er nemlig veldig opptatt av slike ting i intervjuer. Både når hun snakker om Paul og exene sine ...

Men det er noe skjørt over det, som om det egentlig aldri har hendt. Mulig pga at hun er den kontrollerende i forholdet, og jeg tror ikke mange menn kan ta kontroll på den måten hun helst ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Marlo, men jeg vet ikke hvor stor denne rollen var. Uansett kan man jo kalle seg skuespiller selv om man bare har hatt ørsmå biroller og knapt en eneste replikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...