Gå til innhold

Betale 4000 kr på forskudd før fått første time på rideskole


Gjest jente 25

Anbefalte innlegg

Gjest jente 25

Jeg er 25 år og har nå bestemt meg for å følge min store jentedrøm, nemlig å lære å ri! :)

Dette er noe jeg altid har ønsket meg og nå har jeg funnet en rideskole og meldt meg på kurs.

Problemet er at jeg må betale hele kurset (4485kr) FØR den første ridetimen. Er litt skeptisk til dette, da jeg ikke hvet om jeg kommer til å trives med det enda, Jeg er student, så dette er en ganske stor investering for meg.

Noen som vet om dette er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lenge varer dette kurset? Det var DYRT! Jeg er vant med 180kr timen, på en dyr rideskole, da varte kurset fra semesterstart til semesterslutt, nytt kus hvert halvår. Da fikk vi regningen etter at det kurset var over... At de vil ha en sum på forhånd er ok, ettersom det er mange utgifter og mange som ikke er like seriøse (vet mange bgynner og gir seg etter kort tid, og da ikke vil betale for hele kurset), men den summen var drøy. Kanskje høre med andre som rir der om de er fornøyd? Eller lage ett innlegg på hest.no og spørre om noen kjenner til stedet og er kjent med praksisen? Jeg ville ikke betalt så mye før kurset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 25

Takk for svar! :)

Dette er et halvårskurs med 23 ridetimer, hver enkelt koster 195 kr, så det er ikke så stor forskjell fra det du betalte. Det er visst litt dyrere fordi det er ferre på disse kursene (kun 6 stk).

Takk for tipset! Jeg skal legge inn på hest.no for å høre om noen har noen erfaringer med denne rideskolen.

Jeg er seriøs på dette og tror ikke jeg kommer til å slutte, men det er litt surt å betale før jeg i det hele tatt har vært på min første time! Vet jo aldri hvordan det er/hvordan man trives osv.

Takk igjen for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider