Gå til innhold

Hvordan holde i live et avstandsforhold

kanel23

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Hei. Jeg er 19 år og i et avstandsforhold med en gutt på 22. Han er en fantastisk fyr, og vi "klikker" på alle områder. Vi sees ca. annenhver helg og jeg har det så flott når jeg er med han. Vi har vært sammen i ca 3 mnd. no, og vi planlegger å flytte i lag til høsten om vi fortsatt er sammen. Kommunikasjonen er på topp. Jeg er som sikkert m ange andre, småsjalu, og noen ganger er jeg bare redd for at jeg skal miste han. Det som jeg syns er litt rart, er at noen ganger når han er vekke, føler jeg at jeg klarer meg helt greit uten å ha han som kjæreste. Andre ganger klarer jeg ikke slutte å tenke på han. Eg føler jo at jeg elsker han. Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som jeg syns er litt rart, er at noen ganger når han er vekke, føler jeg at jeg klarer meg helt greit uten å ha han som kjæreste. Andre ganger klarer jeg ikke slutte å tenke på han. Eg føler jo at jeg elsker han. Noen andre som har det slik?

Jeg skjønner deg, sånn har jeg også det litt nå (etter å ha vært borte fra han(han i usa, jeg har flyttet til norge etter 1år i usa) i litt over en mnd. Tror det er vanlig. Tror også det er litt viktig, å ikke bli for avhengig av han, fortsatt vite at man overlever alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 19 år og i et avstandsforhold med en gutt på 22. Han er en fantastisk fyr, og vi "klikker" på alle områder. Vi sees ca. annenhver helg og jeg har det så flott når jeg er med han. Vi har vært sammen i ca 3 mnd. no, og vi planlegger å flytte i lag til høsten om vi fortsatt er sammen. Kommunikasjonen er på topp. Jeg er som sikkert m ange andre, småsjalu, og noen ganger er jeg bare redd for at jeg skal miste han. Det som jeg syns er litt rart, er at noen ganger når han er vekke, føler jeg at jeg klarer meg helt greit uten å ha han som kjæreste. Andre ganger klarer jeg ikke slutte å tenke på han. Eg føler jo at jeg elsker han. Noen andre som har det slik?

Jeg også har det slik. Men jeg har gått 2-3 måneder mellom hver gang jeg har sett han da. Jeg klarer meg stort sett greit, men har også perioder hvor jeg savner han masse og ikke får gjort noe utenom. Så bra dere har planer om å flytte sammen, da har du hvertfall noe å se frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: De 5 dagene fløy jo bare forbi. Jeg hater at jeg er så jentete om du kan si det, når vi skal si ha det. Jeg begynner alltid å gråte! Alltid. Ikke hylgrine, men det kommer noen tårer, også må jeg kjempe med å samle meg. :sukk::murvegg:

Men ellers var det en helt herlig uke :rodmer: Jeg har nesten glemt alle de små tingene han kan gjøre for å gjøre meg glad, samt alle de "morsomme" guttetingene han synes er hysterisk morsomt, og jeg synes er ekle :lol:

Nå har jeg en delvis travel uke fremover, så håper på at tiden går litt fort, han kommer opp på besøk neste uke :hoppendeglad:

Hvordan går det med dere andre jenter? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har funnet mitt livs kjærlighet, men han bor i et annet land.

Vi møttes for første gang flere år siden gjennom felles bekjente, uten at det var noen interesse mellom oss. Og så møttes vi igjen for noen måneder siden tilfeldig på ferie, hvor vi var sammen i 2-3 dager og begge kjente at det var så rett. Nå har vi snakket sammen flere timer hver dag i 1,5 måned, og jeg innser at han har alle de egenskapene og personlighetstrekkene som jeg har savnet hos andre. Han har alt.

Jeg vet det høres helt naivt ut, men ingen av oss har noen tvil om at vi skal være sammen. Og vi er dermed hundre prosent innstilt på at vi skal klare å komme oss gjennom dette sammen...

Han skal hit for første gang om noen uker.

Vi vet allerede nå at han om 1,5-2 år flytter til Norge. Bare det å ha et lys i enden av tunnelen gir oss håp. Og vi har allerede planlagt når vi skal sees i hele 2012, bare for å vite med en gang (nesten før vi engang er blitt ordentlig kjærester) at det er faktisk mulig for oss å gjennomføre dette. Og jeg får vært der lenge i sommer mens jeg går på kurs, noe som gjør at vi får testet hverdagslivet sammen... :)

Vi har blitt enige om at ærlighet er det som skal få oss gjennom dette. Jeg kan si alt til han, og han svarer reflektert, tålmodig, og forteller fra sitt eget hjerte. Jeg trodde ikke det fantes menn som var romantiske lenger, men bare ved at han formidler fra sitt eget hjerte er det som å lese et dikt. Og jeg som trodde jeg var blitt imun mot romantikk :) Og han som aldri selv har vært romantisk engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre, Anuket :) Og godt at det er kort tid til du ser han igjen =)

Her går ting veldig bra :)

Det er bare 10 dager til han kommer nå :-D (Siden vi har bikket over i 6.desember :)

Skal ta en kjapp skype nå og så natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drar til kjæresten min på fredag :kline: Er to måneder siden sist vi så hverandre. Og det er alt for lenge!

Herlighet hvor jeg gleder meg :rodmer:

Og så er det juleferie i tillegg :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar til kjæresten min på fredag :kline: Er to måneder siden sist vi så hverandre. Og det er alt for lenge!

Herlighet hvor jeg gleder meg :rodmer:

Og så er det juleferie i tillegg :nisse:

Jeg drar også til min kjære på fredag!! Har ikke sett ham på 3 mnd. Ahhh, tiden går så sinnsykt sakte nå! Gleder meg vilt, og klarer nesten ikke å sove eller spise! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Dere må kose dere som skal se kjærestene deres snart :hoppe: Jeg teller ned dager igjen :sukk::fnise:

Skal nok kose oss maks :D

Akkurat nå lurer jeg på hvordan jeg skal se relativt fresh ut etter 21 times reise. Får vel drikke vin til flymaten slik at jeg klarer å sovne på den lengste etappen!! ÅÅÅÅ, skal bli så herlig å se ham igjen, håper jeg ikke besvimer når jeg kommer ut i ankomsthallen, og ser den vidunderlige mannen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok kose oss maks :D

Akkurat nå lurer jeg på hvordan jeg skal se relativt fresh ut etter 21 times reise. Får vel drikke vin til flymaten slik at jeg klarer å sovne på den lengste etappen!! ÅÅÅÅ, skal bli så herlig å se ham igjen, håper jeg ikke besvimer når jeg kommer ut i ankomsthallen, og ser den vidunderlige mannen igjen :)

Hmm ha med tannbørste, tannkrem, sminkefjerner og litt sminke i vesken, og intimservietter! Så får du "vasket" deg litt ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 dager igjen til jeg ser min kjære! Jeg drar nedover og storgleder meg! Skal bli fantastisk å se han igjen etter to måneder uten hverandre! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Anuket og Loren :):klemmer:

Hjalp å snakke litt, helt vanlig, sammen i lønsjen :) Men tror virkelig vi hadde hatt godt av et par dager med bare oss to, ikke noe data eller andre forstyrrende ting.. Fokus på hverandre og kjærligheten. Æsj nå ble jeg sukkersøt og klissete :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei.

Jeg har lest litt i denne tråden før :) Jeg å har et avstandsforhold. Å jeg er veldig lei av det. Når jeg er sammen han har vi det kjemep fint. Men når jeg er hjemme tenker jeg ofte at jeg må slå opp med han osv. Jeg prøver liksom å ikke like han når jeg er langt vekk. Jeg er blir også kjempe sjenert de første dagene når vi sees, slvom det kan være bare to uker siden sist vi så hverandre.

Noen andre som har det sånn?

Og hvor langt unna har dere deres kjære?

kos dere alle dere som deres kjære igjen snart :) jeg er glad får dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg har lest litt i denne tråden før :) Jeg å har et avstandsforhold. Å jeg er veldig lei av det. Når jeg er sammen han har vi det kjemep fint. Men når jeg er hjemme tenker jeg ofte at jeg må slå opp med han osv. Jeg prøver liksom å ikke like han når jeg er langt vekk. Jeg er blir også kjempe sjenert de første dagene når vi sees, slvom det kan være bare to uker siden sist vi så hverandre.

Noen andre som har det sånn?

Og hvor langt unna har dere deres kjære?

kos dere alle dere som deres kjære igjen snart :) jeg er glad får dere!

Jeg har det ikke helt sånn, men har et par ganger tenkt at "åherregudhvordanskaldettefunke"... Men vi har et tidsperspektiv. han kommer hjem til Norge i oktober neste år og da flytter vi mest sannsynlig sammen ganske raskt. Har dere noe sånt, eller er avstandsforholdet på¨ubestemt tid?

Jeg har min i Nord-England pga studier. bor selv utenfor Oslo.

Ser han om 7 dager - gleder meg helt sykt!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...