timmi Skrevet 1. november 2011 #461 Del Skrevet 1. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 1. november 2011 #462 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg vil også ha urge og ostepop.. Skulle gjerne bydd deg på litt, men jeg har spist og drukket opp alt. Kan noen vennligst si at det blir bedre? Det blir bedre. Og så blir det verre, og litt bedre igjen, så myyye verre. Så går det greit. På et tidspunkt begynner du muligens å tvile på om det i det hele tatt er verdt det, helt til neste gang du prater med han. Går litt opp og ned, med andre ord. I hvert fall for meg. Men jeg må ærlig innrømme at jeg aner ikke om han har det på samme måten. Og akkurat det får jeg litt dårlig samvittighet for, spesielt den tvile-delen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 1. november 2011 #463 Del Skrevet 1. november 2011 Kan noen vennligst si at det blir bedre? Til alle sammen! Ja det blir bedre - men først gjør det vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 1. november 2011 #464 Del Skrevet 1. november 2011 Kan vel ikke annet enn å si som de andre, det blir bedre, verre, forvirrende, bedre igjen, osv... blæ.. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 1. november 2011 #465 Del Skrevet 1. november 2011 Det er en berg og dalbane. Det viktigeste er at når dere ser hverandre igjen så kommer du til og føle at det er verdt det og du får ny motivasjon til holde ut videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 1. november 2011 #466 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Fant nå ut igår at det er IKKE lurt å sette seg ned og se sesongfinalen av "Ungkarskvinnen" når man ikke har sett kjæresten på nesten en mnd. Endret 1. november 2011 av Nika_83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 2. november 2011 #467 Del Skrevet 2. november 2011 Tiden går sååååå tregt i dag. Sannsynligvis så lander de rundt 22-23 en eller annen gang, og det er jo sååå mange timer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 2. november 2011 #468 Del Skrevet 2. november 2011 Tiden går sååååå tregt i dag. Sannsynligvis så lander de rundt 22-23 en eller annen gang, og det er jo sååå mange timer til. Jeg teller også timer.. 1090 til han lander nå :fnise: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 2. november 2011 #469 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg veit ikke når han lander. Sitter og bare venter på melding om at han er i Tyrkia. Og om den ikke kommer, må jeg vente til kveldinga med å ringe til Gardemoen og spørre om de har peling på ETA. Teite Amsterdam Airlines. De kunne venta noen dager med å gå konkurs. Endret 2. november 2011 av bazibaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 2. november 2011 #470 Del Skrevet 2. november 2011 Skulle gjerne bydd deg på litt, men jeg har spist og drukket opp alt. takk, og Det går bra, jeg fikk eple pai og vaffel :D Det blir bedre. Og så blir det verre, og litt bedre igjen, så myyye verre. Så går det greit. På et tidspunkt begynner du muligens å tvile på om det i det hele tatt er verdt det, helt til neste gang du prater med han. Går litt opp og ned, med andre ord. I hvert fall for meg. Men jeg må ærlig innrømme at jeg aner ikke om han har det på samme måten. Og akkurat det får jeg litt dårlig samvittighet for, spesielt den tvile-delen. Off ja.. I dag går det mye bedre, enn så lenge. hehe. Merker det blir veldig trist når jeg er sliten. Også er det jo ikke bare savnet etter han, men det er et helt nytt(gammelt) liv jeg skal vende meg til (akkurat kommet hjem fra et år i usa), og som sagt akkurat begynt i ny jobb. Så litt mye på en gang. Men det går seg vel til. I dag er det lettere merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 8. november 2011 #471 Del Skrevet 8. november 2011 Hvordan går det jenter og gutter? Eksamenstiden har startet for fullt her - så jeg har mer enn nok å holde fingrene i! Men savner en armkrok å krype inntil om kveldene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 8. november 2011 #472 Del Skrevet 8. november 2011 Hei hei! Jeg er ikke så ofte innom, føler ikke for å plapre i vei når jeg ikke har noe å si. Alt er fint her, like forelska. Hun kommer til helga og da må det vel bli . Forrige gang kom nemlig mensen til akkurat feil tidspunkt. Aaaarghh!! Vi håper på bedre tider nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 9. november 2011 #473 Del Skrevet 9. november 2011 Hei hei! Jeg er ikke så ofte innom, føler ikke for å plapre i vei når jeg ikke har noe å si. Alt er fint her, like forelska. Hun kommer til helga og da må det vel bli . Forrige gang kom nemlig mensen til akkurat feil tidspunkt. Aaaarghh!! Vi håper på bedre tider nå Mensen er det noe hindring da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. november 2011 #474 Del Skrevet 9. november 2011 Ja. Jeg besvimer ved synet av blod Men, har prøvd det før og det er ikke noen stor suksess. Hatt sex ved menstruasjon altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 9. november 2011 #475 Del Skrevet 9. november 2011 Det går greit. Har fått snakket en del i det siste Og jeg er busy med jobb og trening på dagene. Men, ja, savner en armkrok om kvelden! Og litt morning cuddeling MEN, vi har bestemt at jeg skal reise på besøk i begynnelsen av februar i stedet for mars. Så da ble det plutselig 1mnd kortere, og bare 3 mnd å vente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 9. november 2011 #476 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan går det jenter og gutter? Eksamenstiden har startet for fullt her - så jeg har mer enn nok å holde fingrene i! Men savner en armkrok å krype inntil om kveldene Jeg er midt i hektiske uker selv, tre uker til semesterslutt... =S Men savner han veldig på kveldstid, vi bruker mye tid på skype, men har ikke tid til timeslange samtaler der heller akkurat nå. Merker at det blir veldig godt å ha han her i tre uker En armkrok, og noen å våkne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I Skrevet 9. november 2011 #477 Del Skrevet 9. november 2011 Nå er det 1 mnd til jeg reiser til ham, og endelig ser jeg enden på denne lange tunnelen. Har VELDIG mye å gjøre på studiet før jeg drar, så regner med at tida kommer til å gå enda fortere. Gleder meg helt villt! 2/3 av denne ventetiden er over :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 9. november 2011 #478 Del Skrevet 9. november 2011 Åhh, det er vanskelig, altså! Tiden går så ufattelig sakte, men nå er det ikke såå lenge til jeg ser han igjen.. Tre uker ) Jeg gleder meg sånn! Utrolig hvor mye man kan lengte etter noen! Merker at jeg presser telefonen skikkelig til øre når jeg prater med han, akkurat som om jeg forsøker å kjenne kinnet hans eller noe.. Saavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lfcnino Skrevet 9. november 2011 #479 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg er jo som sagt singel igjen.. Har egentlig ikke lyst på noe forhold igjen, siden det er et halvt år igjen til jeg skal i militæret.. Avstandsforhold ødela det forje forholdet, så er redd for et nytt ett. Men sett på den andre siden, så hadde det jo vært fantastisk og ha noen og komme hjem til når man har perm Liksom tanken på at noen "venter på deg" på en måte.. Endret 9. november 2011 av lfcnino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 15. november 2011 #480 Del Skrevet 15. november 2011 Hvordan går det med dere andre nå? Liten stund siden det har vært noe aktivitet her. Jeg sa farvel til min igjen i dag, nesten kjipere nå enn sist for nå føles det bare meningsløst og unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå