Gå til innhold

Hvordan holde i live et avstandsforhold

kanel23

Anbefalte innlegg

Ja, tiden er fryktelig kranglete nå om dagen. :ler:

Midt oppi jobbytte, mørketid og så forferdelig mye savn, så blir det ekstremt godt å få han hjem en liten tur nå. :jepp:

Det blir det! :jepp: Alltid koselig å ha noen å krype inntil i mørketiden!

Jeg trøster meg med Les Miserables i bakgrunnen, og oppgaveskriving :sukk: Jeg har blitt nerd nå som jeg er alene, frivillig gjør lekser i helgene! :overrasket: Så karakterene mine har ikke så vondt av avstandsforhold :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir det! :jepp: Alltid koselig å ha noen å krype inntil i mørketiden!

Jeg trøster meg med Les Miserables i bakgrunnen, og oppgaveskriving :sukk: Jeg har blitt nerd nå som jeg er alene, frivillig gjør lekser i helgene! :overrasket: Så karakterene mine har ikke så vondt av avstandsforhold :fnise:

Har det på samme måte, blir veldig flink student :P

I dag har vi begge hatt dagen derpå etter tur ut på byen, så vi har faktisk sløva på hver vår sofa og skypa i tilsammen 4 timer, vet ikke om det er noe å skryte av egentlig :gjeiper:

48 dager til han kommer hjem :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte, blir veldig flink student :P

I dag har vi begge hatt dagen derpå etter tur ut på byen, så vi har faktisk sløva på hver vår sofa og skypa i tilsammen 4 timer, vet ikke om det er noe å skryte av egentlig :gjeiper:

48 dager til han kommer hjem :-D

:ler: Bra det kommer noe godt ut av avstanden!

4 timer! Imponerende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bra det kommer noe godt ut av avstanden!

4 timer! Imponerende :fnise:

Ja, er ikke hver dag det blir så lenge altså ;P Men når begge ligger på hver sin sofa og egentlig synes litt synd på seg selv ble det sånn :)

Hva studerer du? Mulig det har blitt nevnt et sted altså, men... :sjenert:

Jeg går 3.året på deltid Sosialt Arbeid (sosionom), og har igjen halvannet år før jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke hver dag det blir så lenge altså ;P Men når begge ligger på hver sin sofa og egentlig synes litt synd på seg selv ble det sånn :)

Hva studerer du? Mulig det har blitt nevnt et sted altså, men... :sjenert:

Jeg går 3.året på deltid Sosialt Arbeid (sosionom), og har igjen halvannet år før jeg er ferdig.

Historie :) Er ferdig med bacheloren, men dette halvåret tar jeg opp noen fag for å forbedre snittet mitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohoo jeg har fått meg jobb! Fulltid i 3 mndr i alle fall. Starter i mårra allerede. Blir godt å ha noe fornuftig å gjøre om dagene-kanskje det blir overlevlig å være i Norge... Akkurat nå er det litt ikke så bra i hvertfall :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historie :) Er ferdig med bacheloren, men dette halvåret tar jeg opp noen fag for å forbedre snittet mitt :sjenert:

Ikke dumt det, skal du videre på master eller?

Wohoo jeg har fått meg jobb! Fulltid i 3 mndr i alle fall. Starter i mårra allerede. Blir godt å ha noe fornuftig å gjøre om dagene-kanskje det blir overlevlig å være i Norge... Akkurat nå er det litt ikke så bra i hvertfall :/

Gratulerer med jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt det, skal du videre på master eller?

Gratulerer med jobb :)

Ja satser på master i historie :) Også får vi se hvor veien går videre etter det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satser på master i historie :) Også får vi se hvor veien går videre etter det :sjenert:

Spennende, akkurat nå gleder jeg meg bare til å komme ut i full jobb igjen og ha en normal lønn... :P

Takk

Hva slags jobb er det du har fått? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Gah. Jeg hater når ting ikke går etter planen. Og det gjør det jo nesten aldri, tydeligvis. Flyselskapet de har brukt tidligere har gått konkurs, så det blir jo spennende å se når han kommer seg hjem. Blir jo følgefeil av sånt, så nå er jo hele torsdagen ødelagt og på fredag drar han igjen. Jeg blir så sint, sur og så jævlig lei meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner dette begynner å tære på meg nå, jeg har hele tiden vært positiv om at dette klarer vi. Men nå som jeg stresser igjen med eksamen, jobb osv. så begynner jeg å stresse litt med tanken på avstand, og om dette kommer til å gå. Liker ikke disse negative tankene, jeg blir fortere lei meg da :sukk: Får håpe jeg får litt mer positiv energi utover dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Stor klem til deg, Anuket.

Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem og gråte en skvett. :sjenert:

:klemmer: til deg og! Er visst litt tungt for oss begge i dag - tror nesten jeg skal dra hjem og gråte en skvett selv, bare for å få det ut av systemet. Seng, pysj, varmeflaske, take away mat og en jentefilm som får deg til å grine er kanskje det som kan hjelpe oss nå? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobb er det du har fått? :)

På tilbords. Bare over jul da, men alt er bedre enn ingenting :)

Jeg kjenner dette begynner å tære på meg nå, jeg har hele tiden vært positiv om at dette klarer vi. Men nå som jeg stresser igjen med eksamen, jobb osv. så begynner jeg å stresse litt med tanken på avstand, og om dette kommer til å gå. Liker ikke disse negative tankene, jeg blir fortere lei meg da :sukk: Får håpe jeg får litt mer positiv energi utover dagen :sjenert:

Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem og gråte en skvett. :sjenert:

Hva med en gruppeklem?

:klemmer: til deg og! Er visst litt tungt for oss begge i dag - tror nesten jeg skal dra hjem og gråte en skvett selv, bare for å få det ut av systemet. Seng, pysj, varmeflaske, take away mat og en jentefilm som får deg til å grine er kanskje det som kan hjelpe oss nå? :hug:

Det hørtes ganske bra ut. Jeg har lyst på godteri/usunn mat. Kanskje jeg skal gå å hente mangoen i stedet. Kunne ønske han var her.. Trenger en armkrok. Tirsdag er en spesiell dag. (nesten) Hver tirsdag siden januar har vi vært på kino+taco bell sammen. Hadde taco til middag da. Men han mangler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bazibaz

Veksler mellom å være lei meg og forbanna. Og jeg veit jo at det ikke er hans skyld, men han kunne jo gitt mer uttrykk for at han også syns det er kjipt. Så vil han at jeg skulle avlyse planene for torsdag, fordi han ville ha tid med meg før han dro igjen. Men det er jo han som velger å dra, og det burde jo strengt tatt ikke gå utover noen andre. Jeg er så sint og jeg er så lei og sååå trist. :sjenert:

Absolutt ingen bra dag. Trøster meg med ostepop og Urge. :fnise:

Endret av bazibaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veksler mellom å være lei meg og forbanna. Og jeg veit jo at det ikke er hans skyld, men han kunne jo gitt mer uttrykk for at han også syns det er kjipt. Så vil han at jeg skulle avlyse planene for torsdag, fordi han ville ha tid med meg før han dro igjen. Men det er jo han som velger å dra, og det burde jo strengt tatt ikke gå utover noen andre. Jeg er så sint og jeg er så lei og sååå trist. :sjenert:

Absolutt ingen bra dag. Trøster meg med ostepop og Urge. :fnise:

åå så enig!

Jeg vil også ha urge og ostepop.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: :klemmer: **Deler ut noen klemmer*

Merker at jeg må begynne å få besøk de kveldene jeg har guttungen.. Når han er hos pappan sin stikker jeg ut, og gjør ting, men jeg har veeeeldig lett for å bare havne alene i sofaen og savne kjæresten når mini er her og har sovna... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...