LineGourmet Skrevet 8. november 2010 #1401 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg liker holdningen du har til kosthold Kongulo. Veldig bra og godt for både kropp, sjel og sinn Jeg vil og være med til Island.... Jeg så på ungkarskvinnen da de var i i lagunene der.. ser jo helt fantastisk ut Så kan vi bade og flekse for hverandre! Er det sånn at det er varme kilder overalt liksom, eller er det noen som er heftigere og bedre enn andre..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1402 Del Skrevet 9. november 2010 Takk for det! Jeg føler meg ofte litt "fanatisk" som teller kcal sånn som jeg gjør nå, men jeg føler ikke at det fører meg seg noe stress eller kjipt, så da vil jeg ikke la det bekymre meg noe.. Bli med! Fleksing i den blå lagune hadde jo bare blitt superbra! Nja, bassengene rundt om i byen er f.eks drevet med naturlig varmt vann/varme kilder, men de ser jo helt like ut som "vanlige" basseng :gjeiper: Vannet fra varme kilder blir også ofte brukt i dusjer og kraner, så det lukter litt spesielt men er jo ikke farlig. Det er noen varme kilder rundt om kring i landet, men det er vel ikke vanlig å bare ramle over en så man kan bade :gjeiper: Hjemme fra kjempefin kveld! Godt med sushi og hvitvin! Ble litt fristet til pizza siden de to andre spiste det, men gikk veldig greit å holde seg unna. Ble ikke like mye mat eller hvitvin som planlagt, men ble hvertfall mett og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. november 2010 #1403 Del Skrevet 9. november 2010 Bra gjort å holde seg unna pizza, som er så godt! Men sushi er også nam nam tenker som deg angående kaloritelling, men siden det ikke er noe stress å gjøre det, så blir jeg ikke bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 #1404 Del Skrevet 9. november 2010 Sushi over pizza anytime! Synes det er fint å se at dere kan væra nøytrale og fornuftige i forhold til å tella kalorier. Skjønner jo at det er hensiktsmessig og lurt om ein vil noe sted med trening og form. Dessverre er eg ikkje der at eg kan gjøra noe sånt sjøl, for meg har det for mange "tvangs"-assosiasjonar. Er klar for lagune-fleksing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1405 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg var så veeldig sulten, og pizza luktet merkelig nok bedre enn sushi akkuratt da :gjeiper: Fristet mer med junk enn kald fisk og ris liksom.. Men jeg var veldig fornøyd så fort jeg fikk litt mat i magen! Skjønner deg godt madam_mim, jeg var også redd for at jeg skulle bli helt fiksert på dette, og ikke klare å kose meg med maten eller spise borte/ute.. Men det går veldig greit.. Akkuratt nå er jeg jo litt ekstra nøye pga. prosjektet mitt men. Lagune fleksing! Fikk reist og kjøpt nytt proteinpulver i dag, og dumme meg bestemte meg for å prøve en ny smak, fail! Kjøpte chai latte, smaker litt karamell og mest kjipt :gjeiper: Men det går vel ned.. Ellers sliter jeg med å fylle opp til 2500 kcal i dag Sitter og fører opp nå, og mangler nesten 200kcal etter å ha ført opp stor frokost, større lunsj enn vanlig og stor middag med eple og mandler som dessert.. Skulle være vanskelig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1406 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg la på (enda) litt mer skyr jeg.. Og noen ekstra mandler. Så gikk det til slutt Uke 5. Tirsdag. Trening: 4x4 Intervaller Mål: 2500kcal. Frokost: 1 Proteinshake m. melk 1 Glass Juice 2 Små skiver grovt brød m. 1 egg. 5 Mandler 200g Skyr Vitaminbjørner Tran Lunsj: Havregrøt laget på 50g havregryn, 2dl melk + vann 300g Skyr 10g Linfrø, 10g Solsikkekjerner 1 Eple 1 Banan 1 Mandarin/Klementin Middag: Wok 150g strimlet magert svinekjøtt En porsjon couscous 200g Brokkoli 100g Tomat 100g Wok, grønnsaksblanding (classic) Agurk Litt olje til steking. 1 Eple 25g Mandler Totalt: 2501kcal. Jeg er forresten så veldig støl i hamstrings etter strake markløft i går! Vanskelig å bøye seg, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. november 2010 #1407 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ellers sliter jeg med å fylle opp til 2500 kcal i dag Sitter og fører opp nå, og mangler nesten 200kcal etter å ha ført opp stor frokost, større lunsj enn vanlig og stor middag med eple og mandler som dessert.. Skulle være vanskelig i dag! Det er lett! Bare å legge til litt matfløte eller rømme i wok'en det - evntuelt sjokolade mousse til dessert ikke spre sånne vaner nei.. Endret 9. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1408 Del Skrevet 9. november 2010 Åh sjokolade mousse! Ellers er det vel ikke så verst med litt rømme eller fløte, vi bare bruker det ikke nok om dagen til å ville kjøpe inn! Kjipt med dårlig fløte fordi vi spiser for lite sauser og slikt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. november 2010 #1409 Del Skrevet 9. november 2010 Lag stor porsjon saus og frys ned, eller frys ned terninger med fløte, så har dere små fløteterninger å putte i sausen når dere ikke skal ha så mye. Jeg gjør det med både vin og fløte for å kunne putte i sauser. Jeg har jo ikke sjans til å bruke opp hvis jeg kjøper inn en fløtekartong, jeg som er aleine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1410 Del Skrevet 9. november 2010 Ooh smart! Fløteterning var en veldig god ide, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 #1411 Del Skrevet 9. november 2010 Eg vaser litt på nettet for å finna RYP-program (planlegger litt til nyåret ), og ser det er mange forskjellige versjonar. Er det hipp som happ ka slags eg velger eller? Fant denne her bl.a. :https://www.tn.no/drivkraft/artikler/release-your-potential-ver-20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1412 Del Skrevet 9. november 2010 Denne har ikke jeg sett, ser den er på 13 uker (Den du tenkte på kanskje LineGorumet?) og ikke 6. Jeg brukte bare den som er på siden deres når man trykker på RYP jeg.. Det er vel det "nye" programmet, men jeg vet ikke om det gjør det spesielt mye bedre :gjeiper: Nå skal jeg ut og løpe intervaller (det er kaaaldt!)! Så skal jeg kikke gjennom den du linket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. november 2010 #1413 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg lastet ned masse info om RYP her: https://www.tn.no/ryp gratis Det var nok der jeg har lest meg til 13 uker, men jeg har egentlig forstått det sånn at man har 6 uker grunnprogram, 1 uke fri + 6 uker spesialprogram (max forbrenning, ekstrem muskelvekst etc) og da blir det jo 13 uker Mim: jeg har tatt utgangspunkt i nyeste grunnprogram, men har lagt til strakmark, som da blir ganske likt som det gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 #1414 Del Skrevet 9. november 2010 Det står at det er seks veker så eg trur det er det samme. God løpetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1415 Del Skrevet 9. november 2010 Haha ja det gikk vel litt fort når jeg leste, så bare "kom i form på 13 uker" og antok at programet da var på 13 uker. Det er nok som du sier LineGourmet Ser ut som vi alle har lastet ned og lest samme brosjyra hvertfall Veldig deilig løpetur, så fort jeg kom ut! :gjeiper: Var skikkelig kaldt under oppvarmingen, men så fort jeg kom i gang så ble det bare fint. Knallblå himmel, sol og bare veier Aktiviteter 4x4 Intervaller + 6min oppvarming 1) Jogging/Løping Varighet: 38 min Distanse: 5500.00 Meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. november 2010 #1416 Del Skrevet 10. november 2010 Flinking!! Du er heldig som har bare veier! Her er det snø og is, så ute-løpingen må vente. Ha en fiiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 10. november 2010 #1417 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg så du skrev om ulike steder en kan løpe maraton i tråden til madam_mim.. Har du sett denne artikkelen om temaet: http://iform.nu/trening/loping/guide-til-maratonklassikere Tenk så moro det hadde vært å få muligheten til og ikke minst bli i så god form at man kan delta på noen av disse klassikerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1418 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Takk i lige måde Sarah! Kjipt med is! Snø er ok, men is er ikke veldig moro å løpe på.. Der var det mye bra! Jeg tørr ikke helt tenke på maraton enda, blir vel isåfall halvmaraton! Halvmaraton i Amsterdam hørtes perfekt ut med tanke på distanse, at det er flatt osv. Endret 10. november 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 10. november 2010 #1419 Del Skrevet 10. november 2010 Maraton er evt. laaaangt der fremme for meg også. Men en vakker dag...kanskje... . Jeg synes også halvmaraton i Berlin høres veldig moro ut, og i Paris og i London og i New York. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 10. november 2010 #1420 Del Skrevet 10. november 2010 Hihi, eg skal løpa halvmaraton i Berlin i vår! Kom kom alle KG-arar Men då eg sjekka ut disse kjente maratonløpene blei eg litt skuffa- for det er veldig vanskelig å få plass. Til og med om du spring for ein frivillig organisasjon (i praksis må du då betala ganske mye pengar til denna organisasjonen, i tillegg til tartavgift, resie og opphold) så må du vera med på loddtrekning om plassane- ikkje så kjekt å trena seg opp til noe og ikkje vita om du får vera med! No hørtes eg litt negativ ut kjente eg- men det var litt kjipt å innse at løpene ikkje akkurat stod og venta på meg....heheh. Når begynner du på detta mengdeprogrammet forresten? Og ka betyr egentlig mengdeprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg