Matvraket Skrevet 24. februar 2010 #341 Del Skrevet 24. februar 2010 Muffintop området, er det håndtakene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #342 Del Skrevet 24. februar 2010 Matvraket, jepp Men hos meg er det ikke håndtak, det er bare et stort område som går fra rumpa og blir mindre mot midjen :gjeiper: Det ble rart forklart, men ja, ingen "pølser", ikke noe som "stikker ut" men det blir veldig bredt fort :gjeiper: Jeg er veldig fornøyd med midjen min, men når hoftene/rumpa er over 105 cm så blir jeg liksom stor alikevell. Skuldrene er jo like brede, så heldigvis ser det ikke så verst ut, blir mest timeglass. Men er jo vanskelig å finne ting som passer når midjen er så smal, og jeg ikke kommer inn i noen bukser fordi jeg er så bred rundt hoftene/rumpa/muffintop. Men nå går det nedover, så da er jeg fornøyd (Og jeg har lært meg og like fasongen min, med smal midje og brede skuldre+hofter, så det er bare det området hvor alt fettet samler seg hos meg som jeg gjerne vil ha litt mindre ) Mmm havregrøt m. cottage cheese, rosiner, bringebær og kanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefer Skrevet 24. februar 2010 #343 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Forstår at det kan være vanskelig å finne noe som passer da ja. Begynte å lure litt jeg også når du skrev målene dine. Selv bruker jeg 75B (innerste hakk, men dog), og er 69 i midjen og da får du ikke tatt vekk noe mer. Men vi er nok ganske forskjellig proposjonert alle mann Endret 24. februar 2010 av Nefer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja det er vi absolutt! Blir litt feil å bare sammenligne vekt/mål sånn, siden vi har fett/muskler fordelt helt forskjellig. Jeg har ikke stort mer å miste på overkroppen selv (og hadde ikke forventa å gå ned noe rundt midjen/brystet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. februar 2010 #345 Del Skrevet 24. februar 2010 Godt du har valgt å akseptere fasongen din Det er jo en veldig helseriktig fasong med så lite som mulig av fettet samlet rundt vitale organer. Kvinner skal ha mer fett på underkroppen, tenk så tungt vi skal bære under graviditet, stakkars leddene hvis de ikke har noe ekstra polstring og støtte i form av fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 24. februar 2010 #346 Del Skrevet 24. februar 2010 Ok da er jeg med:) Jeg går nok under klassifiseringen HÅNDTAK jeg.._ Huff hater dem!!!! Er jo virkelig et steg i riktig retning å lære seg å like kroppen sin da, lærer du bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 24. februar 2010 Det må du nesten spørre B om, ikke meg. Jeg har blitt mobba nesten kontinuerlig fra barneskolen til 2. året på vgs, mye av de samme menneskene, og mye pga. kroppen min, så når jeg møtte B for 2 1/2 år siden så var jeg veldig på bånn selvtillitsmessig, og trodde ikke på noe av det han sa om at jeg var pen/fin/etc. Men han er utrolig flink med komplimenter, og sier og viser hvor fin han syns jeg er flere ganger om dagen, så sakte men sikkert har bildet mitt av meg selv forandret seg Jeg ser fortsatt veldig feil speilbilde innimellom, det avhenger mye av humør, men for det meste så klarer jeg hvertfall å sette pris på de positive tingene ved kroppen min. Jeg har hatt noen år hvor jeg ungikk å se meg selv i speilet i det hele tatt, og dit vil jeg hvertfall ikke tilbake. Wow det ble langt og utleverende, og ikke akkuratt hva du spurte om Men jeg jobber fortsatt med det hvertfall, det har mye å si hvordan du bestemmer deg for å tenke, positivt eller negativt, og hva du forteller deg selv hver dag. Håper alle har en god dag! Jeg er fortsatt stuck i godstolen med en kopp kaffe, bortskjemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 24. februar 2010 #348 Del Skrevet 24. februar 2010 All ære til B da, det er så flott med sånne mennesker som kan hjelpe oss opp igjen på riktig spor - for det er det jo ingen tvil om at han har gjort. Det var virkelig finlesing sånnmidt på en onsdag:) Misunner deg nå ja, der du sitter i godstolen og koser deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Matvraket Skikkelig koselig kveld! Hadde lagd chili con carne og gulrot kake til 7stk; meg, B, pappa og 4 kollegaer av han (og tidligere meg), og vi har kost oss masse med mat, øl, kake, kaffe og heiing (og banning) over stafetten De er i byen for litt salg av sportsklær, og vi skal nok ut og spise igjen seinere i uka også. Veldig hyggelig med besøk hvertfall! Skeier ut litt i forhold til vanlig da, 2 øl og 1 lite stykke gulrotkake Oooh så godt med øl etter en måned uten! ...Nå merker jeg at jeg gjerne skulle hatt oppvasksmaskin Endret 24. februar 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 25. februar 2010 Mmm gulrotkake Kan jeg late som det er sunt fordi det er 8dl raspet gulerot i den? Hadde store planer om å reise ned og løpe litt idag, men ombestemte meg når jeg fortsatt ikke er 100% bra i korsryggen. Merker ikke noe til det om jeg ikke tøyer, og kan ta hele håndflata i gulvet uten problemer igjen, men jeg vil vente til det er helt bra før jeg trener igjen. Bare for sikkerhets skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hm, denne ble dobbel, og det så jeg først nå :gjeiper: Endret 2. mars 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 25. februar 2010 Enda en koslig kveld! Ble bedt ut på peppes ikveld, så da ble det et par pizzastykker (m. skinke og sopp, jepp jeg er kjedelig) og to øl, mmm I morgen blir det "raklett" her, morro med gjester og selskap! Blir litt mye usunt, men det er heldigvis ikke for ille og jeg spiser helt normalt resten av dagen så.. Er så morro å følge med stafetten (og andre øvelser for den sags skyld) med folk som bryr seg litt om hva som skjer B er jo islandsk, og island har aldri gjort det bra i OL, så han bryr seg ikke stort om hva som skjer eller hvem som vinner. Men med 6 andre nordmenn ropende og skrikende så er det jo så mye morsommere I morgen blir det skiskyting stafett og middag samtidig, flott timing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. februar 2010 #353 Del Skrevet 26. februar 2010 åååå gulerot kake ja...Hehe navnet høres hvertfall sunnere ut enn sjokoladekake:)Vi får trøste oss med det....men godt er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. februar 2010 #354 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg er hellig overbevist om at Bjørgen går så fort fordi jeg sitter og roper hjemme i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 26. februar 2010 Haha Ikke stort å fortelle om, ingen trening enda. Men jeg har bestemt meg for å ikke drikke ikveld (selv om det blir tilbudt både øl og vin) og heller holde meg til vann, og kanskje et glass brus (det kan jeg ikke huske sist jeg drakk tror jeg..). Siden jeg har sagt det her så må jeg liksom gjøre det, men jeg er så glad i øl og vet at det blir vanskelig å holde seg unna :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. februar 2010 #356 Del Skrevet 26. februar 2010 Ville bare ønske deg en riktig god helg jeg *M* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. februar 2010 #357 Del Skrevet 26. februar 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 26. februar 2010 God helg Matvraket, Enigma og alle andre som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Endelig fått dratt meg på trening Det trengs nok med tanke på all den gode spisingen disse dagene! Spiser ikke noe mer enn vanlig, men er jo ikke supersunt med pizza og raklett. I går ble alkoholfri, men det ble to små glass med solo! Ikveld skal vi ut og spise på Cafe Dublin, da blir det guinness! Jeg sjekket kcal innholdet i den etter forrige gang (siden noen her nenvte at det var et helt måltid i hver halvliter) og den er heldigvis ikke så ille. 170 kcal pr. halvliter, og 2g protein Dagens trening: Aktiviteter 1) Jogging Varighet: 37 min Distanse: 5000.00 Meter 1) Vekttrening Varighet: 10 min Totalt løftet: 640.0 kg Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Shrugs/Skuldertrekk (Frivekter) 12.0kg x 10.0 De første 12 min løp jeg lett og i god fart, og tenkte "åh hvorfor løper jeg ikke mer, det er jo så fint", et par minutter etterpå kom krampene og smerten og ødela :gjeiper: Så jeg kunne løpe på 10,5km/t i 6min eller så, og så måtte jeg gå i noen minutter for at smertene skulle bli borte.. Kjipt når jeg vet at jeg kunne løpt mye fortere. Men men, det skal gjøres noe med til sommeren, så jeg får bare holde ut til da Etterpå besøkte vi pappa og kollegaene hans på Dragvoll, hvor de står og selger Hummel klær igjen. Da ble det en del gratis tøy Jeg hadde fått en hettegenser og to topper forrige gang, så denne gangen ble det enda en topp og to par sokker. Er mye deiligere å trene i treningstopper med godt stoff, og ikke bare bomullstopper som jeg har mest av! B fikk shorts, to topper og sokker God lørdagskveld! Endret 27. februar 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 28. februar 2010 Aktiviteter 1) Vekttrening Varighet: 1 t 10 min Totalt løftet: 6140.0 kg YTWL 3.0kg x 20.0 3.0kg x 20.0 Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Benkpress 20.0kg x 10.0 35.0kg x 8.0 40.0kg x 9.0 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 Chins/kroppsheving underhåndsgrep (negative også) 48.0kg x 5.0 48.0kg x 5.0 Roing sittende m/smalt grep 40.0kg x 10.0 35.0kg x 10.0 35.0kg x 10.0 Nedtrekk overhånd bredt grep 40.0kg x 10.0 35.0kg x 10.0 Skulderpress m/frivekter 12.0kg x 10.0 12.0kg x 10.0 10.0kg x 10.0 Sidehev (To armer om gangen) 5.0kg x 10.0 5.0kg x 10.0 5.0kg x 10.0 Triceps nedpress 20.0kg x 10.0 16.0kg x 10.0 15.0kg x 10.0 Deilig å være tilbake Tror ikke kroppen min hadde vondt av en uke uten trening hvertfall. Gått litt ned på sidehev og triceps nedpress, men det er mye pga. at jeg nå tar de til slutt. Fornøyd med skulderpressen og benkpressen! Kunne nok tatt 9-10 reps, men ikke uten å pushe veldig så da holdt jeg meg på 8. Skal bli morro å se økingen der ettersom jeg blir sterkere! Da ble det bare to økter denne uka, en med jogging og en med styrke, men det er greit siden det var en hvileuke. Neste uke blir slik: Mandag: Styrke, underkropp Tirsdag: Morgenkardio Onsdag: Styrke, overkropp Torsdag: Styrke, underkropp Fredag: Reise til Oslo Lørdag: Trene med *Enigma*, Icere og Lucy Søndag: Reise hjem fra Oslo Litt mange fridager, men blir bra etter en uke fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg