Frøken Smilla Skrevet 20. mars 2011 #541 Del Skrevet 20. mars 2011 Oh, nå trodde jeg et øyeblikk du var tilbake her, Aurelia. Jeg får være med å blåse støv Jeg skal forresten til ditt distrikt på kurs fra tirsdag til torsdag. Kan du gi en væroppdatering så jeg vet hva slags tøy jeg skal pakke? Her ligger det fremdeles MASSE snø, men jeg mistenker at det er litt mer vår hos deg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #542 Del Skrevet 20. mars 2011 I am back! (fra ferie) Har vært flink og trent sikkert 5 morgener, i treningsstudie.. samt gått endel (på stranda...). Og spist bra og fått masse sol. Føler meg bra! (minus litt jetlag og kuldesjokk) hehe Skal på trening idag, kanskje en tur på 3Dmølla.. Har ellers fått helt dilla på supermat og rawfood og leser alt jeg kommer over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. mars 2011 #543 Del Skrevet 20. mars 2011 Velkommen tilbake! Høres ut som du har hatt det kjempefint! Skal du i gang med RYP igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #544 Del Skrevet 25. mars 2011 Usikker på RYP.. mangler motivasjon foreløpig. hypp på jogging... og vår! Jogget onsdag! og idag handlet jeg nye joggesko Gel Nimbus 12 Veldig gode og veldig kule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. mars 2011 #545 Del Skrevet 25. mars 2011 Kule joggesko! Må vurdere et par til i løpet av sommeren, men jeg må ha noen med god støtte, så kan ikke bare bestille Herlig å kunne jogge ute, får du også gjort det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #546 Del Skrevet 25. mars 2011 Kule joggesko! Må vurdere et par til i løpet av sommeren, men jeg må ha noen med god støtte, så kan ikke bare bestille Herlig å kunne jogge ute, får du også gjort det nå? Du får prøve Gel Nimbus da Herlige og sjokkrosa! her går det absolutt an å løpe ute ja.. bor i mildeste delen av landet Men gleder meg til enda varmere vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 25. mars 2011 #547 Del Skrevet 25. mars 2011 Usikker på RYP.. mangler motivasjon foreløpig. hypp på jogging... og vår! Jogget onsdag! og idag handlet jeg nye joggesko Gel Nimbus 12 Veldig gode og veldig kule! De har jeg også, bare i herremodell - de er supergode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #548 Del Skrevet 26. mars 2011 sånn! Da har jeg løpt/gått 6 km, før 9 en lørdag morgen! Kaldt, blå himmel og sol. Sure lår. Herlig rolig og fredelig! Sulten nå! og sliten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 26. mars 2011 #549 Del Skrevet 26. mars 2011 Wow, flinka! God lørdag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. mars 2011 #550 Del Skrevet 26. mars 2011 Flink!! Bra start på lørdagen Så deilig å kunne løpe ute! Her er det masse snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #551 Del Skrevet 5. april 2011 Alt bra? Nå må du oppdatere oss snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. april 2011 Forfatter #552 Del Skrevet 10. april 2011 Herlig dag, 11 grader og varmt! Vår i lufta, ga meg utrolig lykkefølelse å være ute... åhhh Jogga/gikk over 6 km, ikke veldig fort, men kom igang.. Må bygge opp litt gradvis, er ikke helt på topp akkurat nå. ha en herlig søndag alle! Nå blir det litt sunn snackslaging og vaske vinduene (det er rene styrketreninga) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 10. april 2011 #553 Del Skrevet 10. april 2011 Hei, der var du jo! Godt å høre livstegn fra deg igjen Her er det 16 grader og herlig vårlig ute i dag. Men orker jeg å utnytte det? Niks. Slapp og forkjølet Smilla holder seg inne på sofaen i dag Du må gjerne komme hit og vaske vinduene også, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. april 2011 #554 Del Skrevet 10. april 2011 Vår Så flott at du er i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. april 2011 Forfatter #555 Del Skrevet 10. april 2011 Hei girls! 6 km og 3 timer hard vasking av vinduer ute/ inne, vegger og gulv kostet. Nå er jeg fornøyd og hel tom kommer til å bli så støl i armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #556 Del Skrevet 30. mai 2011 DA er jeg igang igjen.. etter en ganske god tid på tomgang.. Er offisielt igang med RYP igjen. Grunnprogram Ukas planer: mandag styrke tirsdag fri onsdag spinning intervall torsdag styrke fredag valgfritt lørdag løpetur søndag styrke Var på spinning i gå Ga meg litt kick å komme igang. har ikke helt ligget brakk, men en times trening i uka er LANGT ifra nok, særlig kombinert med overtid og stress osv osv.. Goooooooo Aurelia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #557 Del Skrevet 30. mai 2011 yes, fikk karret meg ut av sofaen, ut i regnet, og på styrketrening. Runde 1 RYP gjennomført. Arnoldpress var døden for ryggen min... ajaj... og det med kun 6 kg!! jeg har blitt pinglus igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 30. mai 2011 #558 Del Skrevet 30. mai 2011 Flinka! Du kan være godt fornøyd med deg selv -nå er du i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 31. mai 2011 #559 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei Aurelia! Så gøy å se at du er igang med RYP igjen! Du er jo et råskinn når du først setter igang Blir jo så motivert også, så kanskje jeg starter opp selv etter sommeren?! Go go Aurelia : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #560 Del Skrevet 1. juni 2011 Spinning intervall gjennomført! (pluss dørstokkmila i øs pøs regn!) Tøff time, men deiiiiilig etterpå.... Nå er det vin og kos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå