Gå til innhold

Trening er gøy!

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Uæh, cardio combat med boksing i par?! Det har ikke vi, heldigvis! Mine cc-timer synes jeg er superbra! (men så liker jeg litt sånn blodslit med ørten runder spurt mot slutten, da ... merkelig nok).

Støl i dag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke SÅ verst støl etter helvetstreningen... Mest i rumpe og lår etter spurting, utfall og spensthopp, faktisk! Men kjente det ut gjennom hele armene også, tom underarm og hånd (senene oppå!).

Idag har jeg hatt årets første løpetur! 6 km, 6 grader, deilig "vårvær" og sol... nice, herlig tur!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med mildvær! Her har det vært rundt 0 i dag, og strålende sol, så vårfølelsen kom krypende. Deilig!

Og 6 km joggetur er bra! Flinka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen trening siden TR kom mandag...

Trening utsatt på midlertidig basis til jeg føler meg noenlunde pigg igjen...

yeah....*spakt lite hvin* :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går over, også den herrens tanta drar omsider avgårde.

Pass på å si skikkelig godt farvell til henne denne gangen, forhåpentligvis blir hun en borte lenge!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta er vekke.. Men har ikke fått tilbake energien. Trøtt som en .... Something! kom meg nesten ikke ut av senga, og ikke fått opp øynenen skikkelig. Og skulle hente meg litt shop, da jeg fikk et knepp i korsryggen. Hørte en lyd og fikk vondt, slet med å stå. Nå sitter jeg trygt i en stol og har ikke behov for å reise meg.

Ikke meninga med et syteinnlegg, jeg blir bare laitt fascinert over den zombiestatusen jeg er i.. Hva skjer med kroppen min? kanskje jeg har rn infeksjon eller noe?

Dette kommer til å bli en svært lat søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe bedre i ryggen, gikk en tur tom. Så ble jeg verre, kjenner det opp i ryggen og med i beina. Kan bevege meg, men verker endel. Håper virkelig på snarlig bedring, hadde lyst å trene i morgen:)

Er trøtt enda:) for en dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til våkner ein av trening. Kanskje du er energiløs på grunn av lite trening?

Håper du kjem deg av gårde. Men ta det med ro, så du ikkje får vondt i ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god support!

Influensa, TR og nå kink har satt meg litt ut av spill ja... er heeeelt ute av RYP plan og motivasjon og alt.

MEN: idag har jeg startet igjen. Virkelig!

For det første har jeg fått en myk bul på magen (buhu) og derfor bestemt meg for å logge maten igjen.. For å få fokus, og sikre riktig ernæring gjennom dagen, og minimere snacking. Spiste 2 rader kvikk lunsj idag, for det... :sjenert:

For det andre så SKAL jeg på trening ikveld! Trolig sammen med sambo.. Får se hva det blir til, er ikke akkurat full av flamme helt enda. (altså med tanke på intensivitet og øvelser der).

Jeg VIL gjerne fortsette i det gode sporet... Det var jo så kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TADA!!! :danse:

Nytrent, full i magen av Litago, og rød og svett.. I made it!!

4x4 intervall.. temmelig tungt og ble kvalm underveis, men digg digg å kjenne blodet pumpe igjen.

Føles allerede bedre og mer våken.. Jeg ER rett og slett treningsnarkoman, og får masse vondter når jeg ikke er aktiv.. blir en zombie faktisk!

*tvilholde på treningen nå*

Gruer meg litt til styrke da, håper jeg ikke har mistet mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: way to go!

Kjenner meg igjen.. jeg blir også helt zombi hvis kroppen først er litt sliten og jeg ikke får trent. Kroppen trenger nok litt hvile innimellom, men det er hardt å komme igang igjen altså.

Men du trosser zombi tilstand og kommer deg avgårde fordet.

Stolt av Aurelia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...