Frøken Smilla Skrevet 21. januar 2011 #501 Del Skrevet 21. januar 2011 Uæh, cardio combat med boksing i par?! Det har ikke vi, heldigvis! Mine cc-timer synes jeg er superbra! (men så liker jeg litt sånn blodslit med ørten runder spurt mot slutten, da ... merkelig nok). Støl i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #502 Del Skrevet 23. januar 2011 Var ikke SÅ verst støl etter helvetstreningen... Mest i rumpe og lår etter spurting, utfall og spensthopp, faktisk! Men kjente det ut gjennom hele armene også, tom underarm og hånd (senene oppå!). Idag har jeg hatt årets første løpetur! 6 km, 6 grader, deilig "vårvær" og sol... nice, herlig tur!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 23. januar 2011 #503 Del Skrevet 23. januar 2011 Været høres topp ut! Vi hadde og 6 grader i dag...men dei kom i minusvarianten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 23. januar 2011 #504 Del Skrevet 23. januar 2011 Så deilig med mildvær! Her har det vært rundt 0 i dag, og strålende sol, så vårfølelsen kom krypende. Deilig! Og 6 km joggetur er bra! Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 23. januar 2011 #505 Del Skrevet 23. januar 2011 Høres ut som en deilig dag! Til uka er jeg igang med trening igjen, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 23. januar 2011 #506 Del Skrevet 23. januar 2011 Åh, løpetur ute hørtes herlig ut! Gleder meg til isen/snøen/dødsfelle forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #507 Del Skrevet 26. januar 2011 Ingen trening siden TR kom mandag... Trening utsatt på midlertidig basis til jeg føler meg noenlunde pigg igjen... yeah....*spakt lite hvin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 26. januar 2011 #508 Del Skrevet 26. januar 2011 De ukene er noe herk! TR stjeler jo alle energien, jo. Ønsker deg en god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 26. januar 2011 #509 Del Skrevet 26. januar 2011 Alt går over, også den herrens tanta drar omsider avgårde. Pass på å si skikkelig godt farvell til henne denne gangen, forhåpentligvis blir hun en borte lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #510 Del Skrevet 30. januar 2011 Tanta er vekke.. Men har ikke fått tilbake energien. Trøtt som en .... Something! kom meg nesten ikke ut av senga, og ikke fått opp øynenen skikkelig. Og skulle hente meg litt shop, da jeg fikk et knepp i korsryggen. Hørte en lyd og fikk vondt, slet med å stå. Nå sitter jeg trygt i en stol og har ikke behov for å reise meg. Ikke meninga med et syteinnlegg, jeg blir bare laitt fascinert over den zombiestatusen jeg er i.. Hva skjer med kroppen min? kanskje jeg har rn infeksjon eller noe? Dette kommer til å bli en svært lat søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. januar 2011 #511 Del Skrevet 30. januar 2011 Jøye meg! Er ryggen bedre? Våknet du litt mer utover dagen? Deilig med lat søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #512 Del Skrevet 30. januar 2011 Noe bedre i ryggen, gikk en tur tom. Så ble jeg verre, kjenner det opp i ryggen og med i beina. Kan bevege meg, men verker endel. Håper virkelig på snarlig bedring, hadde lyst å trene i morgen:) Er trøtt enda:) for en dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 31. januar 2011 #513 Del Skrevet 31. januar 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. januar 2011 #514 Del Skrevet 31. januar 2011 Håper formen og ryggen er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 31. januar 2011 #515 Del Skrevet 31. januar 2011 Av og til våkner ein av trening. Kanskje du er energiløs på grunn av lite trening? Håper du kjem deg av gårde. Men ta det med ro, så du ikkje får vondt i ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #516 Del Skrevet 31. januar 2011 Takk for god support! Influensa, TR og nå kink har satt meg litt ut av spill ja... er heeeelt ute av RYP plan og motivasjon og alt. MEN: idag har jeg startet igjen. Virkelig! For det første har jeg fått en myk bul på magen (buhu) og derfor bestemt meg for å logge maten igjen.. For å få fokus, og sikre riktig ernæring gjennom dagen, og minimere snacking. Spiste 2 rader kvikk lunsj idag, for det... For det andre så SKAL jeg på trening ikveld! Trolig sammen med sambo.. Får se hva det blir til, er ikke akkurat full av flamme helt enda. (altså med tanke på intensivitet og øvelser der). Jeg VIL gjerne fortsette i det gode sporet... Det var jo så kjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 31. januar 2011 #517 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har troa, Aurelia!! Så fort du har kommet litt inn i rytmen igjen, så går det lekende lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #518 Del Skrevet 31. januar 2011 TADA!!! Nytrent, full i magen av Litago, og rød og svett.. I made it!! 4x4 intervall.. temmelig tungt og ble kvalm underveis, men digg digg å kjenne blodet pumpe igjen. Føles allerede bedre og mer våken.. Jeg ER rett og slett treningsnarkoman, og får masse vondter når jeg ikke er aktiv.. blir en zombie faktisk! *tvilholde på treningen nå* Gruer meg litt til styrke da, håper jeg ikke har mistet mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 31. januar 2011 #519 Del Skrevet 31. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 1. februar 2011 #520 Del Skrevet 1. februar 2011 way to go! Kjenner meg igjen.. jeg blir også helt zombi hvis kroppen først er litt sliten og jeg ikke får trent. Kroppen trenger nok litt hvile innimellom, men det er hardt å komme igang igjen altså. Men du trosser zombi tilstand og kommer deg avgårde fordet. Stolt av Aurelia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå