CoffeeGirl Skrevet 7. januar 2011 #461 Del Skrevet 7. januar 2011 God fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #462 Del Skrevet 7. januar 2011 24 armhevinger var 4 og 5 i slengen, med ca 2 min pause imellom. 24 totalt! UKE 8 DAG 2 RYP kondis Ikke tid/overskudd RYP styrke Knebøy 35 kg x 12 35 kg x 12 Skråbenk 10 kg x 12 10 kg x 9 Utfall 12,5 kg X 12 ca 15 gående utfall . 12,5 kg 12,5 kg x 5 Roing bredt grep 25 kg X 12 25 kg X 12 Arnoldpress 8 kg X 12 8 kg X 9 Bicepscurl 8 kg X 5 6 kg X 20?? (fant ikke 7 kg, og tok så mange jeg orka med 6 kg) Triceps stang 15 x kroppsløft på benk 15 x kroppsløft på benk Mage Planken x 1 min planken x 20 sek ( :gjeiper: ) Nå er jeg SUUUUUUULLLTEN!! og gåen i musklene kun halvveis økt idag, var ikke helt motivert/opplagt. Men god samvittighet nå for å ha gjennomført. Blir en dårlig treningsuke dette, reiser bort i helga også. O M G!!! (med tanke på min fitness-fremgang) Jaja, kommer jo ei uk eneste uke også.. God helg folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. januar 2011 #463 Del Skrevet 8. januar 2011 24 totalt er likavel VELDIG bra! Kos deg i helga, og gi jernet i uka. Trur du er på god vei til overmenneskelig fitness... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #464 Del Skrevet 10. januar 2011 24 armhevinger idag også.... skikkelig tungt idag!! Men da fikk jeg gjort noe iallfall! skippa treninger og dro på shopping gøy og slitsomt!! I morgen blir det xyckling intervall.. og styrketrening. Yeah.. selv om jeg føler meg stram og bra, så så jeg tydelig i butikken at det er bittelitt på mage/side som må bort.. Lov å perfeksjonere, er det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. januar 2011 #465 Del Skrevet 10. januar 2011 Godt nyttår, Aurelia! Ser ut som du er godt i gang med treningen 24 armhevinger?? Bøyer meg i støvet! Når får vi se muskelbunt-bilder a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. januar 2011 #466 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg stemmer også for bilder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #467 Del Skrevet 11. januar 2011 hehe.. takk for den "støtten".. får jo nesten litt prestasjonsangst nå. Var mer fornøyd i uke 4 tror jeg, synes jeg så sååå forskjell. Nå synes jeg jeg er lite muskuløs og har såå lyst på mer hehe. Og at det går litt treigt...! Nedtur idag.. hadde booka meg inn på knallbra xycling intervall og planlagt styrke etterpå. MEN: verker i hele kroppen, hoster og har svært lite energi.. så jeg dropper trening idag!! Føler jeg faller helt ut nå... ;( Håper jeg er bedre i morgen, og får til en god drift. Men rovdrift funker bare ikke, det blir helt feil.... Sofakos og lesing ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 11. januar 2011 #468 Del Skrevet 11. januar 2011 24 armhevinger???? Dæven! Da har du jaggu lov til å være syk i dag, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #469 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) testing testing... første gang jeg legger ut bilder her: Og guri så vanskelig å ta greie bilder av meg selv da.. så sorry for kvaliteten. Tips til billedtaking? Den såkalte "muskelbunten" Jobber nå med saken iallfall! Endret 11. januar 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. januar 2011 #470 Del Skrevet 11. januar 2011 Du ser bra ut! Ser musklene på ryggen også, skal se du blir skikkelig muskelbunt ja! Få samboern til å ta bilder? Jeg har gitt opp å ta av meg selv, og heller bare innsett at jeg er litt harry som tar bilder når jeg flexer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 11. januar 2011 #471 Del Skrevet 11. januar 2011 Nice med bilder! Du ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. januar 2011 #472 Del Skrevet 12. januar 2011 Gøy med bilder Og så flotte, markerte muskler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 12. januar 2011 #473 Del Skrevet 12. januar 2011 Ser veldig bra ut! Du er på god vei og kommer til å voksa over skuldrene og ryggen trur eg Bare å kjøra på! Synes bildene er helt greie, du har jo fått fram det du skulle? Er nok best at andre tar bilder, men dette fungerer jo om du synst det er litt kleint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. januar 2011 #474 Del Skrevet 12. januar 2011 Slenger meg på de andre, du ser bra ut! Og man ser jo definitivt muskler Du kan jo prøve selvutløser? Det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #475 Del Skrevet 12. januar 2011 Takk for komplimentene... Merker jeg får litt "komplekser" og tenker at dere synes jeg har så småå muskler.. hehe... Men er ganske fornøyd med formutvikling, har jo bare holdt på 8 uker og merker stor forbedring, mest i styrke, men også endel på utseende. Sambo sier også det :gjeiper: 38,4 i feber da jeg kom hjem fra jobb.. så ingen trening idag heller! Skal slappe av, legge meg tidlig og håpe at jeg kommer meg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. januar 2011 #476 Del Skrevet 12. januar 2011 Isj, kjedelig å være syk, håper du blir frisk fort! Riktig god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 12. januar 2011 #477 Del Skrevet 12. januar 2011 Ånei, ikke syk! Riktig god bedring! Slapp godt av og la kroppen konsentrere seg om å blir frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 12. januar 2011 #478 Del Skrevet 12. januar 2011 .. så bra bilder. Ønsker meg en sånn mage når jeg er ferdig med å være på tjukka!! Frem til da får jeg prøve å trene for å holde formen og lettere komme tilbake i form. Blir alltid så motivert når jeg er innom her ;-) Men ikke noe gøy at du har blitt forkjøla da. Håper det går fort over. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 13. januar 2011 #479 Del Skrevet 13. januar 2011 Oi, muskler! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #480 Del Skrevet 15. januar 2011 Bedre form nå, bare litt heavy hosting innimellom... Men: motivasjonen har helt forsvunnet....*angst* Var ikke helt klar for å trene hardt i dag heller, hadde mest lyst å rydde hus, shoppe, være ren og avslappet... kan noen slå meg i ansiktet og vekke meg??? I morgen BLIR det trening!! Its official!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå