Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Innom for å ønske deg en god søndag :goodbye:

Du er jo godt på vei til å bli like fit som dissa pole damene ;-)

Keep up the good work med ryp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UKE 5 DAG 3

RYP Intervall

5 % stigning, 3-4 intervall.. varierte veldig på fart osv.. og prøvde litt 2 minutters intervall istedetfor 4.. en litt mislykka og tung økt, men fikk nå kjørt litt forskjellig en halvtimes tid..

RYP styrke

Knebøy

47,5 kg X 5

47,5 kg X 4

47,5 kg X 4

Skråbenk

12 kg x 2.. ikke 12 idag nei!

10 kg x 4

10 kg x 4

10 kg x 4

Roing

Droppa.. litt dårlig tid

Arnoldpress

10 kg X 4

10 kg X 4

10 kg X 4 tuuuunngttt idag

Bicepscurl

8 kg X 4

8 kg X 4

Triceps stang

14 kg X 4

14 kg x 4

Mage

Droppa.. tidspress

Kjenner at motivasjon og "selvtillitt" plutselig har fått et lite fall.. lite overskudd, og alt føles tungt.. merket at jeg ikke fullfører helt osv. Hvor ble ironworman av??

Jaja, temmelig stolt av at jeg fikk gått gjennom 5 økter denne uka lell.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 økter er good!

Ironwoman er nok tilbake før vi vet ordet av det! :jepp: Motivasjon kommer og går. Det viktigste er at den kommer tilbake igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg fleksa og vist frem musklene mine for mamma og pappa.. de var dypt imonerte :gjeiper:

Gøy!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det gjorde jeg også da jeg var hjemme i slutten av oktober! Fleksa som bare det, og de var kjempeimponerte over muskelbunten sin :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg fleksa og vist frem musklene mine for mamma og pappa.. de var dypt imonerte :gjeiper:

Gøy!!! :)

:fnise:

Godt det ikke bare er meg som er stolt når musklene vokser (eller underhudsfettet forsvinner). Min motivasjon er tilbake for fullt nå - litt takket være deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UKE 6 DAG 1

RYP Kondisjon

45 min spinning

Helt grei time.. var noe sliten, men ga gass... svettet som en gris.. men kom aldri opp i puls.. gjennomsnitt på 119, det må være noe galt med dustepulsmåleren... *skuff*

RYP styrke

Knebøy

Droppa siden det var rett etter spinning

Skråbenk

10 kg x 4

12 kg x 1... knakk sammen på den 2. og måtte finne frem 10 kg igjen

10 kg x 4

10 kg x 4

Roing

30 kg X 4

25 kg X 4

27,5 kg X 4.. dautung den øvelsen nå på nye maskinen

Arnoldpress

10 kg X 4

10 kg X 4

10 kg X 4 tuuuunngttt idag

Bicepscurl

8 kg X 4

8 kg X 4 .. yeah begynner å få tak på 8 kg nå!! :trene:

Triceps stang

14 kg X 4

14 kg x 4

Mage

planken 1 min, planken 40 sek

diverse øvelser med 6 kgs ball

Motivasjonen hakket bedre.. skjønner jo at pulsklokketrøbbel har gitt meg dårligere selvtillit, jeg klarte liksom aldri å presse og prestere.. Føler meg litt sliten og mindre sterk denne uken enn jeg gjorde uke 3/4.. er det naturlig?

Men nå er snart uke 6 over, og da blir det velfjortent pause og jul. :nissegutt: God timing, Aurelia!!

PS: gikk kommando pga spinningtimen, og følte meg litt småpervers og "sårbar" der jeg sprada rundt i styrkeavdelingen i en svært tynn, trang og revealing liten capri... :legrine: litt ubehagelig ja. :eeeh:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommando pga spinning? Den skjønte eg ikkje. Fordi du hadde svetta sånn eller er det noe med spnning og undertøy som ikkje funker?

Hehe, nysgjerrig. Men siden du nevnte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også høre forklaringen på kommando .

Selv bruker jeg undertøy på spinning, alltid :kul:

En bra økt! skjønner at du ikke klarte 12 kg i skråbenk. 12 kg er mye! Kanskje etter neste runde, så tenker vi: 'Haha, tenk at vi syntes at 12 kg var tungt!' :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gørls!

Ok: jeg bruker normalt undertøy på spinning, men går kommando ved sykkelturer ute i padded bukse.. for det skal man for å unngå gnagsår. visstnok. Og jeg hadde en litt stram blondesak på, så jeg tok den av for å motvirke eventuell gnaging også på spinning. MEN: det går helt fint med liten truse på spinning altså, jeg fortsetter nok med det... hehe...

hilsen frekke, lille Aurelia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gørls!

Ok: jeg bruker normalt undertøy på spinning, men går kommando ved sykkelturer ute i padded bukse.. for det skal man for å unngå gnagsår. visstnok. Og jeg hadde en litt stram blondesak på, så jeg tok den av for å motvirke eventuell gnaging også på spinning. MEN: det går helt fint med liten truse på spinning altså, jeg fortsetter nok med det... hehe...

hilsen frekke, lille Aurelia ;)

:duskedame:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!

Eg har faktisk fått gnagsår av spinning. Og det er ikkje noe du vil ha om du kan unngå det. Så det var egentlig ganske lurt...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UKE 6 DAG 2

RYP styrke

Knebøy

50 kg X 4

45 kg x 6

45 kg X 6 Reduserte kg, jeg fikk vondt i ryggen bare jeg løfte 50 kg opp på skuldrene idag.. og auau ved løft...

Skråbenk

10 kg x 4

10 kg x 4

10 kg x 4

Roing

30 kg X 4

30 kg X 4

30 kg X 4

Arnoldpress

10 kg X 4

10 kg X 4

10 kg X 4 tuuuunngttt idag også

Bicepscurl

8 kg X 4

8 kg X 4 :trene:

Triceps stang

14 kg X 4

14 kg x 4

Mage

2 x planken, diverse øvelser med ball

Gjennomført fra klokken 06.00 THIS MORNING!! :natti:

yeah! Bare en styrke og en kondisøkt nå igjen av uke 6, så er det en ukes fri...!!! Blir skjønt! :)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok forresten 4 skikkelig armhevinger også idag, bare for å teste.

Og nå nettopp, for å vise sambo: tok jeg 10 strake! Helt kontrollert ;) megastolt!

Kjente det skikkelig i brystet på de siste, det tror jeg aldri har gjort før. Og nå etterpå kjenner jeg det skikkelig i venstre bryst..

ironwoman is back!!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir skikkelig imponert og inspirert av deg altså Aurelia!

Super flink er du! :jepp:

Hvordan ser RYP programmet ut fremover forresten?

Er det 6 uker du har fulgt programmet nå? Du har jo fått veldig gode resultater!

Skal det følges over en gitt tid og så gå over i en typ vedlikehold-formen-del?

Den form kurven din går jo bare raka vegen uppåt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp jenter!

Hopper ikke så høyt idag, merker jeg brygger på noe med sår hals...*annnnnngggst*. Please please stikk av ekle bakterier eller virusfaen..!! :sukk: Har planer om kondis og styrke, men får så hva det blir til...

Etter idag (uke 6) er jeg ferdig med første grunnprogram i RYP.

Neste uke blir altså treningsfri uke, før jeg begynner på nye 6 uker RYP uke 52. Har ikke helt planlagt hva det skal være, regner med det blir mange av øvelsene pluss kanskje utfall.

Etter de 6 ukene har jeg heller ikke planlagt, men har veldig lyst å fortsette i samme spor.. evnt noe mer variert trening, men tøff belastning og hyppig aktivitet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...