Gå til innhold

Seng med "utvidelse" som kan brukes som saofa på dagtid


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mener en gang å huske å ha sett en type seng, som kan være påde enkelt og dobbeltseng. At man på en eller annen måte kunne gjøre den om hvis man fikk besøk. Skal flytte på studentyhbel, og trenger å tenke så plassbesparende som mulig. Så tenke at en slik seng hadde vært eprfekt da jeg kunne sove i den som enkeltseng, bruke enkeltsengen som sofa på dagtid, omen med mulighet for å gjøre om til dobbeltseng hvis jeg får besøk. Noen som har sett noe slikt? Har sjekket Ikea men fant ikke noe. Sovesofa er ikke så aktuelt, da jeg skal sove på den på daglig basis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hemnes dagseng fra Ikea er perfekt til formålet. Mamma har den på gjesterommet og den fungerer kjempebra. Vanligvis har hun et sengeteppe over madrassen og masse puter i "ryggen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Så den senga på ikea, men sto ikke noe om at den kunne lages om til dobbel så klikka ikke på den... Men den var jo helt genial! Og så de hadde i hvit også. Igjen, takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis lagrer ein den ekstra madrassa når den er i bruk som enkeltseng/sofa? Legger dei oppå kvarandre?

Ja, hos mamma ligger madrassene oppå hverandre når den er "sofa".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...