Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Så Avatar på babykino og var helt uforberedt på at den var tre timer lang, og det var nok lillemann også, hehe. Tror i grunn de 3D-brillene var mer av en på. Syns den var helt grei, selv om det ble mest lytting. Fun fact: Alle babisene ble helt klart mere urolig og sutrete under de mest følelseladde øyeblikkene, så de er nok ganske tunet inn på vårt humør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så Avatar på babykino og var helt uforberedt på at den var tre timer lang, og det var nok lillemann også, hehe. Tror i grunn de 3D-brillene var mer av en på. Syns den var helt grei, selv om det ble mest lytting. Fun fact: Alle babisene ble helt klart mere urolig og sutrete under de mest følelseladde øyeblikkene, så de er nok ganske tunet inn på vårt humør ;)

:hoho: Herlige babyane som er så var for andre sitt humør. :fnise:

Æsj, 3D-briller likar eg ikkje. Og eg blir ofte skikkelig kvalm av 3D. Glad det var 2D på filmen frå videokiosken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerom til veslepjokken :rødme: For en fantastisk følelse det må være å kunne gjøre i stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 11 uker igjen :strix:

Gleder meg stort til jeg kan kjenne en baby i magen også :) Håper virkelig jeg får oppleve det en gang :)

Liker egentlig ikke slike filmer som Avatar jeg heller, men ALLE har jo sett den, så når jeg så den i hylla i går tok jeg den bare med ;) Ikke ofte jeg orker å se så lange filmer...litt for utålmodig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. Har hatt en KG pause en stund, mye annet å ta seg til for tiden.

Mindre enn 11 uker til termin, så fantastisk! Og så herlig det må være å kjenne så mye bevegelse :rødme: Kanskje pjokken svarte mammaen sin når du strøk på magen og han spraket. Godt opplært allerede, vet du :)

Håper du får en fantastisk 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 30 fullførte uker. Nå er det virkelig ikke lenge igjen. Når er termindatoen din???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt: Termindato er 31. juli. Det er jo under 2,5 månader til! :dåne: :strix:

Icing og O'hara: Det nærmar seg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt: Termindato er 31. juli. Det er jo under 2,5 månader til! :dåne: :strix:

Icing og O'hara: Det nærmar seg! :hoppe:

Det er jo faktisk rett rundt hjørnet. Så spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg føler eg ikkje gjer anna enn å springa frå ein kontroll til den neste om dagen. Nå skal tydeligvis alt gjerast på ein gong, mykje takka vera jordmora mi, som tar tak i ting. :fnise:

På fredag var eg og mannen til jordmor. Og me var inne i nesten ein heil time! :overrasket: Det meste såg fint ut. Veslepjokken følgjer si eiga kurve, godt innanfor normalområdet, like under den raude streken. Fin hjertelyd med varierande tempo, og det var nok ekstra kjekt for mannen å høyra hjertelyden. Eg trives vel så godt med sparka, og synest vel ikkje at hjertelyd er så magisk som mange skal ha det til, sjølv om det er koselig å høyra at det står bra til der inne. Men for mannen er det jo litt annleis. ;)

Men blodtrykket mitt er fremdeles høgt på kontroll, og jordmora ville ikkje berre avskriva det som "kontortrykk", sjølv om det mest sannsynlig er det som er problemet. Den eine målinga var tross alt 155/106 :dåne:, og hadde dei andre målingane vore like høge, hadde ho visst sendt meg strake vegen til sjukehuset, sjølv om alt anna såg fint ut. :sjenert: Ho enda opp med å skriva ned ei måling på 145/93, noko som er i overkant høgt, det også.

I går var me på ny UL for å sjekka høgre nyrebekken, som var bittelitt utvida på den ordinære UL-en. Dei fekk akkurat same målinga som sist, og sidan det er innanfor normalområdet til St. Olavs, treng me ikkje vidare oppfølging. Dei sjekka også andre deler av veslepjokken, bl.a. hovud, mage, nyrer, og tok ein vekstestimering, og veslepjokken ser frisk og fin ut. :hoppe: Me fekk ikkje sett ansikt eller slikt denne gongen, men det gjer virkelig ingenting, når me fekk høyra at alt står bra til med finingen. :rødme:

Etterpå var eg på legekontoret for å måla blodtrykk, sidan jordmora ville ha vidare oppfølging av det. Der blei det gjennomført autotrykk - eg låg på ein benk, (prøvde å) slappa av og fekk målt blodtrykket automatisk ved jevne mellomrom -, og enda opp med eit gjennomsnittstrykk på 125/82. Det er fremdeles litt høgt, men absolutt akseptabelt. Så det er eg godt fornøyd med! :tommelsmil: (Eg vil dessutan tru at det er endå lågare heime, for eg klarte ikkje å slappa heeeeiiiilt av på benken heller. :sjenert:)

Og i morgon skal eg på glukosebelastning, noko alle med diabetikarar i nær familie må gjennom. Eg tvilar sterkt på at eg har svangerskapsdiabetes, men greit at dei sjekkar opp likevel. Sjølv om eg ikkje akkurat gledar meg, etter det eg har lese om den sjekken. Eg må blant anna fasta frå kl. 22 i kveld - fekk berre tillatelse til å drikka eit par slurkar med vatn etter det. Og eg som er suuuuuuupertørst og totalavhengig av større mengder vatn på kveldstid og morgonen. Korleis skal det gå??? :dåne: :bond: :dåne: Eg skal iallfall ha med store mengder vatn på sjukehuset i morgon, og hella nedpå så snart eg får lov. Vatn har vel neppe smakt så godt som det vil gjera då. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk rett rundt hjørnet. Så spennende!!!

Det er jo litt tid igjen, då. *tenker på alt som ikkje er innkjøpt og klart* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Jeg syns også at det er sparkene som er mest stas...

Men jeg tør ikke å si det høyt :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Essa! Du har da goooood tid til å få ting i hus, dere har jo akkurat flyttet inn jo! :)

Får håpe blodtrykket ditt ikke stiger mer, og at de ikke finner snev av svangerskapsdiabetes.

:strix: for en flott og velskapt gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icing: Det er ikkje det at det ikkje er koselig å høyra hjertelyd. Men det er mykje bedre stadig å kjenna dei mange bevegelsane til den lille. Eg føler eg blir meir "kjent" med han på den måten enn berre ved å høyra hjertelyd. :jepp:

O'hara: Faktisk så har me ikkje flytta inn heilt ennå, men det er ikkje lenge igjen. Og då startar nok innkjøpa. :lur:

Blodtrykket har ikkje stige så veldig, det har vore nokså stabilt høgt heile tida. Det er berre det at alle andre enn jordmora mi berre har avskrive det som kontortrykk, stress og bekymring, og ikkje har orka å følgja det skikkelig opp. Men jordmora ville ta det på alvor. Virkelig lettelse, må eg seia, for eg har vore ganske bekymra for dette sidan første graviditeten gjekk galt, for då var også blodtrykket høgt på kontroll og på sjukehuset. :sjenert: Utrulig godt at det ser ut til å vera kontortrykk, sidan målingane i går var heilt akseptable, men litt kjipt at blodtrykksmålingane mine ikkje er til å stola på, med tanke på oppdaging av eventuell svangerskapsforgiftning. :forvirret: Dei får vel heller setja si lit til urinprøvane mine, då? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte hva du mente ;)

Å jeg har det slik selv, hjertelyden blir bare en bonus - men det er sparkene som er den daglige påminnelsen at det er et lite liv i magen min som er det største for meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilma

Jeg syntes hjertelyd var litt kjedelig jeg, og ikke den store stasen alle skulle ha det til å være.

Tenk at du er 30 uker på vei allerede, det er ganske utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...