dreia Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 9. mars 2010 Lille pjokken lagar litt leven der inne nå også. Det er så herlig å sitja og kjenna på han. Eg føler meg som verdens heldigste. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. mars 2010 #542 Del Skrevet 9. mars 2010 litt av navle-greia di! beskrivelsen av navlen din høres ut som min. Så dyp at det ikke er mulig å finne bunnen. Jeg fikk en slags utovernavle på slutten, men ingen klump. Det så mer ut som et forstrekt..krater. Vulkan?? Faktisk.. Litt sånn som dette! Så fikk jeg sånn kraterkant som på død og liv skulle stå litt ut.. :klø: Men den gikk tilbake. Nå som jeg er gravid igjen ser det ut til at bunnen har fått smaken på friheten, og har allerede tittet frem. Huff... Og det er så utrolig kjekt å lese om bevegelsene fra deres lille sønn! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 9. mars 2010 litt av navle-greia di! beskrivelsen av navlen din høres ut som min. Så dyp at det ikke er mulig å finne bunnen. Jeg fikk en slags utovernavle på slutten, men ingen klump. Det så mer ut som et forstrekt..krater. Vulkan?? Faktisk.. Litt sånn som dette! Så fikk jeg sånn kraterkant som på død og liv skulle stå litt ut.. :klø: Men den gikk tilbake. Nå som jeg er gravid igjen ser det ut til at bunnen har fått smaken på friheten, og har allerede tittet frem. Huff... Og det er så utrolig kjekt å lese om bevegelsene fra deres lille sønn! :rødme: Navlar er generelt fæle greier. Eg taklar ikkje berøring i nærheten av navlen min. *grøsse* Veldig spent på korleis navlen min blir til slutt. Uansett er nok lillepjokken så absolutt verdt det. :rødme: Og om ein "gnissenavle" er den verste svangerskapsplaga eg får, har eg jo ingen grunn til å klaga. Det er så utrulig godt å kjenna han, kjenna at han er der og er i live. Og når eg tenker på kor utrulig nydelig han har vore på ultralydane, må eg smila for kvart vesle tegn eg får frå han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. mars 2010 #544 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Navlar er generelt fæle greier. Eg taklar ikkje berøring i nærheten av navlen min. *grøsse* Veldig spent på korleis navlen min blir til slutt. Uansett er nok lillepjokken så absolutt verdt det. :rødme: Og om ein "gnissenavle" er den verste svangerskapsplaga eg får, har eg jo ingen grunn til å klaga. Det er så utrulig godt å kjenna han, kjenna at han er der og er i live. Og når eg tenker på kor utrulig nydelig han har vore på ultralydane, må eg smila for kvart vesle tegn eg får frå han. Du overlever nok navleplagene... bare husk at det går over! Jeg var nettopp inne på bloggen din og kikket på oppdaterte UL-bilder. Alt jeg kan si er.. *smelt* SÅÅÅ skjønn en liten grå klump av reflekterte lyder kan være! :rødme: Sukk, jeg gleder meg veldig til å få se vidunder-mirakelet når han endelig finner veien ut! Endret 9. mars 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 9. mars 2010 Du overlever nok navleplagene... bare husk at det går over! Jeg var nettopp inne på bloggen din og kikket på oppdaterte UL-bilder. Alt jeg kan si er.. *smelt* SÅÅÅ skjønn en liten grå klump av reflekterte lyder kan være! :rødme: Sukk, jeg gleder meg veldig til å få se vidunder-mirakelet når han endelig finner veien ut! Det skal nok gå uansett. Eg bekymrar meg sikkert unødvendig. Skjer det, så er det sikkert ikkje så ille likevel. Liten, grå klump av reflekterte lydar. Eg gleder meg også veldig til å sjå den lille når han kjem. Og ikkje minst å læra han å kjenna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. mars 2010 #546 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har også hatt sånn navle som deg, men nå er den mer som bildet Anamelona viste... usj æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har også hatt sånn navle som deg, men nå er den mer som bildet Anamelona viste... usj æsj... Heldigvis ikkje den verste svangerskapsplaga ein kan ha. Men hadde jo vore kjekt å fortsatt få beholda den innovernavlen, då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mars 2010 #548 Del Skrevet 9. mars 2010 Så herlig å lese om pjokken som lager liv og røre i magen :rødme: Jeg blir så glad ved tanken på at han gir tegn fra seg, og jeg smiler hver gang jeg tenker på dere. Ps. Det går nok bra med navlen din Navleangsten min har faktisk blitt mildere etter stingene ble fjernet Jeg klarer å tørke den, og av og til ta på den uten å grøsse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #549 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Så herlig å lese om pjokken som lager liv og røre i magen :rødme: Jeg blir så glad ved tanken på at han gir tegn fra seg, og jeg smiler hver gang jeg tenker på dere. Ps. Det går nok bra med navlen din Navleangsten min har faktisk blitt mildere etter stingene ble fjernet Jeg klarer å tørke den, og av og til ta på den uten å grøsse Det er ein heilt utrulig følelse. Er det faktisk mulig å bli kurert for den navleangsten? Og til og med klara å ta på navlen? Endret 9. mars 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. mars 2010 #550 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Navleangst har eg aldri vore plaga av, heldigvis. Skjønnar ikkje heilt kvifor så mange har angst for sin eigen navle. Eg kan ta så mykje på navlen min som eg berre orkar, det gjer meg absolutt ingenting. Jammen glad eg slepper unna den der navleangsten, som så mange mystisk nok ser ut til å slita med! Men når det er sagt, så kan eg jo innrømma at eg har litt fotangst! Føtter er ikkje akkurat min favorittkroppsdel, for å seia det mildt - verken mine eller andre sine føtter. Endret 9. mars 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mars 2010 #551 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er ein heilt utrulig følelse. Er det faktisk mulig å bli kurert for den navleangsten? Og til og med klara å ta på navlen? Kurert er jeg nok ikke, men det går mye, mye bedre. Det hjelper nok på at jeg har blitt mindre følsom i området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mars 2010 #552 Del Skrevet 10. mars 2010 Så moro at magen har begynt å poppe da. Blir det magebilder etterhvert??? *vil se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2010 #553 Del Skrevet 10. mars 2010 Lille pjokken lagar litt leven der inne nå også. Det er så herlig å sitja og kjenna på han. Eg føler meg som verdens heldigste. :rødme: Så herlig Du er jo verdens heldigste og lillegutt verdens heldigste som får vokse seg stor i magen din Tenk at du er halveis i dag Moro at magen begynner å strutte da Deilig å kunne gå en lys og varm vår i møte med en søt og struttende mage Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. mars 2010 #554 Del Skrevet 10. mars 2010 Morro med litt mage! Jeg er jo annengangs da, så min er helt umulig å skjule nå... (Det vil si, det er få som ser den i ytterklær da, så vinterjakke skjuler ganske bra... Men i vanlige klær synes den godt. Ang det med ulltøy, så er jeg enig i at naturhvit ull lett blir flekkete og stygg. Vi hadde en del av det, siden vi ikke visste kjønn. (Kjøpte ett par joha omslagsbodyer i str 48 etter fødsel, i guttemønster, men det er alt.) Men jeg har kjøpt tøyfarge nå, og skal farge dem opp... Ikke helt sikker på farger, men brunt eller mosegrønn er vel de sikreste... Har litt lyst til noe i lilla også... Får se hva det blir... Litt kult med noe ikke alle har og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. mars 2010 #555 Del Skrevet 10. mars 2010 Morro med litt mage! Jeg er jo annengangs da, så min er helt umulig å skjule nå... (Det vil si, det er få som ser den i ytterklær da, så vinterjakke skjuler ganske bra... Men i vanlige klær synes den godt. Ang det med ulltøy, så er jeg enig i at naturhvit ull lett blir flekkete og stygg. Vi hadde en del av det, siden vi ikke visste kjønn. (Kjøpte ett par joha omslagsbodyer i str 48 etter fødsel, i guttemønster, men det er alt.) Men jeg har kjøpt tøyfarge nå, og skal farge dem opp... Ikke helt sikker på farger, men brunt eller mosegrønn er vel de sikreste... Har litt lyst til noe i lilla også... Får se hva det blir... Litt kult med noe ikke alle har og... ..om jeg forstod dette rett, så fikk du raskere mage, og større mage enn første gang? Jeg opplever dette nå, har en nybakt ett-åring og er 22 uker nå. Jeg ser ut som jeg er 7-8 mnd på vei. Så det er ikke bare jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 10. mars 2010 #556 Del Skrevet 10. mars 2010 Så hyggelig med bevegelser i magen! Og koselig med smååå nye babyklær! Mamma opplevde det motsatte med meg og søsknene - alle klærne hun hadde kjøpt og fikk var AAAllltfor små! Men så veide vi jo alle rundt 5 kilo da Kos deg med gravidmagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. mars 2010 #557 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er så utrulig godt å kjenna han, kjenna at han er der og er i live. Og når eg tenker på kor utrulig nydelig han har vore på ultralydane, må eg smila for kvart vesle tegn eg får frå han. Så herlig :rødme: Kan jeg forresten få tilgang til bloggen din? Tror ikke at jeg har det, og har lyst å se bilder Ha en fin kveld, dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. mars 2010 #558 Del Skrevet 10. mars 2010 ..om jeg forstod dette rett, så fikk du raskere mage, og større mage enn første gang? Jeg opplever dette nå, har en nybakt ett-åring og er 22 uker nå. Jeg ser ut som jeg er 7-8 mnd på vei. Så det er ikke bare jeg?? Ja, jeg har fått MYE fortere og større mage enn sist. Jeg giftet meg i uke 22 eller noe forrige gang. Og da hadde jeg normal brudekjole, som knapt ble sydd ut. (Det synes ikke på bilder!) Gravidklær kjøpte jeg 19 uker på vei... Denne gangen har det vært gravidbukser siden 10-11 uker på vei. Fundering på om det er mer enn en, og godt synlig mage nå i uke 21. Så du er absolut ikke alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. mars 2010 #559 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, jeg har fått MYE fortere og større mage enn sist. Jeg giftet meg i uke 22 eller noe forrige gang. Og da hadde jeg normal brudekjole, som knapt ble sydd ut. (Det synes ikke på bilder!) Gravidklær kjøpte jeg 19 uker på vei... Denne gangen har det vært gravidbukser siden 10-11 uker på vei. Fundering på om det er mer enn en, og godt synlig mage nå i uke 21. Så du er absolut ikke alene! Godt å høre. Sist fikk jeg en kul nederst på magen rundt uke 14, som så vokste seg oppover. Denne gangen kom plutselig hele magen, fra skambenet og opp til ribbena, som en svær kul rundt uke 19. Og den vokser betydelig utover. Helt sprøtt. :dåne: Tenk deg hvordan vi ser ut om ca 20 uker da, rundt termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 11. mars 2010 #560 Del Skrevet 11. mars 2010 Farge ull ja, dét var en god idé Kjøpte en god del naturhvit ull, men den har faktisk holdt fargen greit (Ikke gulper han noe særlig og tøybleiene gjør at sakerne holder seg der de skal). Men spennede fargevalg er det jo ikke, så frister å farge det opp igjen til en evt nr 2. Jeg syntes det var helt supert med omslagsbody når lillemann var liten, men nå syns jeg det er mye greiere med vanlig faktisk. Er litt mere hold i han nå, og ikke så mye akkar på rømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå