Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Åh, så utrolig herlig :grine::strix:

Nå tør du vel endelig tro at dette går veien !?

Gratulerer så mye med en liten guttebaby! :klemmer:

Har du vore på ordinær UL ennå? Viss ikkje, kan du gleda deg! :strix:

Takk! Herlig med ein liten pjokk. :rødme: Trua på at det går bra aukar stadig, og iallfall etter i dag. Men eg tør ikkje tru heilt på det ennå, og gjer det neppe før ungen er ute. Men heilt klart mykje større tru nå enn for berre nokre tilbake. :Nikke:

:grine: Gratulerer så mye med en flott UL og en perfekt liten GUTTebaby i magen din :hoppe: Nå går startsignalet for shopping og strikk til babygutt *tut-tuuuut*

Og så jeg som tippet riktig da, for første gang! :skya:

Ein liten augustgut, kanskje? (Eller juli? :vetikke:) Eg ser jo berre på din vesle gut at dei er heilt fantastiske. :rødme:

Gratulerer med rett tipping - for ein gangs skyld. :nigo: Det lønner seg visst å endra tippinga i siste liten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så utrulig mykje med overstått UL, og ein liten gutt i magen!!! :strix::hjerter_rundt::danser:

Å, så fantastisk at alt stod bra til med den lille i magen din! :) No kan du senka skuldrene, og berre nyta resten av svangerskapet! :rødme:

PS: Eg tippa visst feil kjønn, ser eg! ;)

Det er så fantastisk! :strix:

Eg tippa feil kjønn, eg også, gitt. Så du var ikkje aleine om det. ;)

Så herlig! :) Eg blir heilt rørt! :)

Kjekt å høyre at alt ser så bra ut! Og så er det jo litt ekstra stas med ein ny UL om 10 veker! Kan vel aldri få sjå den vesle herlege :babygutt: for mange gonger?! :fnise:

:hoppe: Eg er skikkeleg glad på dykkar vegne no! :hoppe:

Eg får nok aldri nok av han. Lille guten min. :rødme: (Virkelig heilt surrealistisk tanke som det nok tar litt tid å venna seg til. :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt i magen!

Det er kjempekos å være guttemamma! (Sikkert kjempekos å være jentemamma også, men det vet jeg ingenting om. )

Koselig at UL gikk veldig fint, og at det lille som var usikkert om er perfekt blir fulgt opp, for sikkerhetsskyld. ;) Da er det sikkert ingenting, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt i magen!

Det er kjempekos å være guttemamma! (Sikkert kjempekos å være jentemamma også, men det vet jeg ingenting om. )

Koselig at UL gikk veldig fint, og at det lille som var usikkert om er perfekt blir fulgt opp, for sikkerhetsskyld. ;) Da er det sikkert ingenting, egentlig.

Takk. Det var ein heilt fantastisk og uvirkelig følelse. Tenk korleis det blir når guten kjem ut, då! :dåne:

Eg skal ikkje la meg bli bekymra for det usikkerhetsmomentet. Ho var tross alt ikkje sikker på om ho normalt ville ha tatt meg inn igjen for å sjekka opp i det. Og det var innanfor det normalområdet dei bruker på St. Olavs. Då er det neppe for gale? :vetikke:

Håpar alt ser like flott ut hos deg i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, mannen som var såååå stolt i dag då han såg finaste guten sin på skjermen. Herlig! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen! (og for en gangs skyld hadde jeg rett :bolledeig: )

Godt å høre at alt stod bra til :nigo: ...og det er jo bare kos å komme til en ekstra UL i uke 28 ;) Var jo det jeg :) Så synes jeg det er bra at de heller tar en for mye enn en for lite - selv når de er usikre på om det er vits :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en liten gutt :strix: så utrolig fantastisk Dreia, endelig ;)

Ser at jeg ikke har tippa, men det er nok like greit for jeg tenkte at det var ei jente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en gutt inne i magen! :) Hadde faktisk litt magefølelse for en gang skyld, så da var det jo gøy at det ble riktig.

Om du var på st. olav er jeg rimelig sikker på at de bruker 40 + 3. De virker forøvrig utrolig nøye på å sjekke om det er en aldri så liten usikkerhet på noe, jeg ble jo kalt inn hele 6 ganger ekstra (i tillegg til 3 jeg hadde i forbindelse med forskningsprosjekt og 1 ordinær) pga for lite blodgjennomstrømning på en side, for liten vekst hos barnet og til slutt for lite fostervann. Men gutten kom jo ut helt fin han, om enn litt mindre enn gjennomsnittet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, mannen som var såååå stolt i dag då han såg finaste guten sin på skjermen. Herlig! :yvonne:

Kan tenke meg han gleder seg til det kommer en gutt ja, tror alle menn innerst inne ønsker seg en sønn :hjerte:

Så herlig med en liten guttebaby i magen da, gratulerer så mye vennen :kose: Godt å høre at alt sto bra til med den lille, og at dere får oppfølging i uke 28 :) Sikkert ingen fare siden det ikke er mer oppfølging skal du se :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sprell levende guttebaby i magen din :rødme: Nydelige lille pjokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ! Gratulerer så mye, Dreia! :) nå ble jeg helt rørt, for en flott UL-opplevelse!

å, jeee! jeg tippa riktig! (Men det gjorde visst alle andre også? Og jeg som trodde at alle tippa jenter....)

uansett - gratulerer, gratulerer! Liten dreiababygutt!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for liten guttebaby!! :hoppe:

Slenger meg på og er helt enig med Susan om at det er veldig fint å være guttemamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen! (og for en gangs skyld hadde jeg rett :bolledeig: )

Godt å høre at alt stod bra til :nigo: ...og det er jo bare kos å komme til en ekstra UL i uke 28 ;) Var jo det jeg :) Så synes jeg det er bra at de heller tar en for mye enn en for lite - selv når de er usikre på om det er vits :) :)

Takk! Som eg gleder meg! :strix:

Gratulerer så mye med en liten gutt :strix: så utrolig fantastisk Dreia, endelig ;)

Ser at jeg ikke har tippa, men det er nok like greit for jeg tenkte at det var ei jente :ler:

Takker! Ja, endelig. Og så ein liten gut, då. :rødme:

Hadde du tippa, hadde du iallfall bidratt til at gruppa av dei som tok feil - som eg sjølvsagt var ein del av - hadde vore litt større. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer så mye med en gutt inne i magen! :) Hadde faktisk litt magefølelse for en gang skyld, så da var det jo gøy at det ble riktig.

Om du var på st. olav er jeg rimelig sikker på at de bruker 40 + 3. De virker forøvrig utrolig nøye på å sjekke om det er en aldri så liten usikkerhet på noe, jeg ble jo kalt inn hele 6 ganger ekstra (i tillegg til 3 jeg hadde i forbindelse med forskningsprosjekt og 1 ordinær) pga for lite blodgjennomstrømning på en side, for liten vekst hos barnet og til slutt for lite fostervann. Men gutten kom jo ut helt fin han, om enn litt mindre enn gjennomsnittet. :)

Takk! Eg hadde også litt magefølelse, men den såg ikkje ut til å stemma på meg, gitt. Men magefølelsen din stemte på deg iallfall. Eg hugsar eg var sikker på at du skulle få gut. ;)

Håpar det stemmer at dei sjekkar utrulig nøye. Det er veldig betryggande å bli tatt inn igjen. :Nikke:

Så stas med en liten :babygutt: i magen din :klem:

Mhm! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese at alt gikk bra på UL i dag. Og gratulerer med en guttebaby på vei! :babygutt:

Du gir håp og inspirasjon, Dreia! Stå på! :duskedame:

(Takk for hilsen i boken min, den var med til å gjøre dagen min mye bedre!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at dere venter en liten gutt (og at jeg faktisk tippet riktig).

:jepp::strix:

Heey, jeg gjettet rett! Gratulerer! :happy:

Takk! Og gratulerer med rett tipping. ;)

Kan tenke meg han gleder seg til det kommer en gutt ja, tror alle menn innerst inne ønsker seg en sønn :hjerte:

Så herlig med en liten guttebaby i magen da, gratulerer så mye vennen :kose: Godt å høre at alt sto bra til med den lille, og at dere får oppfølging i uke 28 :) Sikkert ingen fare siden det ikke er mer oppfølging skal du se :kose:

Det gjer dei nok. Samtidig veit eg at mannen hadde vore stolt som ein hane om det viste seg å vera ei lita jente også. :jepp: Men utrulig stas med ein liten gut. Som visstnok skal bli CEO for familieimperiet. (Her er det visst nokon som drøymer seg vekk, ja. :skratte:)

Takker, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sprell levende guttebaby i magen din :rødme: Nydelige lille pjokken.

:hjerte: Han er virkelig ein hjerteknusar allerede. Finaste, lille gutungen vår. :rødme:

ÅÅÅ! Gratulerer så mye, Dreia! :) nå ble jeg helt rørt, for en flott UL-opplevelse!

å, jeee! jeg tippa riktig! (Men det gjorde visst alle andre også? Og jeg som trodde at alle tippa jenter....)

uansett - gratulerer, gratulerer! Liten dreiababygutt!

:danse:

Takk! :klemmer:

Det var nok ikkje alle som tippa riktig kjønn, sjølv om dei fleste gjorde det. :sjenert: Mannen synst jo det er så stas at det blir gut. Han har nemlig trudd det, mens eg stort sett har stått på mitt og hevda at det var ei lita jente inni magen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...