pusilus Skrevet 15. februar 2010 #361 Del Skrevet 15. februar 2010 Innom og hilser på etter helgen Mannens fastelavensbolle hørtes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. februar 2010 #362 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er så herlig å se ukene går oppover på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. februar 2010 #363 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, er ho ikkje det? :klø: Om ikkje skråsikker, hadde ho veldig trua på gut ein periode, hugsar eg. Skikkelig gutefølelse denne gongen? Jaja, så feil kan du altså ta. Fortsatt overbevist om at det befinner seg en utovrtiss der jeg da, selv om det så litt dårlig ut på det skrale bildet vi så! ------ Men her flyyyyr sidene. :dåne: 5 sider eller noe siden sist jeg var innom, så jeg orker ikke (sorry) å lese gjennom alt. Er ganske sliten og trøtt skjønner du! Imorgen reiser vi til Bergen og greier, så det har vært en del forberedelser i tillegg til bursdag og barnehagetilvenning (som forøvrig har gått over all forventning! ) Men har du kjent små spark eller antydninger enda da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 18. februar 2010 #364 Del Skrevet 18. februar 2010 I går tidlig prøvde mannen og eg Angelsounds'en for første gong. Eg var ikkje heilt sikker på nøyaktig kva lyd eg var på jakt etter og akkurat kor eg skulle leita. Det var mykje skurring lenge, men etter ei lita stund høyrte me små dunk-dunk-dunk'ar langt nede. Eg var ikkje 100 % sikker på at det var den lille, men det var mannen. Og eg ser det som veldig sannsynlig. Det betyr at den lille lever fremdeles. :rødme: (Iallfall i 11-tida i går.) For ein herlig følelse! :dåne: SÅ utrolig koselig opplevelse!!! Mannen har nok helt rett!! dreiababyen dunket hei til dere!! Er så glad for at ukene dine bare øker og øker!! Har du begynt tippeliste? Henger meg på guttebaby hos deg jeg altså!! Stor klem til deg fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 19. februar 2010 #365 Del Skrevet 19. februar 2010 Du er jo over 17 uker jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. februar 2010 #366 Del Skrevet 21. februar 2010 Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 24. februar 2010 Så herlig lyd Godt å kunne høre at alt står bra til der inne da Flinke mannen som baker fastelavensboller da *vil også ha en mann som kan bake* Ha en fin mandag Den beste. Eg er glad eg har funne meg ein mann som kan baka. Elles hadde det nok blitt dårlig med gjærbakst hos oss. (Eller så måtte eg ha tatt meg sjølv i nakken og lært meg det sjølv. Men det burde eg kanskje uansett? ) Bare innom for å si hei på en mandagsformiddag. Greit å benytte tiden når vesla sover til å være litt på KG. Søøøøøte vesla. :rødme: Innom og hilser på etter helgen Mannens fastelavensbolle hørtes ut. Dei er lekre. Eg gleder meg til neste års batch allerede. Det er så herlig å se ukene går oppover på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 24. februar 2010 Fortsatt overbevist om at det befinner seg en utovrtiss der jeg da, selv om det så litt dårlig ut på det skrale bildet vi så! ------ Men her flyyyyr sidene. :dåne: 5 sider eller noe siden sist jeg var innom, så jeg orker ikke (sorry) å lese gjennom alt. Er ganske sliten og trøtt skjønner du! Imorgen reiser vi til Bergen og greier, så det har vært en del forberedelser i tillegg til bursdag og barnehagetilvenning (som forøvrig har gått over all forventning! ) Men har du kjent små spark eller antydninger enda da?? Hæ? Les du ikkje alt? Du er tilgitt. Eg er litt usikker på om eg kjenner liv eller ikkje. Noko kjenner eg, men er det babyen, tru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 24. februar 2010 :dåne: SÅ utrolig koselig opplevelse!!! Mannen har nok helt rett!! dreiababyen dunket hei til dere!! Er så glad for at ukene dine bare øker og øker!! Har du begynt tippeliste? Henger meg på guttebaby hos deg jeg altså!! Stor klem til deg fra meg!! Det er heilt herlig. Gled deg! Og på søndag fann me hjertet veldig raskt. For ein herlig lyd. Eller, det var herlig heilt til eg begynte å le, noko som førte til ein fryktelig lyd i øyrene og mannen, som absolutt ikkje var forberedt, hylte til. * notert* Du er jo over 17 uker jo Nesten 18 veker nå! :dåne: :skya: Håper du har hatt en flott helg Det hadde eg. Skulle berre ønskt at den var litt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå har eg komme på det midterste bildet på tickeren! Det går oppover! Og eg har kaaaanskje begynt å kjenna antydningar til liv frå den lille. Eg kjenner eitt eller anna, men eg er ikkje heilt sikker på om det er den lille eller noko anna - min eigen puls, luft, rumling i magen. Veldig sær følelse. Eit par gonger har eg kjent noko som eg kanskje vil tolka som små, svake spark, nesten som luftbobler som sprakk. Men stort sett er det akkurat som om den lille der inne turnar/snur seg og samtidig dultar borti livmorveggen med heile kroppen. Gleder meg slik til eg kjenner noko kvar dag og så tydelig at eg ikkje er usikker. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 24. februar 2010 #371 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå har eg komme på det midterste bildet på tickeren! Det går oppover! Og eg har kaaaanskje begynt å kjenna antydningar til liv frå den lille. Eg kjenner eitt eller anna, men eg er ikkje heilt sikker på om det er den lille eller noko anna - min eigen puls, luft, rumling i magen. Veldig sær følelse. Eit par gonger har eg kjent noko som eg kanskje vil tolka som små, svake spark, nesten som luftbobler som sprakk. Men stort sett er det akkurat som om den lille der inne turnar/snur seg og samtidig dultar borti livmorveggen med heile kroppen. Gleder meg slik til eg kjenner noko kvar dag og så tydelig at eg ikkje er usikker. :rødme: Høres ut som det er lille spiren det ja Det er en herlig følelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 24. februar 2010 Høres ut som det er lille spiren det ja Det er en herlig følelse!! Ja, tenk om. :rødme: Etter dei første tegna på bevegelse, har eg jo høyrt hjertelyden også, så eg har visst at den lille har vore i live. Så det er ikkje usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. februar 2010 #373 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er nok lillebebisen din du kjenner ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er nok lillebebisen din du kjenner ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 24. februar 2010 Me er fremdeles på husjakt, og det er altfor lite bra som blir lagt ut. (Og eg er vel i overkant kresen. ) Det begynner vel nesten å hasta med å finna noko, for eg har veldig lite lyst til å bu der me bur i dag med ein liten baby. (Mange trapper opp til leiligheten!) Eg kikka nettopp på Finn - igjen -, og då var det skikkelig romstering i magen, antagelig frå den lille. Hadde det ikkje vore for at romsteringa begynte mens eg såg på nokre nye boligar som allerede er solgt, hadde eg villa tatt det som eit teikn. Men samtidig var det fremdeles romstering då eg såg på annonsa på boligen me var på visning på i går. Teikn? Men er den boligen bra nok? Heilt ny, men såpass mykje me ikkje er fornøyde med. Bl.a. må me gjera mykje om på det eine badet (eventuelt vaskerommet), kanskje setja inn ei dør, dela av eit rom som i dag var ope m.m. Og så var det ope kjøkken med integrerte kvitevarer. (Død over den som kom med idéane ope kjøkken og integrerte kvitevarer, altså! ) Og det betyr å gå frå ei Miele oppvaskmaskin kjøpt heilt ny i jula og til ei oppvaskmaskin frå IKEA (eg klarar ikkje sjå at det er kvalitet). Ja, eg er nok litt (les: veeeeeeldig) kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. februar 2010 #376 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er ingenting galt med Ikea-hvitevarene altså Har ingen erfaring med dem personlig, men jeg "jobbet" hos Norema en stund, og der anbefalte de de kundene som ikke hadde råd til å kjøpe hvitevarene gjennom dem, å bestille fra Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. februar 2010 #377 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har også hørt positive ting om hvitevarene fra IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #378 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Det er ingenting galt med Ikea-hvitevarene altså Har ingen erfaring med dem personlig, men jeg "jobbet" hos Norema en stund, og der anbefalte de de kundene som ikke hadde råd til å kjøpe hvitevarene gjennom dem, å bestille fra Ikea. Jeg har også hørt positive ting om hvitevarene fra IKEA Det er mulig IKEA-kvitevarer er heilt OK, men å gå frå ei Miele-maskin til rundt 10.000 kroner til ei IKEA-maskin blir nok litt nedtur. Iallfall sidan me i så fall berre får nytt godt av den flotte, nye Miele-maskina vår i nokre få månader. Planen var jo å ta den med oss når me flyttar. Samtidig synst eg det er altfor dumt å berre røska ut ei IKEA-maskin og erstatta den med ei (integrert) ny Miele-maskin (som me i så fall måtte kjøpt) utan at den er brukt også. Den bruk- og kast-mentaliteten er ikkje heilt meg. Samtidig er det jo teit å la vera å vurdera eit hus nettopp på grunn av slike detaljar også. *kjempekresen* Endret 24. februar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 24. februar 2010 #379 Del Skrevet 24. februar 2010 Er så herlig å følge meg her, blir så glad for din skyld Snart halvveis! Det går jo så fort! Lykke til med husjakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 24. februar 2010 #380 Del Skrevet 24. februar 2010 Ååå! Babyspark! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå