Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 uker ja ;) Tida flyr gitt. Snart ultralyd igjen også nå vel.

Støtter deg i kjøpet av angelsound, den ble ikke brukt mye her, men helt fantastisk og ha når bekymringene kom snikende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg missa 16 ukers feiringa, men jeg får juble litt for 16+1! :)

:hoppe::strix::bolledeig::)

Slenger meg på Estrella sin 16 + 1 feiring. Herlig å se at ukene går!

:bolledeig::danser::strix::skya::hoppe:

Blir nok 16+1 feiring på meg òg! :hoppe::danser::strix:

Så herleg at det går framover! :klemmer:

:danse:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker ja ;) Tida flyr gitt. Snart ultralyd igjen også nå vel.

Støtter deg i kjøpet av angelsound, den ble ikke brukt mye her, men helt fantastisk og ha når bekymringene kom snikende.

Det er nokre veker igjen til den ordinære ultralyden, men det nærmar seg nå. :nigo:

Eg håpar på at Angelsounds'en vil virka betryggande. Og til under 200 kr er den sikkert verdt pengane også. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heime aleine-kveld så langt. Den har stort sett bestått av :veslejenta::sove::plystre:

Snart kjem mannen heim frå lønningspils. Håpar han ikkje stinkar fyll. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heime aleine-kveld så langt. Den har stort sett bestått av :veslejenta::sove::plystre:

Snart kjem mannen heim frå lønningspils. Håpar han ikkje stinkar fyll. :spy:

Deilig med en rolig og slakk fredagskveld da :)

:spy: hater når sambo har drukket uten meg, stinker helt utrolig!

Her i dag kom sambo hjem, spiste mat og så måtte han ut å jobbe igjen... det var den fredagskvelden :sukk:

Håper du får en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreia, ikke for å uroe deg, men en av grunnene til at de ikke anbefaler å bruke angelsound er at det ikke er alltid man finner hjertelyden så lett, og det kan føre til unødvendig bekymring og sånn. Det er ikke bare stresset det påfører fosteret (da dette kan forhindres lett), men morens mentale helse og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en rolig og slakk fredagskveld da :)

:spy: hater når sambo har drukket uten meg, stinker helt utrolig!

Her i dag kom sambo hjem, spiste mat og så måtte han ut å jobbe igjen... det var den fredagskvelden :sukk:

Håper du får en fin kveld :kose:

Det er ikkje akkurat godlukt, nei. Godt eg ikkje er særlig plaga av svangerskapskvalme. Berre sånn akkurat passe kvalm når eg "treng" det. ;)

dreia, ikke for å uroe deg, men en av grunnene til at de ikke anbefaler å bruke angelsound er at det ikke er alltid man finner hjertelyden så lett, og det kan føre til unødvendig bekymring og sånn. Det er ikke bare stresset det påfører fosteret (da dette kan forhindres lett), men morens mentale helse og.

Det er eg klar over. Det er nok derfor legen på fertilitetsseksjonen ikkje ville anbefala det for meg. Gravide med habituell abort er nok ikkje dei minst bekymra gravide. ;)

Men når ein er så langt som 16 veker på veg, er det heldigvis ikkje fullt så vanskelig å finna fosterlyden som før 12 veker. :jepp:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med en slik hjemmealenekveld da ;)

Håper dere får en flott helg :klemmer:

:jepp:

Men det var veldig godt å få han heim igjen også. :nigo:

Så fort tida går hos deg!! Over 16 uker allerede :strix:

Håper du har ei strålende helg :klem:

:nigo: Håpar det går like raskt for deg når du kjem etter nå. :tommelsmil:

God søndag! :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannens fastelavnsboller fylt med vaniljekrem og toppa med smelta sjokolade. :sikle:

Det litt kjedelige er at eg ikkje unner meg veldig mykje sukker på grunn av den lille i magen. Eg vil ikkje gi h*n overdose søtsaker allerede. Men den eine (stoooore) bolla var veeeeeeldig god. :tommelsmil: Og ei ligg til og ventar på meg i kjøleskapet. Den skal eg eta litt seinare i kveld, så eg unngår den altfor store stigningen i blodsukker. Gleeeeeder meg! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tidlig prøvde mannen og eg Angelsounds'en for første gong. Eg var ikkje heilt sikker på nøyaktig kva lyd eg var på jakt etter og akkurat kor eg skulle leita. Det var mykje skurring lenge, men etter ei lita stund høyrte me små dunk-dunk-dunk'ar langt nede. Eg var ikkje 100 % sikker på at det var den lille, men det var mannen. Og eg ser det som veldig sannsynlig. Det betyr at den lille lever fremdeles. :rødme:

(Iallfall i 11-tida i går.)

For ein herlig følelse! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hurra for baby som vokser og vokser!!!! :danser:

H*n skal visst vera rundt 16 cm lang nå. :sjokk: H*n skjuler seg godt enn så lenge. Sjølv om eg ser litt gravid ut i enkelte klær. Men det er vel mest fordi eg ser veldig etter det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein herlig følelse! :strix:

Så herlig lyd :hjerte:

Godt å kunne høre at alt står bra til der inne da :)

Flinke mannen som baker fastelavensboller da :) *vil også ha en mann som kan bake*

Ha en fin mandag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei på en mandagsformiddag. Greit å benytte tiden når vesla sover til å være litt på KG. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...