Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale

De var veldig store de minste de hadde på apoteket hos meg... men de funker bra nå som jeg bruker ammeBH istedenfor vanlig (ammeinnlegg i vanlig BH ble så ekkelt...) Men har Janus ammeinnlegg????? Describe please :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner. Det er ikke noe vits i å ta unødvendige risikoer nei!

Jeg synes det er så fint å være gravid! Det er ikke bare en myte at man stråler:) har du noen plan for når du vil gå helt offentlig med graviditeten for kolleger og sånn eller bare tar du det etter hvert når du føler deg sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullinnleggene skal dekke hele puppen... Altså, de skal ligge inne i BH-en nederst, men det er vel ikke akkurat unormalt at litt av puppen er over kanten på BH-en, og dermed er ullinnlegget det også.

Mest sannsynlig vil de sitte finere i en amme-BH. (Det er derfor amme-BH'er ikke er så veldig lekre. De dekker liksom hele puppen, og er ikke bare skåler nederst... )

Innlegga tøyt liksom ut på alle sider. Men Janus-innlegga skal visst vera ekstra store, trur eg, så eg prøver gjerne andre typar også. Det er vel litt tidlig med amme-BH allerede. :fnise:

De var veldig store de minste de hadde på apoteket hos meg... men de funker bra nå som jeg bruker ammeBH istedenfor vanlig (ammeinnlegg i vanlig BH ble så ekkelt...) Men har Janus ammeinnlegg????? Describe please :jepp:

:Nikke:

Janus ammeinnlegg

Nettbutikk med billige Janus ammeinnlegg

Mine kosta vel 69 eller noko på nærmaste Barnas Hus. Men eg finn det ikkje på Barnas Hus på nett, så kanskje dei ikkje har det i sortementet i alle butikkane i landet? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Det er ikke noe vits i å ta unødvendige risikoer nei!

Jeg synes det er så fint å være gravid! Det er ikke bare en myte at man stråler:) har du noen plan for når du vil gå helt offentlig med graviditeten for kolleger og sånn eller bare tar du det etter hvert når du føler deg sikker?

Eg har fremdeles ikkje brukt doppleren, sjølv om mannen spurte om me skulle prøva den ut i dag. *flink* :hoppe: Eg vil gjerne venta så lenge eg klarar, og helst berre bruka den når eg begynner å bli usikker.

Strålar kan eg vel neppe seia at eg gjer, men... :ler: Så langt er eg ikkje særlig "lykkelig gravid" - eg vil ikkje gleda meg for tidlig og har gått mykje og venta på at det skal gå galt igjen. Men eg har eit lite håp om at når dei første sparka kjem og eg etter kvart tør å ta innover meg kva som er i vente, så vil eg synst det er stas å gå gravid. Gitt at det ikkje blir for mange vondtar og problemer, då. ;)

Heilt offentlig blir det iallfall ikkje før etter ordinær UL, og kanskje ikkje før det ikkje er mulig å skjula lenger. For heilt sikker er det nok spørst om eg blir nokon gong. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det passar så dårlig å legga seg nå. Eg er så spent på korleis det går med Nótt og når den vesle jenta kjem. :hjerte:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

16 uker! :bolledeig:

:strix: 16 uker :strix:

Er bare såååå deilig å se tickeren din vennen :kose:

:skya:

Eg må stadig inn ein tur og kikka på tickeren sjølv. :fnise: Det er så artig å sjå at det faktisk går framover. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk Heavy Heaven med fullkornsbotn og ananas i staden for pepperoni, med tilhøyrande salat, er nå fortært. :sikle:

Det var visst ei som blei så frista av Peppes-reklamen her på KG på tampen av arbeidsdagen, at middagsplanane blei forkasta til fordel for take away. :rodme: Jaja, satsar på at det bidrar til å gi KG reklameinntektene dei treng for å driva vidare. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To (!) nydelige jenter blei faktisk fødde i går! Både Nótt og ei venninne fekk kvar si nydelige :babyjente:.

*rørt*

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...