Synne-Marie Skrevet 3. februar 2010 #241 Del Skrevet 3. februar 2010 Kjønn ja... *gruble* Jeg tror det er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 3. februar 2010 Kjønn ja... *gruble* Jeg tror det er en *notere* Eg har ingenting imot å gå i dine fotspor. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 #243 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tipper gutt, selv om jeg ikke har en funky smiley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 3. februar 2010 #244 Del Skrevet 3. februar 2010 Av en eller annen grunn er jeg ganske overbevist om ! Nå er nesten alle barn i min familie jenter, så det kan hende jeg er litt påvirket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 4. februar 2010 #245 Del Skrevet 4. februar 2010 for 15 uker! Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 #246 Del Skrevet 4. februar 2010 Hurra for femten uker! 175 dager igjen til minidreia kommer! (Gutte-minidreia, I might add.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 4. februar 2010 #247 Del Skrevet 4. februar 2010 er vel allerede notert herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2010 #248 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror faktisk at jeg må tippe at du får en liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 4. februar 2010 Her var det blått, gitt. Eg har ingenting imot ein liten - men han blir nok i så fall meir grøn/brun/beige/raud/marineblå enn baby blue. Jeg tipper gutt, selv om jeg ikke har en funky smiley. *notert* Av en eller annen grunn er jeg ganske overbevist om ! Nå er nesten alle barn i min familie jenter, så det kan hende jeg er litt påvirket... Er me i familie, kanskje? *jentefamilie* for 15 uker! Jeg tipper Hurra for femten uker! 175 dager igjen til minidreia kommer! (Gutte-minidreia, I might add.) 175 + 3 dagar, faktisk. Sidan eg har eit norsk svangerskap. (Forstå det den som kan. ) er vel allerede notert herfra? Eg har fått det med meg, ja. (Er det fjerde gongen du har gjetta gut nå? ) Jeg tror faktisk at jeg må tippe at du får en liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 4. februar 2010 #250 Del Skrevet 4. februar 2010 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. februar 2010 #251 Del Skrevet 4. februar 2010 Vanskelig å bestemme seg, men tror det blir en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 4. februar 2010 15 uker! Tenk at eg har komme så langt! :dåne: Vanskelig å bestemme seg, men tror det blir en Godt det ikkje berre er eg som vinglar. *notere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2010 #253 Del Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer med 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. februar 2010 #254 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) *notere* Eg har ingenting imot å gå i dine fotspor. :rødme: Gutter er veldig kjekke for 15 uker! Lurer på om det var i denne tida jeg første gang kjente spark? :klø: Endret 4. februar 2010 av Svipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer med 15 uker Takk, vennen! Gutter er veldig kjekke for 15 uker! Lurer på om det var i denne tida jeg første gang kjente spark? :klø: Det tvilar eg ikkje på. Både mannen og eg har veldig lyst på ein liten pjokk. (Eller ei lita tulle. ) Og gut hadde passa veldig godt med tanke på at det er det som har komme hos venner dei siste månadene. Så spennande! Eg har visst mest sannsynlig morkaka på bakre vegg, så då kan det vera mulig at eg kjenner liv ikkje så altfor seint. Det hadde vore så koselig. :rødme: *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. februar 2010 #256 Del Skrevet 4. februar 2010 Er litt usikker på kva eg skal tippa, men eg tippar på ei lita ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 4. februar 2010 Er litt usikker på kva eg skal tippa, men eg tippar på ei lita ! Godt det jevnar seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 4. februar 2010 #258 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Første gang jeg er innom dagboka di - gratulerer så masse med graviditet - og for 15 uker Vil også tippe - jeg tipper en liten gutt Endret 4. februar 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 4. februar 2010 Første gang jeg er innom dagboka di - gratulerer så masse med graviditet - og for 15 uker Vil også tippe - jeg tipper en liten gutt og Takk! Herlig å ha komme så langt! *notert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #260 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Nå er det visst kveld for lengst. Håpar på ei bedre natt i natt. Eg som alltid har sove som ein stein, søv aldri natta gjennom lenger. (Eg skal vel ikkje klaga, for eg søv sikkert vel så godt som fleire andre, men forskjellen frå tidligare er likevel merkbar. ) Men heldigvis har eg alltid ein skikkelig power nap på ettermiddagen. Hadde det ikkje vore for den, hadde eg nok vore fullstendig zoombie. Men nå er det straks helg! Endret 4. februar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå