Gå til innhold

Har noen her fått utført en plastisk opersajon?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I tilfelle, hva fikk dere endret på hos dere selv, hvorfor gjorde dere det, og hvordan føles det nå i ettertid? (negativ/positiv foandring)

Kanskje et vel personlig spm, men dere som syns det er for ille trenger jo ikke å svare da!:)

Hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

HEI,

jeg fikk etter brannskade so 9mnd'ers gml baby et veldig stygt arr i ansiktet.Foreldre gjorde ingenting i oppveksten.Typisk mobbeofer.Men da jeg var ca 20 år oppsøkte jeg selv hudlege og fikk hjelp.Tross at folk sa at arret ikke vistes så så jeg dette hver morgen/kveld og hadde mine taumer.Fikk opperasjon hod Dr. Bretteville Jensen ved rikshospitalet i Oslo (no privatklinikk) og kunne ikke fått bedre lege og forbundsfelle på mange måter.Han hadde humør,lo og spøkte,men alvoret var og der på sitt vis i all elendighet.Jeg takker ham for fjeset jeg har i dag er 42 snart og får mye skryt.Det varmer.Skulle gjerne hatt hans privatklinikkadresse i dag men vet ikke hvor jeg kan finne ham p.g.a. utenlandsopphold.Jeg tok opperasjonene p.g.a. forfengelighet og all mobbing og liten selvtilit i barndommen/ungdommen.Tror det ødela mye for meg i det som skulle vært min fineste tid i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...