Momseguri Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #61 Del Skrevet 3. februar 2010 Oi, nå var jeg langt nede på listen Men jeg har ikke trent på to dager heller, hadde så forferdelig gangsperr etter den veiledningstimen. Men imorgen blir det Twinklestar; Jeg har alltid tenkt jeg er litt sunn når jeg spiser pesto, selv om jeg bruker nesten hele glasset Det er jo bare basilikum liksom....jeg har visst litt for lett for å lure meg selv Og det kommer en ukeplan neste uke, jeg looooover! Skal skrive den på søndag Denne måneden har jeg forresten kommet på ett nytt "system". Jeg SKAL SKAL SKAL trene 3 ganger i uken, og for å hjelpe meg selv får jeg en belønning viss jeg har klart det i hele februar Så nå skriver jeg en liten smiley i kalenderen hver gang jeg har trent, så får vi se om jeg klarer å opprettholde. (Ja, jeg vet, jeg ville helst blitt belønnet for alt jeg gjør ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 4. februar 2010 #62 Del Skrevet 4. februar 2010 Er nok en del olje i det glasset, i tillegg til basilikummen... og sikkert tilsatt både sukker og salt og det som er.... Lett å bli lurt! Det beste er jo om vi klarer å lage det fra bunn av. Men jeg må innrømme at det skjer sjelden at jeg lager pesto fra bunn... Ukesplan tror jeg helt sikkert vil hjelpe deg til å nå målet ditt! Hva blir belønningen? Jeg er også FORTSATT støl etter mandagens trening, men i dag MÅ jeg prøve å komme meg på trening igjen. Tror jeg skal ta en lang, rolig oppvarmin for å få god sirkulasjon i beina, også blir det en mage/rygg time Ha en fin trening i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 #63 Del Skrevet 4. februar 2010 *holder seg for ørene* LA LA LA LA LA LAAAAA! Pesto er en grønnsak. Ukesplan høres lurt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 5. februar 2010 *holder seg for ørene* LA LA LA LA LA LAAAAA! Pesto er en grønnsak. Enig Igår var jeg og mr.N og prøvde ut ett senter vi ikke har vært på før. Det var ikke særlig vellykket, da det viste seg å hovedsaklig være ett sjekkemarked Jeg tror jeg var den enseste jenten som ikke var blond og ikke veide under 50 kg. der...følte meg ikke særlig tilpass der og ikke tror jeg mr.N syns der var noe gøy å gå rundt med meg heller Dessuten var garderobene der veldig rotete og skitne Men jeg holdt ut og gjenomførte hele styrkeprogrammet mitt *flinkis*. I fremtiden holder jeg meg til de vanlige sentrene mine, der det er folk i alle størrelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilette Skrevet 5. februar 2010 #65 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei igjen! Ble litt forvirret over navnetbytte ditt. Nå har jeg også meldt meg inn i sib og begynt å trene! Tjohei bikiniform her kommer jeg Jeg tror jeg kan gjette hvilket treningssenter du var på. Haha. Eller hvertfall runde det ned til 2 mulige Skikkelig se og bli sett sted!! Gutter med store musker og bitte små blonde perfekt sminkede jenter som bærer på vannflasker...og så er det meg: totalt i min egen verden, illrød i fjeset, svett og andpusten - fresh med andre ord En for at du fullførte programmet. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 7. februar 2010 Heihei Så bra du har meldt deg inn i sib Elinea! Nå blir vi til sommeren begge to Denne helgen har vært busy! Nå skal jeg bare skryte av at jeg var (i mine øyne) UTROLIG flink på lørdag Det som skulle være en ganske rolig tur på byn på fredag *kremt* ble mer og jeg var kjempeklein på lørdag. ALLIKEVEL gikk jeg å trente Det var første gang jeg skulle trene med en venninne så jeg kunne liksom ikke svikte henne. Det ble ikke særlig hard trening, men jeg er nå veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt kom meg dit Og idag har jeg vært på skøyter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 8. februar 2010 Tror jeg holder på å bli forkjølet Det passer utrolig dårlig denne uken! Vi har fått ut en oppgave som jeg syns er veldig vanskelig og som skal inn på fredag, jeg skal jobbe torsdag natt og jeg må jo trene tre ganger. Uff, håper det går fort over Plan for dagen: Kjøpe målebånd, skjøteledning og sånne "duk-vekter". Bestemme meg for oppgave (pest eller kolera?), velge ut artikler, skrive disposisjon og lese 2 artikler. Lage noe sunt til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. februar 2010 #68 Del Skrevet 8. februar 2010 uff da - håper det bare er en bitteliten forkjølelse og at du får gjennomført alt du vil i dag!!! Hiv i deg masse c-vitaminer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #69 Del Skrevet 9. februar 2010 Takk takk Twinkle Idag føler jeg meg litt bedre, selv om jeg hoster fremdeles. Kanskje det bare er giftlokket som plager meg :klø: Gårsdagens mål ble nesten nådd Jeg er fremdeles lang etter skjema ang. oppgaven, men jeg har ihvertfall valgt en oppgave og begynt å skrive litt stikkord. Jeg fikk til og med gjort litt husarbeid Til middag ble det kyllingwok med cashewnøtter og fullkorn couscous. Det må vel være sunt?? Det er også lunsjen min idag, så jeg gleder meg til den Dagens mål: Skrive minst 500 ord. Trene mens mr.N er på trening med laget sitt. Ta mål av kroppen og skrive dem inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. februar 2010 #70 Del Skrevet 9. februar 2010 hei Momseguri... du holder koken med trening og sunn mat.. flinking! (særlig å trene med hangover.. men det gjør jo faktisk godt, da!) spent på å se kroppsmål... skal du sette deg mål for hva du ønsker å oppnå også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 9. februar 2010 #71 Del Skrevet 9. februar 2010 Så fin treningsdagbok, Momseguri! (forøvrig et navn jeg kunne passet til også..) Motiverende å se at andre er flinke.. Stå på, vi får resultater etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 #72 Del Skrevet 9. februar 2010 Klart det er sunt! Man bør vel ikke gå helt bananas med de nøttene, men litt er bra. Også så godt! Har du fått gjort mye av det du ville i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #73 Del Skrevet 10. februar 2010 Skal skrive ett ordentlig innlegg å oppdatere mål og trening på fredag, men nå er jeg bare nødt til å ignorere hele KG frem til denne oppgaven er ferdig! Jeg syns det er så utrolig kjedelig å skrive disse oppgavene, så jeg blir veldig lett distrahert. Viss noen ser meg ett annet sted er det bare å jage meg vekk! Sånn er det i hodet mitt nemmelig: Internett meg vs. oppgave meg :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Endelig ferdig Igår var jeg og trente, hadde ikke tid til så mye styrke men pushet meg skikkelig på tredemøllen så jeg var ganske fornøyd. Skal snart å trene igjen nå, og idag blir det styrke. Jeg har kommet på en belønning for å trene 3 ganger i uken i februar også forresten: *trommevirvel* det nye Final Fantasy spillet som kommer i mars Endret 13. februar 2010 av Momseguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #75 Del Skrevet 15. februar 2010 ÅH. Idag er jeg ikke noe motivert for å gå å trene Men jeg må jo, skal jeg ha tid til å trene tre ganger denne uken.....*fokusere på final fantasy* Dessuten har jeg fått besøk av en viss tante raud. Jeg lurer litt på hva som er vanlig når man skal dusje etterpå da ? Lurer på om jeg bare skal gå hjem, men jeg må jo ta bussen så det blir kanskje litt næsty. Men dusje med ...tråden...ute....liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 #76 Del Skrevet 15. februar 2010 Det går an å klippe den så den blir kortere! Prøvd selv, funker fint det (eller gjør som meg og gå over til menskopp *propaganda*) Så flink du er som planlegger trening selv om du ikke er motivert. Alt er jo lett når man vil det, så ordentlig flink er man liksom ikke før man møter litt morgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 15. februar 2010 ohhh, lurt tips Men...menskopp? Blir ikke det...grisete? (ikke for å være slem altså, jeg lurer ) Det ble ikke trening idag, men middag hos svigers nå snart. Uansett så tror jeg ikke kommer til å være humør til å trene denne uken, så jeg kommer nok til å være ordentlig flink senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #78 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Ah, var å trente igår, selv om jeg ikke var giret Tok ikke dips og "magerulle med vektstang" for jeg syntes de sliter litt på håndleddet? Har hatt litt ondt i høyre håndledd siden jeg begynte med dem, så jeg lurer på om jeg skal spørre om å få noen andre øvelser. Viss jeg ikke må betale for det da... Idag er det pause dag siden jeg jobbet til 4 i natt. Stod opp klokken ett () og har nettopp laget meg en frokostsmootihe nå. Det er første smoothien min, så jeg lagde den litt på gefuhlen egentlig. Jeg har frosne blåbær, frosne skogsbær, eplejuice og vaniljekesam i. Det er vel sunt? Det er ihvertfall veldig godt Endret 17. februar 2010 av Momseguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. februar 2010 #79 Del Skrevet 17. februar 2010 Ett eksempel på en annen tricepsøvelse (alternativ til dips): Triceps pull down, som ikke er så hardt for håndleddene dine! Du kan bruk tau eller en liten stang. Er ikke helt sikker på hva magerulle med vektstang er, men det finnes jo uendelig mange øvelser for magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2010 #80 Del Skrevet 17. februar 2010 ohhh, lurt tips Men...menskopp? Blir ikke det...grisete? (ikke for å være slem altså, jeg lurer ) Det ble ikke trening idag, men middag hos svigers nå snart. Uansett så tror jeg ikke kommer til å være humør til å trene denne uken, så jeg kommer nok til å være ordentlig flink senere Sikkert smak og behag, men jeg synes ikke det er verre enn tamponger! Er en egen tråd om det her, du kan jo ta en kikk om du er nysgjerrig. Er dips for noe? Prøvde å google, men da fikk jeg bare masse oppskrifter på dip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå