Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

flusa skrev (1 time siden):

Nyx shine out loud lipstick

Har lyst å prøve de lyseste av disse men de er utsolgt over alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

Har lyst å prøve de lyseste av disse men de er utsolgt over alt.

I know.. 😕

Bestilte fra blivakker, en farge som så ut til å være beige aktig, men var mere grålilla på..

men holdbarheten er helt insane!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The ordinay hårserum og Maybelline sky high maskara på Kicks.no.  Kjekt når man kan betale med vipps.  Gav etter for hypen, noe jeg sjelden gjør.  Noen som har erfaringer med noen av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (5 timer siden):

The ordinay hårserum og Maybelline sky high maskara på Kicks.no.  Kjekt når man kan betale med vipps.  Gav etter for hypen, noe jeg sjelden gjør.  Noen som har erfaringer med noen av de?

Å ja, den mascara....En stor snakkis 😁

Anonymkode: 987f2...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (5 timer siden):

The ordinay hårserum og Maybelline sky high maskara på Kicks.no.  Kjekt når man kan betale med vipps.  Gav etter for hypen, noe jeg sjelden gjør.  Noen som har erfaringer med noen av de?

Har også bestilt den maskaraen. Spent på om hypen stemmer, siden jeg har brukt samme maskara i 15 år 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å ja, den mascara....En stor snakkis 😁

Anonymkode: 987f2...f43

Er så kresen så skeptisk men var på salg til 104 kr så da går det an å prøve.  Har tynne men lange og buede vipper naturlig og av en eller annen grunn lager neste alle maskaraer pandaøyne på meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (6 minutter siden):

Har også bestilt den maskaraen. Spent på om hypen stemmer, siden jeg har brukt samme maskara i 15 år 😂

Har brukt Max Factor False lash effekt, den orginale i sikkert 10 år og går alltid tilbake til den.  Funnet andre gode men de smitter ofte av,   Gidder ikke lete blant merkemaskaraer til 300 kr så lenge jeg bruker det hver dag men liker noen av Clinique sine.  Kicks leverer fort da, er spent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Nå fikk jeg lyst til å endelig teste Max Factor False Lash Effect mascara, så la inn en bestilling på BliVakker.no og til prisen 109,- inkludert frakt var ikke det noe å stusse på...! 😃max-factor-false-lash-effect-mascara-black-13-1ml-p6034-33848_image.thumb.jpg.d011d224abc73fed7c9005979a489a3c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.makeupmekka.no/produkt/self-tan-drops#aw_source=pb-5f47afa41dddc5151d2164b8

 

Denne fra Makeup Mekka. Fikk den i dag, så har ikke prøvd. Nekter å kjøpe noe fra Sophie Elise 😛. Noen som har prøvd dette produktet? Har lest at man kun må bruke en dråpe. 

Anonymkode: e3fc9...f58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

https://www.makeupmekka.no/produkt/self-tan-drops#aw_source=pb-5f47afa41dddc5151d2164b8

 

Denne fra Makeup Mekka. Fikk den i dag, så har ikke prøvd. Nekter å kjøpe noe fra Sophie Elise 😛. Noen som har prøvd dette produktet? Har lest at man kun må bruke en dråpe. 

Anonymkode: e3fc9...f58

Jeg liker den fra st.Moritz men den er litt dyr. Bruker 4-5 dråper på dag under sminke og 6-8 dråper hvis jeg bruker den på natta.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (1 time siden):

Har brukt Max Factor False lash effekt, den orginale i sikkert 10 år og går alltid tilbake til den.  Funnet andre gode men de smitter ofte av,   Gidder ikke lete blant merkemaskaraer til 300 kr så lenge jeg bruker det hver dag men liker noen av Clinique sine.  Kicks leverer fort da, er spent. 

Er max factor jeg også sverger til, men en av de andre som jeg utrolig nok ikke kommer på navnet på 😂😂 samme design bare smalere. Eneste som fungerer skikkelig og holder bra på mine vipper. Billig er tydeligvis bra innimellom 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (24 minutter siden):

Er max factor jeg også sverger til, men en av de andre som jeg utrolig nok ikke kommer på navnet på 😂😂 samme design bare smalere. Eneste som fungerer skikkelig og holder bra på mine vipper. Billig er tydeligvis bra innimellom 😁

Masterpiece?   Bra den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peonjenta skrev (11 timer siden):

Jeg liker den fra st.Moritz men den er litt dyr. Bruker 4-5 dråper på dag under sminke og 6-8 dråper hvis jeg bruker den på natta.  

Denne fra Makupmekka fungerte bra. En dråpe i går kveld, og litt farge i dag. Ikke noen ekstrem effekt, men farge 🙂. Og den er på introduksjonstilbud til 50 kr 🙂

Anonymkode: e3fc9...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2021 den 14.28):

Er det da ikke trygt å bestille fra kicks.no? 

Anonymkode: 987f2...f43

Noen som kan svare? 

Anonymkode: 987f2...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Noen som kan svare? 

Anonymkode: 987f2...f43

Trygt hvordan da?   Jeg har fått varene kjapt og ingenting tull.  Sikkert bestilt fra de 10 ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen som kan svare? 

Anonymkode: 987f2...f43

Helt trygt. Bestiller sikkert minst 20 pakker fra kicks.no i året😅 

Anonymkode: f15b8...2cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...