Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Tørrshampoo fra Batiste i volumeformulaen. Jeg klarer ikke den orginale, og heller ikke den fargede for brunt hår, men denne liker jeg veldig godt. Kjøpte min andre flaske, tørrshampoo er en livredder på dager hvor man ikke rekker å vaske håret eller bare trenger en oppfrisker. Stort pluss at den gir litt volume i tillegg da jeg har ganske glatt hår som legger seg flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Kjøpte dette øyenbrynssettet fra Anastasia og angrer!

http://www.blivakker.no/product/anastasia/ANA0023/anastasia-beauty-express-brunette

Fargene var alt for mørke,selv for meg som er brunette og stensilene som fulgte med var veldig store...følte ikke at noen av de passet til meg.

Om du tenker på å kjøpe et nytt sett anbefaler jeg det fra Youngblood. Den i brunette er ikke så fryktelig mørk og kommer med to puddere og en voks, og selv om verken pinsetten eller kosten som følger med er så fryktelig gode er resten av det å anbefale. Noe vanskelig å få tak i da, og litt dyrt. Du kan lese et review HER om du er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du tenker på å kjøpe et nytt sett anbefaler jeg det fra Youngblood. Den i brunette er ikke så fryktelig mørk og kommer med to puddere og en voks, og selv om verken pinsetten eller kosten som følger med er så fryktelig gode er resten av det å anbefale. Noe vanskelig å få tak i da, og litt dyrt. Du kan lese et review HER om du er interessert :)

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

HD-pudder frå NYX, Blyantspisser frå NYX og eit pressa pudder frå NYX. Slit med at alt pudder får trynet mitt til å se tørt ut, og det gjaldt denne gongen også. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD-pudder frå NYX, Blyantspisser frå NYX og eit pressa pudder frå NYX. Slit med at alt pudder får trynet mitt til å se tørt ut, og det gjaldt denne gongen også. Argh!

Da vil jeg anbefale Smashbox Halo-pudder. Det er helt fantabulistisk, og får min tørre hud til å se glødende og fin ut. :hjerte:

-----

Jeg kjøpte sist Cherry Smoke-paletten til Smashbox. Nigleder meg til å få den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anastasia Brow powder duo i fargen brunette:) Omsider!

Anonymous poster hash: 17194...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud, jeg gikk nettopp amokk inne på Feelunique :)

Kjøpte bla. dette:

41ysJ4DhExL._SY300_.jpg
Joico - balsam og shampoo

naked-2.jpg

Nuxe.jpg

Fantastisk leppomade



St. tropez - Tan





Leave in hårkur fra Kerastasé <3

osv.... :)



Anonymous poster hash: 18272...5a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-The Balm Bahama Mama.

-The Balm Lou Manizer.

-Glo Minerals Camouflage i farge Golden.

-Glo Minerals Under Eye i Golden.

-Glo Minerals corrective camouflage kit. (nå har jeg visst concealere for lange tider fremover, klarte ikke å bestemme meg så det ble alle :fnise: )

-Gorgeous pressed powder (50% hos Coverbrands nå ;) )

-2 stk. Billion dollar brows universial pen.

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HD-pudder frå NYX, Blyantspisser frå NYX og eit pressa pudder frå NYX. Slit med at alt pudder får trynet mitt til å se tørt ut, og det gjaldt denne gongen også. Argh!

Jeg er veldig fan av NYX! Kan jeg spørre hvilken nettside du handler dette merket fra ? :) Har tidligere bare handlet fra sider med ekstremt dyr frakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fan av NYX! Kan jeg spørre hvilken nettside du handler dette merket fra ? :) Har tidligere bare handlet fra sider med ekstremt dyr frakt..

Cherry Culture, men dei har ganske dyr frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fan av NYX! Kan jeg spørre hvilken nettside du handler dette merket fra ? :) Har tidligere bare handlet fra sider med ekstremt dyr frakt..

De selger NYX både hos Coverbrands og BliVakker til helt greie priser, ofte er det jo salg og rabattkoder som gjør det rimeligere også :) Gratis frakt begge steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...