Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Gikk "amokk" på Kicks idag. Har fått ens spesiell fascinasjon for Dior, så idag ble det kjøpt følgende:

Dior Vernis Beige Safari

Dior Huile Abricot

Dior Addict Gloss 063 Fascinante

Dior Dissolvant Abricot

Kom egentlig på 880 kr, men siden jeg har medlemskort og det var rabatt på 100,- over 500, så var det jo ikke så innmari dyrt. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis min farge óg, men BB3 passet utrolig nok bedre. :fnise: Sett flere prøve den lyseste i anmeldelser nå og få vampyrhvit hud. Jeg har da halloween-sminke!

Men for alle som har lett langt og lenge og ikke har funnet en BBkrem/foundation lys nok, så er dette den! Håper de kommer med partall.

Hmm, jeg liker produkter som får meg til å bli lysere eller som er like lys som meg da, har visst litt koreaner i blodet.. altså de som synes blekhet er vakkert, og bruker alt av bleking osv til å bli lysere hahah! Hvilken undertone vil du si bb1 hadde? i forhold til bb3? Jeg har gul undertone(Selv om jeg er helt nordisk) men ekstremt lys. Redd den lyseste kanskje har rosa undertone, hvis ikke vil jeg nok kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den !
Syns den er litt fet i begynnelsen, men den legger seg perfekt etter hvert. Den dekker ikke så mye som en foundationen, men perfekt for dager da du føler huden din ikke trenger mye dekk, eller for trening ol. Personlig har jeg veldig variabel hud, så liker god dekk. Men dager da jeg vil ha et mer naturlig og friskt resultat bruker jeg BB creamen til JI =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det å ta sminke over denne?

Null problem for min del. Men jeg tar vanligvis på fuktighetskrem med en gang jeg står opp, og så lager jeg kaffe o.l. mens den trekker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigi blonde bombshell (shampoo og balsam)

Decleor ylang ylang night balm

The body shop extra virgin minerals liquid foundation

The body shop aloe soothing day cream

The body shop aloe protective serum

Joico hårkur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny fundation fra MAC

2 lippglosser fra Chanell

10(!!) neglelakker fra OPI

ja har nettopp vært på taxfree

hva kostet det per OPI neglelakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler den håndsåpa! Den lukter så deilig tro

pisk..! Minner meg om lukten av tropisk juice :). Søt og god og frisk. Må sniffe hendene etter bruk...

Jeg er en festbrems;)

Lukten er syntetisk og er laget av 4000 forskjellige kjemikalier.Det kan føre til astma og allergi.Ikke sniffe på dem,tenke på helse.Ikke rart at astma er blitt så utbred i Norge.Vi sniffer på flere tusen kjemikalier hver dag.:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kostet det per OPI neglelakk?

Jeg kjøpte 2 forskjellige sett med 4 stykker på tilbud til 299 og 2 vanlige til 110 kr per stykk tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Kjøpte 3 dermalogicaprodukter, 1 fuktighetskrem fra Priori og parfymen Miss Dior.

Glemte alt i Norge da jeg flyttet og måtte handle her i USA istedet :fnise:

Hele skiten kom faktisk bare på 1300 kr til sammen...i Norge betalte jeg 700 kr KUN for Dermalogica Intensive Moisture Balance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg den originale beauty blenderen i dag, altså den som skal være så god til å ta på foundation med. Har sett en del videoer på youtube av folk som bruker den, og resultatet ser virkelig flawless ut - så jeg håper jo virkelig den er verdt prisen. Noen her som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest earthquake

4 NYX leppestifter (Summer Love, Pure Nude, Circe og Narcissus)
2 NYX liplinere (Natural, Peekaboo Neutral)
Red Cherry #43 løsvipper
YSL CC Cream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, jeg liker produkter som får meg til å bli lysere eller som er like lys som meg da, har visst litt koreaner i blodet.. altså de som synes blekhet er vakkert, og bruker alt av bleking osv til å bli lysere hahah! Hvilken undertone vil du si bb1 hadde? i forhold til bb3? Jeg har gul undertone(Selv om jeg er helt nordisk) men ekstremt lys. Redd den lyseste kanskje har rosa undertone, hvis ikke vil jeg nok kjøpe den.

Ikke meg du spør men ettersom jeg har både BB1 og BB3 kan jeg jo si hva jeg mener.

BB1 er hakket for lys for meg, men den har mer rosa undertone dessverre.

BB3 er hakket for mørk for meg frem til jeg får litt farge om sommeren, og den har

gul undertone. Jeg bruker per nå begge to og blender de sammen, og det gir

veldig bra resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avitaminsyre, og skrubb pluss pleie. Dyrt,men håper det virker. Er ikke fornøyd så langt.



Anonymous poster hash: 9043b...64d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...