Jadasikkert29 Skrevet 12. mai #5141 Del Skrevet 12. mai Fikk disse i posten igår! Fra Nudestix☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 12. mai #5142 Del Skrevet 12. mai flusa skrev (På 24.4.2024 den 16.55): Selvbruningsgel,kjøpt på normal. Altså..sååå fin farge den gir!! Også så jevnt! (Ser den er billigere på Luxplus,så blir å best.den derfra for påfyll.) Kjøpte med en slik påføringshanske,første gang jeg prøver selvbruner med hanske. Im in love! Må bare takke for tipset om denne. Skulle likevel innom normal dagen etterpå…. Har bestandig slitt litt med selvbruning, men denne var en innertier! Helt gjevn uten å være skjoldete en plass, og nå 6 dager senere like fin uten å begynne å bli ‘patchy’. Og du har helt rett, den har ikke den typiske selvbruningseimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5143 Del Skrevet 12. mai Kommer alltid tilbake til disse:) Prøver en ny Har prøvd ordinary sin, så nå prøver jeg denne. Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. mai #5144 Del Skrevet 13. mai MarianneE skrev (På 11.5.2024 den 16.46): Denne ❤️ Denne er jeg nysgjerrig på, hvordan synes du den er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mai #5145 Del Skrevet 13. mai Harlekin skrev (1 time siden): Denne er jeg nysgjerrig på, hvordan synes du den er? Jeg synes den er kjempe god. Sitter godt, ikke for kraftig farge med et strøk og fukter samtidig. Ny favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5146 Del Skrevet 13. mai Dior Glow Face Palette i fargen 001 Universal Anonymkode: 89876...bfc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. mai #5147 Del Skrevet 14. mai MarianneE skrev (17 timer siden): Jeg synes den er kjempe god. Sitter godt, ikke for kraftig farge med et strøk og fukter samtidig. Ny favoritt! Takk for svar! Mulig den må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 15. mai #5148 Del Skrevet 15. mai Fra normal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 16. mai #5149 Del Skrevet 16. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5150 Del Skrevet 16. mai Sol de Janeiro dusjsåpe Tree Hut Tropic Glow kroppsskrubb Anonymkode: 89876...bfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 16. mai #5151 Del Skrevet 16. mai Fra Lancome 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 16. mai #5152 Del Skrevet 16. mai Jadasikkert29 skrev (På 12.5.2024 den 19.20): Fikk disse i posten igår! Fra Nudestix☺️ Har du fått prøvd de? Ser spennende ut, og lurer på hva du synes om pigment og formula. Har highligt mye glitter eller er den mer subtil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 16. mai #5153 Del Skrevet 16. mai Sonit skrev (1 time siden): Har du fått prøvd de? Ser spennende ut, og lurer på hva du synes om pigment og formula. Har highligt mye glitter eller er den mer subtil? Har prøvd de ett par ganger ja. Veldig naturlig og subtilt resultat, perfekt nå på sommeren når jeg ikke bruker så mye sminke 😊 Highlighteren gir litt wet-effect syns jeg, ikke glitrete 👍 Syns de var lette å blende ut, men børsten som fulgte med var helt ubrukelig etter min mening:p syns det ble penest med svamp eller fingrene 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. mai #5154 Del Skrevet 16. mai Denne Essence mascaraen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 16. mai #5155 Del Skrevet 16. mai Jadasikkert29 skrev (1 time siden): Har prøvd de ett par ganger ja. Veldig naturlig og subtilt resultat, perfekt nå på sommeren når jeg ikke bruker så mye sminke 😊 Highlighteren gir litt wet-effect syns jeg, ikke glitrete 👍 Syns de var lette å blende ut, men børsten som fulgte med var helt ubrukelig etter min mening:p syns det ble penest med svamp eller fingrene 👍 Takk for svar! Supert at highlighteren har wet effect og ikke glitter.Tror det blir kjøp på meg 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5156 Del Skrevet 16. mai Håper at det er ok at jeg poster dette her, istedenfor å opprette en ny tråd - hvis ikke er det bare å slette Noen her som har prøvd eller har erfaring med Amazing Eye™ Cream? Jeg ser etter en øyekrem som løfter strammer opp huden under øynene. Jeg sliter en del med synk under øynene. Fillers er helt uaktuelt. Jeg ser også at produktet er basert på hyaluronsyre, som også brukes i fillers. Om noen har noen andre tips eller råd, tar jeg gjerne i mot det:) Anonymkode: 0b2be...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5157 Del Skrevet 17. mai Aintnofun skrev (På 16.5.2024 den 12.41): Har du fått testet denne?:) Vil gjerne prøve den på "barten" Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19. mai #5158 Del Skrevet 19. mai Øyeskyggepalett fra BareMinerals: Fuktgivende og eksfolierende toner fra The Ordinary - veldig spent på denne! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 19. mai #5159 Del Skrevet 19. mai 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. mai #5160 Del Skrevet 21. mai Trish skrev (På 16.5.2024 den 0.30): Fra normal Hvordan er foundation? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå