Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Djungelvrål skrev (5 timer siden):

Hvilken øyekrem?? 

Den hvite med sort og blå skrift som jeg la ut bilde av: Elementrè Firming Eye Serum🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fascinerende å måtte bruke Nordea ID-appen for å fullføre kjøp hos Fredrik&Louisa sånn plutselig, men det gikk jo ganske greit <_<
Da kommer de her i poften:

IMG_5653.thumb.jpeg.ff3e22c55e52a731cc206cd1071c2706.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.aa2dabb021ab7587cdc31603c57689de.png

Ikke at jeg er lett å påvirke eller noe. :fnise: Men det øyeserumet hørtes supert ut, og kremen fra Filorga som jeg bruker føles litt for lett, så håper det funker å kombinere.

Jeg bare ELSKER By Terrys hyaluronic tinted hydra-powder - har det i transparent versjon nå, men det er snart tomt, så jeg har lyst til å prøve et med litt farge. Leste at fair skal passe bra til lys hud med varm undertone, som er akkkurat det jeg har. :) Og veldig greit med en kompaktversjon til å ha i veska (selv om jeg aldri har vært borti et pudder som holder seg fint så lenge!).

Anonymkode: 10dba...802

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvkilos pakke med henna til hårfarging, kjøpt på en lokal innvandrerbutikk 

105276.jpg

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en ny type sminkefjerner etter anbefaling her inne, + påfyll av fargemaske og top coat🙂

Screenshot_20240313_211155_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Måneskinn said:

Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ?

Jeg har prøvd peptidkremen, den med turkis lokk. Den er kjempegod, og har kjøpt den igjen. Men den er dyr,

Det finnes sikkert noe like bra som er billigere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble positivt overrasket av denne, veldig Fin på☺️

IMG_0853.png

Anonymkode: 0ac38...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (9 timer siden):

Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ?

Det er mange kremer som er like gode.

Men jeg elsker løsningen med trykk-lokk. For å blande inn oljer og serum, samt at det er mye mer hygienisk enn en tradisjonell krukke. 

Anonymkode: 96ae4...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg kjøpte jo de her tidligere,

Clarins Face Treatment Oil Santal Dry Skin 30ml

Clarins Body Treatment Oil "Anti-Eau" 100ml

men sjekket ikke ingredienslisten godt nok EACF9C6F-CAE9-40A9-8182-F806423F1A9F.gif.8af04a8d334cf75c7a44a7ae5dd2a00d.gif for de inneholder hasselnøttolje. Jeg er allergisk og det merket jeg en dag da jeg brukte for mye olje i krem. Begynte å klø, så det var bare å vaske av og ikke bruke det mer. Har sett at Clarins har endel bruk av hassel i produktene sine, så om man er allergisk bør man lese nevnte liste grundig). 

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rensekrem, ansiktsvann og fuktkrem fra REN.  Det var plutselig veldig billig på farmasiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Clarins Cryo Flash Cream Mask er søren meg det diggeste jeg har hatt på huden. Den har en veldig kjølende effekt, genialt om man føler man smelter i varme. Det skal visstnok ta 10 min for å oppnå resultat, men jeg har hatt det på i 20 min. Prøvd den bare to ganger, menneh= 4AD8926E-5764-4466-90E0-B720F0624828.gif.96bfa121e0ea30cb4abb7e8825d7fd8c.gif )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (På 14.3.2024 den 1.51):

Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ?

Elsker Drunk Elephant! Solkremen ( uten farge) er veldig fin, øyekremen ceramighty ( lilla) har perfekt konsistens og er en av de beste jeg har prøvd på fukt under øynene. Bora barriere cream (oransje lokk) er helt magisk. Den er rik uten å bli fet og gir også masse fukt. Jeg sliter med rosacea og eksem, og tåler disse godt godt. Har ikke prøvd noen av de mer aktive produktene, mest pga rosacea og at jeg sjeldent tåler det generelt.

Har også Bronzi drops, disse er helt greie, men finnes bedre alternativer som fks Westman atelier eller glow recipe.

Anonymkode: 701ba...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny parfyme fra Clean, Spring Breeze.  Er så spent for jeg er så sær på parfyme og dette er i min duftgate. 

 

Classic Spring Breeze EdP 30 ml

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke et direkte innkjøp, men mams overrasket meg med påskeegget fra Lyko lovables. 😍 Bestemte meg for ikke å kjøpe det, men nevnte det så vidt for henne mens jeg satt og scrolla at jeg egentlig hadde ganske lyst på det, og det hadde hun fått med seg og  kjøpt det i all hemmelighet - snilleste mamma’n min altså! ❤️

Masse produkter her som jeg er spent på å teste! 🤩

IMG_4757.webp

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maybelline Sky High mascara i fargene burgunder og rosa. 

De er kjempefine begge to. Spesielt er jeg positiv overasket over den rosa. Endelig en mascara som er lys nok. Jeg vil gjerne ha synlige øyevipper samtidig som jeg bevarer særpreget med å være rødhåret og ha lyse vipper og bryn. 

30144552_lash-sensational-sky-high-masca

 

30147119_lash-sensational-sky-high-masca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt kjøpestopp en god periode,men tok desverre litt av nå..🤪

Lottie plumped af lipgloss

image.png.8db7355d3c082e7ea306abfc1dde33cd.png

Lukter syykt godt,må kjøpe parfymen og🙈

image.png.5c57130b4a2330e3b5ef93403dea7e5f.png

Påfyll av favoritt bronzer🥰(waterproof)

image.png.548f9f88d5d3362c229aec41df91936a.png

 

image.thumb.png.f81609ee379e202b1b452cdb1a03d057.png

image.thumb.png.63e9e25016d8a4a5183a2735bb97304e.png

image.png.856fa54460d42ee0ed06277cdfd0b31c.png

Ooog en god del utstyr til å legge negler😁gellakk,buildergel,etc..

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...