Peanut Skrevet 12. januar #4961 Del Skrevet 12. januar Den her med følgende duftnoter under: Top: Velvet Plum, Sugared Violet Mid: Vanilla Orchid, Whipped Amber Dry: Sheer Sandalwood, Fresh Vetiver 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4962 Del Skrevet 18. januar Mary & May Tranexamic Acid & Glutathione Eye Cream The Inkey List Fulvic Acid Cleanser Pixi Retinol Tonic Too Faced Plump and Go Trio NYX HD Photogenic Concealer i fargen Beige Anonymkode: 5cf80...ad9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 19. januar #4963 Del Skrevet 19. januar 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 20. januar #4964 Del Skrevet 20. januar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. januar #4965 Del Skrevet 20. januar (endret) . Endret 22. januar av Capazitet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bysummerfall Skrevet 21. januar #4966 Del Skrevet 21. januar Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara Black 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. januar #4967 Del Skrevet 22. januar bysummerfall skrev (11 timer siden): Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara Black Denne kjøpte jeg også her om dagen(påfyll)😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. januar #4968 Del Skrevet 22. januar Parfymen Kenzo Flower L'Absolue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. januar #4969 Del Skrevet 23. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. januar #4970 Del Skrevet 23. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4971 Del Skrevet 23. januar Tenker nesten ingen av dere på om det dere kjøper er dyretestet? Anbefaler dyrevennlig appen Anonymkode: 991a2...9e7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 23. januar #4972 Del Skrevet 23. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4973 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker nesten ingen av dere på om det dere kjøper er dyretestet? Anbefaler dyrevennlig appen Anonymkode: 991a2...9e7 Tenker ikke ett sekund over det. Anonymkode: f01e7...ff4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4974 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 18.28): Tenker nesten ingen av dere på om det dere kjøper er dyretestet? Anbefaler dyrevennlig appen Anonymkode: 991a2...9e7 Jo, jeg gjør! Og har savnet en sånn app! Takk skal du ha for tipset ❤️ Anonymkode: 820e4...c22 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4975 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 18.28): Tenker nesten ingen av dere på om det dere kjøper er dyretestet? Anbefaler dyrevennlig appen Anonymkode: 991a2...9e7 Jeg kjøper kun dyrevennlige produkter, skulle ønske alle gjorde det. Det finnes nesten flere merker som ikke tester enn som gjør det, så burde ikke være noe problem i det hele tatt. Crueltyfree kitty er også en bra og oppdatert nettside. Der kan man søke opp alle merker. Bruker også kun crueltyfree vaskemidler, tannkrem osv. Anonymkode: a0a23...cc1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. januar #4976 Del Skrevet 24. januar flusa skrev (På 22.1.2024 den 7.45): Denne kjøpte jeg også her om dagen(påfyll)😀 Koster er jo alt for myk og flimsy. Skjønner ikke greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 24. januar #4977 Del Skrevet 24. januar Siste kjøp innen hudpleie og MakeUp? Kjøpte en Lypsyl på Spar-butikken i 2022 fordi jeg ble tørr på leppene i våronna. Den ligger fortsatt i traktoren og brukes et par ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. januar #4978 Del Skrevet 25. januar Djungelvrål skrev (10 timer siden): Koster er jo alt for myk og flimsy. Skjønner ikke greia Jeg vente meg fort til den😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4979 Del Skrevet 25. januar Jeg har byttet over til alt K-beauty produkter og har ikke sett tilbake. Huden min har aldri sett så fint ut. Anonymkode: 24965...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bysummerfall Skrevet 25. januar #4980 Del Skrevet 25. januar On 1/22/2024 at 7:45 AM, flusa said: Denne kjøpte jeg også her om dagen(påfyll)😀 Har ikke prøvd den før jeg kjøpte den for fire dager siden og er veldig fornøyd med den :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå