kaledonia Skrevet 1. januar #4941 Del Skrevet 1. januar flusa skrev (1 time siden): Fins denne enda? Sparkjøp, men ikke på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4942 Del Skrevet 1. januar Diamant20 skrev (11 timer siden): Lumene CC cream eller Lumene Blur, elsker begge😍 Jeg bruker også urban decay sin all nighter og er fornøyd med den😄 Ænema skrev (5 timer siden): bb krem vet jeg ikke. men settingspray er urban decay og caia sine gode. hvis du ikke bryr deg om pris er charlotte tilbury eller hourglass sine veldig gode. Tusen takk! Er settingssprays også silikonbasert/vannbasert slik som primers? Skal i bryllup så må få sminken til å holde lenge. Også vært så fornøyd med min CC-cream fra IT cosmetics men mindre fornøyd nå men det kan være fordi den begynner å bli gammel. De holder jo bare et år liksom:P Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar #4943 Del Skrevet 2. januar Prøver meg på en liten ShopStopp igjen. Det begynner å bli fult hjemme for å si det sånn. Hjalp heller ikke med adventskalender fra Clinique 😄 Ble enda mer å fylle i skuffer og skap da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 2. januar #4944 Del Skrevet 2. januar 5 hours ago, MarianneE said: Prøver meg på en liten ShopStopp igjen. Det begynner å bli fult hjemme for å si det sånn. Hjalp heller ikke med adventskalender fra Clinique 😄 Ble enda mer å fylle i skuffer og skap da. Shoppestopp her også🙂 I første omgang hele 2024, så får jeg se an situasjonen etter det🥰 Men her skal ting brukes opp, det er helt sikkert😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. januar #4945 Del Skrevet 2. januar Maddy25 skrev (1 time siden): Shoppestopp her også🙂 I første omgang hele 2024, så får jeg se an situasjonen etter det🥰 Men her skal ting brukes opp, det er helt sikkert😋 Har ikke tenkt over shoppestopp,men bør jo begrense meg jeg og,da🤔🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 2. januar #4946 Del Skrevet 2. januar Jeg har også shoppestopp nå, unntak for faste produkter på slag evt, eller om et produkt jeg må ha blir tomt😅 Utenom det renner skuffer og skap over snart føler jeg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 3. januar #4947 Del Skrevet 3. januar Har ikke noe shoppestopp (har handlet litt mye div den siste uken😅), men er alltid opptatt av å bruke opp alt i et produkt (m.m. de er veldig dårlige da), vil få så mye bruk som mulig ut av pengene 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 3. januar #4948 Del Skrevet 3. januar Lancome renergie triple serum. Angrer. Verste mølet jeg har brukt. Huden blir seig og klissete og det trekker ikke ned i den. Bruker bare en pump. Ligger som en hinne og hudkremen etterpå blir ubrukelig. Har også for første gang fått små sorte prikker over nesen. Går det an å reklamere når jeg tydeligi butikken sa jeg hadde fet hudtype? Dyrt er oppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar #4949 Del Skrevet 3. januar MarianneE skrev (16 timer siden): Prøver meg på en liten ShopStopp igjen. Det begynner å bli fult hjemme for å si det sånn. Hjalp heller ikke med adventskalender fra Clinique 😄 Ble enda mer å fylle i skuffer og skap da. Maddy25 skrev (10 timer siden): Shoppestopp her også🙂 I første omgang hele 2024, så får jeg se an situasjonen etter det🥰 Men her skal ting brukes opp, det er helt sikkert😋 ....30 minutter etterpå kjøpte jeg en neglelakk på Normal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 3. januar #4950 Del Skrevet 3. januar 1 minutt siden, MarianneE said: ....30 minutter etterpå kjøpte jeg en neglelakk på Normal. 🙃 Du får prøve hardt fra nå av, da🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar #4951 Del Skrevet 3. januar Maddy25 skrev (4 minutter siden): 🙃 Du får prøve hardt fra nå av, da🥰 Ja, og jeg kjøper neglelakk toppen annenhvert år og det var noe med den røde fargen som jeg ikke klarte å legge fra meg så derfor var det ingen krise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. januar #4952 Del Skrevet 3. januar Trish skrev (4 timer siden): Har ikke noe shoppestopp (har handlet litt mye div den siste uken😅), men er alltid opptatt av å bruke opp alt i et produkt (m.m. de er veldig dårlige da), vil få så mye bruk som mulig ut av pengene Samme prøver jeg og. Bruker av det jeg har først(har jo nok til en hel bataljon🤭),før jrg eventuelt trenger påfyll av noe. Og så var det å ikke la seg friste av eventuelle tilbud,og nyheter🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 3. januar #4953 Del Skrevet 3. januar flusa skrev (19 minutter siden): Samme prøver jeg og. Bruker av det jeg har først(har jo nok til en hel bataljon🤭),før jrg eventuelt trenger påfyll av noe. Og så var det å ikke la seg friste av eventuelle tilbud,og nyheter🤣 Ja prøver jeg også. Men så må jeg erstatte før det går tom og da blir det påfyll av andre ting jeg også trenger etterhvert, og av og til er det veldig spennede å prøve noe nytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 4. januar #4954 Del Skrevet 4. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4955 Del Skrevet 4. januar Vaniljedusjskum fra Ida Warg Vaniljebodylotion fra Korres Banilla rensesett CC cream fra Lumene Noe tilbud på Vita☺️ Anonymkode: 869fd...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar #4956 Del Skrevet 10. januar https://www.kicks.no/dolce-gabbana/julegaver/julegave-til-henne/parfyme/light-blue-edt-gift-box-v94076181 Parfymen er helt nydelig så da jeg fikk gaveeske enda litt billigere klarte jeg ikke å la være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4957 Del Skrevet 10. januar https://www.kicks.no/beautyact/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsserum/2-retinolpower-refining-serum-30-ml Dette serumet og en maskara☺️. Anonymkode: f7115...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. januar #4958 Del Skrevet 10. januar Natalié lip balm🤍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4959 Del Skrevet 10. januar Dr. Bonners castille soap rose. Har vel flere bruksområder, jeg tenker å bruke den som dusjsåpe (dersom jeg iiker den). https://www.drbronner.com/products/rose-pure-castile-liquid-soap Anonymkode: 820e4...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. januar #4960 Del Skrevet 12. januar Den leppestiften begynte jeg med igjen etter en pause på sikkert 10 år, nå er den storfavoritt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå