Maddy25 Skrevet 11. februar 2023 #3661 Del Skrevet 11. februar 2023 3 hours ago, AprilLudgate said: Avsporer tråden med å spørre hvordan du klarer minimere flassing 😇 Vet ikke om huden min bare har blitt mere tolerant. Har liksom stått i flassinga en stund og så har det blitt litt bedre etterhvert. Peeler relativt ofte med enzympeeling for å holde det i sjakk. Bruker kun miccelar vann til rens på morningen🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 12. februar 2023 #3662 Del Skrevet 12. februar 2023 Perelandra skrev (11 timer siden): Sjampo og balsam fra Sexy Hair kjøpt hos Holdbart til 69 kr for litersflaske. (Bildet er fra ebay) Har hørt så mye bra om disse! Liker du de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. februar 2023 #3663 Del Skrevet 12. februar 2023 flusa skrev (1 time siden): Har hørt så mye bra om disse! Liker du de? Ja, det funker bra for meg. Har langt hår med krøller som lett blir tørt og brusete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 12. februar 2023 #3664 Del Skrevet 12. februar 2023 Perelandra skrev (2 timer siden): Ja, det funker bra for meg. Har langt hår med krøller som lett blir tørt og brusete. Takk for svar @Perelandra🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 12. februar 2023 #3665 Del Skrevet 12. februar 2023 AprilLudgate skrev (På 11.2.2023 den 10.13): Mja, og jeg begynner som smått å merke flakyness og litt tørrere partier av tretinoinen som Cicaplast ikke gjør noe med - så jeg prøver meg på Eucerin krem med urea: Hvor fikk du kjøpt den øverste hen? Jeg har kjøpt den fra Feelunique i mange år, men den butikken fant jeg ikke sist jeg skulle "fylle på" og fant ikke den fuktighetskremen hos de som har kjøpt dem opp, Sephora Sverige, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. februar 2023 #3666 Del Skrevet 12. februar 2023 Centella skrev (46 minutter siden): Hvor fikk du kjøpt den øverste hen? Jeg har kjøpt den fra Feelunique i mange år, men den butikken fant jeg ikke sist jeg skulle "fylle på" og fant ikke den fuktighetskremen hos de som har kjøpt dem opp, Sephora Sverige, heller. Lookfantastic - er litt usikker på den overgangsordninga siden de ikke er med i VOEC. Ble litt forvirret av internett som dier den av avsluttet, men også regjeringens nettsider som «håper å kutte ila 2023». —————— Første fargede solkremen - siden jeg er en blek fiskekake tenker jeg blande dem med de ufargede jeg har liggende: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. februar 2023 #3667 Del Skrevet 13. februar 2023 Hohde serum. Noen som har erfaring med den? Føles som huden strammer seg etter påføring,nå gjenstår det å se om den har noen langtidseffekt🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. februar 2023 #3668 Del Skrevet 15. februar 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2023 #3669 Del Skrevet 15. februar 2023 Shopstop tok en 10 minutters pause. Øyekrem trengte jeg, de to maskene derimot... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. februar 2023 #3670 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) En billigparfyme på rusta, 24,90. Ilvande think be happy. Og elvital rosa shampo og balsam. 29,90 per stykk også på rusta. Endret 15. februar 2023 av flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3671 Del Skrevet 15. februar 2023 Har kjøpt inn litt ulike solkremer til ansiktet. To ulike fra La Roche og et fra Evy. Anonymkode: b3cec...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla1121 Skrevet 15. februar 2023 #3672 Del Skrevet 15. februar 2023 Har skikkelig tørre og stramme lepper nå, så kjøpte Cicaplast Baume B5+ (baume ultra-réparateur apaisant) fra La roche-posay fordi apotekeren anbefalte den til meg. Den suger! Har uten hell prøvd bepanthen, brulidine, og en sheasmør blandet med litt bil-olje. Har til og med prøvd en fuktighetsgivende vaginalkrem jeg hadde liggende, haha. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 15. februar 2023 #3673 Del Skrevet 15. februar 2023 Camilla1121 skrev (4 minutter siden): Har skikkelig tørre og stramme lepper nå, så kjøpte Cicaplast Baume B5+ (baume ultra-réparateur apaisant) fra La roche-posay fordi apotekeren anbefalte den til meg. Den suger! Har uten hell prøvd bepanthen, brulidine, og en sheasmør blandet med litt bil-olje. Har til og med prøvd en fuktighetsgivende vaginalkrem jeg hadde liggende, haha. Noen anbefalinger? Prøv Decubal Lips & Dry Spots balm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 15. februar 2023 #3674 Del Skrevet 15. februar 2023 Akkurat kjøpt Trinny London sin Miracle Blur og BFF Serum med glød/tint🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. februar 2023 #3675 Del Skrevet 15. februar 2023 Når det gjelder leppepomader, er det Nuxe sin reve de miel i krukke som er den desidert beste for mine lepper. Mine siste kjøp er hudpleie fra Skinceuticals. Gleder meg til å prøve! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 15. februar 2023 #3676 Del Skrevet 15. februar 2023 2 hours ago, Mandalorian said: Akkurat kjøpt Trinny London sin Miracle Blur og BFF Serum med glød/tint🤗 Jeg har også mirakel blur, merket null forskjell. Hvordan er det hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. februar 2023 #3677 Del Skrevet 15. februar 2023 Camilla1121 skrev (3 timer siden): Har skikkelig tørre og stramme lepper nå, så kjøpte Cicaplast Baume B5+ (baume ultra-réparateur apaisant) fra La roche-posay fordi apotekeren anbefalte den til meg. Den suger! Har uten hell prøvd bepanthen, brulidine, og en sheasmør blandet med litt bil-olje. Har til og med prøvd en fuktighetsgivende vaginalkrem jeg hadde liggende, haha. Noen anbefalinger? Den er ikke så god som de skal ha det til,nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3678 Del Skrevet 16. februar 2023 Her ble det ny Matas-ordre nesten med én gang jeg mottok den første pakken. Nå ble det mer kroppsskrubb, samt denne shampoen med carbamid for tørr hodebunn: Det blir nok flere ordre fremover! Vurderer å bestille alle kroppsskrubbene fra Striber, bare for å teste. Samt bodylotionen med Carbamid, som har veldig gode anmeldelser. Anonymkode: 14580...394 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3679 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vurderer å bestille alle kroppsskrubbene fra Striber, bare for å teste. Anonymkode: 14580...394 Eller, ikke bare for å teste. De blir garantert brukt opp. Men jeg er litt nysgjerrig på hvilken som er den beste Anonymkode: 14580...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3680 Del Skrevet 16. februar 2023 Camilla1121 skrev (18 timer siden): Har skikkelig tørre og stramme lepper nå, så kjøpte Cicaplast Baume B5+ (baume ultra-réparateur apaisant) fra La roche-posay fordi apotekeren anbefalte den til meg. Den suger! Har uten hell prøvd bepanthen, brulidine, og en sheasmør blandet med litt bil-olje. Har til og med prøvd en fuktighetsgivende vaginalkrem jeg hadde liggende, haha. Noen anbefalinger? https://seraphinebotanicals.com/products/sugar-lemon-moisturizing-lip-buffer Denne fikk jeg i Goodiebox,og det er den beste skrubben jeg har prøvd til leppene. De blir myke og det varer. Leppene mine blir ofte flassete i kulda. Til daglig bruker jeg denne: Anbefaler også denne: Anonymkode: 6ef69...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå