Sally-Go-Round Skrevet 11. september 2022 #3121 Del Skrevet 11. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden): Vil gjerne høre etterpå om du er fornøyd 😁 Den fra Smashbox har jeg og er godt fornøyd med 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. september 2022 #3122 Del Skrevet 11. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Vil gjerne høre etterpå om du er fornøyd 😁 Skal gi tilbakemelding på It Cosmetics og sammenlikne den med Laura Mercier (har bare en fra rosekolleksjonen, den er skimrende) Smashbox kan jeg varmt anbefale som matt skygge. Har rose og vanilla. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 12. september 2022 #3123 Del Skrevet 12. september 2022 jukkapalme skrev (På 8.9.2022 den 18.53): Den dagkremen er helt fantastisk! Beste jeg har prøvd! Jeg har nettopp kjøpt krukke nr to. Håper du liker den! Herregud for en deilig konsistens 🥰 Så langt elsker jeg den! Virker ganske drøy i bruk også? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. september 2022 #3124 Del Skrevet 12. september 2022 Denne hudkremen/fuktighetskremen har jeg brukt i årevis, og kjøpte nylig en ny tube: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3125 Del Skrevet 12. september 2022 ChiLee skrev (På 10.9.2022 den 13.52): Garnier hårkur, lukter litt marsipan 😄 Kjøpte også sjampo i samme serien (almond milk) kjempe god og billig kur fra normal. Kjøpte balsamen i samme serien, ikke fått prøvd den ennå, så venter i spenning By Veira Curl Cream også. Og Urban Red neglelakk fra Isadora - denne prøvde jeg i går, og den var dessverre litt bommert for meg, så nesten mer brun ut enn rød på mine hender. Anonymkode: 9c6d6...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 12. september 2022 #3126 Del Skrevet 12. september 2022 On 9/11/2022 at 9:56 AM, DundreMilfin said: Gi gjerne tilbakemelding på Dior abricot Neglelakken kjøpte jeg og nettopp, veldig fornøyd! Og gi også gjerne tilbakemelding på hva du synes om paletten til Tilbury. Kjøpte Pillow talk quaden, og er usikker på om jeg fikk en gammel 🤷♀️ Synes kvaliteten på de skimrende var fullstendig rævva. Og ja, tørrbørsting gir MYK hud 🍰 Det er sikkert en grunn til at Dior Abricot har vært del av produktpaletten siden 1963. Jeg fikk den først i dag, så hvorvidt den holder alt den lover er ennå for tidlig å si. Men den lukter jo godt da! CT-paletten har litt for varme farger for meg Fargene er matte, blender bra, og man kan bruke den til hverdag som til "fest og spetakkel. Likevel - og sett bort ifra at fargetonene blir for varme - så er jeg ganske sikker på at jeg kan få samme kvalitet (og større mengde) OG farger som passer meg bedre hos f.eks. MAC, NARS, eller Bobbi Brown. Det er altså ikke et bomkjøp som sådan, men heller det at jeg valgte en palett med farger som ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. september 2022 #3127 Del Skrevet 12. september 2022 (endret) Hunter7 skrev (8 minutter siden): Det er sikkert en grunn til at Dior Abricot har vært del av produktpaletten siden 1963. Jeg fikk den først i dag, så hvorvidt den holder alt den lover er ennå for tidlig å si. Men den lukter jo godt da! CT-paletten har litt for varme farger for meg Fargene er matte, blender bra, og man kan bruke den til hverdag som til "fest og spetakkel. Likevel - og sett bort ifra at fargetonene blir for varme - så er jeg ganske sikker på at jeg kan få samme kvalitet (og større mengde) OG farger som passer meg bedre hos f.eks. MAC, NARS, eller Bobbi Brown. Det er altså ikke et bomkjøp som sådan, men heller det at jeg valgte en palett med farger som ikke passer. Følte det samme selv - synes CT passer til folk som ser ut som CT 🤷♀️ Type megavarm redhead. Men - jeg tror også jeg fikk gammelt produkt 🥲🫠 Eyelineren (pillow talk) er megafin på swatch, men jeg ser skikkelig syk ut med den på selv om jeg hR grønne øyne og burde passe den. Endret 12. september 2022 av DundreMilfin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. september 2022 #3128 Del Skrevet 12. september 2022 Anonymous11 skrev (11 timer siden): Herregud for en deilig konsistens 🥰 Så langt elsker jeg den! Virker ganske drøy i bruk også? 😄 Jaaaa, ikke sant? 😍 Så bra du liker den! Fantastisk herlig konsistens, ja, gir masse fukt og er fin under både solkrem, primer og foundation. Ingenting preller selv om det blir flere lag. Den blå kremen til O.H har vært min favoritt i mange år, men nå er den blitt danket ut av denne Ja, den er ganske drøy i bruk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. september 2022 #3129 Del Skrevet 12. september 2022 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 13. september 2022 #3130 Del Skrevet 13. september 2022 Nailpolish4life skrev (På 11.9.2022 den 11.58): Har du tips til en bra neglelakkfjerner?. Jeg liker Essie sin Good as gone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 13. september 2022 #3131 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) flusa skrev (På 7.9.2022 den 4.54): Weee, tror ikke du kommer til å angre,hi hi🤭🥰 Lurer litt på å kjøpe den volcano rolleren selv,gi gjerne en tilbakemld om du husker det😅 Da har jeg fått testet rolleren noen dager, og den er slettes ikke dum! Har allerede byttet ut pudder og pudderkost i veska med denne. Så mye enklere å bare dra rolleren over de oljete partiene enn å styre med pudder når man er på farten. Helt klart tommel opp fra meg! 🥰 (Og leppeoljen er jo bare heeelt nydelig. Allerede blitt avhengig. 😄 Spent på om den kommer til å holde mål på vinteren også, når leppene mine er på sitt tørreste. Tusen takk for tipset! 😍) Endret 13. september 2022 av Miss_Sunshine* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 13. september 2022 #3132 Del Skrevet 13. september 2022 Og så har jeg vært på tur, og det ble shopping 😄 Tok med meg Dior Rouge 999 og jammen var den fin på meg! Og så tok jeg med en liten flaske med L'interdit fra Givenchy, meget god! Og en liten to pack med leppepomade fra Elizabeth Arden 8 hour 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. september 2022 #3133 Del Skrevet 13. september 2022 Miss_Sunshine* skrev (49 minutter siden): Da har jeg fått testet rolleren noen dager, og den er slettes ikke dum! Har allerede byttet ut pudder og pudderkost i veska med denne. Så mye enklere å bare dra rolleren over de oljete partiene enn å styre med pudder når man er på farten. Helt klart tommel opp fra meg! 🥰 (Og leppeoljen er jo bare heeelt nydelig. Allerede blitt avhengig. 😄 Spent på om den kommer til å holde mål på vinteren også, når leppene mine er på sitt tørreste. Tusen takk for tipset! 😍) Oooo,nice🥰takk for tilbakemelding🤗 Må nok bestille en🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. september 2022 #3134 Del Skrevet 13. september 2022 Måneskinn skrev (50 minutter siden): Og så har jeg vært på tur, og det ble shopping 😄 Tok med meg Dior Rouge 999 og jammen var den fin på meg! Og så tok jeg med en liten flaske med L'interdit fra Givenchy, meget god! Og en liten to pack med leppepomade fra Elizabeth Arden 8 hour Elizabeth Arden eight hour leppepomade i den 2-pakningen er såå god🤗🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 13. september 2022 #3135 Del Skrevet 13. september 2022 flusa skrev (6 minutter siden): Elizabeth Arden eight hour leppepomade i den 2-pakningen er såå god🤗🥰 JA digger den burde tatt med to stk 2-pakning, men de holder jo lenge da. Genialt produkt på mange måter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. september 2022 #3136 Del Skrevet 13. september 2022 Måneskinn skrev (1 minutt siden): JA digger den burde tatt med to stk 2-pakning, men de holder jo lenge da. Genialt produkt på mange måter Jeg har en slik i evigheter. Bruker til mye annet enn kun leppene🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 13. september 2022 #3137 Del Skrevet 13. september 2022 25% på korres nå (vita) så da kjøpte jeg meg en parfyme 😁 Black sugar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. september 2022 #3138 Del Skrevet 14. september 2022 Tror jeg har spurt her før men har brukt en skygge fra L’Oréal i åresvis som heter iced latte. Champagne farget foil/foliert shimmer, ikke glitter. Gikk ut av produksjon for mange år siden. Har en fra Stila som heter Kitten og den ligner litt. Har kjøpt endel opp igjennom men ingenting som ligner på den fra L’Oréal. Blir ofte for gul, for rosa, for hvit eller så er det ikke nok shimmer. Kjøpte sist dyrt fra EBay. Bruker litt av en av disse daglig på lokket og er helt avhengig, noen som vet om en skygge som ligner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 14. september 2022 #3139 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Djungelvrål skrev (18 minutter siden): Tror jeg har spurt her før men har brukt en skygge fra L’Oréal i åresvis som heter iced latte. Champagne farget foil/foliert shimmer, ikke glitter. Gikk ut av produksjon for mange år siden. Har en fra Stila som heter Kitten og den ligner litt. Har kjøpt endel opp igjennom men ingenting som ligner på den fra L’Oréal. Blir ofte for gul, for rosa, for hvit eller så er det ikke nok shimmer. Kjøpte sist dyrt fra EBay. Bruker litt av en av disse daglig på lokket og er helt avhengig, noen som vet om en skygge som ligner?? Jeg har en kobberfarget fra Phase. Den er foil og veldig skimrende, helt spesiell konsistens. Den gir sånn wet look. Kanskje du kan finne det du leter etter der? Tror de kan kjøpes på andre sider også, du får søke om det virker interessant 🍀 https://phasezeromakeup.com/products/metal-foils-eyeshadows Endret 14. september 2022 av Sonit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. september 2022 #3140 Del Skrevet 14. september 2022 flusa skrev (På 1.9.2022 den 6.05): Lip oil fra makeup mekka..kjøpte alle 4,jeg hi hi😁 Omg,sier jeg bare.. De føles så bra på leppene. kjøper heller disse igjen, enn den fra dior.. Dior sin er klissete,og tørker leppene ut etter noen timer. Tilbud 30 kr nå🥳 Jeg kjøpte den som heter Candy, og den kom i dag. Den ER virkelig god!! Faktisk til og med bedre enn Caia sin 😻takk for tipset @flusa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå