Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fløff skrev (På 25.9.2021 den 16.07):

Skincity er seriøst drepen for lommeboka mi 🙈 Bare jeg ser en rabattkode så blir hjernen helt 🍭🍭🍭

Men jeg har hatt lyst til å prøve Hourglass leeeeeenge:

 

9C07700A-C79C-45E6-A086-7AF506460FC5.jpeg

Enig... SkinCity er min godtebutikk. Den kremen/masken bruker jeg som nattkrem. Tror jeg er på tredje krukken nå. Og Hourglass sine bronzere/highlightere/pudder er veldig bra, men det er lite produkt. Tok ikke lang tid før den fikk "måne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (36 minutter siden):

Enig... SkinCity er min godtebutikk. Den kremen/masken bruker jeg som nattkrem. Tror jeg er på tredje krukken nå. Og Hourglass sine bronzere/highlightere/pudder er veldig bra, men det er lite produkt. Tok ikke lang tid før den fikk "måne".

Jeg har ambient light pudderet i dim light,  Brukes ikke hver dag men virker som om det er drøyt.  Er det mye skimmer i bronzeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Ambient Lighting Palett, og den synes jeg er lite drøy.image.thumb.png.61eb82b5535264d86ed0ffb1c2026ce6.png

Har også AMBIENT LIGHTING BRONZER - Radiant Bronze Light. Har akkurat begynt å bruke den, og den har akkurat passe med skimmer. Ikke glitter og gir en fin glød. Kan se ut som det er mer produkt i denne. Mulig de har mindre i palettene.

image.thumb.png.8019a9afd39dca07e92696a8331ee4aa.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i SkinCity og har blitt valgt ut av de til å teste den svindyre serien til Dr. Levy Switzerland

https://www.skincity.com/no/dr-levy-switzerland

Altså, jeg får produkter til 10 000 kr som jeg skal teste over 8 uker, og gi min mening om. Blir veldig spennende å se om produktene er så revolusjonære som de sies å skal være, med stamcelle-teknologi.

Anonymkode: 415dd...bad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er også veldig glad i SkinCity og har blitt valgt ut av de til å teste den svindyre serien til Dr. Levy Switzerland

https://www.skincity.com/no/dr-levy-switzerland

Altså, jeg får produkter til 10 000 kr som jeg skal teste over 8 uker, og gi min mening om. Blir veldig spennende å se om produktene er så revolusjonære som de sies å skal være, med stamcelle-teknologi.

Anonymkode: 415dd...bad

Wow! Så heldig. Oppdater gjerne, selv om jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe en øyekrem på 15 ml til 2000 kr... Men misunner deg litt som får teste disse.

Anonymkode: 415dd...bad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet jeg tabbet meg ut nå, men det er sant at jeg skal være test for disse produktene. Ville bare få litt fart i tråden, tror jeg. Og er så glad for at jeg får teste slike superdyre produkter....

Anonymkode: 415dd...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (28 minutter siden):

Du må jo bare krysse fingrene for at du hater alle produktene da, ellers blir det dyrt når du går tom 😄

Tenkte det samme, hadde vært grusomt å se vesentlige resultater av megadyre produkter 😬😅

 

Malika skrev (1 time siden):

Jeg har Ambient Lighting Palett, og den synes jeg er lite drøy.image.thumb.png.61eb82b5535264d86ed0ffb1c2026ce6.png

Har også AMBIENT LIGHTING BRONZER - Radiant Bronze Light. Har akkurat begynt å bruke den, og den har akkurat passe med skimmer. Ikke glitter og gir en fin glød. Kan se ut som det er mer produkt i denne. Mulig de har mindre i palettene.

image.thumb.png.8019a9afd39dca07e92696a8331ee4aa.png

Jeg (tror) jeg bestilte den uten så mye «radiance», altså mindre glød. 

Kan akseptere litt smått udrøyt produkt om den er superfin, mine andre bronzere har liksom blitt litt gamle før jeg rekker panne helt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (Akkurat nå):

Det er et luksusproblem jeg har tenkt på ja... 

Skal visst være botox på flaske.  

Jeg er kjempefornøyd med mine bronzers og pudder fra Hourglass, og kommer til å kjøpe igjen selv om de ikke er så drøye. 

F.eks AMBIENT LIGHTING POWDER - Dim Light gir så fin hud til meg at den ser helt strøken ut. 

Må visst ha pudderet og da 😐😆

Funker det som settingpudder? Hvordan bruker du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (17 minutter siden):

Må visst ha pudderet og da 😐😆

Funker det som settingpudder? Hvordan bruker du det? 

Jeg bruker det som settingpudder, ja. Kan også bare sveipe over med Dim Light og med kun concealer om huden ellers er fresh. Gir så fin finish, og gjør seg veldig bra på bilder også. 
 

Klarte å oute meg selv her, men må tenke at det ikke er så farlig 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er også veldig glad i SkinCity og har blitt valgt ut av de til å teste den svindyre serien til Dr. Levy Switzerland

https://www.skincity.com/no/dr-levy-switzerland

Altså, jeg får produkter til 10 000 kr som jeg skal teste over 8 uker, og gi min mening om. Blir veldig spennende å se om produktene er så revolusjonære som de sies å skal være, med stamcelle-teknologi.

Anonymkode: 415dd...bad

Oi så spennede, ta før og etter bilder, spør også om noen du stoler på kan se på deg før og etter bruk. Stamcelle-teknologien skal være bra HVIS den fungerer, men den har dessverre ingen vitenskapelig dokumentert effekt enda. 

Anonymkode: eb56b...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Wow! Så heldig. Oppdater gjerne, selv om jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe en øyekrem på 15 ml til 2000 kr... Men misunner deg litt som får teste disse.

Anonymkode: 415dd...bad

Hvis øyekremen synes å fungere så er det fordi den inneholder koffein, det har en midlertidig oppstrammende effekt. Kan kjøpes mye rimeligere.

Ellers inneholder omtrent alle produktene det samme; masse niacinamide som får rimelig, hyaluronsyre som "plumper" huden midlertidig, retinyl palmitate en form av retinol som er for svakt til å ha effekt. Litt stamceller som ikke har dokumentert effekt, oljer og fuktighetsgivende saker som i alle kremer, parfyme og alkohol. 

😊

Anonymkode: eb56b...e56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis øyekremen synes å fungere så er det fordi den inneholder koffein, det har en midlertidig oppstrammende effekt. Kan kjøpes mye rimeligere.

Ellers inneholder omtrent alle produktene det samme; masse niacinamide som får rimelig, hyaluronsyre som "plumper" huden midlertidig, retinyl palmitate en form av retinol som er for svakt til å ha effekt. Litt stamceller som ikke har dokumentert effekt, oljer og fuktighetsgivende saker som i alle kremer, parfyme og alkohol. 

😊

Anonymkode: eb56b...e56

Fås rimelig* niacinamide.

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (13 timer siden):

Jeg bruker det som settingpudder, ja. Kan også bare sveipe over med Dim Light og med kun concealer om huden ellers er fresh. Gir så fin finish, og gjør seg veldig bra på bilder også. 
 

Klarte å oute meg selv her, men må tenke at det ikke er så farlig 💚

Det går bra😊💚

Anonymkode: eb56b...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Malika skrev (16 timer siden):

Jeg bruker det som settingpudder, ja. Kan også bare sveipe over med Dim Light og med kun concealer om huden ellers er fresh. Gir så fin finish, og gjør seg veldig bra på bilder også. 
 

Klarte å oute meg selv her, men må tenke at det ikke er så farlig 💚

Da går det rett på lista 😎

Fikk ikke med meg outingen, og heldigvis er det nok såpass få i denne tråden her at det neppe ble voldsomt mange som fikk det med seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

images?q=tbn:ANd9GcTn7Hpzjy1pAZUmfubwnaw

Øyenbrynsfarge fra Anastasia i fargen Caramel. 

Img-CIS49-0S-9-005-XX-small.jpg

Burgunder-farget mascara fra IsaDora. Liker godt fargen, men skulle ønske den var vannfast. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke såååå fornøyd med rensebalmen fra Skin City. Den er mindre drøy enn The Inkey List og Clinique sin, så da blir det gjenkjøp på Clinique.

Ellers min faste mascara, påfyll av Epic Liner som er skikkelig enkel å bruke - og - rensebalsam fra Redken. Denne tok de ut av sortimentet en lengre periode (da shampo), og den har jeg savnet skikkelig

 

6DEC0E06-60DA-4764-B74D-46BCAA543A27.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...