cypress Skrevet 13. mars 2010 #281 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg bestilte akkurat finishing powder fra Lily Lolo. (www.lilylolo.co.uk) Jeg hadde aldri hørt om merket før, men så leste jeg om det i bloggen til svenske Linda (som er fantastisk by the way), og så gikk det som det måtte gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 13. mars 2010 #282 Del Skrevet 13. mars 2010 Decleor aroma purete matt finish skin fluid 100 ml - ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 13. mars 2010 #283 Del Skrevet 13. mars 2010 Garnier antirynke-nattkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 13. mars 2010 #284 Del Skrevet 13. mars 2010 "Grønn" shampo fra Lush:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 14. mars 2010 #285 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Litt småtterier fra Nyx, vipper og noen små krukker med div. løst shimmer (siden de har rabatt nå). Så kjøpte jeg meg ny Hydra Floral Cream! :rødme: Elsker den! Endret 14. mars 2010 av Lilandry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 14. mars 2010 #286 Del Skrevet 14. mars 2010 Jan Marini c-esta serum og MAC lipstick i fargen shy girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psawyer Skrevet 16. mars 2010 #287 Del Skrevet 16. mars 2010 Jan Marini Bioglycolic Bioclear Lotion fra eBay Redken Anti Snap fra Lookfantastic Mario Badescu Drying Creme fra Pinkcrocodile.no Gleder meg masse til å prøve Jan Marini-kremen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 16. mars 2010 #288 Del Skrevet 16. mars 2010 KMS Silk Sheen shampoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 17. mars 2010 #289 Del Skrevet 17. mars 2010 Repair Sjampo og balsam fra Goldwell. Var veldig billig på LF, så håper de er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #290 Del Skrevet 17. mars 2010 Den siste uken: - Redken Extreme Anti-Snap - Redken Spray Starch 15 - Kerastase Resistance Volumactive Volume Expansion Spray - Wella High Hair Crystal Styler - Firm Control - Joico K-Pak Split End Mender - Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor - TIGI Bed Head Self Absorbed Tween Shampoo & Conditioner - TIGI Bed Head Brunette Goddess Tween Shampoo & Conditioner - MD Formulations Face and Body Scrub - MD Formulations THE TEMPS Wrinkle Filler Deep Crease - MD Formulations - The Temps - Lip Plumping Solution - Lip Fusion Set(XL/Clear/Sexy/Kiss) - Bare Escentuals Matte Foundation - Bare Escentuals Flawless Definition Mascara - Bare Escentuals Refillable Buffing Brush - Matis Reponse Jeunesse Cleansing Duo with Gift - Elemis Replenish Moisture Duo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 17. mars 2010 #291 Del Skrevet 17. mars 2010 Gjest skrev: Den siste uken: - Redken Extreme Anti-Snap - Redken Spray Starch 15 - Kerastase Resistance Volumactive Volume Expansion Spray - Wella High Hair Crystal Styler - Firm Control - Joico K-Pak Split End Mender - Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor - TIGI Bed Head Self Absorbed Tween Shampoo & Conditioner - TIGI Bed Head Brunette Goddess Tween Shampoo & Conditioner - MD Formulations Face and Body Scrub - MD Formulations THE TEMPS Wrinkle Filler Deep Crease - MD Formulations - The Temps - Lip Plumping Solution - Lip Fusion Set(XL/Clear/Sexy/Kiss) - Bare Escentuals Matte Foundation - Bare Escentuals Flawless Definition Mascara - Bare Escentuals Refillable Buffing Brush - Matis Reponse Jeunesse Cleansing Duo with Gift - Elemis Replenish Moisture Duo Imponerende liste! Dette går jo over 200 kr, så da må du betale en del i fortolling, eller? Hvor handler du? Får du slike utgifter tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. mars 2010 #292 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Tigi Bedhead Dumb Blonde Shampoo 750 ml Vant et gavekort fra blivakker, så jeg betalte kun frakten. Mvh Yvonne Endret 17. mars 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #293 Del Skrevet 17. mars 2010 datajente skrev: Imponerende liste! Dette går jo over 200 kr, så da må du betale en del i fortolling, eller? Hvor handler du? Får du slike utgifter tilbake? Betaler ikke for fortolling + mva. Må imidlertid legge ut hos Feelunique, før de refunderer. Handlet dette på Feelunique, Prettyskin4less og eBay. Det meste koster under 200,- pr. produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 17. mars 2010 #294 Del Skrevet 17. mars 2010 Gjest skrev: Betaler ikke for fortolling + mva. Må imidlertid legge ut hos Feelunique, før de refunderer. Handlet dette på Feelunique, Prettyskin4less og eBay. Det meste koster under 200,- pr. produkt. Nå spør jeg sikkert dumt, men når du bestiller flere produkter samtidig så er det totalsummen som avgjør om det skal fortolles osv.? Ikke prisen på hvert enkelt produkt? Hvis jeg f.eks bestiller for 500,- på lookfantastic.com, så blir det toll og mva i tillegg, selvom om produktene hver for seg koster under 200,-, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #295 Del Skrevet 17. mars 2010 Silvermist skrev: Nå spør jeg sikkert dumt, men når du bestiller flere produkter samtidig så er det totalsummen som avgjør om det skal fortolles osv.? Ikke prisen på hvert enkelt produkt? Hvis jeg f.eks bestiller for 500,- på lookfantastic.com, så blir det toll og mva i tillegg, selvom om produktene hver for seg koster under 200,-, ikke sant? Jeg bestiller ikke produktene hos Feelunique samlet, da frakten er inkludert i prisen. Men om jeg gjør det, får jeg refundert mva + tollgebyr. Hos de andre finnes der ordninger, som jeg ikke kan skrive om her. Eller jeg bestiller ett og ett produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 17. mars 2010 #296 Del Skrevet 17. mars 2010 Ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #297 Del Skrevet 17. mars 2010 Silvermist skrev: Hvis jeg f.eks bestiller for 500,- på lookfantastic.com, så blir det toll og mva i tillegg, selvom om produktene hver for seg koster under 200,-, ikke sant? Hos Lookfantastic bestiller jeg aldri over 200-grensen. Da finner jeg heller produktene en annen plass (og som oftest biligere), der man slipper tollgebyr + mva. Men hvorfor bestille samlet, når frakttillegget (hos Lookfantastic) er minimalt ved å bestille ett og ett produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 17. mars 2010 #298 Del Skrevet 17. mars 2010 Gjest skrev: Hos Lookfantastic bestiller jeg aldri over 200-grensen. Da finner jeg heller produktene en annen plass (og som oftest biligere), der man slipper tollgebyr + mva. Men hvorfor bestille samlet, når frakttillegget (hos Lookfantastic) er minimalt ved å bestille ett og ett produkt. Helt sant, jeg har aldri bestillt der før, så derfor lurer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #299 Del Skrevet 17. mars 2010 Teste ut: - Bare Escentuals Bare Vitamins Prime Time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 17. mars 2010 #300 Del Skrevet 17. mars 2010 Gjest skrev: Hos Lookfantastic bestiller jeg aldri over 200-grensen. Da finner jeg heller produktene en annen plass (og som oftest biligere), der man slipper tollgebyr + mva. Men hvorfor bestille samlet, når frakttillegget (hos Lookfantastic) er minimalt ved å bestille ett og ett produkt. Enig, jeg bestiller også ett og ett produkt, men noen produkter koster jo over 200 kr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå