Quiet Skrevet 29. januar 2010 #121 Del Skrevet 29. januar 2010 Det var ikke lurt å gå innom dette emnet... Det førte til at Feelunique fikk nok et besøk av undertegnede: Decleor Eau Demaquillante Cleansing Water Special Edition. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 30. januar 2010 #122 Del Skrevet 30. januar 2010 Nettopp fått: Joico Silk Result Thermal Smoother spray Var ute etter et varmebeskyttende produkt jeg kan bruke på tørt hår, og den virker bra, men litt sterk lukt for min smak. Nettopp bestilt: Osis Dust it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeeline Skrevet 30. januar 2010 #123 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har bestilt noen nye Bare Escentuals produkter fra BeautyBay. Blir spennende å prøve noe nytt. Håper det ikke tar så lang tid før det kommer i posten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 31. januar 2010 #124 Del Skrevet 31. januar 2010 Kerstase Bain Miroir shampoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 1. februar 2010 #125 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Ghd thermal protector - ebay Dr kadir passion fruit body cream butter coconut - greenspirit.no Endret 1. februar 2010 av Aryia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 1. februar 2010 #126 Del Skrevet 1. februar 2010 Bodyography Foundation Primer, shaded. Feelunique.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 2. februar 2010 #127 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjøpte en duo øyenskygge fra Maxfactor, og Define a lash volume mascara fra Maybelline. Skal testes i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 3. februar 2010 #128 Del Skrevet 3. februar 2010 Har kjøpt endel fra Everyday minerals: * Presset pudder * Presset solpudder * Flattop børste * Concealer børste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 3. februar 2010 #129 Del Skrevet 3. februar 2010 Akkurat kjøp de berømte sigmakostene, primer fra bodyography og øyenskygger fra nyx (slike sett med 10 farger), 4 stk av den. Gleder meg til det kommer Jeg må bare få sagt at jeg er imponert! Sigmakostene kom idag, det sto 2-3uker leveringstid på portoalternativet jeg valgte (det billigste)!! Fikk en ekstra kost, og en øyenskygge med og. Verdien var det heller ingenting å si på, og det uten at jeg hadde spurt de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 3. februar 2010 #130 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg må bare få sagt at jeg er imponert! Sigmakostene kom idag, det sto 2-3uker leveringstid på portoalternativet jeg valgte (det billigste)!! Fikk en ekstra kost, og en øyenskygge med og. Verdien var det heller ingenting å si på, og det uten at jeg hadde spurt de Hvor bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 3. februar 2010 #131 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor bestilte du? Sigmakostene er nok mest sannsynlig kjøpt på Sigma Makeup vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 3. februar 2010 #132 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor bestilte du? Bestillte på sigmamakeup.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psawyer Skrevet 3. februar 2010 #133 Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk tre øyenskygger, tre blushprøver og en foundation fra Everyday Minerals idag. Tok bare 8 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 3. februar 2010 #134 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Elizabeth Arden øyeskyggepalett - kjøpt på ebay. Endret 7. februar 2010 av Aryia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 3. februar 2010 #135 Del Skrevet 3. februar 2010 Kjøpte nettopp Decleòr sin Matifying Lotion. Jeg håper den vil ta vekk noe av blankheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 3. februar 2010 #136 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Dagkrem og øyekrem fra Weleda (Wildrose) Kerastase Bain Satin 3 shampo Kerastase Masque Oleo-Relax Kerastase Serum Oleo-Relax En 400ml-flaske til med rensevann fra Decleor før tilbudet går ut Biore nesestrips for svarte prikker (skummelt) Godt det bare er en måned igjen til lønningsdag... Må vel snart ha ny mascara også... :O Endret 3. februar 2010 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 4. februar 2010 #137 Del Skrevet 4. februar 2010 Decleor ylang ylang night balm Clinique high impact curling mascara Stila chocolate palette Glad jeg får lønn neste uke! Blitt mye handling den siste tiden, og mer blir det vel :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #138 Del Skrevet 4. februar 2010 Fra MACs Spring Colour Forecast kolleksjon: Lipstick •Fresh Salmon •Radiccio •Laugh A Lot Eye Shadow •Rosy Outlook •Very Violet •Nanogold •Perky Color 3: Eye Shadow x 4 Crushed Metal Pigment: Stacked 1! Crushed Metal Pigment: Stacked 2! Tinted Lipglass •Almondine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. februar 2010 #139 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har kjøpt Weleda Calendula body cream og babyolje til lillefrøkna mi, som har veldig tørr hud, stakkar. Nå har jeg tenkt å ha kjøpestopp på nye ting fram til 1. juni, dvs. jeg har bare lov til å gjenkjøpe ting som går tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 4. februar 2010 #140 Del Skrevet 4. februar 2010 Everyday eyeshadow brush Eye kabuki junior Dome blending eye brush Dome blush brush Countryside eyeshadow Snuggle blush - prøve Alt fra Everyday Minerals Fikk av en eller annen grunn 8.25 dollar i avslag, whey! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå