Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Trish skrev (11 timer siden):

Sto å så på denne sist jeg var der 😃 hvor lang tid tar det og hvor mørk blir fargen? Vasker du den av?

Blir umiddelbart brunere,men full effekt fikk jeg når jeg sto opp neste morgen.(påførte om kvelden)

Og nei,den skal ikke vaskes av🤗

HURRA,for den lukter IKKE selvbruning!! Ei heller ikke etter noen dager! Ikke et hint,engang. Mektig imponert av denne. Får mye skryt for fin brunfarge.

Loveit!

Endret av flusa
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i utlandet å kjøpte sturm calming serum 

Anonymkode: f8d3b...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (På 23.4.2024 den 13.13):

Gjerne oppdater når du har testet! Vurderer å teste Caia jeg også ☺️

Da var sminken ankommet.

Testen for første gang i dag. Førsteinntrykket er bra. Vippetangen passet fint til mine øyne,  og maskaraen gikk lett på. Caia Dewy drops er litt for varm i fargen nå, men blir nok fin til sommeren. Gikk lett å få på, og kjenner den ikke. Føles ikke sminket. Samme med consealeren. Paletten var fin, men synes bronseren var lite pigmentert og blushen VELDIG pigmentert. Så måtte ta av litt blush😅. Nydelig higlighter.  Paletten er i en varm tone, så synes den passer best til sommeren. De har en i kald tone også. Kosten likte jeg ikke . Alt for "løs" eller myk. 

Så blir det spennende å se om maskaraen drysser, eller sminken setter seg i linjene utover dagen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (7 timer siden):

Blir umiddelbart brunere,men full effekt fikk jeg når jeg sto opp neste morgen.(påførte om kvelden)

Og nei,den skal ikke vaskes av🤗

HURRA,for den lukter IKKE selvbruning!! Ei heller ikke etter noen dager! Ikke et hint,engang. Mektig imponert av denne. Får mye skryt for fin brunfarge.

Loveit!

Skal vurdere å prøve den neste gang jeg ser den🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber vegg-i-vegg med Kicks så 9.01 i dag kjøpte jeg dette. Masken fra Filorga var jeg så heldig å få med gratis.

20240429_173104.thumb.jpg.46444d194a3ee30e7dc7600effe28727.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (18 minutter siden):

Jobber vegg-i-vegg med Kicks så 9.01 i dag kjøpte jeg dette. Masken fra Filorga var jeg så heldig å få med gratis.

20240429_173104.thumb.jpg.46444d194a3ee30e7dc7600effe28727.jpg

Har du prøvd tonern fra Lancome? I så fall, hva synes du om den?

Anonymkode: 89876...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du prøvd tonern fra Lancome? I så fall, hva synes du om den?

Jeg synes den er nydelig, roer ned huden og den lukter nydelig i tillegg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancome, hydra zen nuit krem 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (På 8.3.2024 den 20.38):

B073958.webp

Hva synes du om denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mereo skrev (3 timer siden):

Hva synes du om denne?

Har aldri brukt nokon renseshampo før og syns den er bra. Hodebunn og hårrøttene blir squeeky clean og litt tørr. Hadde problem med buildup så derfor trengte eg ein renseshampo. Eg brukar min 1 gong i månaden. Syns prisen er litt stiv men leste så mange fornøgde omtalar så eg valgte denne. Den er god. Men trur eg vil forsøka ein annan når den er tom. Behageleg duft. Kanskje ikkje så dryg då konsistensen er ganske tjukk så går det litt med til ein hårvask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (5 timer siden):

Har aldri brukt nokon renseshampo før og syns den er bra. Hodebunn og hårrøttene blir squeeky clean og litt tørr. Hadde problem med buildup så derfor trengte eg ein renseshampo. Eg brukar min 1 gong i månaden. Syns prisen er litt stiv men leste så mange fornøgde omtalar så eg valgte denne. Den er god. Men trur eg vil forsøka ein annan når den er tom. Behageleg duft. Kanskje ikkje så dryg då konsistensen er ganske tjukk så går det litt med til ein hårvask. 

Skjønner. Takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Romand Glasting Color Gloss i fargen Nutty Vague

Amazon.com : rom&nd Glasting Color Gloss (02 NUTTY VAGUE) | Kbeauty,  Plumping, Glossy, Moisturizng, Natural Color, Long-lasting : Beauty &  Personal Care

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...