Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Camilla1121 skrev (På 15.2.2023 den 20.06):

Har skikkelig tørre og stramme lepper nå, så kjøpte Cicaplast Baume B5+ (baume ultra-réparateur apaisant) fra La roche-posay fordi apotekeren anbefalte den til meg. Den suger! 

Har uten hell prøvd bepanthen, brulidine, og en sheasmør blandet med litt bil-olje. Har til og med prøvd en fuktighetsgivende vaginalkrem jeg hadde liggende, haha. 

Noen anbefalinger? 

I de verste periodene kombinerer jeg ulike.

De som funker er:

L:A Bruket

Elisabeth Arden 8 hour cream (kremen, ikke leppepomaden). 

Eurcerin Aquaphor

Disse tre kombinerer jeg. De varer lenge.
Etter dusj når leppene er litt fuktige kan man gjerne klappe på fuktighetskrem, la tørke lett og så forsegle med Aquaphor. Det blir som slugging.

Bruker jeg kun en type i de verste periodene fungerer det ikke, jeg må kombinere ingredienser. 

Og PØS på ved nattestid. Noen sverger til Lanolin, men det funker motsatt på meg 🤷‍♀️

Endret av AprilLudgate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skikkelig tørre og stramme lepper nå, så kjøpte Cicaplast Baume B5+ (baume ultra-réparateur apaisant) fra La roche-posay fordi apotekeren anbefalte den til meg. Den suger! 

Har uten hell prøvd bepanthen, brulidine, og en sheasmør blandet med litt bil-olje. Har til og med prøvd en fuktighetsgivende vaginalkrem jeg hadde liggende, haha. 

Noen anbefalinger? 

Elisabeth Arden👏

Anonymkode: e6e89...0aa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (18 minutter siden):

Ny ladning med mascaraer fra Redhead Revolution. Kjøpte begge fargene  

Optimized-RedheadRevolution_r1_01G_0246_

Oi, så kult! Er det en farge som ligner mer på din naturlige vippefarge?

Synes noen ganger at det ser litt kunstig ut med svart mascara på folk med rødlig hår, spesielt hvis den svarte fargen har sterke blå undertoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss-Grey skrev (40 minutter siden):

Oi, så kult! Er det en farge som ligner mer på din naturlige vippefarge?

Synes noen ganger at det ser litt kunstig ut med svart mascara på folk med rødlig hår, spesielt hvis den svarte fargen har sterke blå undertoner.

Min naturlige farge på vippene er i likhet med hos mange rødhårerede, helt lysblond og nesten usynlig. Mascaraen er mye mørkere enn dette, mens samtidig gir den et mer naturlig preg enn de fleste andre.  Fargen er lysere og varmere enn de fleste brune mascaraer ellers. 

Jeg liker særpreget med å være rødhåret og lys, men vil samtidig gjerne ha synlige vipper og bryn. Det er derfor vanskelige å finne mascara som ikke blir for mørk.  Sort mascara er uaktuelt, og det bruker jeg aldri, men også de fleste brune blir for mørke. 

Her er øyet mitt helt uten sminke eller permanentfarge 

20170610_103820.jpg

Endret av Perelandra
La inn bilde
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perelandra skrev (6 timer siden):

Min naturlige farge på vippene er i likhet med hos mange rødhårerede, helt lysblond og nesten usynlig. Mascaraen er mye mørkere enn dette, mens samtidig gir den et mer naturlig preg enn de fleste andre.  Fargen er lysere og varmere enn de fleste brune mascaraer ellers. 

Jeg liker særpreget med å være rødhåret og lys, men vil samtidig gjerne ha synlige vipper og bryn. Det er derfor vanskelige å finne mascara som ikke blir for mørk.  Sort mascara er uaktuelt, og det bruker jeg aldri, men også de fleste brune blir for mørke. 

20170610_103820.jpg

Jeg har relativt mørkebrunt hår, og veldig mørk brune vipper. Svart er uaktuelt for meg, også - det blir for "hardt". Jeg ser med litt skrekk på alle "sminkedamene" (og -mennene, for den del) på Youtube, som alle bruker svart. Så mange av dem ville sett bedre ut om de brukte farger som faktisk passet dem. Flott å se at det finnes alternativer for alle oss som ikke vil ha svart! Begge de to du har kjøpt ser ut som om de vil passe deg og dine farger veldig godt!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen anbefalinger? 

cosmica lip balm , den lyseblå, på apoteket, den redder leppene mine og gir masse fukt. 

Anonymkode: d1a00...648

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (På 18.2.2023 den 12.09):

20170610_103820.jpg

Wow! Du har virkelig flotte farger, både på håret og på øynene. 

Jeg tror at mascaraene du har kjøpt kan kle deg godt, men jeg tipper at du blir lagt (positivt) merke til uten sminke også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg kjøpte for husker ikke når, NIVEA Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream og nattekremen og har brukt dem hver eneste dag/natt. Huden min har blitt helt glatt og myk  <_<  ) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (15 timer siden):

(Jeg kjøpte for husker ikke når, NIVEA Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream og nattekremen og har brukt dem hver eneste dag/natt. Huden min har blitt helt glatt og myk  <_<  ) 

Disse to bruker jeg og😍

Men du @Peanut,jeg trodde du brukte dior?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt en ny av denne til mannen min.

Den er så god❤️låner den av han innimellom😍

Dekker sprengte blodkar,kviser,jevner ut linjene så huden ser og føles glattere.

image.png.de721de6b5fe4a3f87ad6f82b1810860.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, flusa said:

Disse to bruker jeg og😍

Men du @Peanut,jeg trodde du brukte dior?

Jeg bruker nå bare renseskum og rensebalm fra Dior :sjenert:  Følte for å prøve andre ting  ^^,  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 timer siden):

Jeg bruker nå bare renseskum og rensebalm fra Dior :sjenert:  Følte for å prøve andre ting  ^^,  

Holder jeg med deg i🤗

Jeg klarer ikke holde meg til ett merke,mååå prøve nytt🙈

Bortsett fra min faste ansiktsrens fra Sensai,den er magisk god🤍

Men,kjøper gjerne andre merker innimellom for å teste,men ingen som slår den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
flusa skrev (6 timer siden):

Bestilte 4(!!)stykker til av denne,da den er suuuuperfin og supergod!

image.png

Har den en lys nude farge eller bare et gjennomsiktig shimmer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...