Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Hva lønner seg å kjøpe på danskebåten når man egentlig skal ha noe tro?

Endret av MarianneE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MarianneE skrev (45 minutter siden):

Hva lønner seg å kjøpe på danskebåten når man egentlig skal ha noe tro?

Parfyme, ansikts produkter, kroppsprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (5 minutter siden):

Parfyme, ansikts produkter, kroppsprodukter.

Ja... det vet jeg. Tenkte på noe mer spesifikt bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (40 minutter siden):

Ja... det vet jeg. Tenkte på noe mer spesifikt bare

Ok🤗

Er forressten lenge sifen jeg har vært på danskebåten,men tar svenskebåten oftere🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (27 minutter siden):

Ok🤗

Er forressten lenge sifen jeg har vært på danskebåten,men tar svenskebåten oftere🤗

Samme her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (På 13.7.2022 den 12.52):

Nuxe tørrolje til ansikt,kropp,hår,neglebånd,lepper. Ja til hele kroppen.

Den er magisk god å bruke som ansiktsserum. Den 'sletter'ut huden,gir glatt,myk hud♡

Bruker den til hele kroppen.

image.png.4c66d180d24860e30392dc820e7142ea.png

Denne har jeg også kjøpt. Er stor fan av den originale og den grønne med neroli. Først så tenkte jeg denne Florale ble for søt for meg, men etter å ha testet den så er jeg stor fan! Bruker den på kroppen etter dusj og går og lukter på meg selv hele tiden. ;)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 16.7.2022 den 12.49):

Denne🥰

image.png.9367cf7ceaf3156bb1229bff5bbe061d.png

Nå har jeg sett denne to ganger i denne tråden på kort tid. Har den fått en oppsving igjen? Husker den godt fra tenårene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden makeup-mekka fristet med billigsalg i går klarte jeg ikke la være... så det ble  magic eraser klut, famous mega volume mascara (aldri prøvd før, men til 30 kr, så hvorfor ikke),  blending sponge, og  fudge lip balm. 

Og så stakk jeg innom vita på vei hjem og kjøpte meg L'oreal hyaluronic tinted serum - and I'm in love 😄 for et bra produkt! Og shade finder inne på l'oreal nettsiden er genial! Så i dag føler jeg meg ekstra fin :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste to uker: Altfor for mye fra Sisley (2 lipstick, nr 42 of 43, 1 blyant i ca samme rødfarge - kan brukes som blush også -  og 1 lipliner i fargen burgundy ) 💸💸💸

Clarins poreless primer, Anastasia palett Indian summer og Anastasia brow fix primer (likte den ikke)

Og jeg som lurer på hvor pengenene blir av…jo Kicks og FredrikogLouisa.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-100635.jpeg
1 55 kr 55 kr
P-91894.jpeg

1 268 kr 268 kr
P-100848.jpeg

1 29 kr 29 kr
P-91024.jpeg

Varenr: 1181054 / Prodnr: WC010200J003

1 279 kr 279 kr
P-85720.jpeg

1 349 kr 349 kr
P-100814.jpeg

1 55 kr 55 kr
P-100850.jpeg

Påfyll av disse, da de har gått ut av produksjon og jeg bare tåler stick-deo, og paste som var heldig å finne på Lyko.    Brukt i åresvis blandet med KMS Hairplay fpr å lage volum ved røttene til mitt tynne hår.

Loreal Paris Matt & Messy Paste 150 mlOriginal - Dove Deodorant Fri frakt | Nordicfeel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte denne.  Jeg har jo ikke visst hva god sminkefjerning egentlig er og har dobbeltrenset med rensekrem i åresvis. Denne gjør at 90% av sminke bare sklir av.  Fantastisk.  Masserer inn kun 1 pump og fjerner med fukta bommulspads. (kan også påføre vann etter og massere inn)  Så renser jeg med rensekrem og bruker toner sist.   Blitt veldig glad i produktene til Klairs og har mange av de.

https://www.vitusapotek.no/hudpleie/rens-og-ansiktsrens/klairs-gentle-black-deep-cleansing-oil-150-ml/p/958550?source=googleps&gclid=Cj0KCQjw8uOWBhDXARIsAOxKJ2Gnj1CDSKuSlYXdlW8DBdtX1yPvXZ5NrHuDS6rrETfN4AvIJjy9SVkaAgqsEALw_wcB

Klairs Gentle Black Deep Cleansing oil 150 ml

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt taxfree-shopping;

Lip oil fra Clarins, utrolig god pleie til leppene, samtidig som den gir litt farge 

image.thumb.jpeg.a60286bb89dd300e6c2516b816c74ad2.jpeg

Ny parfyme fra Paco Rabbane, Fame heter den. Kommer vistnok ikke til salg i vanlige parfymerier før august, Lukter innmari godt, skikkelig sommer :) 

https://www.fragrantica.com/perfume/Paco-Rabanne/Fame-74962.html

image.jpeg.d6d3b063ecb9ab415d734958c7c06a60.jpeg
Og shampo, balsam og kur fra Olaplex. Håret ble ganske slitt av to uker med sterk sol og saltvann 

image.thumb.jpeg.28e5dc6411653b90941d1bb954cb57e1.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...