Gå til innhold

Hvorfor har dere modeller som avartarer?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Nå har jo ikke jeg noen modell som avataren min,men min avatar passer til den jeg er som person.Jeg nemlig karatekidgirl....*GF*... :sjarmor: Dvs at jeg trener karate og har gjort det en god stund.

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en sanger på mitt bilde. hadde lite peiling på sånne bilder, og søkte etter bilde av en artist jeg liker. først fant jeg flere tom waits-cd-cover, og på den siden fant jeg link til suzanne vega som jeg også liker. bildet var større, mer egna syns jeg, siden jeg ikke kan fikse på bilder selv, men jeg syns først og fremst at fargen er fin, og liker den grønne ballen eller eplet eller hva det er i forgrunnen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmf. med ett unntak har jeg brukt bilder av meg selv som avatar, men det ene unntaket var en modell som også er en venn av en venn, og pga en intern spøk var det komisk for meg, selv om ingen andre skjønte vitsen.

men nå er jeg tilbake til gode gamle undertegnede. liker bildet for det minner meg om at jeg en gang var litt mindre streit. og det er ikke så lett å kjenne meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid siden maatte jeg humre litt over at det kom opp en diskusjon paa personlige meldinger, hvor jeg tror det var skusla som ba en annen bruker bytte avatar fordi den var for lik hennes egen fotomodell.

Naar jeg kommer hjem igjen, skal jeg lage en avatar med meg selv naken.

Men for aa vaere helt aerlig. Jeg skjoenner meg ikke paa bruken av fotomodeller som avatarer. Paa den annen side driter jeg egentlig en lang marsj i det. :briller:

Tilbake til solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...