Gå til innhold

Hvorfor har dere modeller som avartarer?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Et fenomen jeg har lurt på lenge: Hvorfor har dere modeller,skuespillere og sangere ,som ligger så nært opp mot skjønnhetsidealet som mulig, som avartarer?

Fordi dere vil framstå som vakre?

Fordi dere vil assosieres med modelldamer? Forstår at enkelte ikke vil ha bilder av seg selv for å holde det anonymt ,men hvorfor disse blondineavartarene over alt?

Er vi så glad i disse sexy damene som har utseendet sitt som levebrød?

Hva med å stå fram som seg selv? Med en figur el. et bilde som sier noe om en selv el. uttrykker en holdning el. tanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Sandra Bullock... men jeg valgte ikke bildet på grunn av henne. Jeg ville ha et fint bilde av ei dame som var litt ugjenkjennelig slik at hun ble bare en dame.

Men mest av alt ville jeg ha et fint bilde i svart/hvitt.

Det kan hende jeg bytter ut etterhvert... får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke engang hvem det er bilde av på avataren min, men jeg syntes bildet var kult, og jeg har også mørkt hår og liker å gå med solbriller, så da så! :sjarmor:

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det hun i Matrix?

Har ikke sett filmen jeg... Hvem er det da?

Sikkert en tøff jente... som meg...! :hoho::sjarmor:

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke engang hvem det er bilde av på avataren min, men jeg syntes bildet var kult, og jeg har også mørkt hår og liker å gå med solbriller, så da så!  :sjarmor:  

Dina

Jupp, det er Trinity.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deevah i.i.

ER det så mange som bruker modeller som avatar her da ?

Synes det er mye forskjellig ute å går, og jeg synes flere og flere begynner å bruke ironiske / mer humoristiske avatarer enn da jeg først begynte.

Jeg har foreløpig bilde av pusekatten vår, men slenger gjerne inn en divafrøken i ny og ne, men det er gjerne personer som jeg har som et slags "forbilde", dvs. står for noe jeg liker.

Er det ikke litt hyggelig med å "vise seg" som en flott person da ? Kanskje litt vanskelig å lage en egen avatar / finne en - som indirekte sier litt om personen man er og hvordan man ellers ser ut e.l.

Skjønner vel egentlig ikke hva som er problemet, og jeg tror forsåvidt jeg har hørt denne diskusjonen mange ganger. Sånn a la,- "dere er jo ikke noen skjønnhetsdronninger, så dere kan likegodt ha bamser og troll som avatar". Og "prøver dere å fremstå som vellykkede og glamorøse og perfekte" osv. Gammelt nytt at enkelte ser litt skjevt på dette, - men jeg synes ikke det er noe rart i det hele tatt.

Jeg tror heller ikke KG`s brukere er mindre pene enn mange av avatarene de bruker.

Det har vel heller ikke slått første skriveren her, at enkelte modellavatarer faktisk kan være av brukeren selv ?

Diva :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke ha bilde av meg selv, for da får jeg nok mye uønskede henvendelser fra folk som er simpelthen blendet av mitt utseende. Vil folk ta meg seriøst da? Kan jeg legge ut om skjær i sjøen, og ikke minst, blande meg i andres? Jeg får nok riper i troverdigheten min om jeg åpenbarer mitt virkelige jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det samme spørsmålet har jeg stilt ... meg selv :)

Min avatar er valgt fordi jeg er like dum som tegneserien Ørn Jørn & Bjørn - og jeg trives i grunnen med det. Mitt utseende kommer ingen ved ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avataren min er for tiden ingen fotomodell. Men hadde den vært det, ville det vært fordi et bilde av meg selv ville gjort samtlige her inne på KG grønn av misunnelse. Jeg er rett og slett for perfekt. Livet mitt er perfekt, ansiktet, mitt veldreide legeme, håret mitt, klærne, neglene, alt! Sukk....ja, det er vanskelig å være beskjeden.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett filmen jeg... Hvem er det da?

Carrie-Anne Moss.

Ellers vil jeg anbefale første filmen på det varmeste. Meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Big deal hva man har avatar av dah! Man hiver inn det man liker, og det man synes er pent. Betyr det at man har et dårlig selvbilde da??? :o

Finnes det ikke andre ting å lure på her inne enn dette her da? Har det noe betydning hva vi har avatarer av?....

Jeg har for tiden bilde av en MC, fordi jeg for tiden klør etter å skaffe meg en slik. Det er ikke så veldig feminint, men det gjør vel ikke noe. Skal skifte til noe annet snart igjen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big deal hva man har avatar av dah! Man hiver inn det man liker, og det man synes er pent. Betyr det at man har et dårlig selvbilde da??? :o  

Finnes det ikke andre ting å lure på her inne enn dette her da? Har det noe betydning hva vi har avatarer av?....

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big deal hva man har avatar av dah! Man hiver inn det man liker, og det man synes er pent. Betyr det at man har et dårlig selvbilde da??? :o  

Det er heller det at vi (eller i hvert fall jeg) ikke skjønner tankegangen med modeller som avatar. Hvis det er så enkelt som "syntes bilde var pent" så forstår jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...