Gå til innhold

Hvorfor har dere modeller som avartarer?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Både Lara Croft og Angelina Jolie er en steintøff dame med egne meninger.

Da det gikk sport blant kjendisene i USA å gi 1 mill $ til de etterlatte fra 11.09, ga Angelina 1 mill $ til sivile i Afghanistan... Meget modig å gjøre på den tiden... Hun er vel også en av FN's goodwill-ambassadører som virkelig går inn for oppgaven sin, og ser serdeles lite stylet ut på besøk rundt i verden. Dette til sammenlikning med frøken Halliwell eksempelvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beyocè Knowles er en råflott dame som har en fremadstormende karriere og som lager råkul musikk - som jeg digger akkurat nå. Derfor avataren - og en del av mine stikkord om henne passer på meg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde
Fordi dere vil framstå som vakre?  

Fordi dere vil assosieres med modelldamer?  Forstår at enkelte ikke vil ha bilder av seg selv for å holde det anonymt ,men hvorfor disse blondineavartarene over alt?

Jeg har valgt min modell med omhu. Jeg oppfatter henne som en god rollemodell. Hun røyker, drikker og banner - og er representativ for den jeg er - med unntak av røykingen. I motsetning til modellen min har jeg stumpet røyken.

Hvorfor i huleste kan ikke folk ha blondine eller brunette eller tynne eller tykke eller hva slags avatar de vil?!?! Hvor MÅ noen alltid bry seg om så banale ting?

Og hvorfor i all verden klarer jeg ikke å la være å irritere meg over de som bryr seg? :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Vet å skifte nick og avatar har jeg endelig våget å vise mitt sanne jeg.....

Må allikevel innrømme at jeg har lurt på det samme som den som startet tråden... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fenomen jeg har lurt på lenge: Hvorfor har dere modeller,skuespillere og sangere ,som ligger så nært opp mot skjønnhetsidealet som mulig, som avartarer?

Fordi dere vil framstå som vakre?  

Fordi dere vil assosieres med modelldamer?  Forstår at enkelte ikke vil ha bilder av seg selv for å holde det anonymt ,men hvorfor disse blondineavartarene over alt?

Er vi så glad i disse sexy damene som har utseendet sitt som levebrød?  

Hva med å stå fram som seg selv? Med en figur el. et bilde som sier noe om en selv el. uttrykker en holdning el. tanke?

Føler meg truffet her, og kan bare svare følgende på spørsmålene dine:

JA

JA

JA

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Tja, hvorfor ikke?

Synes Cameron Diaz er kul, dessuten så er hun slettes ikke så ulik meg selv, av utseende.

Synes folk kan få gjøre som de vil, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har valgt min avatar av flere grunner,

1. datakunnskap, hadde et sinnsykt kult bilde av meg selv, som jeg hadde planer om å bruke, det fikk jeg ikke til, gitt :oops:

2. Marilyn er kul! Hun var ei smart dame med bein i nesa, og utseendet med seg.

3. nicket mitt og avataren passer nå sammen syns jeg

4. liker bildet fordi det ikke er et typisk Marilyn bilde, hun smiler og ser glad ut, og det gjør jeg også ganske ofte :D

5. kanskje likner jeg litt på henne også, hvem vet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Jeg har valgt min avatar av flere grunner,

1. datakunnskap, hadde et sinnsykt kult bilde av meg selv, som jeg hadde planer om å bruke, det fikk jeg ikke til, gitt :oops:  

2. Marilyn er kul! Hun var ei smart dame med bein i nesa, og utseendet med seg.  

3. nicket mitt og avataren passer nå sammen syns jeg

4. liker bildet fordi det ikke er et typisk Marilyn bilde, hun smiler og ser glad ut, og det gjør jeg også ganske ofte :D  

5. kanskje likner jeg litt på henne også, hvem vet :wink:

:oops: :oops: :oops: Er det mulig, er det FØKKINGS mulig! Det forrige innlegget er altså mitt. Når man snakker om datakunnskaper...... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte fotomodellavatar ..... har ingen ønsker om å ligne på min avatar ihvertfall. Den er kanskje mer et statement fra meg til alle der ute ????? Ikke så høflig, men høflig er ofte kjedelig, og det gidder jeg ikke, ikke alltid iallefall. . :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og dessuten har jeg ikke noen selvtilit og heller ikke noe liv utenom KG...også sier jeg at jeg er 27 år, men egentlig er jeg 39 (for 4. gang) har 3 unger, skilt (fordi mannen fant seg en yngre dame) og så går jeg i joggebukse hele tiden.

Sa jeg foressten at jeg var innmari stygg? :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jennifer ;)

...

Husker så vidt en diskusjon om dette for en stund siden.

Mange med "modell-avatar" ble dødelig fornærmet, og det ble nesten om og gjøre å ha styggest mulig bilde som avatar (for da er man sikkert garantert veldig vellykket i virkeligheten :ler:).

Selv bryr jeg meg utrooolig lite om hva folk har som avatar - hvorfor lurer du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt da at personen som startet innlegget ikke tør stå frem med riktig navn og bildet.

Feigt synes jeg.

Personlig er jeg så pen, at jeg kan ikke legge inn bildet av meg selv, fordi folk ville blitt blind av min skjønnhet.

Siden Gwyneth da er litt mindre pen enn meg fant jeg ut at hun kunne brukes.

Hmm, eller var det fordi jeg ikke likte noen av de andre avatarene, og ikke er så fryktelig interessert i å sitte på nettet i timesvis for å finne noe som "passer"? Og plutselig kom jeg over denne, og likte bildet, så, hvorfor ikke? Spiller det egentlig noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...