Gå til innhold

~Enra~

~Enra~

Anbefalte innlegg

Ååååå, for en gjøk!!! :klaske:

Håpar han våknar med skikkelig fylleangst idag...

Uansett, du fortenar noko betre. Eg håpar Surfaren blows you off your feets når han kjem tilbake!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte se på displayet på ny.

Jo, det var innkommende anrop.

Det var ikke jeg som hadde etterlatt tre ubesvarte anrop hos han.

Det var Tøffingen som hadde lagt igjen tre ubesvarte anrop hos meg...

:sjokkert:

Jeg kikket meg over skulderen.

Hottie lå som et slakt på madrassene på gulvet.

Snorket...

Jeg kikket på mobilen igjen.

Tre ganger faktisk.

Siste anrop klokken halv fire på natten.

Men hadde ikke han vært i bryllup denne lørdagen her..?

Hm.....

Jeg lukket mobilen og la den på kjøkkenbenken igjen.

Det var rart å stå kliss naken i en egentlig ganske fremmed leilighet.

Ingen gardiner..

Jeg rødmet lett og gikk og la meg igjen.

"Du skal ikke gå nå vel?" mumlet det fra under dyna.

"Nei.. :) " sa jeg og la meg inntil ham.

"Hold rundt meg...." mumlet det på ny.

Jeg la armen rundt ham og sukket tungt...stirret på veggen på andre siden av soverommet.

Det var jeg som hadde ringt ham.

Vi hadde vært ute, oss jentene, og hun ene venninna mi så meg stirre på en mann.

"Tenner du på han eller?" sa hun med flørt i blikket til meg.

"Ja klart det, se på ham da!" sa jeg og flirte.

"Eh hehehe....du er klar over at han ligner helt sykt på Hottie?"

Jeg rødmet...

"Du vet, dere to er faenmeg like ille. I min verden heter det "har du lyst har du lov". Jeg vet supervenninna di ikke er enig, men..der har du min mening. Herregud du har jo like lyst på ham som han på deg! Ring ham da vel, hva skade kan det gjøre!? Du har lov å ha det gøy..."

Jeg kikket på mobilen.

Greit, tenkte jeg.

Et eksperiment.

Først ringte jeg.

Ingen svar...

Sendte melding...

Han ringte opp før jeg rakk å lukke igjen mobilen.

"Hvor er du?"

"I byen..."

"Kommer du hjem til meg?"

"Ja :) "

"Okay jeg stikker fra festen nå!"

Hørte jo lang vei han var FORBI drita.

Og ganske riktig...

Der sto han.

I veikanten.

Med denne fremmede, 50 år gamle damen som sto og holdt ham i jakkeermet med den ene hånden og mobilen hans i den andre, vinket til meg som satt med mobilen inntil øret og ansiktet klistret mot drosjeruta.

Hadde han ikke ravet forbi henne hadde jeg aldri funnet ut hvor han var.

Han kunne jo ikke forklart veien om han fikk en million!!!

Hun hadde visstnok funnet ham MIDT i veien...

:murvegg:

Drosjesjåføren bare lo.

Jeg hadde satt ham inn i heeele historien på denne turen her...

Det var han samme fra dagen før :ler:

Jeg får med meg Hottie opp trappene, og vi ramler i seng.

"Kom og legg deg inntil meg" fablet denne fulle mannen som lå slengt utover lakenet med armer og bein alle veier.

"Jeg trenger å kjenne deg nær.."

Jeg ristet oppgitt på hodet og smilte varmt...

Da må man vel være glad i noen på orntli, når man evner å finne noe sånn sjarmerende..?

:sjenert:

Jeg la meg mellom veggen og ham, og han presset seg mot meg og kysset meg ømt.

Igjen...et kyss.

Når begynnte dette mon tro?

Vi kysser jo ikke...

Jeg smilte og strøk ham over kinnet, med en øm åpen hånd, to fingre som lekte med håret hans mens håndflaten min skøv ansiktet hans mot mitt...myke lepper....blå øyne møter blå øyne...

Han sukket tungt og vred seg over på rygg igjen, holdt meg tett tett inntil seg...

Å prate var tydelig vanskelig, så han satte alle krefter i sving for å si denne setningen så klart, sterkt og solid som mulig..

"..jeg..jeg har...Nina, jeg må være ærlig..kan jeg være ærlig? Jeg må være ærlig..jeg har, har sterke, veldig sterke, følelser for deg. Det har jeg."

Vi sovnet sånn.

Uten sex.

Uten tafsing.

Bare tett tett sammen...hele natten....

Vi hadde ennå ikke hatt sex da jeg sto på kjøkkenet med mobilen i hånden og fordøyde sjokket over å se ubesvarte anrop fra Tøffingen, men selvfølgelig ble 1 stk naken Nina og 1 stk naken Hottie til :sengekos: ikke lenge etterpå..

Men for hver time som gikk, jo mer stresset ble Hottie.

Hvor vi hadde møttes...om vi hadde hatt sex da vi kom hjem...

Jeg fortalte han om hvor borte han faktisk hadde vært, at han sto rent fysisk MIDT i veien, og ble hjulpet av ei fremmed dame.

At jeg bare hadde fått ham i seng og passet på ham hele natten.

Klart det svei å høre...

Selv tenkte jeg...hva som rir denne mannen? Hvorfor dette behovet for å drikke seg fra sans og samling akkurat denne helgen..? Etter tilståelsen hans på natten følte jeg at svaret var opplagt...

Angst fra kvelden før.

Han har SERIØST problemer med følelser, AT det går an!?

..men likevel....disse små dryppene som røper ham...angst eller ikke...

"..ikke gå enda..."

"..bli litt til..."

"...hvor skal du..?"

"Hold rundt meg..."

Og dette var ETTER sexen.

Sex vi hadde da begge var våkne og rusen var over.

Jeg sto i dørkarmen med kjolen på, vippet på de lekre nye skoene mine.

Tusen kroner..

Helt klart verd det.

"Du var veldig fin i den kjolen" kom det fra senge-slaktet.

Jeg smilte.

"Ja altså, du er alltid fin, du ER fin, men du var fin i kjolen. Den var fin på."

Jeg smilte og lo litt...nå var han faktisk søt.

Det var et blikk fylt av kjærlighet som fulgte meg ut døren.

Resten av dagen var et maraton med vask og rydd etter tidenes SYKESTE fest (en HELT annen historie :D ), hjelpe supervenninna med å flytte de siste tingene til Hottie sin leilighet...

Og ikke minst, tidenes mest absurde scene:

HELE føkkings familien hans var i leiligheten da meg og Super kom opp trappa med bæreposer med sko og klær.

Niesene.

Broren.

Moren..

Alt.

Hottie var stresset.

Her står hele familien og styrer på med rydding og mas om hvilken rekkefølge han skal gjøre hva, og så ramler det inn to bakfulle blondiner med hendene fulle av flyttelass.

:ler:

Magisk...

Så kom praten.

Jeg visste den kom.

Og denne gangen var jeg klar.

Jeg kjenner ham nå.

Det var jo et eksperient fra min side.

Jeg ville se hva som skjedde om jeg strakk hånda ut først på det seksuelle.

Null viljestyrke..

For ikke å snakke om denne "tilståelsen" med press fra sjelen om å sette ord på dette han tydeligvis ikke forstår noenting av...yes, nettopp: Følelser.

Så jeg var klar.

Vi satt i stasjonsvognen til foreldrene mine, baki lå den demonterte senga til bestemoren som Super skal få låne. I magen lå pizza og brus som foreldrene hadde dyttet i oss da vi var innom hjemme deres for å hente sengen...

Klart det gir angst til dusteHottie.

Så da han trakk pusten og startet på samtalen, måtte jeg bite meg i leppa for ikke å le.

Bring it on, stupid.

"Ehm...du sa du var forelsket i meg i natt du?"

"Nei :) Jeg sa jeg har et crush på deg, som irriterende nok, ikke går vekk."

"Men du har følelser for meg, det sa du?"

"Ja det har jeg. Jeg forstår ikke alltid helt hvorfor, eller hva, men ja, jeg har nok en form for følelser for deg. Jeg er veldig, veldig glad i deg."

"Ja, men det er derfor vi må kutte ut sexen."

Jeg kunne ikke la være å le.

"Haha seriøst!? Denne samtalen hadde vi på SØNDAG! Vi hadde hatt sex hver dag denne uken her hvis det ikke var for meg som sier nei! Det er DU som bryter ditt eget opplegg, Hottie! Det var ikke jeg som tok iniativet til å kutte det ut, det der er ditt opplegg!"

Han fikk en frustrert fure i pannen.

"Ja men jeg har jo ikke sånne følelser for deg, så jeg synes det blir feil å lure sex ut av deg!"

"Lure faktisk? Så du føler selv at du lurer meg?"

"Ja nei ikke sånn, jeg gjør jo ikke det, jeg går jo ikke rundt og tenker at jeg skal lure deg, men jeg føler kanskje at jeg gjør det siden vi har sex og du har følelser...det blir liksom ikke helt snilt.."

"Er du i det hele tatt klar over hva du sa i natt..?" sa jeg og så rolig bort på ham.

Denne situasjonen hadde jeg ventet på.

Jeg var rolig og behersket, ferdig reflektert og gjennomtenkt.

"Har jeg sagt noe i fylla nå?"

"Ja, det har du. Det kan man trygt si..."

Jeg kjente noia hans slå imot meg som en vegg.

"Ja men altså jeg altså eh at jeg har jo sagt at jeg sier ting når jeg er full du ikke...altså det må du ikke bruke energi på å TENKE på engang, for at jeg blir helt rar når jeg drikker, jeg forstår det ikke helt selv, jeg sier allslags rare, eh, rare ting.."

"Vel, du sier så mangt når du drikker, Hottie, men det er ikke poenget mitt."

"Hvis du føler deg såret nå er det din egen feil!!"

"Hehe jeg er ikke såret, Hottie, og jeg angriper deg ikke. Du trenger ikke å gå i forsvar.. Jeg forteller deg bare at du sier ting når du er full du tydeligvis ikke kan stå for nå!"

"Nei men uansett, jeg har ikke sånne følelser for deg, og derfor føler jeg det blir feil.. Jeg mener bare det at når det har gått fem måneder og jeg enda ikke føler noe, da kommer det ALDRI til å skje!"

Jeg lo.

"Ja men søte lille deg, Hottie, det er jo nettopp der du tar feil! Noen kjenner hverandre hele livet, men så plutselig sier det pang. Andre oppdager at det vokser frem kjærlighet fra dypt i sjelen, et godt vennskap som viser seg å bli til kjærlighet. Hør.. Jeg har levd mye på mine 27 år. Jeg kjenner hjertet mitt ganske godt..og derfor passer jeg ekstra godt på det. Det er ikke med i likningen før ting føles trygt, rett og slett av erfaring. Men forskjellen på meg og deg er at jeg er ÅPEN for at noe flott kan vokse frem fra det vi har."

"Ja men det der håpet ditt må du bare kutte ut, for det ender bare med at...ja altså, tenk nå, så plutselig går jeg på date..ikke sant, hva skjer da liksom? Og jeg vil jo ikke såre deg!"

"Hør..vi er voksne mennesker begge to. Jeg har gått på date selv, jeg! Så det er ikke problemet. Men det er den forutinntattheten din som frustrerer meg. Når det er sagt setter jeg utrolig stor pris på ærligheten din. Det er veldig greit å få ro rundt dette nå, for nå kommer det snart en hjem fra ferie som jeg gleder meg til å bli kjent med."

Energien hans skiftet umiddelbart.

Det tøffe ytret fikk en brist, han endret lynkjapt sittestilling og tok meg inn med øynene, fremdeles stresset i kroppen men med et tåpelig fisk-på-land-forsøk på å se laidback ut:

"Åh hehe, du skal på date altså?"

"Ja jeg skal faktisk det, og det ser jeg frem til. Og sånn det har vært mellom oss hadde jeg følt det ble litt feil. Så takk for ærligheten din, den setter jeg STOR pris på. Er greit å slippe å ha to hester i stallen samtidig, liksom."

Vi var fremme, og de siste ordene mine hang i luften som et piskeslag mens vi begge gikk ut av bilen.

Stillhet.

"Men vi prater ikke mer om det nå, nå kommer snart Super og vi skal ha pizza, jeg har lovet henne det."

"Nei nå, nå prater vi ikke mer om det.." sa han og holdt døren åpen for meg som kom gående med en sengedel.

Da hele sengen var oppe begynte han å sette den sammen inne på rommet til Super, og da jeg bare fortsatte forbi døren og inn i stua med mobilen i hånden, ropte han eplekjekt etter meg:

"Kom inn og skru seng!"

"Hehe nei, nå har jeg gjort nok, takk."

"Hehe nei, nå må du inn her og skru seng, hvis ikke får ikke venninna di bo her, heh heh hø hø ;) "

"Sorri, jeg må svare på noen meldinger her, du fikser det fint selv, du har kontrollen på det der du!"

Jeg satte meg ned i sofaen.

Klart det gjorde vondt, jeg er jo ikke laget av stein.

Men det var jo en del av planen.

Fremprovosere en prat, en skikkelig prat, hvor vi var on the same page.

Et nøytralt sted, og uten en foranliggende konflikt som satte den ene i posisjon over den andre.

Han hadde sin egen dustegreie å svare for.

Sine egne følelses-ting å stå til rette for.

Og han feilet...totalt.

Han kjente energien helt ut på soverommet, men jeg stengte ham ute.

Jeg trykket ivei på mobilen.

Forklarte hele samtalen til Super, som var på vei til leiligheten.

Til slutt ble det for tøft for ham der inne, og han kom inn i stua der jeg satt, lettere stresset i kropp og ansikt, det elektriske skrujernet i den ene hånden, den andre med litt forvirret gestikulering.

"Ble du lei deg nå?"

"Klart det, Hottie."

Jeg lå urørt på sofaen, trykket videre.

Så ikke på ham, men hadde hver minste lille hårstrå, fakt og pust i sidesynet.

"Ja men det må du ikke være, det har du ingen grunn til, jeg har vært ærlig hele tiden!"

"Hør, om du føler noe eller ikke er ikke poenget her Hottie. Jeg er lei meg fordi du har den holdningen du har. Man kan jo ikke tvinge frem følelser, og det vil jeg jo ikke at noen av oss skal. Men det er klart det er trist du mangler de følelsene, når vi har det så utrolig fint sammen. Og DET har jeg lov å være lei meg over. Det handler ikke om skyld. Det er bare...triste fakta."

Han skiftet vekt fra fot til fot, mumlet noe om at han bare måtte være ærlig, og ruslet tilbake til soverommet.

Det tok nøyaktig ett minutt.

"Hæ? Nå hørte jeg ingenting" ropte jeg tilbake til den påtatt joviale stemmen som hadde forsøkt å formidle noe fra andre enden av leiligheten.

Han kom rundt svingen og inn i stua igjen, samme keitete holdning med drill og vinglete kropp.

"Nei jeg sa bare det at det positive her er jo at venner, venner er jo noe man ofte har hele livet!!!! Mens..mens altså kjærester, de varer ofte ikke så lenge.."

Denne irriterende skiftingen av kroppvekt.

Jeg flyttet ikke engang blikket fra mobilen.

Ikke denne gangen heller.

"Men herregud Hottie... Poenget er jo at du ikke ser etter noen å være med litt...du ser jo etter noen å dele hele livet med? En å le med når du er nitti? Gjør du ikke det? En bestevenn man tenner på!"

"Joa klart det, altså, det er jo det, men når jeg ikke føler noe.. Haha det er jo ikke Iran vi bor i, vi driver jo ikke med arrangert ekteskap her til lands Hahahahaha!"

Han rakk akkurat å avslutte setningen og le usikkert av sin egen dårlige vits, da Super smalt igjen døra med et happy hallo.

Hele tiden forsøkte han å møte blikket mitt.

Men jeg nektet.

Jeg gikk ut i gangen for å møte Super, og gav henne en god klem like utenfor døra der Hottie nå satt med drillen sin igjen.

"Han er litt snurt fordi jeg ikke gadd å hjelpe han med sengen ;) " sa jeg og dunket lett i venninna mi, som sto med valpen på armen og kikket på Hottie som lå på knærne oppi senga og skrudde på en skrue til.

"Hehe, fattet du ikke at jeg bare ville være med deg Nina? At jeg bare ville ha deg her, ha selskapet ditt her hos meg?" han smilte og blunket, men panikken sto ut av øynene på ham.

Super plukket opp stemningen og laget et "what the fuck is going on!?"-utrykk med kulerunde øyne og tilhørende håndbevegelse da vi rundet hjørnet og inn i stua.

Jeg pekte mot mobilen hennes, og hun begynte å lese den lange meldingen jeg akkurat hadde rukket å sende...

Hun nikket bestemt og mimet "bra".

Han var sånn, resten av kvelden.

Stresset i kroppen.

Urolig.

Flakkete i blikket, snudde jeg meg bare ørlite grann under dynen i sofaen, kikket han bort så raskt at jeg måtte konsentrere meg om å ikke se tilbake. Vendte hele hodet mot meg.

Flere ganger ble han bare sittende sånn...og stirre..på meg, og ikke på filmen.

Greit nok, det lå en søt valp krøllet sammen i halsgropen min, men det var lett å se at hvis jeg hadde snudd øynene vekk fra TV og mot hans bare ETT sekund, hadde jeg stirret rett inn i to store, triste blå øyne med et ubeskrivelig forvirret uttrykk...

Jeg lå med hodet trygt i super sitt fang, hun lå der som Hottie pleier å sitte når vi ser film.

Hun i pysj og med dyne, jeg i pysj og dyne.

Hottie på pinnestol, ensom, ved siden av sofaen....

Til slutt reiste han seg opp, og kom bort til sofaen.

Sto bare der, foran beina mine.

Jeg kikket opp, og han nikket med hodet.

Løftet beina med dyne og alt, og han smatt under.

Beina mine over fanget hans...

Så lå jeg der da.

Med hodet i fanget til bestevenninna mi, og beina over fanget til Hottie.

To personer som har hatet hverandre fra dag 1.

Som nå bor sammen, fjoller og ler, og virkelig går inn for å være hyggelige med hverandre.

Hottie kosekløp meg lett i legget, og jeg smilte mot ham, samtidig som at øynene mine røpte at jeg var sliten. Sliten og lei av tullet hans.

Jeg kunne se at han kjente det.

At det var noe han ville si, men at han mest sansynlig ikke vet selv hva det er en gang.

Å klare å si det, når han ikke klarer å tenke eller føle det, er helt...umulig.

Jeg fikk rett og slett litt vondt av ham der han tuslet inn på soverommet sitt alene, mumlet at han la seg, etter å ha sovnet midt i filmen..

"Godnatt.." sa han og smilte forsiktig.

"Godnatt!" sang to glade jentestemmer fra sofaen.

Jeg synes faktisk synd på Hottie.

Synd på ham, som mest sansynlig ikke ser hva han har, før det er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Du skriver så spennende!! Må innom her og lese hver gang du legger ut nye innlegg. Men pass på deg selv, det er grenser for hvor lenge man kan holde ut slik usikkerhet. Har vært der selv; så vet det ikke er lett å vite hva man skal gjøre når man står oppe i en slik situasjon, men i etterpåklokskapens lys ser jeg hva jeg burde gjort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Du skriver så spennende!! Må innom her og lese hver gang du legger ut nye innlegg. Men pass på deg selv, det er grenser for hvor lenge man kan holde ut slik usikkerhet. Har vært der selv; så vet det ikke er lett å vite hva man skal gjøre når man står oppe i en slik situasjon, men i etterpåklokskapens lys ser jeg hva jeg burde gjort.

Setter masse masse pris på tilbakemeldinger!

Spesielt i situasjoner som dette.

Det er mye derfor jeg skriver..

Jeg rydder i tankene, samtidig som det åpner for muligheten til å få tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, for en gjøk!!! :klaske:

Håpar han våknar med skikkelig fylleangst idag...

Uansett, du fortenar noko betre. Eg håpar Surfaren blows you off your feets når han kjem tilbake!! :klappe:

Han gjorde nok det, han ringte faktisk klokken ett bare for å høre hvor jeg var hen i verden og hva jeg gjorde på... ;)

Er utrolig spent på Surferen faktisk, håper det er kjemi der når han kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forvirret og forbannet. Det handler om følelser? Som han ikke har? Om noen han ikke finner?

Men du er der, og han vil ha deg? Men så tør han ikke. Mannfolk?

Jeg blir forbanna! likevel, glad, du er sterk! Så fint at du er sterk og trygg. Prioriter Nina. ALLTID!!!

:klem:

Ja er det ikke fantastisk!!!

Han står og stirrer det han leter etter RETT i øynene, men er så opphengt i at han ikke har kjent denne ville forelskelsen...

Hehe jaja, han får spinne rundt sin egen akse så mye han vil!

Jeg fortjener å bli tatt vare på skikkelig, alvorlig talt..

Samtidig kan man ikke styre hjertet sitt!!

Så tiden vil vise..

Men JEG er viktigst i mitt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende at Tøffingen har ringt, eller?

Ang Hottie blir jeg nesten litt matt. Og imponert over at du gidder! han må virkelig ha truffet noe spesielt hos deg, siden du holder ut med alt tullet. Dog, noen ganger må man kanskje det, for virkelig å finne ut av ting. :)

Spent på høstplanene dine også, blir det skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg må si meg enig. Du er sterk, tøff!

Ikke la deg tråkke på. Det er slik det skal være!

Han er forelsket i deg!! Det må han være, men han er umoden og vil ikke innrømme det. ;)

Dette har jeg vel sagt før, men... :sjenert:

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at Tøffingen har ringt, eller?

Ang Hottie blir jeg nesten litt matt. Og imponert over at du gidder! han må virkelig ha truffet noe spesielt hos deg, siden du holder ut med alt tullet. Dog, noen ganger må man kanskje det, for virkelig å finne ut av ting. :)

Spent på høstplanene dine også, blir det skole?

Det med Tøffingen er....

Jeg merker han er tilbake.

Så noen i skjerm på kveldshimmelen da jeg satt på Cafè med Super, og det var deilig å kjenne buzz'et i magen da jeg fisket opp mobilen og ringte til ham.

At mobilen faktisk var avskrudd gav meg bare enda mer tro på at det faktisk var han som dinglet på himmelen der i det fjerne..

Det med ringingen var faktisk helt...utrolig, for å være Tøffingen.

Hottie har stresset meg sånn at jeg har ikke rukket å fortelle det.

Jeg sendte nemlig en melding til ham da Super og jeg sto og vasket ut leiligheten vi hadde lånt til temafesten vår.

"Hei! Ser du ringte i går? Du skulle kanskje spre godt humør og glede..? ;)"

Flere timer senere kom et svar som fikk meg til å både rødme, og hvine av fryd der jeg gav mobilen til Super så hun fikk lese selv.

Super lo godt:

"Tja...skulle lese melding og drikke cognac samtidig...sølte litt cognac og trykket på den grønne knappen..."ring ring" mens jeg febrilsk reddet resten av de edle dråpene :gjeiper: "

?!?!?

:hoho:

Tidenes ro-operasjon!!

Jeg svarte med en gang...

"Hehe såpass... Joda, det var jo litt av en forklaring på de TRE anropene som sto på displayet i dag tidlig ;) "

Hehe.

Busted.

Men svaret på denne meldingen gjorde at jeg måtte sette meg ned...

"Hehe...ja, faktisk så bra at det kunne vært sant.. :) Egentlig så var jeg vare på vei hjem fra festen og var ensom..og siden det ikke var noen tvil om at du var ute.. :gjeiper: "

Nåååh...

Tøffingen.

DET hadde jeg ALDRI trodd om ham :)

"Slapp av, jeg skal ikke fortelle noen at du egentlig er den mykeste mannemannen i hele verden ;) "

"Såååå så! Rolig nå!" kom det umiddelbart tilbake i kjent Tøffingen-stil :ler:

Nei, det blir nok en spennende høst dette her..

Er som jeg sa til venninnen min i dag, da vi hadde sett Sex and the City på kino.

"Han har jo ikke hatt reell konkurranse, Hottie... Begge sine to største "rivaler" har jo vært vekkreist på ferie!"

Hva høsten angår, ser det ut til at det blir praksisplass som lærer frem til NAV finner ut om de skal spandere utdannelsen på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg må si meg enig. Du er sterk, tøff!

Ikke la deg tråkke på. Det er slik det skal være!

Han er forelsket i deg!! Det må han være, men han er umoden og vil ikke innrømme det. ;)

Dette har jeg vel sagt før, men... :sjenert:

Ha en fin uke!

Hey der var jo du også :)

Hehe jo..

Er som mamma sa på IKEA:

"Ikke bry deg om hva den mannen SIER nå om dagen. Han sier nok allslags rart. Han er bare redd, Nina. Noen menn er det. Gi ham tid!"

Men tro meg, dere lesere som følger med på dette styret...

Jeg trenger det jeg får av tilbakemeldinger, absolutt! Enten dere har sagt det før eller ei..

Alle tilbakemeldinger har sin verdi, det rydder i kaoset i hodet :)

Men ja.

For meg har de siste ti dagene bare bevist det jeg har gått og gnuret på hele tiden:

Han har følelser for meg, og han er livredd pga det.

HANS problem!!

Har hatt Hottiefri i hele dag.

Og det føles BRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte nesten le.

At alt meg og Super hadde forutsett at kom til å skje, skulle skje på så kort tid, hadde jeg IKKE trodd.

Vi hadde beregnet at han kom til å føle seg stresset over at jeg sier nei til sexen og hvor tiltrukket han er, og at han kommer til å harve over ei som VIRKELIG ikke betyr noe.

Vi hadde beregnet at han kom til å styre på med dette "jeg har ikke følelser for deg"-opplegget en gang til.

Vi hadde tilogmed forutsett at han kom til å bli forvirret over hvor koselig kontakt meg og Super har, å sitte å observere hvor kjærlig og varm jeg EGENTLIG er.

For å være helt ærlig hadde vi tilogmed forutsett at han kom til å benytte det faktum at MIN beste venninne er hans nye roomie og prøve å fritte henne ut om meg osv.....

Men at alt dette skulle skje på SÅ kort tid hadde vi ikke kunnet gjette om det sto på livet!!!

I går kom nemlig sinnet mitt.

Jeg merket det da jeg våknet.

Det ulmet i kroppen...

At han ikke svarte på meldingene mine, som var helt fair om praktiske ting, provoserte meg noe usannsynlig.

Så et sted mellom forbannelse og dyp sorg bestemte jeg meg for å ta en Cold Turkey på hele situasjonen, til jeg får roet meg ned.

Super så det i blikket mitt lang vei...

Så vi gikk og trente.

ENDELIG igang igjen, etter måneder med reiser, stress og oll som har gjort at å trene har kommet LANGT ned på listen over things to do.

Å bruke kroppen fysisk hjalp, og plutselig kom et ras av tanker, følelser og "minner" i hodet, så kraftig at jeg plutselig utbrøt "FY FAEN!!".

Super hoppet jo omtrent av sykkelen sin.

"Jeg kjenner at jeg er så forbanna innihelvetes sint på det greiene her! Jeg pakket sinnet mitt vekk for å dysse situasjonen ned, herregud, du skulle jo flytte inn. Men nå som jeg kjenner etter.. Så er egentlig det stuntet hans i helgen, alt fra fredagen, lørdagen og ikke minst søndagen, noe som gjør meg så forbannet at jeg tror det er best jeg ikke kommer opp til deg i leiligheten på en stund! Det er for mange verktøy der oppe til at det er trygt... Kaster-ting-når-hun-er-forbannet-Nina bør ikke treffe Hottie der oppe på en gooood stund!!!"

Det var som å skru på en krane.

Herlige Super...

Etter trening satte jeg henne av, og to timer etterpå sto jeg utenfor døra hennes som en annen 10åring, Pippi og meg på tur, for å møte Super og valpen...

Å komme opp i leiligheten for å catch a glimpse of the magnificent Hottie var nok det han forventet at jeg skulle gjøre. Needy Nina som MÅTTE se han fantatiske mannen som ikke svarte på meldinger, eller hva?

Men nei.

Jeg skal ikke trø inn i forventningene hans.

Jeg er ikke Needy lengre.

Jeg er ikke deprimert lengre.

Jeg er bare uendelig glad i ham, og han blander kortene.

Fuck off.

Super smilte da hun kom ut...

Hottie hadde virket helt forvirret da hun løftet valpen opp og sa hun gikk ut en tur.

"Hvor du skal?" hadde han spurt.

"Med Nina :) " sa hun og gikk ut.

Uttrykket hans hadde visst vært verd å betale penger for å se...

Jeg sto ute i veien og ventet på Super.

Klart jeg kjente det i hele kroppen da han gikk ut på terassen for å ta seg en røyk...

Jeg kjente øynene hans brant meg i nakken mens vi ruslet bortover veien...

Han hadde vært på henne med en gang hun kom inn igjen.

Ville prate om reglene.

Om taushetsplikten.

At hun ikke skulle renne til meg med info når han var på dates.

Okay what the fucking hell...

Hvis jeg bare er en venn, hvorfor i svarte faen er det så viktig for ham at jeg ikke vet at han dater da?!

:frustrert:

Dustefaen....

De hadde blitt sittende på terassen og prate i flere timer.

Om alt og ingenting...

Men også om meg.

"Nei vi må kutte ut dette tullet nå, Nina og meg. Det er ikke rettferdig mot henne... Det er ikke riktig hvis det bare er følelser fra den ene siden...."

Han hadde sett mot henne.

Lenge.

Super var advart mot dette... Mot de blå øynene, det direkte blikket, den milde stemmen...

Så hun sto imot.

Det var stille lenge...

Han så tilbake på utsikten.

Plutselig hadde han snudd seg og sett på Super med..det klassiske Hottieblikket.

Hun stirret tilbake.

"Det er mellom deg og Nina. Hva som foregår mellom dere to...får du nesten ta med henne. Jeg har sagt jeg ikke vil være mellomledd."

De hadde tilogmed pratet om hvorvidt jeg er sterk eller ikke.

"Det er egentlig et under at vi er venner" sa Super når de pratet om hvor sterk personlighet hun har og at hun trenger en sterk mann.

"Hadde meg og Nina truffet hverandre på et annet tidspunkt hadde vi nok hatet hverandre. Vi er for sterke begge to."

"Men er hun egentlig så sterk..?"

Hottie hadde sett på henne spørrende, nesten mot...belærende.

"Hehe å ja..Hun har vært igjennom MYE."

"Ja hun har snakket litt om det... Men er hun egentlig så sterk..?"

Super hadde sett på ham, strengt.

"Den Nina du kjenner, er ikke den Nina jeg kjenner. Min Nina er et av de sterkeste menneske jeg kjenner... Er du klar over at eksmannen hennes dukket opp på jobben hennes og var sint fordi hun ikke var hjemme mer, baket boller og hang opp gardiner? Nina hadde sitt eget firma hun. Ett av landets beste kontorer her i landet, i den overorganisasjonen hun jobbet for. De sa kvinner ikke kunne klare det, men Nina ble landets første."

Etter den setninger der hadde han bare stirret tomt foran seg, nektet å ta det inn, nektet å gi respons, som Super gjenfortalte det....

Så hadde de skiftet tema, Super hadde sendt ut tydelige signaler på at hun ble provosert, og Hottie ville nok ikke sette igang en krangel med sin nye roomie første kvelden de hadde alene sammen.

Men da de skulle inn, over et kvarter senere, etter å ha pratet om en haug med andre ting som ikke angikk meg overhodet...så hadde han sagt ut av det blå, med varme i stemmen...

"..men..men jeg tror dette lærergreiene er bra for henne. Sånn rent personlig. Jeg tror hun vil trives, føle at hun får brukt evnene sine... Hun blir nok veldig flink :) "

Super hadde smilt der hun gikk mot soverommet....

Smilt, ikke bare for den setningen der.

Men fordi han midt i sin egen lange stillhetspause mens de snakket om meg.......

...sa disse ordene her.....

"..Kanskje ting hadde vært annerledes om vi hadde møtt hverandre om 6 mnd...."

Endelig et tegn på at den idioten lytter når jeg snakker....

For det der...

Det der bar preg av å være grublet på etter jeg var ærlig med ham, søndag for en uke siden...

"Vi kunne ikke møtt hverandre på et dårligere tidspunkt, Hottie".

Nei, det var merkelig lett å holde seg unna mobilen i dag.

Jeg gidder bare ikke mer...

Jeg gidder ganske enkelt ikke mer Hottie-tull.

Han må vokse opp en million hakk...

Minst.

Endret av ~Enra~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok gitt opp for leeeengst. Har ikke tålmodighet til sånne "menn" (skriver det sånn, for mener han er passelig umoden).

Håper for din skyld at han slutter å være redd for følelsene sine snart. For følelser, det tror jeg han har for deg, men det betyr ikke at du skal finne deg i all mulig drit fra han for det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du gidder å forholde deg til denne umodne, vinglete og selvopptatte mannen som tydeligvis er dritredd for egne følelser. Godt du har klart å finne frem til litt sinne og kjenne på de følelsene der, slik at alt ikke bare blir leit og sårt.

Nei, denne Hottie er nødt til å finne ut av sine egne greier før han er klar for noe forhold, og som de andre sier her; Du fortjener så uenedelig mye mere.

Gleder meg til du skal treffe denne surferen jeg da, for han virker som en varm, snill og og oppriktig interessert mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk jeg ikke sove.

Jeg ville ikke ligge og stirre i taket, så først da klokken var fire var jeg segneferdig nok til at jeg slapp å ligge å høre på tankene mine.

Vil han finne den perfekte med en gang?

Har han bare lekt med meg?

Eller er han like fortvilet og irritert som meg over at vi møtte hverandre når jeg var et tomt skall, og ikke den levende, sprudlende og glade jenten jeg EGENTLIG er..

Heldigvis sovnet jeg med en gang, så jeg fikk fred fra tankemølla.

For begynner den først å kverne..

Jeg skvatt godt til da Super ringte meg for å si at hun var fem minutter unna med valpen, slik vi avtalte dagen før at hun skulle.

07:15 sa klokken.... Jeez.

Men den rare følelsen av at Surferen hadde tenkt mye på meg i går hang ennå i luften, så før jeg rakk å gni søvnen ut av øynene var jeg på vei inn på facebook via mobil...

Det føltes som en evighet siden vi snaktes sist.

"1 ny melding i inboksen"

:)

Jeg hadde kjent riktig...

Det føles så rart å lese beskjeder som inneholder ord som "sweety" og "beautiful"... At han skrev hilsen til meg på inboksen FØR han gikk i dusjen, etter fem dager på fjelltur med familien...

Jo.

Jeg er veldig veldig spent på hvordan det blir når han kommer hjem...

Da jeg hadde trent i dag ble jeg fylt med ny glede og energi, og sendte melding til Super om vi ikke skulle se film og spise noe hjemme hos henne.

Som er hos Hottie.

......herregud...

Syke liv.

Vel, han skulle visst jobbe overtid i dag skrev hun tidligere på dagen, så da tenkte jeg "fuck it", da kommer jeg snikende!!!

Så vi to skal kose oss med film og middag...

..og så stikker jeg bare like før han kommer hjem....

Jeg gidder bare ikke å se ham.

Ikke nå.

Ikke på noen uker, tror jeg.

Vel, har vi lært noe så er det jo at jeg mangler TOTALT Hottie-viljestyrke.

Men....

I helgen skal jeg vekk med Frøken Rett Frem, hun andre venninna mi, og når jeg er tilbake søndags kveld....så kan det faktisk tenkes at det er en Surfer der ute som har veldig lyst å treffe ei tvers igjennom snill jente, med et alt for stort hjerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok gitt opp for leeeengst. Har ikke tålmodighet til sånne "menn" (skriver det sånn, for mener han er passelig umoden).

Håper for din skyld at han slutter å være redd for følelsene sine snart. For følelser, det tror jeg han har for deg, men det betyr ikke at du skal finne deg i all mulig drit fra han for det. :klem:

Jeg har jo det og.

Mange ganger...

Men det er som med Carrie og Mr. Big.

Når jeg ser ham.... Så er alt glemt.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du gidder å forholde deg til denne umodne, vinglete og selvopptatte mannen som tydeligvis er dritredd for egne følelser. Godt du har klart å finne frem til litt sinne og kjenne på de følelsene der, slik at alt ikke bare blir leit og sårt.

Nei, denne Hottie er nødt til å finne ut av sine egne greier før han er klar for noe forhold, og som de andre sier her; Du fortjener så uenedelig mye mere.

Gleder meg til du skal treffe denne surferen jeg da, for han virker som en varm, snill og og oppriktig interessert mann.

Hehe utrolig godt sagt...godt oppsummert ;)

Han er nok alle de tingene der..

Og det har du helt rett i, det gidder jeg ikke.

Jeg skal ha fokus på meg selv frem mot jul.

Bruke tid og krefter på mennesker og ting som er bra for meg.

Kommer han krypende og sier han savner meg, så er tiden inne for å være helt hundre prosent ærlig.

Jeg klarer det nå.

Jeg begynner jo å bli meg selv igjen :)

Behovet for å holde kortene tett til brystet i frykt for å miste noe jeg egentlig ikke har, er på vei bort.

Jeg vil jo ikke ha ham slik han er nå!

Han må bli voksen i hjertet sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev det lengste innlegget...og slettet det..

Vel.

Bottom line:

Jeg har grått en time, pratet med venninnen min en time, søsteren min en time, og nå skrevet forgjeves en time.

Jeg er mye gladere i Hottie enn jeg trodde...

Vi så hverandre i dag.

Og ingen av oss taklet det spesielt bra.

Han vinglet mellom å si jeg ikke trengte å gå selv om han kom, og "angripe meg" for tullete ting som cola i et cognacglass.

Men klart jeg gikk..

Fikk jo nesten ikke puste.

Tårene trillet hele veien hjem...

Jeg kjenner det nå.

At det ikke bare er utseendet og utstrålingen som tiltrekker meg.

Men hvem han er.

Personligheten hans..bak alt..tullet.

For med Super der...så var han seg selv.

Vi pratet om det etterpå.

Jeg var jo knust og følte hun hadde tatt min plass.

Hun var så god stakar...

"Men Nina min... Så du ikke hvordan han ser på deg?"

"Han så jo ikke på meg EN eneste gang jo!!!"

"Jo...hver gang du snudde deg vekk klarte han ikke å ta øynene vekk ifra deg.."

"?! Men det var jo deg han snakket til hele tiden?"

"Ehm, nei? Jeg ble helt forvirret. Han så på deg mens han liksom snakket til meg, det ble helt..rart... Og la du ikke merke til at han ba deg bli TRE ganger?"

Vi satt ved siden av hverandre på yndlingsstranden og så solen forsvinne i havet...

Det var så vakkert at det slukte all smerten.

Vel.

Jeg hadde latt ham tro jeg skulle på date da jeg gikk.

Svarte bare at jeg hadde planer, smilte til Super og sa jeg skulle ringe henne etterpå.

Etterpå..

Etterpå hva da? En time på telefonen med storesøsteren din fordi du endelig innså at det er HELE Hottie du er glad i, og ikke lengre kan gjemme meg bak at det kun er fysisk og sexen?

Yeah, bra jobba, Nina.

Bra jobba.

Årh...

Så...

Da vi fersket ham i det vi AKKURAT hadde pratet om, ble vi faktisk matte begge to.

Det var faktisk Super som sa det først, ute på stranden.

At nå måtte jeg forberede meg på at han kom til å avreagere med noe aktiv dating, for han hadde tydelig blitt så stresset over å tilfeldig komme over oss i stuen hans, at sånn han har vært til nå, var det eneste logiske reaksjonsmønster...

For alvorlig talt.

Når jeg møter bilen hans på veien...klokken kvart på elleve...en onsdags kveld..og han skal jobbe lenge i morgen...

Så stinker det bootiecall LANG vei.

Merkelig nok fant jeg litt trøst i det.

For...

Uansett hvem han kjørte til i kveld, så vet jeg at han ikke finner kjærlighet der.

Og at han var så travel med å finne en sånn ordning i kveld...det gir meg egentlig bare enda mer grunn til å tro at han strever med følelsene sine.

For hvis du har det så forbanna bra i følelseslivet ditt..så hiver du deg ikke i bilen klokken kvart på elleve.

Ikke etter en dag som i dag...men alle de små blikkene, setningene og stresset og helvete som skjedde da vi møtte hverandre HELT uforberedt i dag..

Greit jeg var i leiligheten.

Men han kom hjem før meg og Super trodde, i forhold til hva han hadde sagt tidlige på dagen...

Nei, jeg er ferdig å gråte nå.

Herregud det er bare dag tre, det vil skje mye, mye rart fremover...

Jeg kan ikke forestille meg noe annet.

Men på en måte var det godt å gråte....

Det er det beste tegnet jeg har fått på lenge at jeg begynner å komme ut av mørket jeg har vært i :)

At jeg ikke lengre er helt nummen, og lar alt vondt som skjer meg suse forbi uten at sjelen får vite om det omtrent...

Men at jeg kjenner etter.

Reagerer.

Viser følelser.

Og evner å kjenne på smerten jeg kjente da jeg gikk hjemover fra Hottie i dag...

Herregud så hardt jeg har falt for den gutten der.

Like foran nesen min...

Uten at jeg har merket det skikkelig.

Ikke før i dag, der jeg gikk langs veien, med hikstende pust og trillende tårer...

Jeg er forelsket i Hottie.

Og det gjør så forferdelig vondt...

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en bedre dag i morgen. Fint å høre deg si at det er godt å gråte. Noen ganger er det kanskje bare det som kan hjelpe. Litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en bedre dag i morgen. Fint å høre deg si at det er godt å gråte. Noen ganger er det kanskje bare det som kan hjelpe. Litt.

Tårene bare triller..

Jeg er så sliten, Bustetroll :(

Det var aldri planen å forelske meg dette året her..

Men jeg gjør det hele tiden, små crush.

Er rask til å stenge av hvis noen kommer for nære og sårer..

Men Hottie?

Han sniker seg inn...gang etter gang...

Åh han var så nydelig i dag, jeg hadde bare lyst å gå og gi ham en klem og si at jeg er uendelig glad i ham...

..men nei.. :tristbla:

Åh som jeg skulle ønske jeg møtte ham nå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...