Bustetroll Skrevet 14. juni 2010 #121 Del Skrevet 14. juni 2010 Håper du har hatt en fin helg Så bra at Hottie ikke lenger gjør deg lei deg. Sier litt om din styrke, Enra. Jeg kjenner at jeg blir litt forbanna på dine vegne, når han i det ene øyeblikket er "vi, oss" +++, mens han kort tid etterpå ikke engang sender en takk-melding når du har vært innom med gave. Rart det der med Tøffingen. jeg har vel ikke helt forstått før nå etter de siste innleggene at han betydde noe helt spesielt (tror det forsvant i bildet da jeg leste om han som du husket fra både barneskolen og byen da du var "ung"). Mødre har ofte rett, så når det blir tøft synes jeg du skal huske det hun sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jeg har fått ny valp Altså, dette var IKKE planlagt. Og om jeg kan beholde ham er ennå uvisst!! Greien var... meg og venninnen min skulle inn til oppdretter og hente valpen hennes, stor dag og alt var hurra i luften, bilen full av flyttelass og full rulle. Vi kommer inn i hagen til oppdretter, og der ramle-løper fire små nøster ned trappen :rødme: Den ene søsteren flyttet dagen før, så det var en solgt søster, venninnen min sin broremann, og to nydelige vovvebarn som manglet eier... Oppdretter er en MEGET bestemt dame, spirituell som få, og har bein i nesen. Så hun hadde sagt nei til potensielle kjøpere over hele landet, oppdrettere så vel som uerfarne, niks nei og nei og niks. Så hva skjer..? Jo, den minste lille hannhunden kommer rullende nedover gresset og stopper opp med føttene mine. Ser på meg med deeeeeee dådyrøynene...jeg plukker ham opp.... Og vi bare smelter sammen som lykkelige sjeler begge to Han sovnet momentant!!! Ååååååååååh, utspekulerte oppdretter gav meg små drypp mens vi var der og signerte papirene og fikk litt beskjeder og tips osv... Og plustelig satt vi i bilen på vei til Rogaland med FIRE hunder i bilen!!!! Mikke og Pippi sto i bagasjerommet som to spørsmålstegn mens to nydelige brune nøster lå og sov i den nye kurven sin mellom beina til venninnen min!!!!! Hahahahahhahaaaaaaaaaaaa jeg er så håpløøøøøøøøøøøs!!!! Så nå jobber meg og Småen hardt med å få stemningen her hjemme over på vår side. Hver gang han ser mamma løper han inn mellom beina hennes, og når hun jobbet i hagen i dag gikk han ikke lengre ifra henne enn en meter.... Klart hun smelter innen de to ukene jeg kunne ha ham for så å angre, er over Hottie på sin side er jo...hottie!! Som sagt, jeg har knekt Hottie-koden. Ute av syne - ute av sinn. Tror han finner det ubehagelig når jeg er i Bergen, han vet liksom ingenting om hvem jeg omgås, og han har ingen mulighet til å fiske info fra noen heller. Vi har jo ingen felles venner som bindeledd den veien liksom! Så tøffeHottie skrur nok bare av, tror det passer ham meget dårlig å tenke på noen med savn i hjertet... Men kommentere valpebilene jeg legger ut på facebook, det måtte han I går ringte han hele TRE ganger. En gang mens han var på jobb (for å fortelle om eksamen og spørre om jeg hadde ny valp. "Du kan ha hund her i leiligheten, jeg har sjekket! Så du kan jo flytte hit og bo med meg i august!!!! :D Ehm, altså, dele leilighet og leie rom...altså!!" ), en gang mens han var ute og kjørte og bare ville si hei og høre hva jeg skulle (jeg var opptatt, så han unnlot elegant å bli avvist ved å la være å spørre om jeg ville komme bort ), og en siste gang da jeg skrev "nattinatt " (fuglte magefølelsen og holdt ikke igjen..) så ringte han opp MED EN GANG for å småprate og si nattinatt tilbake HAH!! Surferduden på sin side er helt...absurd perfekt. Bortsett fra at han skal reise til USA heeeeeeele sommeren!!!! Men på en annen side kan det kanskje være like greit. Så får jeg ro til å finne meg selv, finne ut av dette med Hottie, og kaaaanskje kanskje komme inn i en slags...hverdagsrutine? Rett og slett fungere igjen. Men han er helt nydelig. Sender koselige meldinger, er lett å prate med, vi har sykt mye til felles...spør alltid hvordan jeg har det og hva jeg gjør på og om vi rekker å treffes igjen før han drar... Vi har gått tur på stranden "min" to ganger nå. Sist gang var på mandag. Han hadde kjøpt gave til valpen og godteri til de voksne hundene mine.... Hm. Ikke dum han der Pen er han også... Og smart. Og morsom. Og nerd sånn som meg SPENNENDE TIDEEEER!!!!!! Endret 16. juni 2010 av ~Enra~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper du har hatt en fin helg Så bra at Hottie ikke lenger gjør deg lei deg. Sier litt om din styrke, Enra. Jeg kjenner at jeg blir litt forbanna på dine vegne, når han i det ene øyeblikket er "vi, oss" +++, mens han kort tid etterpå ikke engang sender en takk-melding når du har vært innom med gave. Rart det der med Tøffingen. jeg har vel ikke helt forstått før nå etter de siste innleggene at han betydde noe helt spesielt (tror det forsvant i bildet da jeg leste om han som du husket fra både barneskolen og byen da du var "ung"). Mødre har ofte rett, så når det blir tøft synes jeg du skal huske det hun sa Hei!! Er så koselig med hilsen i dagboken, blir like glad hver gang!! SÅ VET DERE DET, SNIKULFER!!! Nei jo, klart jeg klarer å bli sint ennå, det skjer jo av seg selv. Men jeg blir ikke lei meg, og det stikker ikke så dypt. Jeg HAR jo fyrrig temperament, så jeg tenner jo på alle plugger. Men jeg vurderer oss ikke lengre, analyserer ikke og funderer ikke. Jeg har sett mønsteret...det er bare sånn. Hot and Cold-stereotype!! Så jeg skal ikke være med på dansen, lengre. Han får vingle alene! Jeg må bare ta vare på meg selv, jeg Men ja...Tøffingen betydde nok mer enn jeg forsto selv Jeg kjente det jo...dypt inni margen... Var nok derfor jeg bare skrudde av. Ville blitt for sterkt ellers! Blaff av forelskelse får jo jeg alle veier hele tiden Men dyp, ektefølt varme....den er sjelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sæzzy Skrevet 16. juni 2010 #124 Del Skrevet 16. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 17. juni 2010 Kort oppdatering: HOTTIEEEEEEEEEEEE?!?!?!??!!!!!!!!!!!!!!!?!?!??!!!!!!!!! I telegramstil: Ringer 3 ganger på 1 dag. For å prate. Si godnatt. What!? Så i går, dvs neste dag: Skal innom jobben hans med valpene for han vil se. Står i døra og venter på meg med sol i øynene. Bærer valpen som en baby og går rundt i lokalet og ser ut som en stolt pappa. Jeg mister toget. Kan du kjøre meg til byen? Nei. Men du kan låne bilen!! What the hell!? Kvarter senere står jeg og håndhilser på foreldrene. What the hell!? Moren ser på meg med stjerner i øynene. "Slapp av mamma, vi er bare venner!" Hun gir meg et lurt blikk som sier "det tror ikke jeg " Jeg kjører til byen og henter venninnen min. Vi er helt forvirret over Hottie som plutselig er så koselig. Hiver henne av hjemme, stikker ned til foreldrene til Hottie. Han kommer ut, og skal til å kjøre meg hjem. "Takk men neitakk, jeg kan gå av hos deg. Skal til sentrum og ta et glass vin med venninnen min." "Hvor er hun da?" "Hjemme, hun skal gå ned nå". "Gå? Nei herregud, jeg kjører henne ned!" (to-seter ) Så da står jeg i sentrum og måper mens han kjører opp igjen til meg og henter henne, hvor mamma står i hagen og vinker hysterisk fordi hun endelig får se Hottie Nede i sentrum kommer det venner fra alle kanter og sier hei og hallo, og plutselig dukker Surferen opp og hilser på alle!! Er dritkoselig med venninnen min og gratulerer henne med alt fra jobb, ny by, valp...alt! Vi tar farvel og han reiser til US i dag. Vel.. jeg sender melding til Hottie. "Er du hjemme? Kan komme bort og si hei og godnatt Vi går nå snart". Halvtime senere ringer han. "Hei! Har vært med eksen jeg, nå skal jeg hjelpe broren min med noe. Hehe, ville du innom for en kjapp en? " Han sier rett ut at jeg kan leie rom hos han igjen, at han kan ha hundene der. At både meg og venninnen min kan leie rom!? Og så, nådestøtet på humøret mitt: "Hæ!? Er de andre to hundene dine også!? Trodde det var foreldrene dine sine!! Herregud, tre hunder og den situasjonen du er i...du kommer til å være singel for alltid!!!" :kjempesinna: "Ja, iallefall så lenge jeg driver på med deg." smeller jeg tilbake. "Ja du bør finne deg noe skikkelig... Men du, vi får snakkes!" :kjempesinna: AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!! FOR EN MÅTE Å SVINGE PÅ PÅ EN OG SAMME DAG DA FOR HELVETEEEE!?!?!??!?!!??!?! Drittmannsatansdritt..... Han bryr seg faktisk så lite om meg at han ikke har fått med seg at hundene er mine. Syke greier. Nei, nå må jeg hente venninnen min. FUCK IT ALL!!!! For alvorlig talt. Har han tenkt jeg skal leie et rom og sitte vegg i vegg og høre på når han høvler over nye damer fra byen? Eller gå forbi i morgenkåpen mens han sitter og er på dealeren med ei, stearinlys og biffmiddag? WHAT the FUCKING hell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er så forbanna emosjonell!!!! Meg og venninnen min hadde akkurat pratet ferdig om meg/hottie. At hun fikk et supergodt inntrykk av ham på dagen, men at hun også reagerte på den tankeløse bemerkningen om at begge hundene var mine. Jeg tok det nok mye tyngre enn jeg burde, og ære være mamma som plutselig er på Hottie sitt lag og som belyste situasjonen fra flere sider. Les: Fikk meg ut av fittehumøret Så der sto vi da, på badet, gikk inn og ut om hverandre og gjorde oss klar til å dra til hun andre superjenta mi, vi skulle ha biff og vin-kveld i anledning bursdagen til hun som bor hos meg Jeg rekker akkurat å fullføre setningen: "Nei altså, det er jo sånn mellom meg og Hottie. En evig dans mellom å gi og ta. Og jeg er jo fyrrig! Jeg VET jo jeg har et kraftig temperament... Så når meg og Hottie er ferdig å leke "stilleleken" noen dager nå og gir hverandre litt rom, så er jeg nok like blid igjen!" Venninnen min kaster et blikk på mobilen min som ligger og lyser intenst og blinkende på gulvet, ladeledningen stukket inn på siden og profilen på lydløs. "Hottie ringer" "Hehe hei du!" sier jeg og smiler.. "HEI!!!! Hva du gjør på?! " "Haha oj! Skal si du var "våken"!? Ehm, jeg er på vei ut dørene faktisk!" "Åja, hva du skal? :D " " *ler* Ehm nei jeg skal spise indrefilet med jentene og feire dagen til S!" "Ååååh da så..." "Ville du finne på noe kanskje..?" sier jeg og smiler lurt med både stemme og ansikt. "Hehe ja altså, jeg skal på trening nå snart, men er ferdig ca åtte, og da tenkte jeg om du ville komme ned en tur!" "Hehe jeg hører hva DU vil, din ramp!" "EEeeeeh hehe ja, jeg er jo litt sugen på det og da, for å være helt ærlig " "Hehe ja du ordner deg vel alltids du " sier jeg og er mild i stemmen. Ikke spydig eller kald, bare...nøytral. "HVA?! sier du jeg er BILLIG!?" kommer det ifra ham med snert i stemmen!!!! "Hehe nei!! Men du har vel alltids noen på lur..?" sier jeg fremdeles like nøytralt. Jeg biter meg i leppa av stolthet over å ikke prege samtalen i retning krangel. "Nei, jeg får heller dra hjem og hjelpe meg selv tror jeg..." "Ja okai det var jo trist det ble sånn på en så fin kveld som dette, men sånn går det når jeg skal kose meg med vin og jentene!" "Ååååh skal du drikke vin og!? Så kjekt!!! :D" Jeg måtte jeg nesten se meg selv i speilet litt og sjekke om jeg hadde en telefon inntil øret eller om jeg bare fant det på. "Eh hehe ja det er faktisk det!" Vi småpratet litt om valpene og sånn, før jeg rundet av samtalen med at jeg måtte gå. "Vi snakkes!" omtrent ropte han inn i telefonen. What?! Han har åpenbart ikke fått med seg at jeg var sint iallefall Nei det er rare greier det der med hottie.. I dag presterte han å ringe igjen. For å småprate. Om hund. Om han kunne få en av de som min hund skal ha ved neste løpetid. "Ja du kan jo bo hos meg så fyller vi huset med dachser!! HAHAHHAHAHA da blir naboene fornøyde HAHAHAHAHHAHAHAA!" Det er fjerde gangen han sier jeg skal bo der. Men nå var det ikke "leie hos meg". Nå var det "bo HOS meg". For all del. Skal ikke legge for mye i uttalen og valg av ord. Men det er for svarte fjerde gangen nå han sier det.... Måtte smile litt da jeg kjørte forbi leiligheten hans i sted. Der han skal bo fra i høst. Jeg kjører jo der hver dag...ser rett inn i stuen hans.. Syke tider. Syke syke tider indeed... Ser forresten kanskje ut til at valpen blir!!!!! Mamma kom nemlig med forslag til navn i dag. Det verste var at det passer perfekt. Jeg måtte le... Hun valgte, av alle navn i verden... ...det RP sin hund heter... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #127 Del Skrevet 19. juni 2010 ..det var uvant at Hottie ikke ringte midt på natten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 20. juni 2010 Ludvig "Ludde" Van Beethoven. Han ligger på fanget mitt med hodet på tastaturet, så å skrive er alt annet enn lett. Om han blir her? Aner ikke. Det kommer helt an på foreldrene mine, tror jeg. Altså, det gjør det jo uansett, men jeg har hengt meg sånn opp i at det kommer an på hva de sier at jeg ikke helt har kjent etter hva jeg føler selv. Men det jeg ser er at jeg henter energi i fra den lille fanten og plutselig både rydder og vasker uten å være døden nær før, etterpå og ikke minst underveis. Og det er mye verd uansett hvordan jeg vender og vrir på ting. Så nå er det husarbeid til den store gullmedaljen her... Og så er jeg så syyykt sulten Hva skjer med å være sykt sulten når man ser på badevekta at all sjokoladen, brusen, ostepopen og pizzaen en har spist etter at man ikke fikk tid til trening faktisk har blitt til kilo og man bestemmer seg for at nå er det for svarte søren meg nok!? AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHH!!!!! Helgen har vært et eneste stort etegilde, det er helt sykt. Satt hos venninnen min i går, med valpen på fanget, vin i glasset og filmen snurret...og dypt inni meg et sted lurte jeg på hvor Hottie var...hva han gjorde på...hvem han var med....om han tenkte på meg...og HVA han tenker når han tenker på meg... Om han tenker "fy faen for ei lettlurt høne", eller om han tenker varme tanker om meg...om han ikke vet selv hva han føler, eller om han vet det og kjemper i mot...eller om han ikke vil kjenne etter...eller om han ikke føler en dritt...om han har funnet ei han liker...eller om han kanskje, bare kanskje, syntes det var vanskelig å ikke ringe meg hele fredagskvelden, om det var med vilje, og at egentlig så savner han meg bittelitt.... Jeg grep etter mobilen. "1 ubesvart anrop - Hottie" Jeg kjente hjertet stoppet et lite sekund, før en bølge av varme spredte seg fra brystet, ut i armene, føttene, og en ørliten frysning krøp opp nakken min til hele reaksjonen festet seg som et stort smil over hele ansiktet. Venninnene mine så på meg som et spørsmålstegn. Jeg skulle faktisk akkurat til å gå å hente brus til alle, for etter all ostepopen var det litt drøyt å kvele nedpå med vin. Så jeg klemte bare mobilen i hånden mens jeg reiste meg sakte, og ruslet over stuegulvet mot kjøkkenet med en følelse av å være vektløs. Jeg kikket på displayet igjen. Han hadde ringt mens jeg satt og grublet. Jeg trykket "ring" og prøvde å få vekk sommerfuglen som flakset rundt i magen. "Hei! Hvor er du?" Jeg lo Han var DRIIIIIIIIIIIIITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! "Jeg er i byen!" Beep beep beep. ?!?!?!?!?!?!?!? What the fuck!? Hadde han virkelig lagt på?! Jeg sto og måpet mens jeg kikket på displayet. Men hadde han ikke snøvlet noe helt sykt? Jeg ringte opp igjen. "Om du la faktisk på?!" spurte jeg med is-stemmen min. "Hei! Hvor du er?" Han var HELT borte jo!!! "Fremdeles i byen!" sa jeg og lo. "Åja. Hva du gjør på?" "Vi sitter og drikker vin og koser oss!" "Åja." "Hvor er du? Hjemme og er driiita?" sa jeg og måtte smile over hvor mange talefeil han faktisk hadde der han snøvlet som svar "Jeg sitter hjemme og spiser DEN SISTE BIFFEN I HELE VERDEN!!!!" snøvlet han med trykk på slutten av setningen så kraftig at han omtrent må ha spyttet maten inn i telefonen "Hahahaha den siste biffen i hele verden faktisk! Ja okai men da må du kose deg!" "Du må kose deg du oooooog!" småsang han inn i telefonen, mens jeg hørte at han omtrent seig sammen på sofaen. "Og du?" sa jeg med litt streng stemme. "Ja?" "Gi faen i å legge på neste gang, ok? Sånn liker jeg ikke." "Okaaaaaiiiiiiiiiiiiiii" sang den snøvlete stemmen tilbake med samme tone som i sted da han sa jeg skulle kose meg Jeg sto med mobilen i den ene hånden og den andre inn i kjøleskapet, haken omtrent i gulvet. Venninnene mine satt fremdeles som to spørsmålstegn Jeg måtte smile. Han var drita....klokken TOLV!!!!! Hvis han har rukket å grille seg en forbanna biff innen klokken var tolv, så må han ha gått ifra de han var med sikkert...halv tolv?! Da jeg skulle legge meg til å sove et par timer senere sendte jeg en melding om at det måtte feile meg noe som fant ham sjarmerende når han var drukket fra sans og samling, og at jeg lo ennå av samtalen... På vei hjem fra venninnen min i dag fisket jeg opp mobilen igjen og trykket på ringeknappen. Kom han til å svare? Var han våken? Det tok to ring. "hei!" "åh hei du er våken!? Hvordan er formen?" "Formen er fin den, selvfølgelig" sa han med en stemme som bar preg av øøørlite fylleangst. "Hehe den er det ja! Haha okai...husker du at du ringte meg i går?" "Ehm...såvidt..." Han hørtes ut som om han ikke visste hvor han skulle gjøre av seg. "HEhe nei regnet ikke med det..hehe du altså..." "Ja men i går var det jo bare morsomt!!!!!! Vi satt på en flytebrygge med fadermeg toalett og bar og alt, kanongøy, satt der hele dagen!! I går var det jo bare gøy...." Jeg måtte smile. "Hehe ja ja for all del..." "Men du jeg er hos foreldrene mine nå.." "Åja så koselig! Jeg ringte egentlig bare fordi jeg lånte to filmer for to dager, men nå har vi sett begge. Så jeg lurte på om du kanskje ville låne de til i morgen? Sånn, hvis du ikke har sett dem?" "Eh nei det går bra, jeg må rydde og vaske i dag uansett. Det skal fotograferes i leiligheten i morgen...." "Åja så spennende! Du får ha lykke til da, så snakkes vi!" "Ja vi snakkes " Hm. Nei, det er sjeldent noe å bli klok på i den avdelingen der, gitt... Men jeg tar meg selv i å savne ham nå. Det er faktisk blitt en stund siden vi så hverandre sist... Men nå må jeg løpe. Venninnen min kommer en tur, vi skal spise kinamat på terassen :) Tror dette skal bli en bra sommer jeg !!! Ps: Og ja...jeg tar meg selv i å tenke øøøørlitegranne på Surferen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #129 Del Skrevet 21. juni 2010 Det slo meg plutselig at jeg aldri har sendt en melding til Hottie først om at jeg er småheit i humøret. Aldri. Eller jo, EN gang, og da lå Hottie og ventet til klokken to på natten, mens jeg sov over hos Tøffingen og ikke ofret Hottie en tanke.... Så den teller ikke Jeg stakk fingeren i jorda litt og tenkte at jeg må skjerpe meg. Når jeg går rundt og kribler i kroppen en hel dag, så er det rett og rimelig at jeg sier det til ham. Istedenfor å sitte hjemme og leke prektig, og sende meldinger om turer på stranden og film og middag, når det jeg EGENTLIG vil er å få beina vrengt bak ørene og henge meg fast i sengegjerdet "Jeg har lyst på deg i dag Må være solen " Leste igjennom meldingen tre ganger...og trykket send. Holdt pusten... Jaja. Nå var jeg iallefall ærlig! Det tok vel ca en time: "Hei. Er hjemme om en halvtime" !!! Åja, så vi kan legge inn bestillinger kan vi!? "Jeg skal snart hente venninnen min, men jeg kan kanskje komme ned en tur senere." "Jeg er her jeg" "Okai jeg gir en lyd" Jeg smilte. Det var jo ikke farlig det!! På vei tilbake fra byen med to gjensynsglade valper på gulvet fremme og en reisesliten venninne i pasasjersetet, krøp jeg til korset: "det er kanonkoselig å ha deg hjemme igjen, men..jeg har ikke fått vært med Hottie på en uke, og han er hjemme nå..så jeg stikker der en tur jeg." "åh supert, kos deg!" sa hun og smilte. Digg! Fisket opp mobilen: "Kommer ned en tur jeg Noe jeg skal ta med?" "Du kan hente en dollypizza om et kvarter Og vi trenger brus." Tyve minutter senere står jeg i stua hans med pizza og brus og måper. Leiligheten ser ikke ut... "Oj! Skulle ikke du ha fotografering i morgen?!" "eh jo..." "Men....her...du kan jo ikke få tatt bilder her, hottie.." "Nei jo jeg fikser det." "Har du fri i morgen?" "Nei, megler kommer tolv...men jeg fikser det." Jeg setter fra meg pizzaen på stuebordet, og to tomflasket braser i gulvet, og velter to til som står der. Han unngår blikket mitt og stirrer på tv'en mens han setter seg opp og trekker esken mot seg. "Ehm okai..." sier jeg og tenker jeg skal la tema ligge. De neste timene var absurde. Han som pleier å være en kåt gris var bare helt..koselig i humøret. Bare hele måten han pratet til meg på da vi spiste. Uvanlig mild og varm. Og spurte om jeg ville se den eller den filmen....han som bare pleier å velge og gi litt faen i hva jeg mener. Og midt i filmen kom plutselig beina hans snikende og la seg over fanget mitt.... !? Det gjør han ALDRI..... Vi er rare der. Intimsonene er kanonstrenge når det ikke er sex-tid. Jeg kjente en varme i magen og brystet jeg kjente igjen fra lørdagen, og la hånden min over beinet hans...strøk forsiktig et par kjærlige strøk, og satte meg godt til rette. Dette kjentes bare helt rett. Klokken halv ett kommer det et seeeigt gjesp fra siden. "Jeg må legge meg jeg..." "...uten sexen..?" "Ja nei jeg orker ikke det nå, er kjempesliten.." Jeg så på ham. Vi var bare stille. Jeg trakk pusten, og slapp ut det som hadde kvernet i bakhodet siden jeg kom: "Hottie..." Jeg la hånden min på låret hans, vi satt mot hverandre i sofaen. "Du har ikke kjangs til å få orden på leiligheten til i morgen...jeg kan komme i morgen å ta det for deg..." Han så på meg med et merkelig og ubestemmelig uttrykk. "Hør, det er lange dager når jeg ikke har jobb. Det går fint. Du er over ørene fullbooket med kunder, og du trenger å få solgt leiligheten. Det blir for dumt ut utsette det når de kommer i morgen. Jeg mener det... Kan jeg få lov å hjelpe deg?" Blikket var endret fra ubestemmelig til...resignasjon. "De kommer tolv....skal du komme her åtte da?" Jeg smilte ømt. "Hvis det er da du går på jobb, så kommer jeg da " "Ja du kan komme kvart på og altså, jeg går ca kvart over..." "Greit Sov godt, så snakkes vi i morgen " Han fulgte meg til døren... Det var et mildt blikk som fulgte meg ut i gangen mens døren sakte klikket igjen bak meg. I heisen måtte jeg smile til mitt eget speilbilde. "Hei Nina, det var lenge siden sist " sa jeg lavt til meg selv, og smilte enda mer med øynene enn jeg hadde gjort i utgangspunktet. "Det er godt å ha deg tilbake " Venninnen min fikk sjokk da jeg sto opp sammen med henne i dag, der hun listet seg rundt for å ikke vekke meg. En time senere sto jeg på døra hans, en vaskebøtte og mopp i den ene hånden, en veske med to trøtte valper i den andre. Klokken var kvart på åtte. DING DONG! Jeg ventet. Normalt sett står jeg ute og venter, men hoveddøren er åpen på dagen og jeg sto inne i blokka, like utenfor inngangsdøra hans. Jeg ventet litt mer. Sov han? Var han i dusjen? Jeg hørte tunge steg...døren ble låst opp... "Herregud hahahah har du sovet på sofaen siden i går!?" utbryter jeg og tripper morgenfresh inn i den kaotiske leiligheten. "Ehm NEI..." sier han bestemt og omtrent ramler oppi sofaen igjen. Jeg sier igjen, for det så ut som om han falt tilbake til der han hadde ligget i går, og klærne var de samme som fra kvelden før. "Hehe nei vel.." sier jeg og tråkker over tomgods, flasker, klær, treningssko, dressjakker og diverse poser og dritt. Han ser på meg, trøtt i trynet. Øynene faller på valpene, og han milner i blikket. "De er fine "sier han og smiler. "Ja de er nydelige " sier jeg og smiler tilbake. ---------------- resten følger, må løpe!! Fikk en telefon :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Her kommer resten: Han ser på meg, trøtt i trynet. Øynene faller på valpene, og han milner i blikket. "De er fine "sier han og smiler. "Ja de er nydelige " sier jeg og smiler tilbake. Vi står sånn og smiler til hverandre litt, før han snur og går inn på badet. Selv står jeg og lar blikket sveipe over leiligheten og lurer med ett på hvorfor i alle dager jeg tilbøy meg å rydde der... HerreGUD. Jeg sto med tomflaskene i hånden da han kom ut fra badet i arbeidsklærne sine. Jeg skvetter like mye hver gang. For all del, han er flott naken. Og han er flott i morgenkåpen sin. Og han er flott i bokser, treningstøy, tilog med i stilongsen sin Men når han står i svart dressbukse, skjorte og med voks i håret (istedenfor den utrolig løvetykke manken som sier "poff" når han har dusjet uten å gjøre noe med det) og ser på meg med de gnistrende blå øynene sine... ..så kjenner jeg det i magen altså!!! Dumme Hottie. "Ehm, jeg kommer tolv jeg! Vi sees da! Her er nøklene til søppeldunkene ute...og til leiligheten. Eh...hvor skal du?" Han så spørrende på meg der jeg tok imot nøklene, dyttet valpene ned i vesken igjen og tok på skoene. "Jeg skal kjøpe søppelsekker. Noe sier meg at du ikke har..?" "eeeeh nei...men..eh okai. Men da er sikkert ikke jeg her når du kommer tilbake altså!" Jeg smilte. "Okai, da snakkes vi senere " Jeg smalt døren akkurat passe hardt bak meg etter å ha kastet et lite smil til ham med øynene. Jeg smilte for meg selv ned trappetrinnene... Dette var koselig. Og han virket..varm. Varm og snill i dag og. Jeg var vel innerst inne litt redd for at han skulle ha fått panikk iløpet av natten. Føle seg presset, innvadert, at jeg ikke "kjente min besøkstid" som han så treffelig sa den ene gangen vi renset luften. Men nei...dette var bare helt naturlig og avslappet. Leiligheten hadde en merkelig stillhet over seg da jeg kom tilbake, og det slo meg plutselig at det var første gangen jeg var alene i leiligheten på DEN måten. Han hadde stukket og hentet pizza noen ganger tidligere, men denne følelsen var ny... Meg og Hottie sin leilighet alene i mange timer. Jeg følte meg med ett litt nærmere denne mystiske mannen som sender så mange motstridende signaler at det er til å bli sprø av. Jeg begynte i den ene enden og jobbet meg gjennom hele forbanna leiligheten. Eller...Jeg begynte på toppen og jobbet meg nedover Plutselig ringte telefonen, og jeg skvatt over at klokken allerede var halv ti. "Hei! Er du i rute?" Jeg lo. "Haha ja rute og rute du, dette tar jo flatt av! Men det går rette veien iallefall!" "Ja okai. Du, jeg skulle bare si, du må bare ta de pizzastykkene fra i går altså. Bare forsyn deg med det du finner i kjøleskapet." "Ja okai, takk, jeg tar nok et stykke da!" "Du kan ta alle!!" ?! Haha jeg måtte le! Han som er så dustete eiesyk av og til... Jeg vet han tuller mye, men i dag var det liksom ikke tull engang. Bare...vanlig kommunikasjon! Ikke Hottie-tull. "Du bare varmer ovnen på hundre grader ca...da blir ikke stykkene helt sånn steinharde. Det er iallefall det JEG pleier å gjøre..." Jeg hørte på stemmen hans at han plutselig innså at han ringte meg fra jobb for å fortelle meg hvordan jeg varmer pizzastykker. "Ehm men du vi snakkes! Jeg ser deg ca tolv! Da kommer megler!" "Okai! Ha det fint på jobb så lenge!" Jeg sto med mobilen i hånda og smilte for meg selv... Hvor kom denne varmen og omtanken ifra? Dette var da ikke likt den Hottie jeg har blitt kjent med? Dette minnet meg mer om den Hottie som helt uprovosert tilbøy seg å kjøre venninnen min til sentrum og dro opp til meg igjen for en ekstratur for å hente henne... Jeg kikket rundt meg og sukket dypt. Da klokken var halv tolv sto jeg med hodet under senga hans, svett og jævlig, og slang rundt på en støvsuger som hylte om nåde og ville heller dø enn å støvsuge under Hottie sin seng. "BØ!!!!!" :hår: Den sniken sto rett bak meg!!! Jeg skvatt noe så inn i heeelvete Han spurte umiddelbart etter hvor valpene var. "Under sofaen. De er redde for støvsugeren!" sa jeg og smilte, tørket noen usexy svetteperler fra pannen og kostet av en hybelkanin som krøp oppover leggen min. Jeg støvsuget ferdig og gikk inn i stua. Hottie så...litt sjokkert ut. I gangen sto syv, jeg sier SYV sorte søppelsekker fulle av panteflasker. Det sto TRE meterhøye tårn med pizzaesker. Det var skiftet på sengen, og i vaskemaskinen rullet det brukte rundt i full fart. I boden var dressbuksene hans hengt opp fint på tørkestativet, tørkestativet som frem til i dag var godt gjemt under ca to av de totalt tre metrene med esker. Alle vinduskarmene var tørket av. Bordene var ikke fulle av flekker og dritt lengre, og kjøkkenet var strøkent. Tilogmed skapdørene var rene... For ikke å snakke om badet. Det var RENT. Hottie sto bare midt i stua og så helt..fisk på land, ut. "Eh..hvor er buksene i vaskemaskinen?" Jeg lo. "Hehe de er i boden!" "i BODEN!?!?" han tok noen raske steg rundt hjørnet og røsket opp døra. "Herregud det går jo an å gå inn her jo!!" Å si at jeg nøt synet av en forfjamset Hottie er å underdrive. Jeg elsket det! Han virret rundt i leiligheten og tok inn over seg sjokket over hvordan det EGENTLIG så ut når alt i TV-benken ikke var dekket av et tykt TYKT lag støv, og stoppet til slutt opp i gangen. I marerittet. Alle posene, eskene... Jeg sto i døra til badet og så på ham, armene i kors, lente meg inntil karmen... "Det er sykt..ikke sant..?" sa jeg rolig. Det var nesten vondt å se på. Jeg vil ikke si at han var gråten nær, det er å ta for hardt i. Ikke hadde han en tåre i øyenkroken engang. Men mannen var i sjokk. Totalt sjokk, vantro, skam...det steig en eim av pinlig stemning opp fra ham, en energi så tykk at jeg følte jeg kunne tatt på auraen hans en meter unna. "...dette er jo faktisk helt..." "..jævlig?" fullførte jeg med en mild og varm stemme. "...ja...fy faen....var det så ille altså?" "Ja vennen...det er derfor jeg prøver å rydde når jeg er her... Så dette var, for å være helt ærlig, like mye for min egen del. Det har vært ubehagelig rett og slett." Han møtte ikke blikket mitt, men løftet et par poser og gikk mot døra. "Kan du være så snill å hjelpe meg til butikken med tre poser, så tar jeg fire? Så panter jeg dem jeg....så...så tar du pappen..?" Stakar. Han var jo helt... Han hadde en fure i pannen jeg aldri har sett før. Jeg hørte ham mumle halvveis til meg og halvveis til seg selv ned trappene om at han ikke husket sist han pantet flasker, og at det hadde blitt for lenge siden, og at dette var ille.. Jeg lot ham mumle i fred og gikk bak ham, to poser i den ene hånden og en i den andre. Da megleren kom satte jeg meg på terrassen med valpene, og ventet spent. Jeg ville ikke gå, for jeg var sliten, svett, og ikke ferdig. I tillegg trengte jeg mat, og de to stykkene pizza sto ennå i kjøleskapet og hånte meg. SULTEEEEN!!! "Gikk det bra..?" spurte jeg forsiktig da megler gikk. "Både ja og nei! Hun sa at vi får...jeg får ca ******** for leiligheten. Ikke så mye jeg hadde håpet på, så jeg vil sjekke med et firma til." Hehe... Jeg hørte deg nok Hottie. Det sneik seg inn et "vi" til der gikk. Det har vært en del av dem i det siste.. De neste fem minuttene var et merkelig skue. Hottie pratet om lønnen sin, om hvordan han skulle be om forhøyelse (jeg som sa "du må spørre for å få!), om den andre leiligheten, hvor fint det var blitt da jeg ryddet, og... "Du må bare bli her altså! Bare...dille rundt. Se tv! Kose deg. Spise litt, har du spist? Du kan ta all pizzaen altså. Og hundene, de kan du jo lufte i parken rett der borte, den er jo kanonkoselig! Og så kan du bare komme tilbake og slappe av i sofaen og bare henge her til jeg kommer tilbake! Eh...skal vi grille klokken fire?" !? "Eh tusen takk, men jeg har en avtale halv fem jeg..." Han satt i sofaen og så på meg. "Åh okay.." "Men i morgen kanskje?" fortet jeg meg å si. Jeg kom på jeg har sagt nei hele uken! "Eh i morgen? Ehm..kanskje...jeg må se. Jeg må sjekke. Jeg kan jo gi en lyd! Men i dag skal jeg kanskje trene, men jeg vet ikke, venter på beskjed fra treneren." Jeg måtte kvele et kjempeglis. Hva var dette for et "display"!? "Men jeg skal jo ikke være opptatt hele kvelden. Jeg kan jo komme hit en tur etterpå..?" "Ja okay jeg skal høre med treneren jeg, og så kan jeg jo bare ringe deg! Jeg må gå nå. Men vi snakkes da!" Han gikk mot døren. Plutselig snudde han seg brått. "Men da er du kanskje ikke her når jeg kommer tilbake da?!" "Nei, eller, jeg vet ikke!" sa jeg og smilte tilbake, en valp i hver hånd. "Nei okay men jeg ringer!" Han løp ut dørene og jeg sto i lettere sjokk tilbake. Hva skjer med Hottie?!?! Da klokken var blitt halv tre var jeg endelig ute av dørene. Alt var rent, ryddig, og det luktet deilig nyvasket i alle rom. Jeg låste døren og smilte til dørskiltet hans, og ruslet ned trappen... Jeg hadde nøkler. Hihi!!! Klokken var ett minutt over fire da telefonen ringte: "Hei! Er du hjemme hos meg ennå!?" "Hehe nei.." "Ånei. Tenke kanskje vi rakk å grille... Men jeg fikk høyere lønn!" !? Haha her går det unna! Fem minutter etterpå satt jeg med mobilen i hånda og smilte helt rundt... Han fikk SJOKK da han kom inn dørene. Han hadde meg på telefonen til han kom seg hjem. "Vasket du gulvene og du!?" "Åh badet lukter jo DIGG. SHIT her var det fint?!" "OJ har du brettet alle de rene klærne!?" Han køddet litt med at nå kunne han jo ha dater i leiligheten igjen, men istedenfor å la meg få den ugne følelsen som han ofte lar meg "kose meg med", trakk han kommentarene og vitsene sine tilbake omtrent samtidig som han sa dem, og la til "haha huff nå er jeg stygg med deg!!! TUSEN tusen takk!", stemmen hans trillet av glede :D Han ville være med meg i kveld..."i verste fall er jeg ferdig på trening halv ni!! Jeg ringer!" Det var da voldsomt så han skulle ringe da... Så nå sitter jeg her. Nydusja og sminket, og tar meg selv i å være ørlite redd for at han ikke vil være med meg likevel.... ..for avlyser han i dag så blir jeg skuffa... ..jeg vil være med glade Hottie i den rene leiligheten og se på gulv, vasker og dusjer og møbler til den nye leiligheten hans... .....................og så lurer jeg helt sykt masse på om det vil merkes på sexen at han er glad for at jeg hjalp ham i dag...for gjør det det....da.... ..da må det jo være noe..? Endret 21. juni 2010 av ~Enra~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foods of Norway Skrevet 21. juni 2010 #131 Del Skrevet 21. juni 2010 Åååååh, vil ha fortsettelsen NO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 21. juni 2010 Åååååh, vil ha fortsettelsen NO Nytt innlegg i den siste dobbelposten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 21. juni 2010 #133 Del Skrevet 21. juni 2010 Så herlig det må være, med en ydmyk Hottie. Spent på hvordan det er i kveld Du lever er hektisk liv, med mye spenning og liv. Håper du nyter det, selv om det nok er i overkant slitsomt av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #134 Del Skrevet 22. juni 2010 Om det er fordi jeg forutseer det eller om jeg bare har sykt sterk intuisjon det skjer, det vet jeg ikke. Men selvfølgelig avlyste han. En side i meg var enig. Jeg var trøtt, sliten, sleit med å komme meg opp fra sofaen... Å rydde og vaske leiligheten hans hadde tappet meg helt for krefter. Men en annen side i meg hadde gledet meg til å se ham, være nær, småprate...kanskje tilogmed... ? Han skulle gi en lyd etter trening. "Er det greit vi tar det i morgen? Kjenner jeg er sliten og småsur" ..............sukk....... Okai, på den ene siden er det en forbedring at han sier det, enn at jeg kommer ned dit og han føler seg innvadert, er drit i utstrålingen og jeg får det slengt i trynet noen uker senere at jeg ikke "kjenner min besøkstid". Fokk åff. Men på den andre...klart jeg ble skuffet.... Jeg svarte at jeg egentlig var enig, for jeg var utrolig sliten selv, og at han måtte kose seg. Men.. Noe i meg fikk litt noia. Var det kanskje ikke spøk det med at han kunne ha en date i kveld likevel nå som det var så rent og fint? Avlyste han meg fordi noen mer spennende hadde kunnet likevel? Paranoia spiste meg opp fra innsiden, og da meg og venninnen min skulle dra for å leie film svingte jeg bilen innom Hottie. Han bor jo tross alt på veien... Jeg sto foran døra og fisket opp mobilen. "Hei! Jeg tenkte jeg kunne komme opp med nøklene dine, du likte jo ikke at jeg har dem Jeg kunne jo komme og spionere på deg.. " "Ja okai?" "Ja jeg står her nå " "Ja kan du ikke bare komme opp da?" "Eh jo, men jeg tenkte å gi deg en liten heads up på at jeg kom, ikke bare dukke opp i leiligheten din liksom!" "Hahaha du kommer her for å sjekke om jeg har noen her du!!" .......jaaaaaaaaaaaaa.....men gi nå faen i å les meg så bra da... Jeg rødmet. "Herregud du er så teit!" jeg låste meg inn. "Nei det er jeg ikke! Du skal faktisk komme her og se at jeg ikke har ei dame i leiligheten du!!" !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg snudde i døra nede i gangen. "Nei fokk off, nå blir jeg sur her! Jeg er glemsom og ville ikke drite meg ut med å glemme dem i morgen, men når du holder på sånn så drit i, du kan få de når du får de!" bjeffet jeg tilbake, rødmen brennende i kinnene. Jeg ville ikke opp dit når han skulle ha den selvgode holdningen sin!!!! "Du, skjerp deg, kom opp da, du er jo her!" "Ja men hold kjeft da!" sa jeg og la på. Jeg stirret på døra hans et sekund før jeg låste meg inn. Det var jo ikke sånn det skulle bli. Jeg gikk inn i stua. Der satt han i sofaen, det ene beinet slengt oppå det andre, kun iført en bokser, halvspist grillmat på bordet, og et stooort glis i trynet: "Hahahaha du skulle sjekke meg du! Fy faen du er psycho!" Der svartnet det. Psycho, faktisk. Her hadde jeg vasket i mange mange mange timer, blodslitt for ham, av kjærlighet, omtanke, fordi jeg er glad i ham. Så går jeg og gleder meg til å se ham, og når det avlyses så kjenner jeg at jeg ville se ham likevel. Om ikke hele kvelden, så komme inn i den rene leiligheten, kanskje få et smil, et takk, hva som helst. Bare en følelse av å ikke...faen, det var ikke fordi jeg ville ha noe igjen jeg gjorde det. Men jeg ville bare se om han var glad, om han... Jeg kjente luften gikk ut av meg. "Åh fuck off, Hottie, du er så forbanna dust..." "Nei! Du kom hit for å sjekke!! Hun står i boden Jeg har gjemt henne der " han så på meg og gliste. "I boden ja? Du kan jo ha to der nå. Tre faktisk. Fem, om du dytter litt." Han så på meg og smilte. "Ja det er jo plass til alle damene mine der inne nå " Jeg sukket. "Var det ikke deilig å komme hjem her i dag?" "Jo det var knall. Fotografen kommer i morgen klokken ni, så jeg bare finpusser i morgentidlig" Jeg kikket rundt meg. Finpusse? Hva faen vet han om å finpusse. Det var renere der inne enn det har vært siden han flyttet inn, GARANTERT. "Okay, men jeg må stikke, venninnen min sitter i bilen og vi skal levere filmene." "Hehe du er så psycho..." "Slutt å kall meg det!!!" bjeffet jeg mens jeg pekte på ham med en sint finger. "Så slutt å føl deg så truffet!!!" sa han og satte øynene i meg. "Åh drit i, jeg er trøtt, sliten, og vil bare hjem og sove og se film, gi faen Hottie. Hadet". "Hadet..." "Og det ble fint med teppe i gangen. " ropte jeg inn da jeg smalt igjen døra. HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Jeg ulmet da jeg satte meg i bilen. Dette ble bare HELT forbanna feil. Greit, deler av det var min skyld, men jeg var i utgangspunktet skuffet. Helvetes møkkaHottie.... Vi endte opp med begge vampyrfjortisfilmene, brus og en HAUG smågodt. Sykt praktisk å ha en bestevenninne boende hos seg når man er guttesur. Jeg prøvde å ignorere sinnet som bygget seg opp på innsiden, tankene jeg undertrykket og følelsene jeg la lokk på. Men til slutt ble det en tekstmelding ut av det : "Jeg må slutte å være spontan med deg, jeg, du trekker bare i meg da. Faen altså, blir helt satt ut! Du finner ALLTID noe du vrir på!! Jeg blir gal.. Nei huff, i morgen skal jeg sende deg døde roser på jobb...!" Jeg trampet oppi senga og trakk dynen godt rundt meg, stappet en munnfull godteri i kjeften og brummet. Venninnen min lo. "Bra du sier ifra Nina!" Oppdaterte kjapt statusen min til at jeg tok en ibux og satte en strek over dagen, og satte meg til å se film. Fem minutter ut i filmen kjente jeg en dragning mot mobilen...fisket den opp...inn på facebook... "1 personlig melding fra Hottie" !? "Må du ikke være så hårsår du " Det var alt. Hva faen? Jeg vet jo at det på hans dustete måte er et slags unnskyld, men...jeg er ferdig med å holde inne hva jeg føler. Så jeg svarte tilbake at jo, når det gjaldt han så var jeg spesielt hårsår. At jeg hadde vondt i hoftene mine, var sliten og trøtt, og spesielt kort i lunta da... Og at det burde han forstå, som har sine egne plager som av og til slår ham ut. Men at nå skulle jeg se film, spise godteri, og bare være sur, og så var alt fint igjen i morgen. "ok" var svaret jeg fikk. Jeg ristet på hodet.. "du og de der ok'ene dine... Huff mannfolk. Sov godt, håper jeg ikke gjorde det dårlige humøret ditt verre. Jeg mener aldri noe vondt... Klem klem" Logget av og fokuserte på den sexy vampyren som peilet seg inn på hovedrollejenta. Kunne plutselig forstå hvorfor Twilight-serien har blitt poppis, jeg følte meg helt sykt fjorten igjen ..og så var jeg ørlite misunnelig på Bella som hadde en som var så gjensidig interessert..... Dustehottie.... Jeg sovnet, og drømte at jeg kranglet med Hottie så busta føyk. Det var en ny drøm. Ikke alle disse...jentene. Så da jeg våknet med valpene klokka åtte, sendte jeg en morgenmelding og sa at søvn fikser alt, at han måtte ha lykke til med fotografen, og at in the end så handlet det om hvor mye de som kjøper den ønsker leiligheten, og ikke hvor mye megler sier den skal koste. Jeg sovnet med mobilen i hånda.... Klokken elleve våknet jeg til lyden av to valper som forsøkte å rive av hverandre ørene, og kom frem til at å mate dem litt kanskje ville være en bra plan. Jeg måtte flire litt da jeg så at mobilen var limt til hånden enda. Er det mulig å bli mer avhengig!? Jeg flippet den opp. "1 ubesvart anrop - Hottie" !??!?!? Oj!! Jeg hadde faktisk ligget med mobilen i hånda og hatt et anrop fra Hottie Ringte opp igjen men ingen svar... Jaja. Nå sitter jeg her. Håret til alle kanter, sliten, trøtt, poser under øynene...og sulten. Lurer på om jeg skal hive hundene i bilen og stikke og ta sol. Det hjelper alltid på alt... For i dag er jeg rett og slett PADDEflat. Sukk. Okay, underbevisstheten, jeg skal si det. Det er noe som presser på innsiden og det må bare ut... Greit!!!!! Jeg har følelser for Hottie. Sterke følelser. Og jeg vet ikke helt hvor de kommer fra, hvor dypt de stikker, om de kommer til å vare, hva type følelser det er, om jeg kan stole på dem eller om de vil forsvinne, om det er vennskap, sjalusi, forelskelse, kjærlighet...aner ikke! Men om han hadde kommet med ei dame på armen nå så hadde jeg blitt sykt lei meg. Jeg vet ikke hvor det kommer fra, men jeg ser for meg at vi kunne fått et fint liv... Et liv der vi kunne kost oss sammen, hvor jeg kunne fått være den sterke husmoren som har kontroll på ting, som ikke får husmorautoriteten sin utfordret og trampet på hele tiden sånn som med de andre jeg har vært sammen med. Men hvor jeg kunne fått være hun som fikser opp og steller, tar ansvar for hus og hjem og barn og hunder og alt sammen...mens han kunne vært den pengefornuftige mannen som tar seg av alt det økonomiske, som er selvstendig nok i seg selv til å ikke daue på seg de dagene jeg trenger å trekke meg unna... Jeg har lyst å kunne se ham i øynene og gi ham en klem akkurat når jeg vil. Ikke....ikke sitte på sofa-enden og smugtitte på ham i sidesynet og undertrykke bølgen av varme som bruser gjennom kroppen når jeg ser den nydelige profilen hans...den vakre nesen som lar leppene komplimentere seg perfekt der de alltid ser ut som om de er klar til å kysse, den lille vippen på overleppen som jeg har så sykt lyst å legge mellom mine lepper og kysse ømt ømt mens jeg holder hendene i det deilige tykke håret hans...tre-dagersskjegget som fremhever den kraftige kjeven hans, smilerynkene som hele tiden ligger på lur langs øynene, de isblå øynene som gnistrer når han smiler...de lange mørke øyenvippene...det seriøse blikket, uttrykket hans, der han ni-stirrer på det som skjer på tv...enten det er dokumentarer, repotasjer eller seriøse intervjuer... Nei, faen heller. Jeg er strung out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 22. juni 2010 En gang..i den gamle dagboken...så var jeg så hjertefortvilet at jeg ikke klarte å puste uten at det gjorde vondt. Jeg er ikke der nå. Ikke...ikke ennå... Men den gangen sendte ei av mine faste lesere meg en sang på personlig melding, og den passer så utrolig godt denne gangen også. Hun var en fantastisk leser å ha, hun var liksom alltid der, med råd, tanker og følelser hun satt med. Jeg setter sånn pris på dere som legger spor, det må dere vite!! Så jeg hørte akkurat på den sangen nå... ..og den har vel sjeldent passet bedre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har gått i sirup i hele dag. Hodeverk fra langt inni ryggmargen. Alle tanker glipper, alt bare kaos... Reaksjonen kom da jeg sto i dusjen. Sorgen...fra så langt inni sjelen at jeg hikstet "au" og holdt meg for brystet mens jeg sakte sklei ned langs veggen og satte meg i fosterstilling på gulvet, vannet rant over meg som sommerregn... Sorg som jeg har trykket så langt inn i sjelen at det gjorde fysisk vondt da jeg hentet den ut... M. Og alt som gikk galt. Alle drømmene mine som falt i grus. Alt jeg jobbet for som bare rant mellom fingrene mine.. Hagen min, huset mitt... At jeg ikke er der jeg hadde tenkt. At jeg føler at... Jeg vet ikke hva jeg føler. Bare smerte. Så jeg satt der i dusjen og hikstet og hulket i nesten en time. Det er langt mellom de øktene... Jeg presser det heller vekk. Men jeg forstår jo selv at jeg må, for å komme videre. Stakar valpene lå inntil hverandre og så på meg gjennom glasset i dusjen. De så så snille ut...så jeg hadde heller bare øynene igjen. Bare meg og gråten. Etterpå følte jeg en slags..rolig tomhet inni meg. Det var liksom stille litt. Det var da jeg kjente det. Hvor SYKT sulten jeg var. Klokken var nesten fire, og jeg hadde ikke spist noenting. Hadde vi egentlig avtalt å spise sammen i dag? Eller hang den avtalen bare som en setning i luften? Jeg fant frem mobilen. "Vurderer en grandis, men gidder ikke det hvis vi skulle spise fire. Er du lei grillmat så kan jeg lage fajitas?" I samme øyeblikk peip mobilen. Det var søsteren min...hun som alltid er oppdatert på Hottiesituasjonen. "Jeg synes du bør holde avstand litt nå, la han få litt ro når han er så emosjonelt ustabil. Han vet jo ikke hva han vil! Ikke slit deg ut på det vennen " Jeg måtte le. "Der kom du ett par sekunder for sent med et godt råd, storesøss! Sendte akkurat en melding.. Jeg får se hvordan han er i humøret i dag, og ta det derfra. Men er han vrang.. Så må jeg nesten trekke meg unna litt." Like over fire sjekket jeg på facebook. Joda...ny status på Hottie. Var visst fotballtrening. Lunten min er jo så sykt kort på Hottie, så jeg reagerte umiddelbart med å få en fure i pannen. "Han gidder garantert ikke svare nå. Tenker bare fuck it, det passer ikke, så hun får spise hva hun vil for min del". Innen tanken var tenkt ferdig... "Hottie ringer" "Hei!" "Halloooo....." Jeg måtte le. Han hadde koseligbarnslig stemme. "Haha hallooo faktisk!" "Jaaa...DU!" Jeg skvatt litt, plutselig var han seriøs i stemmen sin igjen. "Jeg skal på trening jeg!" Jeg prøvde å høres naturlig ut. "Åh åja, men da rekker du ikke mat nå Hehe jeg følger jo ikke med vet du..kom ikke på at det var trening idag!" "Nei men det pleier å være mandager, men så ble det i dag. Altså, på mandagene er med jobben. Men nå er det laget mitt..." Han hørtes faktisk lei seg ut over at det ikke ble middag. "Ja men da spiser jeg bare grandien jeg da " "Bildene ble bra " "Ja de ble det ja? Skal jo godt gjøres å ta stygge bilder av leiligheten din da Den ER jo fin!" "Ja altså jeg har ikke sett dem, men hun sa det kom til å bli bra.." "Men så bra! Da er jo alt i rute da " "Ja...shit jeg er sliten nå.." "Sliten? Ja nå har jo ikke jeg vært på jobb, men for å være helt ærlig er jeg rimelig sliten selv i dag!" "Ja jeg var så dum vet du, satte meg til å se en film, den sluttet jo aldri..har du sett den? Greven av Monte Cristo? Den var bra " "Nei har ikke sett den.. oj shit, nå kommer valpene løpende her!" "Ja oki vi snakkes!" "Hade!" Hm. Litt deilig egentlig. At....jeg kan være sur. Sint. Irritert. Og SI det. Og så lar vi det ligge dagen etterpå.. Ingen diskusjoner eller mas.. Og at han ringer meg dagen etterpå og er like blid som alltid, forteller meg at noe har skjedd i dynamikken vår. Tidligere ville han ikke tatt kontakt på mange mange dager.. Det er som om han er tryggere nå. Og jeg på ham, ikke minst... Men sjebnen er rar. I det øyeblikk jeg satt og skrev om gråten og sorgen i dusjen.. ..så tikket det inn en melding fra M. Vi melder aldri lengre... "Hei. Jeg sender deg skilsmissepapirer som jeg trenger at du signerer på. Vi har vært seprarert ett år nå, så nå kan vi skilles... Du og vitnene dine signerer og returnerer." De som tror på tilfeldigheter..hah. Vel. Litt tung dag. Kanskje jeg bare burde bli hjemme og kjenne litt på ting. Men samtidig.. Jeg savner Hottie noe enormt. Jeg trenger nærheten nå, det har bygget seg opp enormt mye inni meg nå. Forskjellige behov...lengsler. Årh den som kunne spåååå fremtideeeen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 22. juni 2010 Frysning-vakker... Fikk melding av Hottie. Han er barnevakt... Jeg trenger ikke å vite om alle de koselige sidene hans Det hadde vært så mye lettere om han var hundre prosent drittsekk.... Drittfaen som begynte å sette igang følelser i meg og ikke kan stå for det!!!!!! HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sæzzy Skrevet 22. juni 2010 #138 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei hei! Ja, visst skal du få en fin sommer. Må si meg veldig enig med søsteren din. Så utrolig lett for oss jenter og og rive så med når vi oppdager at vi får følelser. Ikke lett og holde de inne, det er sikkert. Han er en merkelig en denne Hottie, men en dag håper og tror jeg du forstår deg mer på han, og hvem vet... det er vel ikke så sikkert han er så sikker på deg heller? Når det er sagt ville jeg absolutt ikke vist ovenfor en som Hottie at han hadde grunn til å være så sikker på meg (tror jeg da - litt vanskelig siden han er så vinglete, for innerst inne tror jeg han vil ha en varm, snill og øm kvinne i sitt liv). Jeg ville i hvertfall ligget litt lavt i terrenget mtp hans humør. Allikevel skal ikke ting bare gå på hans premisser, men det ser jeg du er klar over. Drømmer i grus... Det er som regel vondt at de drømmene man har hatt gikk i grus selvsagt. Bra du får det ut. Man må jo ha det ut. Klart slikt gjør vondt, men den dagen du virkelig finner den rette, forstår du nok hvorfor drømmene gikk i grus. Virker som du begynner å komme til deg selv igjen, og et skritt fremover er jo bedre enn et skritt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei hei! Ja, visst skal du få en fin sommer. Må si meg veldig enig med søsteren din. Så utrolig lett for oss jenter og og rive så med når vi oppdager at vi får følelser. Ikke lett og holde de inne, det er sikkert. Han er en merkelig en denne Hottie, men en dag håper og tror jeg du forstår deg mer på han, og hvem vet... det er vel ikke så sikkert han er så sikker på deg heller? Når det er sagt ville jeg absolutt ikke vist ovenfor en som Hottie at han hadde grunn til å være så sikker på meg (tror jeg da - litt vanskelig siden han er så vinglete, for innerst inne tror jeg han vil ha en varm, snill og øm kvinne i sitt liv). Jeg ville i hvertfall ligget litt lavt i terrenget mtp hans humør. Allikevel skal ikke ting bare gå på hans premisser, men det ser jeg du er klar over. Drømmer i grus... Det er som regel vondt at de drømmene man har hatt gikk i grus selvsagt. Bra du får det ut. Man må jo ha det ut. Klart slikt gjør vondt, men den dagen du virkelig finner den rette, forstår du nok hvorfor drømmene gikk i grus. Virker som du begynner å komme til deg selv igjen, og et skritt fremover er jo bedre enn et skritt tilbake! Takk...denne varmet helt vanvittig i dag. Nei...dynen neste! Satser på at det er bedre i morgen Ps: Enig i alt du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. juni 2010 #140 Del Skrevet 22. juni 2010 Håper du våkner i morgen med ny energi. Skjønner dagen ble tung, men sett fra en positiv side kan det kanskje ikke bli særlig mye verre? Og da kan det jo bare gå en vei Sender deg en stor Kos deg med valpene så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå