Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I starten av sangen, så har jo ikke Didrik noe å 'gjemme' stemmen sin bak. Kun stemmen hans som høres liksom. Man hørte jo at det var litt småsurt og skjelvent, men synes han klarte seg bra jeg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Det er ikke bare hos meg KG er helt /&$#=% altså?

Jeg er imponert over lyssetting og scenearrangement, eller hva jeg skal kalle det. Den skifter jo fullstendig karakter for hver sang.

Jeg synes egentlig det er greit at de har kuttet de lange presentasjonene, de skal jo bli ferdige i kveld også. Var det kanskje slike presentasjoner i semifinalene?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er musikken live eller singback? Det må være vanskkelig å spille saks eller fiolin samtidig med inappropriate moves :ler:

Skrevet

Kypros sin sang er så søt!

Skrevet

Bosnia er bra!!

Gjest Dallandra
Skrevet

Jepp, det er singback siden '99, samme år var det ikke lenger obligatorisk med orkester *sjekket wikipedia*

Gjest Huffsa
Skrevet

Er musikken live eller singback? Det må være vanskkelig å spille saks eller fiolin samtidig med inappropriate moves :ler:

Ingen av gitarene, fiolinene eller andre ting er koblet opp til noe i hvertfall :ler: Gitaren spiller superhøyt langt unna en mikrofon og uten å være koblet til noe.

Gjest Dallandra
Skrevet

Med andre ord så er det et himla dyrt karaokeparty. :fnise:

Gjest loveli
Skrevet

"gutten med stemmen som får voksne menn til å gråte og unge jenter til å rødme" :ler:

Jaja. Første gang jeg har hørt den faktisk, grei nok men litt surt. Er jo grand prix, skal være sånn hehe..

HAHA! Var det DET han sa? Jeg synes han sa at han fikk unge jenter til å "renne".., og jeg syntes den var jævelig drøy!

Skrevet (endret)

Bosnia var veldig bra - syns den var bedre nå enn i semifinalen!

Og nå.. Belgia! *smelte*

Endret av ninuska_
Skrevet

Belgias svar på Alejandro Fuentes?

Skrevet

Må bare tilføye at.. jeg tror Norge faller ut fra nå av. Det er mange gode vokalister med her! *smelte mer*

Gjest lolita___
Skrevet

elsker stemmen til belgia james blunt<3

Skrevet

Liker belgia sin sang!!

Gjest Dallandra
Skrevet

Jammen han har jo glemt resten av boybandet sitt. La ham komme tilbake om ti år.

Skrevet

Belgia... pretty but boring....

Skrevet

Så sjarmis han fra Belgia var da! En liten fnis før refrenget, og så en "come on oslo". Selvsikkert og søtt :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...