Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror nok også Tyskland vinner.

Videoannonse
Annonse
Gjest lolita___
Skrevet (endret)

Armenia kom vel videre?

OVO JE BALKAN COME ON!!!

Helt enig! Veldig kul låt og for en lekker lekker lekker mann..... :hjerter:

LOVE!

Tror nesten hele salen vil ha den gutten......både menn og kvinner :ler:

Tore

Jepp Armenia er vidre:)

Ja han er bare så nydelig skjønn:)

Vi snx på Lørdag da søtis :klem: Gleder meg :kul:

Ps:Du virker som en sikkelig kul person :skaal:

Endret av lolita___
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jepp Armenia er vidre:)

Ja han er bare så nydelig skjønn:)

Vi snx på Lørdag da søtis :klem: Gleder meg :kul:

Ps:Du virker som en sikkelig kul person :skaal:

Kul og kul...vet ikke det.

Ja vi snakkes på lørdag på KG's big Eurosong Evening.

17.mai og julekvelden på en gang dette her.

Morro å snakke med deg også.....du er GP-venninna mi her på KG nå...

....bare så du vet det!! :klemmer::klemmer:

Gjest scorpius
Skrevet

Hmmmm... Vet egentlig ikke helt hvorfor, men jeg liker sangen til Ukraina

veldig godt :)

Gjest Trajan
Skrevet

Jeg tror Tyskland vinner

om Norge får 2 poeng da har de fått 1 poeng for mye

Skrevet

Jeg digget sangen til Romania, den var skikkilig fengende og kult med pianoene på scenen,+han mannen var jo nordmann, så heier på dem :) ps. Sverige gikk ikke videre, det var litt rart, syntes de burde gå videre isteden for danmark, den sangen var jo teit :fnise:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle liker tyskland, sangen var jo helt enkel, kanskje litt fengende da, men syns ikke de fortjener å vinne :sjenert:

Skrevet

Jeg digget sangen til Romania, den var skikkilig fengende og kult med pianoene på scenen,+han mannen var jo nordmann, så heier på dem :) ps. Sverige gikk ikke videre, det var litt rart, syntes de burde gå videre isteden for danmark, den sangen var jo teit :fnise:

Det er jo nettopp smak og behag =) Danmark er min absolutte favoritt, og Sverige var også veldig ålreit.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt her, smak og behag. Jeg likte den danske låta veldig veldig godt. Heller den enn den svenske. Det er liksom mer snert i den danske, bra melodi og litt mer show enn den svenske.

Men det viktigste er melodien, men gjerne litt humor på scenen også.

Må legge til at jeg er litt spesiell og har likt mange av 0-poeng-sangene også, pluss "We are the winners....." av Litauen for 2-3 år siden. Likte også den ".....be happy....." for noen år siden. Noen som husker hvem det var? Det var noen jenter tror jeg, de sang "ooooooh, oooooh, oooh....oooooooooh oooooh ooh, be happy!"

Humor på scenen er veldig bra, og gjerne enkle låter.

Tore

Skrevet

Mange reagerte på at ukraina kom videre, siden de ikke var favoritter, men jeg syns sangen var veldig bra, og stemmen til hun damen er den beste stemmen i mgp 2010, syns jeg iallefall :)

Gjest scorpius
Skrevet (endret)

Som sagt, liker også den veldig godt! :)

Endret av scorpius
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hmm, sitter og funderer litt på hvorfor det blåses opp i alle media at Tyskland vinner MGP, er dette en skjult politisk agenda? Vi bombaderes underbevisst til å "like" Tyskland sitt bidrag gjennom media, sangen ligger øverst på hitlistene i Tyskland, mye i media med jenta som skal synge og rybak. Er dette kun et spill?

Skrevet

Hmm, sitter og funderer litt på hvorfor det blåses opp i alle media at Tyskland vinner MGP, er dette en skjult politisk agenda? Vi bombaderes underbevisst til å "like" Tyskland sitt bidrag gjennom media, sangen ligger øverst på hitlistene i Tyskland, mye i media med jenta som skal synge og rybak. Er dette kun et spill?

Ja, det er den ONDE Per Sundnes og mannen hans som har satt i gang dette. De er egentlig nynazister, og vil ha ESC i Tyskland neste år, sånn at maaange europeere drar dit, og de som ikke drar sitter og ser på ESC på TV og merker ikke at de blir invadert.

Sånn er det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er den ONDE Per Sundnes og mannen hans som har satt i gang dette. De er egentlig nynazister, og vil ha ESC i Tyskland neste år, sånn at maaange europeere drar dit, og de som ikke drar sitter og ser på ESC på TV og merker ikke at de blir invadert.

Sånn er det.

Så du sier Per Sundnes er roten til alt ondt, og er skapnazist med hensikt til å komme seg til Tyskland neste år slik at han har en legitim unnsyldning for å ikle seg lederhosen og annet homsetøy? Tror du kan ha rett i noe der.. Interessant.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke sangen til Tyskland. Den er kjedelig, også har hun en utrolig dårlig engelskuttale.

Skrevet

Jeg liker ikke sangen til Tyskland. Den er kjedelig, også har hun en utrolig dårlig engelskuttale.

Jeg synes den rare måten hun synger på, er den del av sjarmen, jeg da ;)

Skrevet

Jeg tror nok også Tyskland vinner.

Det tror kanskje jeg og. Liker sangen, men hun er ikke flink til å synge engelsk. Man hører at hun er tysk. Hører sånt siden jeg er tysk selv. Men men.. Hun har vist gjort det bra i tyskland fra før.

Gleder meg til ikveld :popcorn:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Gikk Norge videre? Har ikke fått det med meg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi går direkte til finalen fordi vi er vertslandet. Tyskland, Frankrike, England og Spania er også direkte kvalifiserte.

Gjest lolita___
Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen folkens :popcorn:

Gleder meg som en lite unge jeg :danser:

Bare ikke Tyskland vinner,likte ikke sangen i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...