Gå til innhold

Cygnus prøver å krympe


Cygnus

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er andre som har opplevd å bli numne i føttene når de bruker crosstrainer? Mistet følelsen i tærne på venstre fot etter ca tjue min, prikket litt i tærne på høyre fot. Får vel starte en egen tråd kanskje.

Jepp! Eller - ikke så mye i tærne kanskje, men jeg blir litt øm på området bak tærne. Tror det er pga tråkketeknikken kanskje? :klø:

Hm, jeg er sikker på at jeg skrev et innlegg her før i dag. Hvor ble det av det? Uansett var det kort oppsummert: WOW! Flinka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med så mye forskjell siden januar! Flinkis!! :)

Moro å se bilder, ordentlig før og etter :)

Jeg har også opplevd at tærne blir bedøvd på elipsemaskinen! Vet ikke hva det kommer av, men litt "fint" å se at man ikke er alene om det *sett inn passende smiley her*

Jeg sitter her og prøver å mane meg selv opp til å gå på trening å ta min halvtimes kondisjonstrening. Tror du inspirerte meg litt til å dra nå som jeg ser at trening faktisk hjelper! Såeh.. takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjekt med skryt :rødme: Tusen takk dere! Kjekt at andre også kan få litt motivasjon av all svettinga mi da :fnise:

Godt å høre at andre også får visne tær av sånne merkelige maskiner. (Homofile transformere, var det ikke det?) Da slår jeg meg til ro med det inntil videre, og holder meg kanskje mest til den ufarlige mølla mi ;)

Jeg har ikke hatt med nok mat på jobb i dag, så nå sitter jeg og er sulten mens lukten av nystekte kanelboller voldtar selvkontrollen min. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornmorn! Tidligvakt i dag.. :kaffekopp: Først nå jeg begynner å fungere.

Huff, en kollega har fått omgangssjuke, så nå sitter jeg og er redd for å bli kvalm. Hater å være kvalm.

Og siden noroviruset er delvis resistent mot alkohol, så nytter det ikke å sprite alle overflater heller.

Akkurat det synes jeg er dritskummelt. Noroviruset er jo ikke det verste, men tanken på at diverse uhumskheter er begynt å bli resistent liker jeg ikke!

Det blir jo ikke bedre av at folk er hysterisk redde for bakterier og kjøper antibac til den store gullmedaljen.

Vask dere skikkelig med såpe heller!!

En stakkars forkjølelse eller magesjau er INGENTING i forhold til hva som kommer til å skje når verre ting blir resistent mot både alkohol og antibiotika.. MRSA f.eks, litt kjipt med kjøttetende bakterier som ikke dør av antibiotika ikke sant?

Sånn, det var dagens rant.. :fnise: Men jeg er seriøs også altså.

Lurer på om det blir trening i dag jeg? Må finne på noe i ettermiddag iallefall, men bena trenger kanskje en pause.

Hvordan er det egentlig med restitusjon når man driver med jogging?

Endret av Cygnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefer

Satse på at du holder deg frisk. Er nok lurt å unngå å tenke så mye på det, i hvertfall om det er noe man ikke får gjort noe med :jepp:

Håper du får deg en treningsøkt. Om løping blir for tungt for bena, kan du kanskje alltids ta en gåtur? :goodbye:

Endret av Nefer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg kom inn her og leste om nummenhet på crosstrainer... Det får jeg også, så vi er nok ganske mange. Og så måtte jeg lese litt til, og da ser jeg at du har jo vært kjempeflink i det siste! Jeg angrer på at jeg ikke tok før-bilder av meg selv. Hadde vært greit å ha nå! :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom inn her og leste om nummenhet på crosstrainer... Det får jeg også, så vi er nok ganske mange. Og så måtte jeg lese litt til, og da ser jeg at du har jo vært kjempeflink i det siste! Jeg angrer på at jeg ikke tok før-bilder av meg selv. Hadde vært greit å ha nå! :ler:

Ha en fin dag!

Haha, så rart at det er så mange som blir rar i føttene av sånne maskiner! Er sikkert litt merkelig bevegelsesmønster for endel kropper.

Er bare innom en kjapp tur for å melde at gårsdagens vekt viste 69,6 kg. Ned 0,3 kg fra forrige uke. Det går seeeeeint med meg altså, men får vel håpe det betyr at det er langvarige endringer.

Fikk trent styrke og mølle i går, og skal avgårde for litt jogging igjen nå. Det ble nemlig en hel del vin og god mat i går, greit å prøve å begrense kcal-overskuddet *litt* iallefall ;)

I tillegg så har jeg fått i meg litt for mye kaffe i dag, så jeg må få ristet av meg litt. En kopp holder i massevis for meg, men når det blir lange og koselige fellesfrokoster har det lett for å bli mer enn det. :fnise:

Hejdå! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......kanskje det hjelper mot viruset hvis man drikker litt alkohol også? Det skader nok ikke å prøve, best å være på den sikre siden.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har iallefall ikke blitt syk, så det er godt mulig en flaske vin dreper uhumskheter :fnise: Og godt er det også!

Mye sosialt de siste dagene, men fikk trent på torsdag likevel. I dag har jeg bare ligget på sofaen og forsøkt å sove litt før nattevakt. Pus tok seg en lur han også, hele dagen.

Jeg håper jeg skal orke å trene litt i morgen, hvis jeg kommer meg opp i rimelig tid. Det varierer sånn etter nattevakt, noen dager sover jeg til langt utpå ettermiddagen, andre dager våkner jeg nokså uthvilt i tolvtida.

Jeg synes netter var helt topp når jeg begynte her, men nå kjenner jeg at kroppen ikke trives med det. Det er ikke travelt eller noe, men man må tross alt være våken hele natten.

I natt har jeg med med The Other Boleyn Girl og Doubt, pluss en pose smågodt.. :sjenert: Er rett før mensen, så jeg er ulvesulten og snopesyk døgnet rundt i et par dager. Da får det heller stå til, så lover jeg å spise sunt neste uke. :gjeiper:

Åh, jeg lengter hjem til senga.. Gleder meg til det blir morgen! :natti:

Endret av Cygnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nattevakter unnagjort, én igjen. Gleder meg til å være ferdig :)

Det har blitt masse søppelmat de siste 48 timene, i går spiste jeg en mellomstor pizzabakerenpizza helt alene. I tillegg til en pose M. :sjenert:

Så i dag startet jeg dagen med skikkelig frokost, og nå skal jeg straks en tur på mølla. Det blir mest for å bevege seg litt, nattevaktene ødelegger mye for treninga..

Tok et dypdykk i klesskapet i dag, og fikk meg endel gledelige overraskelser! Yndlingstoppen min passer igjen, det samme med et nydelig skjørt jeg aldri har brukt! :danse: Har plutselig kjempelyst til å pynte meg :fnise: I tillegg passer sommerklærne mine nesten perfekt allerede nå, så jeg ser virkelig frem til denne sommeren.

Det er litt rart, klærne sitter liksom annerledes nå. Vanskelig å forklare, men det er ganske tydelig. Klær som satt stramt når jeg veide 4 kg mindre i fjor, sitter ganske pent nå, når jeg veier mer. Trening er gull!

God søndag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et dypdykk i klesskapet i dag, og fikk meg endel gledelige overraskelser! Yndlingstoppen min passer igjen, det samme med et nydelig skjørt jeg aldri har brukt! :danse: Har plutselig kjempelyst til å pynte meg :fnise: I tillegg passer sommerklærne mine nesten perfekt allerede nå, så jeg ser virkelig frem til denne sommeren.

Det er litt rart, klærne sitter liksom annerledes nå. Vanskelig å forklare, men det er ganske tydelig. Klær som satt stramt når jeg veide 4 kg mindre i fjor, sitter ganske pent nå, når jeg veier mer. Trening er gull!

God søndag! :goodbye:

Så deilig å finne frem godbiter fra klesskapet som passer igjen! Skjønner godt at du har lyst til å pynte deg når du får sånne "overraskelser" :) Det må jo bare bety en ting- du har vært flink å trene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart, klærne sitter liksom annerledes nå. Vanskelig å forklare, men det er ganske tydelig. Klær som satt stramt når jeg veide 4 kg mindre i fjor, sitter ganske pent nå, når jeg veier mer. Trening er gull!

:strix: Trening :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må være så fint å merke resultater på den måten! Flinke-Cygnus! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det gjør godt for motivasjonen! :)

Nå har jeg hatt et par skikkelige "fat-days". Dager hvor jeg føler meg stor og teit og spiser teite ting. Teite hormoner.

Mer normal i dag, så jeg har spist bra og fått en økt på mølla. :tommel:

Måtte gi meg etter 35 minutter med jogging, da kjente jeg det litt for godt i knærne. Jeg må nok variere litt mer, tenker å svømme litt fremover. Også badstue etterpå, det er så deilig!

Nå skal jeg finne meg et glass rødvin og kose meg med den nyeste episoden av House! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det gjør godt for motivasjonen! :)

Nå har jeg hatt et par skikkelige "fat-days". Dager hvor jeg føler meg stor og teit og spiser teite ting. Teite hormoner.

Mer normal i dag, så jeg har spist bra og fått en økt på mølla. :tommel:

Måtte gi meg etter 35 minutter med jogging, da kjente jeg det litt for godt i knærne. Jeg må nok variere litt mer, tenker å svømme litt fremover. Også badstue etterpå, det er så deilig!

Nå skal jeg finne meg et glass rødvin og kose meg med den nyeste episoden av House! :hjerte:

Jeg leste i vg i går at kvinner som drikker alkohol ofte greier å holde vekten bedre enn de som ikke gjorde det (fritt gjenfortalt), så det er bare å kose seg! ;)

Badstu er kjempedeilig etter trening. Jeg startet dagen med trim og steambadstu på treningssenteret i dag. God start på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste i vg i går at kvinner som drikker alkohol ofte greier å holde vekten bedre enn de som ikke gjorde det (fritt gjenfortalt), så det er bare å kose seg! ;)

Jah, det leste jeg og! Også tror jeg det var minst tre av venninnene mine på Facebook som linket til den! :fnise:

Vær forsiktig med knærne da, Cygnus! Ikke gøy å få problemer med dem - snakker av egen erfaring her. Du kan også variere med ellipsemaskin og sykkel, det er snillere for dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste i vg i går at kvinner som drikker alkohol ofte greier å holde vekten bedre enn de som ikke gjorde det (fritt gjenfortalt), så det er bare å kose seg! ;)

Jah, det leste jeg og! Også tror jeg det var minst tre av venninnene mine på Facebook som linket til den! :fnise:

:fnise: Så lenge man ikke drikker hele flaska, regner jeg med? ;) Men altså, ett glass rødvin på kvelden gjorde godt! Og det er jo ikke såå ille med kcal i det heller.

Vær forsiktig med knærne da, Cygnus! Ikke gøy å få problemer med dem - snakker av egen erfaring her. Du kan også variere med ellipsemaskin og sykkel, det er snillere for dem :)

Jeg vet, sykkel er vel best for slitne knær. Men det er sååå kjedelig! Ellipsemaskin er jo litt bedre, men jeg syns det også er litt kjedelig jeg.. :sjenert:

Hadde en episode med knetrøbbel for endel år siden, så jeg tar det ganske seriøst. Da endte jeg med akupunktur og fysio, greit om jeg slipper det nå. Så da blir det svømming og litt sykling hvis jeg må.. :gjeiper:

Har tidligvakt i dag, så jeg regner med å ta en tur i svømmehallen i ettermiddag. Æsj, da må jeg vel barbere legger først også..

Veiedag forresten, 69,5. OMG det går seint.. mistenker at jeg spiser litt lite, iallefall de dagene jeg trener. Okei, testuke: et ekstra mellommåltid om dagen.

Gleder meg til lunsj, i dag har jeg med spanske kjøttboller i tomatsaus med tagliatelle og parmesan!

Til middag skal jeg gjøre noe med spinat, men aner ikke hva, har ikke brukt det før. Tenker kanskje suppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinatsuppe er veldig godt! Skal du bruke fersk eller frossen? :)

Hm, hva med å finne på noe som kan gjøre sykkelen mindre kjedelig da? TV-serier på MP3-spilleren eller en lydbok eller ...noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frossen! Hakket, har en pose. Suppe høres veldig godt ut, var det ikke du som skrev om spinatsuppe med bacon? Da må jeg ha litt brød også. :)

Joo, kan jo alltids stappe et eller annet på MP3'en. Jeg var bare så godt igang med jogginga. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, magen min syder og bobler og putrer, blir ikke mye trening i dag. :chemical waste smiley:

Har handlet ferdig pastamiddag, og blir liggende på sofaen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...