Gå til innhold

Cygnus prøver å krympe


Cygnus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sexy? Aldri tenkt i de baner engang med han jeg :ler::fnise:

Vaaah? men han humper jo rundt med stokken og er sur og har whiskystemme og er pilleavhengig og.. vah? :fnise:

men det er nå da. Han var ikke så innmari kjekk i Blackadder :ler:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaaah? men han humper jo rundt med stokken og er sur og har whiskystemme og er pilleavhengig og.. vah? :fnise:

Alle de kvalitetene jeg ser i en sexy mann med andre ord :hoho:

men det er nå da. Han var ikke så innmari kjekk i Blackadder :ler:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de kvalitetene jeg ser i en sexy mann med andre ord :hoho:

:skratte:

Jamen ÅEH! Han er kjekk sier jeg, kjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaaah? men han humper jo rundt med stokken og er sur og har whiskystemme og er pilleavhengig og.. vah? :fnise:

men det er nå da. Han var ikke så innmari kjekk i Blackadder :ler:

Jaaah, misantrop = sexy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jaja, kanskje ikke alle da. Men Dr. House iallefall.

Jeg var så dum at jeg hørte litt på Dimmu nettopp, og nå verker jeg etter å trene. Det klør virkelig i beina etter å løpe litt, men jeg blir nødt til å vente til i morra :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jaja, kanskje ikke alle da. Men Dr. House iallefall.

Jeg var så dum at jeg hørte litt på Dimmu nettopp, og nå verker jeg etter å trene. Det klør virkelig i beina etter å løpe litt, men jeg blir nødt til å vente til i morra :sukk:

Næh, hvorfor har jeg ikke tenkt på å putte Dimmu på treningsmusikklista mi!?

Kjenner igjen følelsen ja. Rekker du ikke ta en liten treningstur i kveld altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimmu er fantastisk treningsmusikk! Passe fort og godt med trøkk :jepp:

Jeg jobber til halv ti, og treningssenteret stenger ti, så jeg får klare meg til i morgen :) er litt mørkeredd, så jeg løper ikke ute alene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, KONGEØKT! Løp i 40 minutter i strekk, tilsammen en time på mølla. Beina gikk av seg sjøl nesten, det var så digg! :danse:

Tydelig at det er lurt å variere treninga, er noen dager siden jeg var på mølla sist, og da klarte jeg knapt 30 minutter løping i strekk.

Blir så gira! :hjerte:

Musikken hjalp godt, ingen tvil om det:

The Cure - Painted on my heart (oppvarming)

Bob Sinclair - Love generation (fin oppkjøring til jogg)

Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse (da er vi godt igang!)

Dimmu Borgir - Puritania

In Flames - Cloud Connected

Rammstein - Mann gegen Mann ( :fnise: denne synes jeg er så morsom)

Rammstein - Mein teil

Pink - So what

Ladyhawke - My delirium

Rammstein - Sonne

Rammstein - Mutter

Også litt ymse, blir ofte klassisk når jeg tøyer ut.

Pulsklokka sier 700 kcal brent, det trengs på en lørdag!Har tenkt å snope litt i dag, også skal jeg spise middag ute med eksen. Har egentlig ikke lyst, men skylder ham vel såpass. Og vi ER jo venner..

Men hva skal man kle seg i da? Kan ikke pynte meg for mye, det blir litt rart. Dongeri blir for slapt på den restauranten vi skal også. Æsj.

Nei, husarbeidet venter! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rammstein - Mein teil

Pink - So what

Haha, det er godt å se at det ikke bare er jeg som har noen merkelige sjangerhopp i treningsmusikken min! :ler: Burde få lagt ut lista mi jeg og, jeg har smelt alt sammen i én mappe og setter den på shuffle. :)

Synes du er flink altså! Trening på en lørdag! Hva slags restaurant skal dere på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nytter ikke å være purist når man trener! ;) Rytme er avgjørende, så får heller sjanger få prioritet en annen gang.

Jeg digger å trene når jeg har fri fra jobb, har så mye overskudd da. Også er det første fridagen min på leeenge, så da bare måtte jeg.

Vi skal på Big Horn, så det er ikke superformelt. Det går kanskje an med en svart jeans og bluse da. Det blir en tidlig middag da, så jeg får en hel kveld foran tv'en med pus :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk fint på middag i går, selv om det ble veeldig mye mat. Godt jeg hadde litt å gå på ;)

Vi snakket litt om hvor fort tiden har gått, nå er det et halvt år siden jeg flyttet.

Når begynner man å føle seg singel da? Rart det der, jeg er jo helt ferdig med ham, men liksom ikke helt klar for noe annet.

I dag blir en laang søndagsmorgen, før jeg tar en tur på trening. Bilen trenger en vask også.

Filmpolitiet på radio og :kaffekopp: = :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du hadde en fin kveld i går! :)

Det tar jo tid det der med å føle seg skikkelig singel igjen. Jeg rakk ikke det da jeg ble sammen med J, egentlig. Da kom jeg omtrent rett fra et 5 år langt forhold som hadde sjangla lenge. Og jeg var definitivt over han andre og alt det der, men ting var litt "rart" lenge. Så det tar tid, uansett om man vil eller ikke.

Filmpolitiet! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ja, det føles kjemperart. Jeg er overhodet ikke interessert i noen ny kjæreste, men litt kroppskontakt derimot.. :gjeiper: Dessverre går jeg sjelden ut, og der er ingen i nettverket mitt jeg kunne tenke meg å treffe, så jeg tenker det kommer til å drøye en stund enda. Sikkert like greit, er heeeelt ute av trening. :fnise:

Det ble en økt på gymmen i dag også gitt. :trene: Styrke først, og så mølle. Løsvektsområdet irriterer meg fortsatt litt altså. Det er så lite intuitivt, og jeg føler jeg knoter endel med å sette opp riktig utstyr og sånt.

Knota skikkelig i dag iallfall, og selvfølgelig foran det store speilet.

Æsj, jeg skjønner at man skal sjekke teknikk og sånt i speilet altså, men jeg liker ikke å se meg selv når jeg trener.

Nåja, det ble en god halvtime med løfting, og tilsammen 50 min på mølla etterpå, totalt 750 kcal brent. God økt, fikk pressa meg selv skikkelig på slutten, og fikk et skikkelig endorfinkick. Moro! :heiajente:

Tok bilder igjen i dag, og har klippet og limt litt i paint. Har ikke photoshop akkurat nå, så kvaliteten er supercrappy. Dritskummelt det her altså, så det får holde med ryggbilde. Synes det er litt forskjell altså, kjekt å se :)

Ser iallefall at jeg har fått bedre hud, passer meg fint det.

post-15119-1267383586_thumb.jpg

Endret av Cygnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nefer

Så moro å se resultatene for all jobbingen. Det er tydelig stor fremgang! Så utrolig artig! :duskedame:

Du har virkelig fått trent effektivt i helgen, skikkelige økter! :klappe:

Det er ikke så lett med disse speilene. Jeg blir så selvbevisst når jeg ser meg selv i speilet, så prøver å unngå det, men da får jeg heller ikke sett om jeg gjør det riktig eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Jepp, det er moro å se fremgang :) Liker spesielt godt at det ekle (og farlige!) ryggfettet minker. Teit sted å lagre fett på synes jeg.

Siden vekta ikke viser så mye nedgang er det kjekt å kunne se det på bilder iallefall ;)

Treningshelg ja, det var så kjekt med fridager og overskudd at jeg klarte ikke la være.

Jeg kjenner jeg har skikkelig lyst til å skvise inn en økt før jeg skal på jobb i dag, men lurer på om jeg burde vente til i morra? Kunne tenke meg en halvtime på crosstrainer.

Jeg ble så inspirert av musikklisten til Ping at jeg må lage meg en ny spilleliste til trening iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Jeg har ikke lagt igjen noen hilsen i boka di' før, men har vært innom og smuglest noe av det...

Nå måtte jeg bare legge igjen en kommentar for å si at du har jo vært kjempeflink - de bildene sier jo alt! Stor forskjell! Må være moro når du kan se det så klart! :duskedame:

Lykke til videre Cygnus :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Twinkle! Det er moro med synlige resultater ja, får litt ekstra motivasjon da! :)

Er forresten innom og snoker i din bok innimellom også, er bare ikke så flink til å legge igjen spor ;) Ser ut som du er kjempeflink med treninga!

Det ble en kjapp tur på crosstrainer før jobb. Tilsammen 40 minutter, glemte å slå på pulsklokka men lå vel jevnt på 150 i puls tenker jeg.

Lurer på om det er andre som har opplevd å bli numne i føttene når de bruker crosstrainer? Mistet følelsen i tærne på venstre fot etter ca tjue min, prikket litt i tærne på høyre fot. Får vel starte en egen tråd kanskje.

Betyr vel bare at det er på tide med kiropraktorbesøk igjen.. :snurt: Passer meg dårlig, selv om kiropraktoren er litt småkjekk.

Når jeg kom hjem hadde katten spydd tre forskjellige steder, bare for å være sikker på at hårballen kom opp liksom. :sukk: Stakar pusen, han blir litt stakkarslig og synes veldig synd på seg selv når han må ha ut en hårball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...