Cygnus Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 11. mars 2010 Har surfet og lest litt nå, og mistenker at jeg er en smule overtrent. Har vært småsvimmel og hatt hodepine i snart en uke nå, i tillegg til en total mangel på energi i kroppen. Føler meg ikke syk, bare sliten. Så da blir det treningspause i noen dager. Trente ikke i går, og i dag har jeg bare vært i stallen og pusset litt hester, så jeg lar være å trene frem til mandag, og ser hvordan kroppen kjennes da. Samvittigheten gnager, selv om jeg vet at jeg MÅ hvile. Burde kanskje tenkt selv at å gå fra nesten ingenting til 5-6 økter i uka er litt masse. :gjeiper: Nå må jeg bare passe på å spise bra og nyttig mat, så i dag ble det fisk med brokkolimos og ris. Og et stort glass sjokomelk til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 12. mars 2010 Har enda en jobbehelg foran meg, men med litt kjekkere vakter. Tidlig lørdag og sent søndag betyr at det faktisk er mulig å finne på noe lørdag ettermiddag Har en time igjen nå, før jeg skal hjem og se Sig på Skavlan. Krabbefiskenerd her ja. Håper jeg har litt mer overskudd på mandag, slik at jeg får trent igjen. Savner det skikkelig, det er det verste. Sitter her og ser på treningstøy og leser om teknikk til øyet blir stort og vått. Tenker jeg skal få kjøpt litt proteiner også. Ser på oversikten min på diett.no at jeg får i meg litt lite, det er sjelden jeg kommer opp i 0,8 gram per kg kroppsvekt. Ikke har jeg råd til å kjøpe så veldig mye mer kjøtt, og noe særlig mer matlaging gidder jeg ikke bruke tid på, så da må vel en proteinshake i melk være finfint etter trening. Faren min mente jeg bare kunne gulpe nedpå en tre-fire eggehvitter, men så barsk er jeg ikke altså. Nå må jeg snike meg i kiosken, skal kose meg med en liten sjokolade til Skavlan tenkte jeg God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har kommet frem til at jeg lever et særdeles kjedelig liv for tiden. Alt jeg gjør er å jobbe eller trene/sove/gjøre husarbeid. Det er liksom det jeg rekker å gjøre, tiden strekker ikke til til mer. Ikke vet jeg helt hva jeg skulle gjort hvis jeg hadde tid, er ikke særlig oppfinnsom heller. Jaja, det blir tidsnok sommer og en hel del forandringer, så jeg får kanskje nyte stabiliteten mens jeg har den. I morgen skal jeg prøve meg på en treningsøkt igjen, gleder meg! Hodepinen er nesten borte, og jeg er ikke kvalm lenger :hurra: Har tenkt at det ikke nødvendigvis var et resultat av overtrening, men det har jo ikke noe å si hva det er så lenge man ikke er i form, best å høre på kroppen uansett. I tillegg tenker jeg å systematisere treningen litt, håper på litt bedre resultater da? Det blir styrketrening 3 ggr i uka, forhåpentligvis på faste dager, og ca 2 økter med kardio i uka. Jeg begynner på RYP-programmet, hvor første del går over 6 uker. Det skal bli spennende, bli stor og sterk I morgen er det lønn, så da tenkte jeg å spandere på meg ny treningsbh og ei treningsbukse. Jeg satte treningsbukse som belønning når jeg kom til 68 kg, men det tar litt tid, og den gamle treningsbuksa holder ikke veldig mye lenger. Får heller finne på en annen belønning. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2010 #104 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er uansett deilig å unne seg ordentlig treningstøy, det blir litt ekstra moro å trene da også! Du finner nok en ny bra belønning tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 17. mars 2010 Takk for besøk Neferet! Jepp, det er litt ekstra gøy med nytt tøy. Litt samme følelsen som ved skolestart og helt nytt penal (pennal?) Fikk kjøpt meg en Casall treningsbh, som er knallgod! Pluss en ny bukse og et par t-skjorter, og proteiner. Så nå er jeg klar for det meste Trente styrke på mandag, etterfulgt av en halvtime på mølla. Tirsdag treningsfri, kroppen var ikke helt 100%. I dag var jeg oppe før 6(!!) på morgenen og på gymmen ti over 6. Det ble en halvtime styrke og 25 min på mølla. Skulle gjerne trent litt lenger, men skulle på jobb 8. Hadde ALDRI trodd at jeg skulle få til morgentrening før tidligvakt, så nå er jeg kjempestolt! Kjente at jeg ikke hadde fullt så mye å gi så tidlig, men fikk svettet godt og brent litt over 400 kcal. Også er det helt fantastisk å tenke på at jeg har både trent og jobbet ferdig når klokka blir 15:00! Kommer sikkert til å slukne på sofaen før ni, men med god samvittighet iallefall :gjeiper: Vekta viste 69,4 i dag tidlig. Jeg snegler meg avgårde.. Har nok ikke vært så flink med maten forrige uke, skulle jo spise litt mer, men det har blitt mer enn litt. Helga ble veldig lang, snopemessig, så jeg kan ikke klage. Ellers har jeg begynt å glede meg veeldig til påske, med påskesnop og påskekrim. Skal være hjemme, og de fleste andre reiser vekk, så jeg får masse tid til å kose meg foran tv'en. Litt familiebesøk får jeg også, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2010 #106 Del Skrevet 17. mars 2010 På trening ti over seks!?!?!? :dåne: Det tror jeg aldri vil skje med meg... Men som du sier, det blir jo utrolig deilig når du er ferdig på jobb i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #107 Del Skrevet 17. mars 2010 Morgentrening er supert! :happy: (men en sjeldenhet hos meg) Flinka! Hørtes ut som om du har en fin påske i vente. Kombinasjonen med TV-slaveri OG familie er egentlig ganske fin, blir fort slitsomt om det bare blir en av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 17. mars 2010 #108 Del Skrevet 17. mars 2010 Flinkis som trente før jobb selv om du begynte kl 08!! Nye treningsklær gjør susen det også Jeg gleder meg også til påskegodt og kos. Har så lyst på de derre freia eggene med melkekrem (?). Blir fristet hver gang jeg går forbi dem i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #109 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg gleder meg også til påskegodt og kos. Har så lyst på de derre freia eggene med melkekrem (?). Blir fristet hver gang jeg går forbi dem i butikken Jeg skal spise sånne i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg må innrømme at jeg aldri har smakt de eggene altså... Men skjønner at det burde smakes. Eller kanskje jeg bare skal holde meg unna, når de er så gode? Er ganske stolt over morgentreningen altså.. ikke minst har jeg hatt en knall ettermiddag siden jeg har hatt god tid til å gjøre andre ting! Har vært i stallen, gått tur med venninne+hund og tilogmed fått gjort litt husarbeid. Har goood samvittighet her jeg sitter i sofaen med andre ord Snoper meg litt også, har kjørt frosne jordbær i blender og blandet lett med vaniljekesam. OM NOM NOM NOM! Er det forresten farlig med for mye proteiner tror dere? Ser at shaken min etter trening ble litt voldsom, har fått i meg over 100 gram prottis totalt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #111 Del Skrevet 18. mars 2010 Æsj, det nye forumet var vanskelig å vende seg til. Likte ikke utseendet spesielt godt, men man blir vel vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2010 #112 Del Skrevet 18. mars 2010 Har ikke helt skjønt noe av det jeg heller, særlig sliter jeg med å sitere uten at alle smileysene blir lange rare tekstrekker og derfor må slettes... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. mars 2010 #113 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg må innrømme at jeg aldri har smakt de eggene altså... Men skjønner at det burde smakes. Eller kanskje jeg bare skal holde meg unna, når de er så gode? ...det kan faktisk være en god idé å holde seg unna, ja Vel, inntaket begrenser seg selv siden de er så himla dyre synes jeg. Flinke (?!?) Freia Ang. forumet så driver de fortsatt og retter opp ting. Egentlig synes jeg det ser bra ut bortsett fra de rosa knappene - de svir i øynene! Endret 18. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 19. mars 2010 Det kommer seg, tar heldigvis ikke så lang tid å bli vant til nye forumet. Irriterer meg litt at jeg ikke kommer til nyeste innlegg når jeg trykker på trådene under 'mine innlegg', men det ordner seg vel etterhvert. Snaaart helg! To hele fridager på rad, herlig!! Aner ikke hva jeg skal finne på, det blir uansett kos. Synes det er kjempedeilig å ikke ha noen planer jeg, da kan man gjøre akkurat det man vil når man vil! Starter iallefall helgen med litt trening etter jobb, tar en tur på mølla tenker jeg. Må ha en styrkeøkt til denne uka, men den tar jeg lørdag eller søndag, har bare lyst på en løpetur i dag. Hmm, eksen sender en del mail og sms for tiden. Liker det ikke helt, jeg prøver å begrense kontakten litt. Vi er i samme omgangskrets, så det blir nok av samvær liksom. I tillegg har vi felles kjæledyr, så det er ikke sånn at jeg kan kutte kontakten helt og det utnytter han litt.. Nåja, hvaaa for noe godt skal jeg spise i helgen tro? Fromasj eller mousse hadde vært godt kjenner jeg. Eller biff! Eller iskrem, lakris eller smågodt, eller.. Heeelg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mars 2010 #115 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvis du klikker på datoen for siste innlegg helt til høyre, så kommer du direkte dit! Ooo, lakris og smågodt! Og påskemarsipan! Godt det er fredag! God helg Cygnus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 19. mars 2010 Se der ja, datolinken funker fint! Takk for det God helg til deg også Neferet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Herlig lørdag! Sov akkurat passe lenge i dag, og har vært ute og shoppet litt. Et par flasker vin, solbriller og et par øredobber. Shoppet litt mat også, så middagen i dag blir pepperbiff med god rødvin til, pluss litt sjokolademousse til dessert! Har ingen planer for kvelden, deilig å bare slappe av hjemme altså! Hadde i utgangspunktet tenkt meg avgårde på trening, men jeg har så mye å gjøre her i leiligheten så jeg utsetter styrkeøkta til i morgen. Fikk en god økt på mølla i går, så en fridag gjør ingenting. Nå er det roastbeef til lunsj og Hallo i uken på P2 før jeg setter i gang! Endret 20. mars 2010 av Cygnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2010 #118 Del Skrevet 20. mars 2010 Åh, det hørtes ut som en fin lørdag! Også solbriller da, nå kan våren bare komme! :happy: Fantastiske middagsplaner. *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 20. mars 2010 Mett!! Klassisk biffmiddag med brokkolipuré og peppersaus, yum! Orker ikke engang spise sjokoladen jeg hadde kjøpt til kveldskos :gjeiper: Jeg er ganske god på sofakos altså, rimelig fornøyd med kvelden. Rødvinen er god, og filmvalget viste seg å være bra det også. Har akkurat sett Precious, og har ikke ord. Tutet meg gjennom store deler av filmen, fy f**n for en fæl historie. Nå må jeg sette på noe hyggelig for å veie opp. Hive innpå resten av rødvinen også tror jeg. Haha huff, er det ikke litt typisk jente å kose seg med fæle filmer og grining? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 21. mars 2010 #120 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei Innom og leser litt... Så flink du er til å trene! Blir virkelig inspirert her. Og morgen trening kl 6.. da kan man ikke skylde på at man ikke har tid til å trene heller. Var en periode jeg trente spinning før jobb en gang i uka, og det var super deilig. Tror jeg skal prøve meg på det igjen... God Søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå